Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas cossie »

Düüse pole ikka veel saabunud..... Aga, vahepeal sai tellitud kõikidele karpadele alumiiniumist ''mütsid'', kuna ühel originaalil sai juba üks nippel ära murtud. Samas oli see niikuinii plaanis, sest rõhu all võivad plastist originaalid läbi painduda ja lekkima hakata

üleval vanad ja all uued

Pilt

ja pisike ülevaade voolikumajandust peitvast (pisut naisekujulisest) raamist :mrgreen:

Pilt



Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas cossie »

paar tunnikest nokitsemist....
Pilt

ja peaaegu hea, nõksa suuremaid peadüüse on veel vaja. Viimane lõpp oleks veel alla punase joone saada. Jämedalt võttes saab 005# võrra suuremate düüsidega, segu ühe ühiku võrra rikkamaks, seega peaks #130 juba hea olema. Aga kuna antud test sai teha 26 kraadise ilmaga siis jahedama ilmaga oleks näitajad jällegi pisut lahjemad, seega võtan igaks juhuks ka #135 juba varuks ära. Smashiks peab asi jonksus olema ja wg vedru kangema vastu vahetatud :mrgreen:

Pilt

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kui aega on mine lase Dynostari dynopingist läbi Espoos, aadress Alaniementie 2. Tahaks huvipärast numbreid teada ja ma usun et sina ka tahad :) Eelnevalt lepi muidugi aeg kokku.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas cossie »

Soome dynosse läheb alles siis kui ise enam edasi ei oska sättida. Jõu mõõtmine pole esmatähtis, see on ju ainult number :D emotsioon on tähtsam

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas cossie »

Saabus ka vähe asjalikum õhufilter koos ''prechargeriga'' lihtsamaks puhastamiseks

Pilt

Lõpuks saavad elektrisüsteemis uued tegelased (bensupump, õlipump ja WBC) korrektselt ühendatud. Lülitid on selleks, et saaks eraldi asju välja lükata, muidu käivituvad ikka koos süütega

Pilt

Tellimises on ka juba ''pisut'' kangemad WG vedrud :twisted:

Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas cossie »

Keevitajale lõuksi :evil: a pole hullu, teeb uuesti ja peremini. 60km koduni sõita oli üsna lärmakas ja jõuetu. Vahepeal sai rõhku tõstetud 10psi/0,7 bar peale ja segud läksid kusjuures paremaks. Jõulisa tuli ka mehiselt :D

Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas cossie »

Vahepeal sai klapikambrikaas uue värvikuue, sest onu Deiv pesi enne lahti kiskumist sellelt pool värvi maha :D
Pilt

Värv sai maha võetud mingise aerosoolis värvieemaldajaga, võib öelda et oluliselt lihtsam kui miski traatkettaga mässata.
Pilt

Lõpptulemus on must, kuigi mootor ise on tumehall (charcole grey) kuumakinldatel aerosoolidel pole kahjuks palju värvivalikuid, aga pole hullu: töötab
Muidugi oleks kõige õigem liivaprits ja pulber, aga noh....
Pilt

Sidur hakkas boosti alguses libisema, seega sai lisatud üks lisavedru ja kettad karukeelga üle lastud: jäi pidama, probleem oli just alla 5000 pöörde kui lockup veel ei tööta, aga rõhk üleval

Väljalase sai samuti kokku keevitatud (seekord asjalikuma tegelase poolt), ning käidud Rutjal testimas.
Lõpuks sai ülemise otsa segud alla 11.5, aga ilmselt kütuserõhu tõstmisega on nüüd 6000rpm kandis jube rikas koht. Kuumaks sõidetud mootori võttis sealkandis juba ''lurisema'' ja musta välja ajama. Nüüd peab jälle kruvima kuskilt

Stopperiga sai (ülitäpselt) katsetatud ka 400m aega. Häbilugu aga venna FZS1000 sõitis 11,7 ja minul 12,4 seega 0,8 sek aeglasem kui eelmine aasta: ''Money Well Spent'' :mrgreen: Elan üle, start oli tugevdatud siduriga väga harjumatu, esimeste käikudega oli tegemist et nina maas hoida ja alles poole maa peal hakkasin hoogsalt järgi jõudma.... Ilmselt peab Smashil madalama rõhuga sõitma või kõvasti harjutama :D

Kui juba Rutjal siis....

