Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Vasta

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

veuks kirjutas:

Projekt väga viimase peal ja jälgin huviga.
Kuid küsin,kui sain õieti aru paned silindri ploki alla topelt kaane tihendid ja nende vahele 1mm lisa.Plokikaane alla paned ka ikka tihendi?
Kas nõnda surveaste liiga madal ei saa?Ei leidnud ka kiire otsinguga orig. kaane tihendi paksust.Tegin kiire arvestuse võtsin kaane tihendi paksuseks 0,8.Sain et sel juhul tuleb surveaste 7,7:1

tee oma arvutused uuesti, standard CR on 11.2:1, puusalt tulistan et +1.4mm peaks jätma 9 ligi? kell palju, võin mööda ka tulistada...




veuks
Postitusi: 16
Liitunud: 18 Sept 2012, 22:31
Tsikkel: R1

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas veuks »

Kui 1,4mm lisaks siis on tõesti veidi alla 9 surveaste.Minu viga


Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Ärge üle mõelge/arvutage mehed - osad asjad kannatab ka vilumuse arvelt teha :wink:
Varsti saab siis paukku kuulda :mrgreen:

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Deiv kirjutas:

Ärge üle mõelge/arvutage mehed - osad asjad kannatab ka vilumuse arvelt teha :wink:
Varsti saab siis paukku kuulda :mrgreen:

Ootan juba ise ka pikkisilmi esimest käimapanekut. :D Aga mõtted liiguvad ikkagi vesimetanoli pritse poole, uurisin soomlastelt ka ja väga soovitavad..saaks rohkem boostida :D :D Kasutatuna eestis liigub neid ?

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Noup - kui , siis Turboclubis üliharva :wink:
Sellegipoolest soovitan soojalt tänavapillile :!:

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Mootor värvitud Candy punasega. Homme hakkan raami vahele tõstma.
Pilt
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

imelik
Postitusi: 26
Liitunud: 18 Jaan 2015, 01:26

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas imelik »

Kas mootor käis ennem karestamises ka? Kuidas on lootust polte, kaani lahti saada pärast ühes tükis värvimist?
Ei ole varem mootori värvimisega kokku puutunud aga võimalusel kuulaks soovitusi.
Näeb küll äge välja ja loob ilmselt raju aksendi su mururullile.

Meeldib!

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Lahti tulid kaaned ilusti, uued tihendid vahele ja uute poltidega lõplikult kinni. Karestasin jah, siis spray pudelist happekrunt, hõbe ja candy koos lakiga.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

imelik
Postitusi: 26
Liitunud: 18 Jaan 2015, 01:26

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas imelik »

Karestasid mõne pritsimistehnikaga? Sooda, liiv... happekrunt on hea milleks?

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Eiei, kergelt liivapaberiga sellised kehvemad kohad. Alumootorit värvides soovitataksegi happekrunt lisada, püsib värv paremini peal :) Pärast hiljem võib ahju panna kuivama natukeseks ajaks, mul seisab ta veel pikalt niisama, enne kui tööle saab.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

zorten22
Postitusi: 471
Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
Tsikkel: TL1K, TT600R
Asukoht: Tartu-Põlvamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 41 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas zorten22 »

Päris hea. Mis selle värvi liitrihind ka olla võib?

...
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Pidin algselt selle punasega tegema maalingud koos läikiva mustaga aga hooaeg jõudis kätte ning mattmust ta jäigi. 0.5l pudel vedeles aasta aega kapiotsas ja mõtlesin et teen mootori sellega ära, mis ta ikka vedeleb. Suht kallis oli, mäletamist mööda 70e 0.5l.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Homme vast saab raamivahele....
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas pühak »

Vaatan jah, et raam juba taustale tulnud. :mrgreen:

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Greger
Postitusi: 116
Liitunud: 14 Apr 2014, 18:29
Tsikkel: Suzuki GSF 1200 Bandit Custom

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Greger »

pühak kirjutas:

Vaatan jah, et raam juba taustale tulnud. :mrgreen:

Hea tähelepanek ja mootor kohe mootori kohal :D


Aruste
Postitusi: 46
Liitunud: 09 Okt 2007, 09:47
Tsikkel: Intruder;kawasaki.Buell xb12s
Asukoht: Sonda-Rockvere-Tln

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Aruste »

Tervist oleks pakkuda sulle metanooli pritsi, täis komplekt,mahuti,pump erinevaid pihusteid!! Täitsa tutikas Jôutsin pilli enne maha müüa kui selle peale panna! http://www.alcohol-injection.com/en/uni ... ge-2a.html Hinnaks kogu komplektile 200eur Kui Huvi anna teada saadan pilte jne!

