Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1008
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
-
Teema algataja - Postitusi: 645
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Selle velje kohapealt täpsustan siis kui saab kõik ilusti sobima. Hetkel on kuidagi niisama all et saaks liigutada
M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 645
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''


M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 645
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
kiige pikkus tõttu oli vaja ka pikemat ''torque arm''i, maakeeli siis seda varrast mis hoiab tagumist supporti paigal. Ei hakanud originaali pikendama, kuna võib veel vaja minna. Vaja oli nelikant toru ja 3mm materjali

sai pisut voolitud, puuritud, painutatud, keevitatud ja valmis ta oligi

Tuba soojaks ja värv selga...

Paar nädalat said rahus soojas ruumis kuivada ja sai hakata kokku laduma...

Enne maas ja kuivalt, et kas arvutused said õiged... Kusagil läks ikkagi midagi valesti, sest kui tagaratta võll 100nm kinni tõmmata, siis hakkas midagi vaba pöörlemist takistama. Peab järgmine kord lähemalt uurima, seega ei julge veel pukside mõõtusid avaldada



M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 645
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Hammaka kandurilt sai maha treitud 5mm sealt kuhu hammakas istub ja samuti keskelt väljaulatuv osa kuhu tihend ja laager istuvad. Tihendit enam kasutada ei saa, peab lootma kinnisele laagrile

Supporti kinnituselt, väljapoolt 6mm maha, või siis no lameda osaga tasa

Ja kolm vajaminevat puksi. Kõik laagrid jäävad originaalid

M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
- Postitusi: 1008
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
-
Teema algataja - Postitusi: 645
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
- Postitusi: 202
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 800 XCa; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Ise kasutasin "wheel paint", kuid kahtlen et see oli parem valik [emoji846]
-
- Postitusi: 1704
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 112 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
-
- Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 234 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Mina nt värvisin enda ratta tagakiige tavalise mustaga ja peale 2-komponent lakk. Mõlemad siis spray purgist. Jääb tugevam kui pulber, kuna pulbervärvi miinuseks on see, et kui kivi saab siis reeglina värv läheb tükina kohe lahti. Vb aitaks pulbri puhul siis see, et kui laseks pinna korralikult karedaks enne liivaga.Põhja Siil kirjutas:Kuna ise hiljuti värvisin enda ratta tagakiiget, siis küsimus: mis värvi kasutasid?
Ise kasutasin "wheel paint", kuid kahtlen et see oli parem valik [emoji846]
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
Teema algataja - Postitusi: 645
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 645
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Esiteks oli tagaots ikkagi liiga madal meie teede jaoks. Nimelt summuti tagumine ots kraapis paremkurvides ebatasasute korral maad, mis ei julgusta väga kallutamist

Teiseks on nö ajutiselt laiuse proovimiseks alla ostetud kasutatud tagarehv väga libe (metzeler marathon), ilmselt selle tõttu et tegemist on cruiser tüüpi rehviga, alguses arvasime, et pidamise puudumine on tingitud pikast kiigest ja madalast temperatuurist, aga ei. Samas on üsna lahe 100 pealt möödasõitu teha nii et kumm all põleb

Juhitavus on ka oluliselt tuimem kui varem, seda põhjustavad ilmselt asjaolud, et teljevahe on pikem, madalduse tõttu on esihargi nurk laugem ja tagarehv on üsna lameda kumerusega.
Mõned rikked on ka avaldunud: Toorega külmkäivitus on jälle nöökima hakanud, mingi aeg töötas nagu peab, aga nüüd jälle ei tohi toorest puutudagi, muidu uputab silindrid üle. Loodan, et see muutub uute ujukinõelade paigaldamisega. Samuti on hakanud kergelt lekkima ka õliradikas, tundub et ribide vahelt ja lappima pole seda mõtet hakata.
Pärnus näeb




M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017
-
Teema algataja - Postitusi: 645
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 645
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Rada oli vastupidine võrreldes smashiga ja üsna halvas seisus (vb ainult stardikoht, hiljem polnud aega jälgida) Tagaratta pidamisega oli kohati probleeme, isegi eelnevalt soojendades. Maanteel pole seda veel selle rehviga juhtunud, et ringi veaks. Ühesõnaga kiige pikkuse ja rehvi kombo on hetkel optimaalne. Sai ka boosti keeratud vastavalt kiige pikkusele, nii et kolmandaga nina eriti enam tõusta ei tahaks (0.9 bar).
Siin pole veel jutuks tulnud, aga sai külge aretatud ka vaesemehe quickshifter


Üritusel oli kokku ca 7 ratast, mina jäin teiseks. Selle kuradi ninja vastu ikka ei saanud, läks stardist oluliselt kiiremini minema. Aga ma ei solvu, tal oli umbes 25 cm pikendused, kiirendusrehv, päris quickshifter, ca 50kg kergem, väidetavalt 154kw tagarattast....... Mul on lihtsalt hunnik rauda puhuriga



M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
- Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 234 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
Teema algataja - Postitusi: 645
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''


M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
- Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 234 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 03 Juun 2004, 21:51
- Tsikkel: GSXR-1100 & HD Dyna
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kas sul plaanis midagi sellist installida ? https://www.ebay.co.uk/itm/QUICKSHIFTER ... xyD5pRJoYl või siis päris quickshifter/powershifter õhuga või el.solenoidiga ?cossie kirjutas:
Siin pole veel jutuks tulnud, aga sai külge aretatud ka vaesemehe quickshifterTöötab asi nii et vasakul, kus on täistule vilgutamise nupp (PASS) on nüüd selle alla läbi relee ühendatud killswitch. Niiet kui seda puutuda siis katkestab süüte, eelnevalt jalaga pinge käiguhoovale peale ja siis korra sõrmega lülitit puutuda: Põmm ja uus käik sees, ilma gaasi maha laskmata. Seda saaks muidugi edasi arendada, aga ajab asja ära, niikuinii on plaanis kunagi päris asi vahele osta.
-
Teema algataja - Postitusi: 645
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
- Postitusi: 101
- Liitunud: 21 Sept 2017, 21:20
- Tsikkel: Suzuki Intruder 1400
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Ning nagu kiirendusel öeldi, tõsiselt võetav konkurent.
-
- Postitusi: 77
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''


Oled sa ratta kaalu peale ka ajanud?
-
Teema algataja - Postitusi: 645
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 645
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''


M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Seal ei ole suure jõuga midagi peale hakata. Lisaks on Busa ja BMW stardikaalude vahe vähemalt 70kg.


Pika kiigega BMW koos Erki suguse väga hea sõitjaga on lihtsalt Rutjal väga optimaalne combo mis toimib.Võimsamad pillid "jahvatavad tühja" ja teistest tonnistest on lihtsalt nõks kiirem

-
Teema algataja - Postitusi: 645
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Treffil sai soomlast mängitud.... Kojusõites murdus jalaraud pooleks, ilmselt põhjuseks eelmisel õhtul kakluse käigus kummuli kukkunine.... Septembris võtsin käsile kütusegraafiku parandamise, kuna keskmistel pööretel tõmbas jube rikkaks ja lõpus keris aina lahjemaks. Kuna rõhu tõstmisega läks lõpp aina lahjemaks oli vaja suuremaid peadüüse, kui ülemine ots sai hea siis keskmised pöörded läksid ülirikkaks ja hakkas juba küünalt kustutama (puterdama). Abiks olid targad mehed välismaa foorumitest, kes soovitasid muuta pitot-tube asendit rõhutorus. Nimelt enne oli toru ots suure toru keskel, aga kuna see oli koht oli kohe peale painde kohta, siis õhuvoolu kiirus on seal üsna muutuv. Aitas kui painutasin toru suudme niiöelda väliskurvi ja peale seda on segu terves pöördevahemikus stabiilselt 11-12 vahel. Keeruline jutt eksole

Talveks on rattaga mõned plaanid olemas, aga ilmselt veereb varsti sisse ka üks teistmoodi motoriseeritud projekt.....
M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 645
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''


Uus kolib põhja alt kusagile jalaraua taha

Downpipel võtsin 2cm vahelt vähemaks, et toru jookseks põhjale lähemalt ja oleks maapinnast pisut kõrgemal

Ja uuel pütil sai ära vahetatud sisseminev ots, tuli 51mm, aga sain vanalt võtta vajamineva 63mm ja viisakalt asendada.

M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017
-
- Postitusi: 5555
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1600
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 344 korda
- Tänatud: 229 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 645
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M