Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TXT200
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 2764
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 21 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Vabandust küsimuse pärast aga kas see oli nüüd tögamine või siiras kaasaelamine?Mart kirjutas:Loff kirjutas:Hondale kruttisin vahepeal pidurivoolikud külge, kaugemale ei ole jõudnud.

Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
-
- Postitusi: 467
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Kas see agurautaja on mingi üksik tükk või pärineb mingist koplektist?Loff kirjutas:![]()
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 2764
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 21 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 2764
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 21 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

[youtube][/youtube]
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 2764
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 21 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Nagu Te näete, on paak krunditud. Mõtlesin, et värvin üle ja kleebin peale originaalkleepsud aga need raiped maksavad £75.75 tk. Just, setsekümmend viis Inglise naela tükk, kummalegi poole üks kleebis. Ühesõnaga jääb ära. Plaan on see paak supermotole peale panna. Kujunduse poolepealt olen hetkel jäänud lihtsalt värvi ja mõne kleepeka peale. Airbrushi kunsti võiks ka lasta teha aga seda me veel vaatame.
Milleks ma üldse nende suurte paakidega jaman? No sellepärast, et ühe paagitäiega saab ~300km +- sõita, olen laisk tankija.
Eelpool juttu olnud kiirõhutusniplitest - töötavad need vidinad väga hästi! Piduriõli vahetus ei ole kunagi mul lihtsam olnud. Ka siis kui kogu süsteem on tühjaks lastud. Valad piduriõli anuma õli täis, keerad õhutusnipli 1/4 pööret lahti ja süstlaga imed kõigepealt õli anumast süsteemi sisse. Kui piduripump võtab juba surve ülesse siis ainult täida anumat ja pumpa pedaali/heeblit. Kui õhumulle enam ei tule on asi valmis.
Trikk on selles, et niplil on keere tihendatud, mis ei lase keerme kaudu õhku sisse. Süstlaga imemise faasis. Pumpamise faasis töötab kuulklapp nipli sees.
Hondal on nüüd teravad pidurid.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
-
- Postitusi: 467
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Keegi pakkus siin kustom lahendusi võistlusratastele, tasub uuridaLoff kirjutas:Nagu Te näete, on paak krunditud. Mõtlesin, et värvin üle ja kleebin peale originaalkleepsud aga need raiped maksavad £75.75 tk. Just, setsekümmend viis Inglise naela tükk, kummalegi poole üks kleebis. Ühesõnaga jääb ära. Plaan on see paak supermotole peale panna. Kujunduse poolepealt olen hetkel jäänud lihtsalt värvi ja mõne kleepeka peale. Airbrushi kunsti võiks ka lasta teha aga seda me veel vaatame.

-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 2764
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 21 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 2764
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 21 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
No ja palju ma neid siis ikka remondin?

Aga üldiselt, miks sõitmist vähe on kajastatud, tuleneb sellest, et aega napib. Ja kas seda sõitmist üldse peab kajastama, tegelikult ei pea mitte midagi kajastama.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 25 Juun 2013, 14:41
- Tsikkel: M750,FE650E,NX650,WRE125,YZ80
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

-
- Postitusi: 1726
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 63 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Oleks mugav küll kui ei peaks võtmega kinni-lahti-kinni-lahti... kruttima. Eriti tagapiduriga. Kust sa tellisid?Loff kirjutas:Eelpool juttu olnud kiirõhutusniplitest - töötavad need vidinad väga hästi! Piduriõli vahetus ei ole kunagi mul lihtsam olnud. Ka siis kui kogu süsteem on tühjaks lastud. Valad piduriõli anuma õli täis, keerad õhutusnipli 1/4 pööret lahti ja süstlaga imed kõigepealt õli anumast süsteemi sisse. Kui piduripump võtab juba surve ülesse siis ainult täida anumat ja pumpa pedaali/heeblit. Kui õhumulle enam ei tule on asi valmis.
Trikk on selles, et niplil on keere tihendatud, mis ei lase keerme kaudu õhku sisse. Süstlaga imemise faasis. Pumpamise faasis töötab kuulklapp nipli sees.
Ma ei saanud aru
kuhu sa süstla torkad, et vedelikku "süsteemi sisse imeda"?Loff kirjutas:...süstlaga imed kõigepealt õli anumast süsteemi sisse.
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Donn DIY @ YouTube; joonised siit: http://youshouldbuildit.blogspot.com
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 2764
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 21 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Läbipaistev voolik õhutusnipli otsa ja vooliku otsa süstal, Nii nagu Vikii ütles. Mul on kasutuses silikonvoolik, hea pehme ja hoiab hästi tihedalt ennast "kinni" (ei vea vooliku ja nipli/süstla otsa vahelt õhku sisse).bitter kirjutas:Ma ei saanud arukuhu sa süstla torkad, et vedelikku "süsteemi sisse imeda"?Loff kirjutas:...süstlaga imed kõigepealt õli anumast süsteemi sisse.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Muidugi väärt mõte, suur paak, praegu bena odav paned soodsalt täis, pärast kallil aja hea maakerale ring peale tehaLoff kirjutas:Vahest ikka kulub, kui kraan lekib ja karpa nõelklapp ei pea, näiteks.
No ja palju ma neid siis ikka remondin?![]()
Aga üldiselt, miks sõitmist vähe on kajastatud, tuleneb sellest, et aega napib. Ja kas seda sõitmist üldse peab kajastama, tegelikult ei pea mitte midagi kajastama.

