Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Vasta
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 630
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 78 korda
Tänatud: 55 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas cossie » 09 Veebr 2019, 10:51

Sain roostevaba toru kätte ja siis sai asi elektroodiga kokku keevitatud. Kõigepealt paigutasin püti sobivasse kohta ja siis viisin kaks otsa omavahel kokku, tundus lihtsam moodus

Pilt
Pilt

Kinnitus tuleb jalaraua tagant ja jääb suht nähtamatu, Vahetasin veel lisa-karterituulutuse toru asukoha ära, et oleks mugavam õlikorki kasutada. AN näeb parem välja ka kui san-tehniline voolik :D

Pilt

Lisaks sai mootor, jalarauad ja mõned kohad veel umbes 100 euro jagu roostaveabasid polte

Pilt

Ja lõpptoode.... torustik on hetkel karukeelega ühtlaseks matiks tehtud ja peale käivitamist muudab ilmselt jälle värvi. Nüüd tuleb veel uued peeglid ära oodata, õli sisse valada ja kevadet oodata :)

Pilt


Pilt M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/

Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 630
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 78 korda
Tänatud: 55 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas cossie » 29 Mär 2020, 13:16

Talvel oli üks teine kaherattaline garaazis põhiobjekt, seega banditiga suurt midagi ei teinud.
Lisatud sai normaalpikkuses heeblid ja jämedam karterituulutus, sest tuulutust ei pidavat turbokal kunagi ülearu olema

20200326_202330.jpg

Lõpuks sai ostetud ka kiidetud OEM sidurikettad, siiamaani ei raatsinud kuidagi 200.- välja käia ja katsetasin ca 70.- euroseid variante. Need hoidsid praegust jõudu kinni umbes ühe hooaja. Originaalkettad ostsin enda teadmata black friday alega ja sain umbes 100.- euroga kätte (robinsonsfoundry.co.uk)

20191211_115629.jpg

Kuna nüüd on kahekesti sõitmist rohkem ja pika kiige tõttu on vaja kangemat tagavedru, jäi praegune K3 amort liiga pehmeks. Sai täitsa kohapealt eestist soetatud K8 amort, mis on paremate seadistamisvõimalustega, kangema vedruga ja ehituselt paar cm lühem, seega sobib paremini vahele

20200323_203533.jpg

Esimene sõit laupäeval lõppes kärupeal koju tulemisega, sest peale pesulas käiku keeldus ratas käivitumast. 15km kärupeal koju veetuna sai vist piisavalt kuivada ja läks juba 3 pütaga tööle. Ise kahtlustan piibu otsasid, need sai tervetega asendatud. Ja kohe uuesti sõitma, kuniks veel sooja ilma jätkus :D

received_205001920919238.jpeg

Samuti sai ka rehvist viimane lõpp võetud. Nüüd lähen 200 laiuse pealt 190 peale, tahaks vähe teravamat juhitavust tagasi saada

received_204675270965836.jpeg

Pilt M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/

Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”