Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Moderaator: Moded
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
qetuo kirjutas:Uute treimise peale mõtlesin ise samuti, aga mõte jäi poolikuks kuna ei osanud arvata kus kohast sellist toormaterjali saada, millest need treida lasta.
Materjal on endal olemas. Mina olen teinud tööstusplastis pakutavast Ertalon -ist. Testitud ja õigustab ennast.
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
qetuo kirjutas:Keda tulevikus peaks huvitama, siis jalaraudade anodeerimise kohta saatis selline koht nagu galvaanika.ee endapoolse hinnapakkumise - mustaks anodeerimine orienteeruvalt 120€.
Julm hind neil seal kodulehel anodeerimise all, et velgi saab ka anodeerida, mis see veel siis maksaks
-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 12:44
- Tsikkel: GSX-R 750,R-1
- Asukoht: teletornikandis
- Kontakt:
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
qetuo kirjutas:Kukkumispunnidest niipalju, et sain teada, et tegemist on Harris Performance osadega - eriti see mind ei aita, kuna eraldi neid punnide otsasi ma müügis ei leidnud.
Ps-i tuli ka ettepanek lükata liivapaberiga siledamaks ning siis viltkäiaga ilusaks lasta, aga kuna need mul isegi lühikesed olid, siis pärast maha lihvimist pole neist kukkumisel eriti tolku.Kergem variant on muidugi teise lahendusega uued osta, kuid need tunduvad kuradi mugavad - keerad vaid vana punni vindiga välja ja uus asemele. See eeldab muidugi seda, et on kuskilt võtta seda, mida sinna asemele keerata
No ja kui sa lihvid sealt maha 1-2mm plastikut et välimust taastada,siis teeb see kindlasti kukkumise palju hirmsamaks
http://www.revemont.eu/
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
lauri393 kirjutas:qetuo kirjutas:Keda tulevikus peaks huvitama, siis jalaraudade anodeerimise kohta saatis selline koht nagu galvaanika.ee endapoolse hinnapakkumise - mustaks anodeerimine orienteeruvalt 120€.
Julm hind neil seal kodulehel anodeerimise all, et velgi saab ka anodeerida, mis see veel siis maksaks
Alternatiiviks on pulbervärvimine. Olen siiani kolmel rattal pulbriga lasknud jalarauad ning heeblid värvida.
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
madispilt kirjutas:Materjal on endal olemas. Mina olen teinud tööstusplastis pakutavast Ertalon -ist. Testitud ja õigustab ennast.
Uutest kukkumispunnidest räägime edasi kasutajaga madispilt
bandit 1200 kirjutas:No ja kui sa lihvid sealt maha 1-2mm plastikut et välimust taastada,siis teeb see kindlasti kukkumise palju hirmsamaks
Sellest lausest ei oska midagi välja lugeda ausalt öeldes. Igaljuhul olid need punnid juba praegu kahtlaselt lühikesed ja kukkumisel oleks tee ikkagi ilmselt plastikut ka riivanud - uued tulevad vähe pikemad.
layri kirjutas:Alternatiiviks on pulbervärvimine. Olen siiani kolmel rattal pulbriga lasknud jalarauad ning heeblid värvida.
Kus teha oled lasknud, mis hinnaga ja kuidas 2 aasta pärast välja näevad?
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
layri kirjutas:Alternatiiviks on pulbervärvimine. Olen siiani kolmel rattal pulbriga lasknud jalarauad ning heeblid värvida.
Kus teha oled lasknud, mis hinnaga ja kuidas 2 aasta pärast välja näevad?[/quote]
Tartus Faetonis, jäin väga rahule. Jalaraudadel peale esimest hooaega oli imevähe värvi maha kulunud. Anodeerimisel on ka see reegel, et detailid tuleb muust metallist peale alumiiniumi puhtaks noppida. Kuid enamus raudu ei käi paraku nii laialigi, et seda teha saaks normaalselt. Esimesel korral oli krooniajal hinnaks 300 või isegi krõps vähem.
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
lauri393 kirjutas:qetuo kirjutas:Keda tulevikus peaks huvitama, siis jalaraudade anodeerimise kohta saatis selline koht nagu galvaanika.ee endapoolse hinnapakkumise - mustaks anodeerimine orienteeruvalt 120€.
Julm hind neil seal kodulehel anodeerimise all, et velgi saab ka anodeerida, mis see veel siis maksaks
See Rasron ehk galvaanika.ee on üks igati perses koht.
Kroomimisest näiteks ei tea nad midagi ja ma ausalt ei usu, et nad anodeeridagi oskavad.
Raha ette kindlasti ei tohi maksta. Aega läheb seal asjade tegemisega umbes 3-4 kuud
ja lõpuks lähed ostad uued jupid.
