Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
- Tsikkel: TL1K, TT600R
- Asukoht: Tartu-Põlvamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 41 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ei jäänud silma, aga mis turbot kasutad?
Väga viis ehitus!
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Turbo on Td04-16h, kõige tavalisem tsiklite maailmas
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kiige, ülekanne ja veljed on tehtud Soomes jah
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Järgmiseks Deiv paneme holset hx35
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kuskohast vedasid turbole õlituse? Palun pane mõni pilt ka.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Keegi tahtis näha turbo õlitust.
Homme loodetavast saan jahutussüsteemi torud/lõdvikud tehtud ja ka pilt pandud nendest.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sai tänane päev jälle garaasis veedetud, tehtud sai jahutusvoolikute süsteem ja uus nr-märgi alus, tuleb tagatule alla. Ei sobind enam silmale kuidagi see HD stiilis kiige küljes variant.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
hydroscand aitab enamike silikoontorudega .
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tartus Tähe 110 Dunlop Hiflex
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
DunlopHiflex-is on ka seda korralikku vaakumi-boosti kella , millest kirjutasin sulle.
Korralik soojasõlm hakkab kujunema sinna põhja alla juba
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Silmale on vinge see torumajandus, vast saab kõik tööle ka kenasti
Sain täna siis kätte surveastet vähendavad tihendid 1mm+0,5mm kuna 1,5mm material oli otsas. Sai kohe hulgim võetud, kuna hinnale see väga enam ei lisandunud Kiidan Tartus kohta Nordic Metal Works !!
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Väga äge projekt on Sul käsile võetud (Y)
Nii huvi pärast, et mis tuleb sellise "tihendi" tükihinnaks ja kas joonestasid ise või tegid nad joonise originaaltihendi järgi?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tänud ! Mind tehasepillid ei paelu, olgu see ükskõik milline,sellest ka siis see ehitus siin
Kokku maksis see laar tihendeid 80e, joonestati orig tihendi pealt, algul mõeldi skännimise peale,aga too ei õnnestunud.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ei tea veel täpselt. Esmaspäeval võtan mootori laiali ja vaatan käigukasti üle, jamas terve suve esimene käik. Siis saab ka vajalikud tihendid ära vahetatud ja vb värvin ka mootori üle...peale seda hakkan tegelema pihustite, pumba ja regulaatoriga.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tänase päeva tegemine...tuli välja, et tuleb käigukastis jubinaid vahetada, vähemalt 2 kahvlit ja kindlasti ka veel mõned hammasrattad.
Kõigepealt siis käigukast korda ja kokku, siis ülemine pool lahti, tihendid vahele ja kokku.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Käigukasti jupid sain kätte ja kast koos, täna ülemine ots lahti, silindrite alla 2 orig tihendit +1mm alu tihend. Lisatud sai ka zx10 ninja pihustid. Deiv tõi ka mulle täna kütuserõhu pumba Sard toodangu ja Walbro paagivälise pumba. Esmaspäeval peaks saama mootori kokku ja siis puhastamine ning värvimine candy punasega
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Projekt väga viimase peal ja jälgin huviga.
Kuid küsin,kui sain õieti aru paned silindri ploki alla topelt kaane tihendid ja nende vahele 1mm lisa.Plokikaane alla paned ka ikka tihendi?
Kas nõnda surveaste liiga madal ei saa?Ei leidnud ka kiire otsinguga orig. kaane tihendi paksust.Tegin kiire arvestuse võtsin kaane tihendi paksuseks 0,8.Sain et sel juhul tuleb surveaste 7,7:1
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Silindriploki alla läheb kokku siis 1.4mm rohkem, kui originaalis, see on hetkel täiesti piisav, kõik muud tihendid on orig mõõdus. Tuttav tegi sama ratta 1.5mm tihendiga ja veel turbo kolbidega, surveaste tuli veel madalam, kui minu rattal tuleb
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Lihtsalt huvi pärast küsin, et kogu seda mootori ehitust teostad sa ise või lased teha?
Kui saladus ei ole, kust sellist kuumakindlat nn effekt värvi saab? Pean silmas siis seda kandy punast.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nii palju kui oskan ja saan, teen ise aga kolle ja plenum on lastud teha kuna pole keevitust ja ammugi mitte nii head keevitusoskust. Värv on tavaline candy mis segatakse tavalise akrüül lakiga. Mootorile lasen happekrundi peale, siis hõbe alusvärv ja siis candy koos lakiga. Peaks saama auto värvipoodidest, ise ostsin Soomest.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kui värvidest rääkida siis saab sinna lasta ka pulbervärvi mis ei kooru maha ja kannatab seda kuuma ka välja. Võimalik värvida kõiki RAL värvitüüpide värviga.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ei kooru tavaline püstoli värv ka maha ja kestab kuumust, kui teha korralik põhi alla.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Aitäh. Eeldan, et kasutad house of kolouri pigmente? Sel juhul Olen nende Kandy konsentraatidega ka ise mäkerdanud ja julgen väita, et effekt on väga võimas. Enda kogemusest soovitan sul põhjavärvimiseks kasutada mõnda velje metallikut- hele pind ja paras kogus tera.lakkida tasuks samuti pigem NATUKENE lahjema seguga aga selle arvelt suurendada kihtide arvu. Vähemalt minu arvates jääb värv nii moodi kõige sügavam/effektsem.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Palun palun Värvid ostsin Stirwell nimelisest poest ja candy on Mipa toodang. Umbes nii ma teengi nagu sul kirjas, mootor peaks päris kena tulema
Täna sain mootori kokku ja homme pesu ja siis saabki värvida. Käisin ka Deivi juhendamisel Hydroscandis shoppamas, ostsin 2 glütseriini sisaldusega rõhukella, 1 turborõhu jaoks ja teine bensiini rõhu oma. Ja ka voolikuid, ühenduskolmikuid, ja paar "kuusepuud".
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.