Pilt


Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas Deiv »

No - "onu Deiv" teeb korralikult mootorid puhtaks enne avamist ja kõik mis selle käigus irdub on mustus või valed jupid (lol) :mrgreen:
Aga tegelt tore näha,et pill toimib aina paremini ja omanikul ei kasva käed sealtsamusest välja (w)
Smashil näeb :wink: :bsmile:

PS sellised mõranemise vead kipuvadki roostevabast kollemajandust tavaliselt kummitama . Tuleb siit-sealt pidevalt tugevdada-parendada :|

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas cossie »

Läks meelest lisada, aga lõpuks sai ka elektripool korrastatud

Pilt

Ei ole küll ise suurem asi elektrik, aga igaks juhuks sai kõigile kolmele uuele tarbijale vahele kaitsmed, releed ja eraldi lülitid. Paigaldatud viisakalt ilma klemmliistu, teibi ja näpuga kokku keeratud juhtmeteta :)

Pilt

Peale Rutjal testimist sai kütuserõhku alandatud ja tundus et ''lurisemise'' probleem kadus ära. Tehes uut testlendu lõi umbes 230km/h juures karpadelt sisselaske kollektori küljest ära. Oli pehmelt öeldes hirmutav kogemus, suri paugust välja ja enam käima ei läinud. Lõpuks seisma jäädes võttis kuidagi elu sisse (huh, joppas) kiire vaatlus tuvastas kähku probleemi allika, meel oli kohe rõõmus et midagi koledamat/kallimat ei juhtunud. Ühe käega kollet karpade vastas hoides lonkasin paar km koju. Järgmine päev jälle vut-vut hydroscandi korralikumate klambrite järgi. Kahjuks on seal nii kitsas ja karpa otsad on ovaalsed, seega päris tugevaid lõdvikuklambreid ei saa kasutada, pidi ikka need kruvikaga keeratavad panema, ehk on nüüd vähe tummisemad. Kindluse mõttes sai kogu kolle ka mootori külge vitsadega kinni tõmmatud, nüüd peab pidama :)

P.S. kui keegi veel ei tea siis künklikul teel on päris lõbus, kui juba 130 kiiruse ja viimase käiguga igast jõnksust tagarattal sujuvalt laskuda :mrgreen:

Väänet ON :bsmile:


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Seo plenum plokikaanega ära, peaks vähendama otsast löömise ohtu.

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas cossie »

Kindluse mõttes sai kogu kolle ka mootori külge vitsadega kinni tõmmatud, nüüd peab pidama :)

sidusingi ju :D


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Ma vist hakkan vanaks jääma, ei näe enam hästi... :mrgreen: ma vaatasin pilte, et klassikalist lahendust ei ole, järelikult on kõik juhuse hoolde jäetud :roll: jutule ei pööranud tähelepanu, nagu ikka :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas cossie »

Ma tegin ebatraditsioonilise lahenduse: 10x10 metall plaat plenumi taha keskele, alt konksuga ja ülevalt keermelatiga ettepoole kinni. Eks paista kas jääb nii, see on alles prototüüp :mrgreen:


Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Wastegate torule keevita pisikesed kolmnurgad keevituste juurde toeks,et vibratsioon pahandust tegema ei pääseks nii palju .

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas cossie »

Uus keevis sai igavene jäme, sisse ja väljapoole. Samuti sai wg flants ühe nurgaga downpipe külge kinni punktitud. Keevitaja ei pidanud lisatugevdusi vajalikuks, garantii on olemas :D aga eks peab pragude suhtes silma peal hoidma

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas cossie »

Smashil käidud. Ratas ja ise tulime tervena tagasi, kaks korda olen seal summuti lõhki lasknud, seega sel aastal läksin teadlikult ilma summutita :mrgreen:
Kahe ajasõiduga sai nüüd teada, et jõudu on rohkem kui lühike kiige ja stock vedrustus heaks tulemuseks sõita laseb. Pidamisega probleeeme polnud, ei endal ega rattal :mrgreen: Aeg paranes võrreldes eelmis aastaga 0,4 sekundit ja lõppkiirusele lisandus 18 km/h. Kui tahta seda kiirenduse asja tõsisemalt võtta siis peaks sebima pika kiige, quickshifteri, käikudele vastava boost controlleri jne.... aaga see pole see ratas. Ilmselt oleks parema aja välja sõitnud kui oleks stardid kiiremaks saanud, kuid ei viitsinud eriti järjekorras higistada :)

Üks kena pilt kasutajalt Hollow (millelt on näha esiporika tõstejõudu lisav efekt :mrgreen: )

Pilt

Vasakpoolsemad on siis minu numbrid

Pilt

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Coolerit pole vaja su rattale ? Mul jãi üle enda projektist.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas cossie »

Kle selle jaoks naljalt ruumi mul ei leidu. Siis peaks kas küljepeale ehitama või õliradikale uue koha leidma. Üks soomlane tuli seal rääkima et sõidab sama setupiga 1,3Bar ja 280 heppa tagarattast. Ilma cooleri ja meta pritseta :shock:

Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Vähemalt oli sinu rune lõbus vaadata, tatt oli pidevalt lennus ikka :D

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Üks kena pilt kasutajalt Hollow (millelt on näha esiporika tõstejõudu lisav efekt :mrgreen: )

Pilt

Mõtlesingi, mismoodi sul see porikaliist ees käitub. Enda kühvlile lõikusin gixxefi omast tüki ette ja tundub, et üle hooaja sellega ei saa. Laperdab ees nagu ma ei tea mis. Esimese otsa on juba kaunis õhukeseks saanud
Pilt

フーリガン
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas cossie »

Ma sattusin jah kärpimisega pisut hoogu. Maanteekiirusel laperdab kergelt üles-alla, aga ju siis see pilt on juba suuremal kiirusel püütud. Ei hakka esialgu uut ka otsima, ehk tuleb lähiajal terve uus esiots

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas cossie »

RaulK kirjutas:

Vähemalt oli sinu rune lõbus vaadata, tatt oli pidevalt lennus ikka :D

oli küll - oli küll :D
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas cossie »

Aaga teemasse ka... Peale smashi hakkasin vaiksemat väljalaset alla tagasi panema, avastasin et see on peale keevitust ikka suht kõveraks tõmmanud. Kuidagi sirgeks pressida ega freesida ei õnnestunud, kuna kuju on nii värdjas ja ühtegi pinki seda naljalt ei paigalda. Abiks tulid relakas, viil ja lintlihvija: sai oluliselt sirgemaks selle tasapinna, enam ei leki ka

Pilt

Treffil tehes lühikest ent intensiivset burnouti otsustas mootori kaanest õli eralduma hakata. Süüdlaseks üks klapikambri kaane polt, millel keere otsakorral. Tilkus ikka isuga sealt, koju jõudes oli parem püksisäär päris libe. Egas midagi sai üle puuritud ja würthist ''keermetaastus puks'' sisse
(pildil veel enne taastamist)

Pilt

Peale selle lappimist oli vaja teha proovisõit, et veenduda töö tulemuses. Õli enam ei lekkinud, aga..... Sõites tundus et ratas liigub kuidagi LIIGA hästi, neljandaga 7000rpm ja mitte päris täisgaasiga nina taevas. Kiire pilk rõhukellale näitas 1,3 Bar :shock: OIH! Jäin seisma ja mõtlesin et ilmselt Wastegatega mingi jama, ja oligi....

Pilt

nimelt oli ära murdunud kompressori poole pealt välja tulev toruke, mis siis vastavalt rõhule wastegatet avab. Sai uus sisse pressitud ja jälle korras.
Sidurikamm viskas ka lõpuks kopa ette, vahest libiseb - vahest mitte, haakis ka iga kord eri koha pealt. Sai puhastatud töösilinder, vahetatud õli ja sisse läksid ka uued kettad (EBC) Sõitnud veel pole aga kettapakk oli umbes 1,5mm paksem kui eelmine, seega tuleb loota parimat :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas cossie »

Pole ratta kallal ammu midagi teinud ja igav hakkas. Õnneks avastasin, et mul on kodus vajalikud jubinad lihtsa ''boost controlleri'' ehitamiseks

Pilt

Kruvisin asjad keermeteibiga kokku, pistsin paar lehtvõtit taskusse ja testima. Asi oskab stabiilselt rõhku hoida ja puha. Timmisin rõhu 9psi pealt 12 peale, ja läks jälle palju lõbusamaks :mrgreen: Jõulisa pluss kiirem spool. Kui hiinamaalt enne päris sügist üks solenoid kohale jõuab, saab üht keerulisemat ideed katsetama hakata.... (jubina pigutus on ''ajutine'')

Pilt


Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Kas sa ikka pisikese "bleed hole" puurisid controlleri ja weisti vahelisse liini ??? Muidu tekib "signal lock" :wink: Kui on mitteülihermeetiline weisti membraan,siis pole hädavajalik muidugi :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas cossie »

Ai krt selle peale ei tulnudki, samas see kuul ei ole 100% hermeetiline niikuinii ja tundub et WG sulgumisega probleeme pole


Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Siis pole vaja jahh aga igaks juhuks võiks pisike ava olla - surve mahalangemise kiiruse jaoks .

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas cossie »

Katsetan, mis tunne on klaasiga pikka maad (Pärnusse) sõita on. Mingil perverssel moel mulle see jurakas isegi meeldib :mrgreen:

Pilt

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kohvrid ka taha ja tibutagi selga 8)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Krt.see-see on kui turboks toimib ja midagi näppida pole :shock: ulmeideed tulevad pähe (lol)

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”