-
- Postitusi: 1730
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 179 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 2764
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 21 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Tegemist Honda õhufiltriga, millel on paberelement oma töö ära teinud ja siis on selle asemele švammfilter tehtud, kodaratega fikseeritud. Õnneks on seda õlitatud filtriõliga ja loodame, et see filter tegi oma tööd korralikult. Filtrikopsiku puhta poolepeal ei olnud tolmu ega muud jama näha.
Filtrikopsiku must pool oli ikka päris must, peale filtripesuainega pesemist nagu uus.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
-
- Postitusi: 5576
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1600
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 349 korda
- Tänatud: 231 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 2764
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 21 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 2764
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 21 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 2764
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 21 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Tulles tagasi selle kaugtule indikaatorlambi juurde siis selle põlema saamiseks tuli natuke KOSO ja Honda el. skeemides näpuga rida ajada ja skeemid omavahel kokku ajada. See, mis seal enne oli, kuulub jälle sinna külaseppade pärusmaale. Kuna skeem oli kas kiiruga või lihtsalt veidi lohakalt kokku pandud siis alustasin otsast. Kõik ühendused viisin esitule korpusesse nagu olema peab, ühendused jootsin kokku ja isoleerisin termokahanevaga. Juhtmekimbud köitsin kokku. Lisaks pistikühendused puhastasin ja määrisin el. tehnilise vaseliiniga. Kõik töötab nii nagu peab ja näeb välja kultuurne.
Spido asukoht enne. Pärast fotot ei ole, kronsa kuivab. Aga spido tuleb tule kohale. Siin on ka näha sinise isoleeriga tehtud ühendused.
Lammutamine ja protsess kuni lõpuni.


Juhtmekimbud kõik tule sisse veetud.




Küsimus suuremale ringile, kas see KOSO rpm wire type A on lihtsalt üks juhe, mis õpetuse järgi pannakse paralleelselt süütepooli madalpingeahela "+" juhtmega väljapoole juhtme isolatsiooni (variant A3 alloleval skeemil)? Või on see mingi eriline juhe?
Nimelt on soov tööle saada ka spidoka tahhomeetri funktsioon aga ei ole neid rpm juhtmeid, nüüd on küsimus kas tellida või teha ise?
http://www.koso.com.tw/products-detail. ... 29&lang=en

Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 2764
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 21 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Ja nüüd

Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 2764
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 21 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Nagu kõnekäänd ütleb, kevadel traktorist ei saa välja traktorist, on vahelduva eduga see haagiseprojekt seisnud. Eriti kaugele ei ole jõudnud.
Enne liivapritsi minekut sai sild alt ära võetud, vanarauast sobivaid detaile leitud ja neid vähe modifitseeritud.
Originaalis on haagisele tehtud vahed, kuhu tsiklid ratastpidi vahele kinni jäid, see lahendus mulle ei sobi, sest sellise variandi puhul ei saa ratast üksi peale/maha laaadida. Raami peale tulevad nii öelda rennid. Need olid vanarauahunnikus olemas, mingid alajaama detailid, vaja ainult pikkus parajaks lõigata. Alguses oli plaan teha ainult 2 renni haagisele ja kolmandast pealesõidu ramp aga sellise lahenduse puhul ühe ratta vedamisel jääb raskus haagisel ühte serva ja kiiresti järsemat kurvi võttes võib haagise koos rattaga kummuli keerata. Kuna ma teadsin, et vanarauas kuskil peab olema üks veoauto kasti kabiinitagune (tagumise akna kohal olev) võre siis sai see üles otsitud. Sellest võrest tuleb pealesõidu ramp ja haagisele tuleb keskele üks renn, et ühte ratast haagise keskel vedada.




Töö jätkub.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 2764
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 21 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Käru on omadega nii kaugel, et raam ja veljed on liivapritsis ja silla värvisin täna ära. Vaikselt ikka edeneb teine.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 2764
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 21 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Ise küsin, ise vastan - sobib ka täiesti tavaline juhtmejupp, mille keerutad ümber kõrgepingejuhtme kohe süütepooli juurde, vähemalt 5 tiiru ümber (variant "A"), sellest piisab.Loff kirjutas:Küsimus suuremale ringile, kas see KOSO rpm wire type A on lihtsalt üks juhe, mis õpetuse järgi pannakse paralleelselt süütepooli madalpingeahela "+" juhtmega väljapoole juhtme isolatsiooni (variant A3 alloleval skeemil)? Või on see mingi eriline juhe?
Nimelt on soov tööle saada ka spidoka tahhomeetri funktsioon aga ei ole neid rpm juhtmeid, nüüd on küsimus kas tellida või teha ise?
http://www.koso.com.tw/products-detail. ... 29&lang=en
Tahhokas toimib, naine õnnelik.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 2764
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 21 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
-
- Postitusi: 1402
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX


"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 2764
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 21 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Peale liivapritsi raamitugevdused ja kehvad õmblused üle keevitada.
Värskelt värvitud.
Ja valmis käru, reg nr veel puudu.
Täitsa tutikad sigulli amordid made in germany, Saaremaalt ühest väikesest varuosade poest, sest suured varuosapoed oskavad asju müüa ainult kataloogist, automargi ja mudeli järgi. Mõõdu järgi ei viitsi keegi amorti otsima hakata.
Esimene proov
Selline ta saigi. Kandevõime 549 kg, variant vedada üks ratas keskel või kaks ratast äärtes.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
-
- Postitusi: 1402
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX




"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!