Alguses panin ketile mootoriõli nagu siin kuskil soovitati aga see kulmineerus tagaratta põhjaliku puhastusega õlipritsmetest praegu kasutasin sellist: http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=131&item=3639 Jutujärgi peaks ju ok olema aga õli ta küll ei meenuta.
Tavaline mootoriõli lendab minema ja see mis jääb, kogub sita keti külge. See mis sa nüüd ostsid peab su ketti paremini kaitsema ja suuremat pahna ei tohiks külge võtta.
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 29 Sept 2012, 10:53
Postitas kurikristjan
Lõpuks ometi kadusid need koledad ja jurakad originaalsummutid ära, silm kohe puhkab. Viisakas.
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 29 Sept 2012, 10:56
Postitas erkop
Kõrv ka kindlasti puhkab.
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 29 Sept 2012, 11:49
Postitas ivari
Kaovad ka need jurakad suunatuled kui Hong Kongist uued lõpuks kohale jõuavad.
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 07 Nov 2012, 15:11
Postitas ivari
Paar nädalat tagasi sai hooaeg lõpetatud. Vahepeal lisandusid uued suunatuled ning reissing reguleeritavad heeblid.
Õlivahetus kujunes mitme tunni tööks kuna alguses loomulikult keerasin õlifiltri 17-nese poldi maha Lõpuks õnnestus toru tangidega kollektori vahelt filtrit mm haaval siiski lahti keerata.
Värvitud detailide peale panin juba suvel CQuartz-i, nüüd uuesti. Krt kui hea vahend see on, püsivahad jne ei paku pooltki sellist kaitset, nagu see. Tuleks kevad nüüd vaid kiiremini
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 07 Nov 2012, 15:23
Postitas chadmuska
Maasikas
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 08 Nov 2012, 00:13
Postitas reimps
Palju läbisõitu kogunes?
Võtke kui vingumist, aga ma lihtsalt huvi pärast, sest välimuse järgi pole see ratas küll eriti maanteid näinud. Aga samas lapiga lähenen ma oma ratta ainult siis, kui mingi lind on sadula täis sittunud (ok, valetan, tegelt nühin varrukaga puhtaks) ja pesu eest hoolitseb üldjuhul kerge eestimaine happevihm (see suvi oli mu ratas puhtaim läbi aegade, sest tolmu lihtsalt ei jõudnud koguneda).
Mis ei tähendaks, et tõepoolest, Kawa kohta ütlemata ilus välimus.
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 08 Nov 2012, 02:07
Postitas 001WTR
Võibolla pole hoopis koroonalauda photoshopiga jõutud üle käia Ilus KTM-i värv on muuseas; see libedaks vahatatud paak natuke tekitab õõvastust pidurdamise ees
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 08 Nov 2012, 08:55
Postitas ivari
Ls ma arvan, et jäi 1200km lähedale. Päris igapäeva kasutuses ta polnud. PS-iga on pilti ainult väiksemaks tehtud ja veidi teravustatud
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 08 Nov 2012, 13:50
Postitas sylla
extremist kirjutas:
Sitaks vinge ratas
Aga ketti ära küll pese, lihtsalt lapiga vana maha ja selle spreiga sinna laagrite vahele lasta. Just räägiti mingi aeg tagasi kuidas kette üle hooldatakse ja kindlasti spets keti õli (või saeketiõli) a mitte mingi WD40 või mootoriõli vms
Keti hooldusest sõltub kas keti läbisõit on 15k või 45k. Ise rühin 45k poole, seega oleks täitsa huvitatud, kuidas on liigne ketihooldus halb. Kui ketti ei puhasta regulaarselt, korjab vana õli enda külge igast rämpsu ja sodi ja suhteliselt lühikese ajaga näeb kett ikka väga porno välja.
Ilma naljata, sooviks teada kuidas keti ülehooldamine halb/mõttetu on.
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 08 Nov 2012, 14:09
Postitas Piipz
Viskasid mokaotsast CQuartz-i kohta mingit juttu - mis kraam see on? Mingi püsivaha?