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Saatsin sõnumi :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tänane seis siis, turbo rõhutoru teen ümber, niiöelda mootorikõrvalt.
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

See on küll väga hea mõte, eelmine toru ei näinud just väga kena välja. Kas sa turbo kuumakoda ei plaani samamoodi mustaks värvida nagu kollektorit?

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Krt ma arvan et jääb sama mis praegu, palju muud tähtsamat vaja teha, paagiväline pump paigaldada, regulaator, rõhukell, bensurõhukell, segukell jne :D ja krt seda teab kaua see td04 turbo selleküljes on..vb jääb varsti väheks ja paneb td06 või hoopis Holseti :mrgreen: :mrgreen:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

Mul on nüüd see turbotamise rada läbi sõtkutud, võttis aega 1 aasta ja nüüd sai siis lõpuks kõik valmis. Tegemist on siis Yamaha r1 2006 a. Tulemuseks jätsime esialgu tagarattast mõõdetuna 226 hj ja 147 nm väänet. Sulle head putitamist..... probleemid on alles ees :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kui tegemist on selle Zerial Modified OÜ-s tehtud R1-ga siis on tuttav küll..piltide pealt :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

Rieju kirjutas:

Kui tegemist on selle Zerial Modified OÜ-s tehtud R1-ga siis on tuttav küll..piltide pealt :)

Täpselt see sama jah :) Zerial Modifielt tegi sisselaske ja väljalaske, paigaldas turbo, kütusepumba ja muud vidinad. Mootor tehti pealle kolbide mahapõlemist Risantis
Dünotasin Soomes Dynostar Motorcycle Dynocenter.

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas pacaan »

Teisemehe teemas ebaviisakas küsida aga siiski - kuidas nüüd mootor tehtud, veidi sobivamaks turbo jaoks? Mäletan lihtsalt mingist ajast seda R1 projekti kuskilt facebook-ist, julgesin toona veidi pessimistlik olla 300 mootorijõu eesmärgi idee ja täiesti stock R1 (kõrgepöördelise ning suhtkoht kõrge surveastmega) mootori kokkusobivuse osas - kui just superhästi seades pole. Aga seadistaja valik on õige :) Nende numbritega peaks päris terav pill olema, optimistlikumas dünos (nt Eestis) näitaks vast 250hp tagarattast

Janar.R1 kirjutas:
Rieju kirjutas:

Kui tegemist on selle Zerial Modified OÜ-s tehtud R1-ga siis on tuttav küll..piltide pealt :)

Täpselt see sama jah :) Zerial Modifielt tegi sisselaske ja väljalaske, paigaldas turbo, kütusepumba ja muud vidinad. Mootor tehti pealle kolbide mahapõlemist Risantis
Dünotasin Soomes Dynostar Motorcycle Dynocenter.

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

pacaan kirjutas:

Teisemehe teemas ebaviisakas küsida aga siiski - kuidas nüüd mootor tehtud, veidi sobivamaks turbo jaoks? Mäletan lihtsalt mingist ajast seda R1 projekti kuskilt facebook-ist, julgesin toona veidi pessimistlik olla 300 mootorijõu eesmärgi idee ja täiesti stock R1 (kõrgepöördelise ning suhtkoht kõrge surveastmega) mootori kokkusobivuse osas - kui just superhästi seades pole. Aga seadistaja valik on õige :) Nende numbritega peaks päris terav pill olema, optimistlikumas dünos (nt Eestis) näitaks vast 250hp tagarattast

Janar.R1 kirjutas:
Rieju kirjutas:

Kui tegemist on selle Zerial Modified OÜ-s tehtud R1-ga siis on tuttav küll..piltide pealt :)

Täpselt see sama jah :) Zerial Modifielt tegi sisselaske ja väljalaske, paigaldas turbo, kütusepumba ja muud vidinad. Mootor tehti pealle kolbide mahapõlemist Risantis
Dünotasin Soomes Dynostar Motorcycle Dynocenter.