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Raits66 kirjutas:See Rasron ehk galvaanika.ee on üks igati perses koht.
Kroomimisest näiteks ei tea nad midagi ja ma ausalt ei usu, et nad anodeeridagi oskavad.
Raha ette kindlasti ei tohi maksta. Aega läheb seal asjade tegemisega umbes 3-4 kuud
ja lõpuks lähed ostad uued jupid.
Hea teada
Eelmisel korral kui garaasis olin jäid küünlad kontrollimata, nüüd sain omale uue küünlavõtme ja kukkusin neid maha kruttima. Polnud selle äärmise küünla kätte saamisega ka eriti probleeme, natukene tuli leiutada ja käes see oligi.
Kuna eelmisel nädalal see küünla teema peas kipitas koguaeg, siis suutsin ikkagi uued küünlad juba ära osta, kuigi poleks isegi vaja olnud ilmselt - tundub, et ratas on ennegi hooldust saanud ning maha võetud küünlad tundusid suhteliselt hiljuti vahetatud olevat. Kuna sain need 4 uut küünalt 5€ tk, siis väga ei kahetsegi Sisse paningi uued, originaal küünlad: NGK CR9E.
Mingi crapi pildi suutsin telefoniga teha ka:
Samuti valmistusin uue keti ja hammakate installiks eemaldades vanad osad:
Eeldasin, et esimese hammaka lahti saamisega tuleb vähe punnitada ikka ja meisterdasin päris pika varrega võtme. Kui keeramiseks läks, siis tundus, et poleks seda vaja olnud isegi - üllatavalt kergelt tuli lahti.
Asi, mis pole veel kohale jõudnud on db esiklaas - panustan järgmisele nädalale.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
uute küünaldega kontrolli sädevahet, minu uutel küünaldel mis täna peale panin oli asi küll suht kaugel manuali soovitatavast (ngk).
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
extinction kirjutas:uute küünaldega kontrolli sädevahet, minu uutel küünaldel mis täna peale panin oli asi küll suht kaugel manuali soovitatavast (ngk).
Sai peale keerates üle kontrollitud - minule sattunud küünaldel oli vahe normi piires.
Kuna sai ka tagumine hammaks maha keeratud, siis mãrkasin, et seal oli mingit keereliimi kasutatud. Pole jällegi ise kokku puutunud selliste asjadega ning kuulaks teadjatelt, mida sinna vahele panna, kui uue ketiratta külge keeran.
-
- Postitusi: 924
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
qetuo kirjutas:Kuna sai ka tagumine hammaks maha keeratud, siis mãrkasin, et seal oli mingit keereliimi kasutatud. Pole jällegi ise kokku puutunud selliste asjadega ning kuulaks teadjatelt, mida sinna vahele panna, kui uue ketiratta külge keeran.
Loe manuali - seal reeglina kirjas, milliste keermetega tuleb keermeliimi kasutada ja millistega mitte.
Paar tilka "soft lock" liimi (nt Loctite 243) reeglina kriitilistel keermetel paha ei tee.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Soft on 242, 243 on "keskmine" ja 270 "kõva"! Loctite toodang siis.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 924
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Loff kirjutas:Soft on 242, 243 on "keskmine" ja 270 "kõva"! Loctite toodang siis.
http://www.loctitesolutions.com/files/A ... _Guide.pdf
Hetke tähistuste järgi peaks olema Low - 222, medium - 243 ja high 27x
242 ja 243 vahe peaks olema selles, et 243 võib kasutada õlistel keermetel
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Lõpuks jõudis ka uus tuuleklaas kohale (hmmnjah, kondel [Motobot: õige on "gondel"] on natukene rokaseks jäänud)
Arvasin ise, et tuleb mõni selline klaas, millele on vaja õigetesse kohtadesse auke veel lisaks puurima ning mis on pintsliga mattmustaks värvitud. Õnneks nii ei läinud - külge sobitus ilusti ning tegu tumeda smoke´iga, ehk paistab ka läbi.
Mis siis veel teha on enne kui saab sõitma minna (peamiselt endale järjehoidjaks):
- Jahutusvedelik sisse (süsteem vist enne mõttekas läbi ka pesta. Kasutan selleks ilmselt mitut kanistritäit destilleeritud vett, kuna ei oska midagi muud välja mõelda selle tegemiseks)
- Õli ja õlifiltri vahetus
- Uued ketirattad ning kett ära osta ning külge panna
- Uute tagumiste suunatulede ja numbritule juhtmemajandus korda ajada (ära ühendada ratta elektrisüsteemiga)
Esimesed 3 asja jäävad tõenäoliselt märtsi kuu lõppu - kui juba ratast on mõtet käivitama hakata. Viimase üritan sellel nädalal ära teha.