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 08 Nov 2012, 14:25
Postitas ivari
Proovisin auto ühe vana detaili peal järgi ning kriimud tulid tõesti alles peale tugevamat kraapimist, ja enamik kadusid lapiga nühkides.
Kasutan seda sama ka kiivril ning visiiril, putukad jms tulevad kerge vaevaga maha.
Saksa ebayst saaks paarkümmend Eurot odavamalt aga ise ostsin ka suvel SS-st kuna oli kiirelt vaja .
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 08 Nov 2012, 21:16
Postitas kristjan128
Vaatasin UK ebayst, seal ca 30 naela koos saatmisega Eestisse.
Võtsin ära, proovin, kui hea on.
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 08 Nov 2012, 21:40
Postitas ivari
Soovitan pinna ennem ära poleerida kuna erinevalt tavavahast see ei peida pisemaid kriime.
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 09 Nov 2012, 09:10
Postitas Pontus
To Erkop: Situ püksi.
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 09 Nov 2012, 09:22
Postitas Piipz
pontus kirjutas:
To Erkop: Situ püksi.
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 09 Nov 2012, 09:47
Postitas Pontus
Piipz kirjutas:
pontus kirjutas:
To Erkop: Situ püksi.
Just minu mõte
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 24 Dets 2012, 23:42
Postitas ivari
Vahepeal:
ja peale lihvimist ning poleerimist:
Power Commanderi peaks veel ebayst ligi võtma ja rohkem ei oskagi rattale midagi praegu tahta.
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 25 Dets 2012, 09:33
Postitas Tuono
Ilus pill aga võta see "salvokelk" eest ära, avatari pildil ka näha, et ilma on ilusam.
Häid jõule
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 25 Dets 2012, 11:54
Postitas ivari
Toredaid jõule sullegi!
Originaalklaasi panin paar nädalat tagasi ette. Kuidagi harjumatult madalaks tegi see ratta, loodan, et tuul mind mnt-l ära ei puhu .
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 26 Dets 2012, 00:49
Postitas 001WTR
Millal see tuul puhub Rõõm ehitamisest ja rõõm sõitmisest on kaks eri asja, kusjuures väärt rõõmud mõlemad
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 26 Dets 2012, 19:51
Postitas Kew
Velgedega sama plaanis teha, et räägi vähe lähemalt ja mõned head nipid paha ei teeks, kuidas said laki maha ja kuidas läikima nii, millega poleerisid?
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 26 Dets 2012, 21:57
Postitas ivari
Laki jaoks kasutasin Wenfex-i (leiab ehituspoodidest). Rehvi katsin igaksjuhuks kinni, keskosa pole tegelikult vaja teipida kuna see pulbervärvitud. Lased veidi aega kuivada ning siis nühid laki maha metallist nõudepesu shvammiga või mis iganes selle nimi on.
Lihvimist alustasin 600-sest paberist ja lasin kuni 3000-ni välja. Lõpuks vehid Meguiarsi pastaga peegliks.
Peenemaid vesipabereid, lapid ja pasta saad näiteks Värvifoorumist. Et eelmine talv sai auto velgi päris pikalt ja põhjalikult samamoodi tehtud, siis seekord läks kõik palju kiiremini ja lihtsamalt. Kui küsimusi tekib, küsi julgelt
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 29 Mai 2013, 22:10
Postitas ivari
Talvel muretsesin PC3 ning panin selle ka peale. Siiani sõitsin stock mapiga aga täna lasin dynos selle paika seadistada. Kokkuvõttes sai ratas erksam, mis oligi eesmärk. Kahetsen, et alguses 4-2-1 väljalaske süsteemi ei ostnud aga noh, praegu sai ka täitsa hea ja tuntavalt parem, kui ennem Küll tulevikus ostab võimsama ratta
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 29 Mai 2013, 22:12
Postitas Kox
Kus seadistati?
Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari
Postitatud: 29 Mai 2013, 22:17
Postitas ivari
Uuri Velt motost, aga kuna neil kiire, siis võimalik, et ei pääsegi niipea löögile.