Siis kui kolvid ära põlesid, siis näitas rõhku 0,45 bar ja jõudu oli 119 hj gaasi asend oli 60 % . Aga kuna kollektor tehti selline et turbo on liiga madalal, siis sattus sisselaskesse õli.... ja oligi pada laiali.
Ennem seda muidugi põles originaal sidur maha (oli 3500 km sõitnud) Jõudu näitas siis 205 hj.
Nüüd on siis küljes JP pistonsi madalsurve kolvid 9:1, uued saaled, silindriplokk, mootori kett, uus tugevdatud sidur Turbole on paigaldatud sund õli pump, mis õli eest ära veab.
Originaal kolvidega on näiteid palju 300 hj. Minul jah läksid kolvid põlema ennem, aga oma viga (õli sisselaskes), kuigi kütte segu oli üli rikas :(
Teine dünotamine peale kolvide vahetust jäi pooleli, sest Risanti mehaanik oli lohaks ja mootorisse tuli kolin sisse.
Peale mootori remonti lasin uue sisselaske ka teha (Zerial Modifis) Seda täiustati dünos (õhu leke) (kinnitused)
Kütusega olid ka suured probleemid.... pump on bosh 004, paagi väljalase oli 4,5 mm ja tekkis seadistamise probleem kütust ei tulnud nii palju peale kui vaja ja näidud kõikusid. Risantis tehti uus bensiini torustik, mis dünos puruks läks..... hea et põlema ei läinud. Siis pandi pump tagumise sadula alla (Risantis) Selle liited (bensiini filter) oli üle pingutatud ja toru kokku surutud 3 mm - jälle dünos näidud kõikusid jne.(torustik peab olema 10 mm)
Lõpuks lasin dünos projekti lõpule viia (bensiini pump pandi paaki sisse)

Kasutaja avatar

Laur
Postitusi: 377
Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
Tsikkel: VTX1800R
Asukoht: Muhv nõudmiseni
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Laur »

Kolbe tahab põletad pigem lahja kui rikas segu. Turbokal detonatsioon ka kerge tulema. Lahja segu põleb väga kõrgel temperatuuril, ja bensiini vähe mis oma aurustumisega temperatuuri alla viiks.

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

Laur kirjutas:

Kolbe tahab põletad pigem lahja kui rikas segu. Turbokal detonatsioon ka kerge tulema. Lahja segu põleb väga kõrgel temperatuuril, ja bensiini vähe mis oma aurustumisega temperatuuri alla viiks.

:) Seda ma selgitangi ju et kütte segu oli väga rikas aga ikka põletas maha

Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

pacaan kirjutas:

Teisemehe teemas ebaviisakas küsida aga siiski - kuidas nüüd mootor tehtud, veidi sobivamaks turbo jaoks? Mäletan lihtsalt mingist ajast seda R1 projekti kuskilt facebook-ist, julgesin toona veidi pessimistlik olla 300 mootorijõu eesmärgi idee ja täiesti stock R1 (kõrgepöördelise ning suhtkoht kõrge surveastmega) mootori kokkusobivuse osas - kui just superhästi seades pole. Aga seadistaja valik on õige :) Nende numbritega peaks päris terav pill olema, optimistlikumas dünos (nt Eestis) näitaks vast 250hp tagarattast
Dünos lasi korra 0,9 bari ka (270 hj) aga kuna kiik ei ole pikendatud ja tekib nn. turbo auk siis harjutan esialgu 225 hj :)

Janar.R1 kirjutas:
Rieju kirjutas:

Kui tegemist on selle Zerial Modified OÜ-s tehtud R1-ga siis on tuttav küll..piltide pealt :)

Täpselt see sama jah :) Zerial Modifielt tegi sisselaske ja väljalaske, paigaldas turbo, kütusepumba ja muud vidinad. