Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Mandri
Postitusi: 25
Liitunud: 03 Veebr 2013, 13:46
Tsikkel: Z1000

Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)

Lugemata postitus Postitas Mandri »

holma kirjutas:

Minuarust on ka lenks ise päris kõver. Anna amorditorukinnitused veits järele ja vääna paika, siis uuesti kinni :roll:

lenksu kohta niipalju, et pilt petab päris korralikult. Seda juba proovisin, et kinnitused lahti, paika ja uuesti kinni. Krt sellel on prillid nii õhukesed, kas ta sellest ei või mängida, kui palju mõjutab porilaua olemasolu, et kas ta läheb jäigemaks kui porikas küljes?

Kawasaki Z1000 2008 , Jawa 360 1967
Kasutaja avatar

Raits66
Postitusi: 274
Liitunud: 08 Mai 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 14 korda

Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)

Lugemata postitus Postitas Raits66 »

Mul porikaga paindub ka kergelt läbi. Üpris vedel pill see Jawa.

Kasutaja avatar

Hiid
Postitusi: 177
Liitunud: 17 Nov 2008, 19:34
Asukoht: Tallinn, Hiiu
Tänatud: 9 korda

Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)

Lugemata postitus Postitas Hiid »

Vedel on vanal Jawal minu hinnangul ka raam külgkorvi jaoks. Tal on ju tasapinnaline raam ja see annab väntsutamisel päris hästi tunda. Ta on ikka soolopilliks sobivam. Uuematel tüüpidel on paljud asjad ses suhtes paremaks tehtud, raam ruumiline ja ka kiige pukside vahe suuremaks viidud.

Biker.ee. Mootorratturite kohkumispaik.

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Läheb jäigemaks küll, kui porikas küljes.
Poldid keerasid ikka kinni nii ülemistel kui alumistel prillidel?
Nii vedel esihark olla ei tohi, et keerad ja jääbki viltu. Aga nii vedel, et külje suunas läbi väändub, on ta küll. Peale vastava jõu lõppemist muidugi taastab oma esialgse kuju.
Vanasti, kui garaaži sõitsin, oli sel raske metallist liuguks, millel alati pilu vahel oli. Kuna ei viitsinud ratta seljast maha tulla, sõitsin alati esiratta sinna pilusse ja siis keerasin lenksu. See vetrumine andis sellise efekti, et pidid ainult lenksu lõppu keerama ja kui siis "vedru" akumuleerunud jõud ületas uksa vastupanu, kiirendas tagasi painduv esihark ust ühtlaselt nii, et see paiskus alati pärani. Järgmise rattaga (Gpz) näiteks see enam eriti ei õnnestunud just seetõttu, et tal on esihark jäik.
Vana Jawa ongi sihuke meremehe ratas, tal raam (ühetoru raam ju) sama vedel ning vedrustus pehme. Üks trikk oli sõidu ajal teha lenksuga väike järsk jõnks, siis kuuled, mida "seljakott" asjast arvab. Teisalt ei lähe sihuke vedel kahvel iial slapperisse ja mõnel erilisel juhul (katkine kanalisatsioonikaevu kaas) võib see isegi su tagumendi päästa.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

AhtoP
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Aug 2013, 16:34
Tsikkel: Kawasaki ZZR1400 2008a.

Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)

Lugemata postitus Postitas AhtoP »

Väga hea ikka vaadata. Kunagi valmis saad, siis tahaks kohe vaatama ja katsuma tulla masinat. :-D

Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.

Teema algataja
Mandri
Postitusi: 25
Liitunud: 03 Veebr 2013, 13:46
Tsikkel: Z1000

Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)

Lugemata postitus Postitas Mandri »

Nii selle esiotsa sain ma paremaks, tegemist oli mu enda lollusega, esiratas ei olnud piisavalt pingsalt kinni :? Aga jah triibud venisid ning pidin mõneks ajaks kodust eemale minema, aga reedest loodan hakata kokku laduma. Eks kui valmis siis ma ei näe suurt probleemi kui keegi tahaks oma silmaga näha ja katsuda. Alati on võimalus mulle helistada ja vaatama tulla.

Kawasaki Z1000 2008 , Jawa 360 1967

Teema algataja
Mandri
Postitusi: 25
Liitunud: 03 Veebr 2013, 13:46
Tsikkel: Z1000

Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)

Lugemata postitus Postitas Mandri »

Nii, pikk aeg on mööda läinud. Kuid pilte pole ma siiski üles pannud. Pole olnud lihtsalt aega tegeleda. Masin on valmis kuid sõitnud ma sellega ise pole. Seda tegi mu isa. Lisan siis mõne pildi mai lõpust. Piltidel on puudu "Velorex" embleem ja korvi kalle pole korralikult paigas. Kahjuks uuemaid pilte pole.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ahjaa, korvi rehv on ka vahetatud uue vastu.
Kui on küsimusi siis küsige julgelt. Vastan kui aega leian :D
Panen üles ka video kus on häält kuulda ja väike ring peale tehtud.

Kawasaki Z1000 2008 , Jawa 360 1967

Teema algataja
Mandri
Postitusi: 25
Liitunud: 03 Veebr 2013, 13:46
Tsikkel: Z1000

Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)

Lugemata postitus Postitas Mandri »

[youtube][/youtube]

Kawasaki Z1000 2008 , Jawa 360 1967
Kasutaja avatar

Hiid
Postitusi: 177
Liitunud: 17 Nov 2008, 19:34
Asukoht: Tallinn, Hiiu
Tänatud: 9 korda

Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)

Lugemata postitus Postitas Hiid »

Krrt, need vanad kolmepoolesed on ikka oma ajastu kohta mõnusa "isase" häälega.

Biker.ee. Mootorratturite kohkumispaik.
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Väga äge aparaat! Suur töö tehtud. (w)

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
Kasutaja avatar

stretch
Postitusi: 228
Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 7 korda

Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)

Lugemata postitus Postitas stretch »

Tere! Paagi kroomi servast, ratta pöidadelt ning lennuki süütelukupoolselt küljelt on kuldsed triibud tegemata jäänud, muidu pole viga. Natuke riivavad silma ka Voshodi rehvid, uuema tüübi käivitusvänt ja värvi puudumine tagumise sanga alumiselt osalt. Samuti pole gaasirutškagi kõige õigem ja ega jalatugede kummidel ka originaalis nüüd mingeid kirju ei olnud aga samas on need suht pisiasjad ja eks ma tegelikult olen lihtsalt kade :)
PS. Mis vana kroomiga (summutid, leegikad) tegid?

Kasutaja avatar

skypesarv
Postitusi: 5
Liitunud: 07 Okt 2014, 21:27
Tsikkel: BMW K1200S
Asukoht: Saku
Kontakt:

Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)

Lugemata postitus Postitas skypesarv »

Tubli töö! Mul on ka üks selline vana ront kuuri all, millest saaks samasuguse võluda. Kui kellegil on huvi, antagu aga märku.

K1200S
Jawa 360 külgkorviga
Kasutaja avatar

mootorrattur
Postitusi: 69
Liitunud: 18 Aug 2005, 15:02
Tsikkel: Jawa
Asukoht: Rakvere
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)

Lugemata postitus Postitas mootorrattur »

Tore näha, et üks Jawa jälle korda tehtud. Mis veel kõige toredam, et ka Velorex'i korv taastatud. Olles ise nüüdseks pea kaks sellist ratast koos korviga taastanud, tean, kui suur töö see on. Kiitus!

Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20, Jawa Robot, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Jawa Perak typ 11, Jawa 350 OHV, Velorex 16...
Kasutaja avatar

AhtoP
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Aug 2013, 16:34
Tsikkel: Kawasaki ZZR1400 2008a.

Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)

Lugemata postitus Postitas AhtoP »

Kiidan ka. Väga ilus.

Ja see hääl.. :P
Minu esimene Päris motikas oli samasugune(mitte nii ilus). :)

Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”