Ahja, üks asi veel. Nimelt on ühel pool olevalt jalaraualt jalutama läinud selline otsast ümmargune jublakas (ilmselt mingit slaideri eesmärki täidab seal):
Kus kohast ma uue saan?
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: 07 Sept 2006, 18:57
- Tsikkel: Piaggio Zip SP 2
- Asukoht: RAKVERE/Tallinn
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
need jurad keera küll küljest ära, mõtetud detailid.
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Mina neid päris kohe küljest ei keeraks. Kui suuremat sorti kallutamiseks läheb, siis käib see enne maha kui jalaraud ise. Odavam on seda mõtetut jullat kulutada kui jalarauda iseennast.
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: 07 Sept 2006, 18:57
- Tsikkel: Piaggio Zip SP 2
- Asukoht: RAKVERE/Tallinn
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
selle julla tõttu võid sa kukkuda palju varem, ilma selleta jääksid sa püsti.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
See julla haagib ennast pärishästi asfaldisse kinni kui nii maha ratta kallutad.
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Sellel asjakesel jah erilist mõtet pole. Ja kui kallutamiseks läheb, siis see, et jalarauad maha lähevad - on eelkõige valest kallutamistehnikast...
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Selle jublaka keerasin siis ka teiselt poolt küljest ära.
Täna ühendasin siis kõikide uute tulede juhtmed pistikutega kokku.
Oleksin ka saba kokku pannud täiesti kui poleks komistanud selle kurikuulsa LED suunatulede probleemi peale.
Hetkel siis seis selline, et suunda näidates jäävad suunatuled põlema.
Poleks seda probleemi tegelikult oodanud, kuna suunatulede releeks on:
Kuna seal peal ka kiri LED, siis eeldasin, et võiks nagu töötada. Kahjuks mitte.
Esimesed suunad:
12V 21W
Tagumised LED suunad:
12V 0.5W
Ilmselt peab mõne relee jahile minema, juhul kui eksisteerib sellist, mis suudaks töötada sedasi, et esimesed suunad on orginaalid ja vaid tagumisteks LED pirnid. Kui sellist ei leia, siis peab vist tagumistele takistid vahele panema.
EDIT:
Niipalju kui ma google translate abil aru sain, siis tundub, et sellel Saksamaa härral on samasugune probleem (sama relee kasutusel, mis minul): http://www.kawasaki-ninja-forum.de/t541 ... -vorn.html
Ainuke jama, et ma saksa keelt üldse ei mõista ja google translate abil loen sealt välja, et ta ostis teise relee lihtsalt - kui keegi seda keelt rohkem mõikab, siis oleksin lahenduse tõlke eest tänulik.
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Ise puutusin täpselt sama probleemiga kokku - ebayst tellitud led suunatuled, mis jäid stabiilselt põlema. Lahenduseks oli paarkümmend sentsi maksva takisti vahele tinutamine.
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Proovisin nüüd sõbra LED´idega töötavat releed ning sellega toimus normaalne vilkumine nii esi- kui tagasuunatuledel.
AGA tagumiste suunade led´ide põlemist saab pigem nimetada hõõgumiseks ning, et sellistega liiklusesse minna peavad ikka suured cojone´d olema.
Samas, kui võtan esimese suunatule pirni tagant ära, siis säravad tagumised led´id täie võimsusega.
Tundub, et peab mõne elektrikuga nõu pidama kuidas asja lahendada.
-
- Postitusi: 173
- Liitunud: 24 Mär 2009, 08:10
- Tsikkel: vn 1500
- Asukoht: +372 52 41 neli kuus kuus
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
pane ette ka ledid ja kasuta led releed.. ennast nussid näkku ju praegu
kui disain oluline, otsi tillukesed led lambid ja tuuni sinna originaal klaasi alla
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
qetuo kirjutas:Poleks seda probleemi tegelikult oodanud, kuna suunatulede releeks on:
Kuna seal peal ka kiri LED, siis eeldasin, et võiks nagu töötada. Kahjuks mitte.
See LED kiri relee peal näitab seda, et arvestatud on armatuuris oleva LED indikaatoriga, mis näitab suundade vilkumist. Muidu näed ju ise, et konkreetselt kirjas võimsuses 10W ja 21W. LED suunakatel pole sellist elektrilist võimsust ligilähedaseltki olla. Osta kas LED suundade jaoks kasutatav relee või pane koormustakisti vahele - saad asja korda.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Mul on LED suunatuledele sobivat releed pakkuda, kusjuures vilkumise kiirust saad ise poteka pealt reguleerida. 10€eest võiks neid loovutada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.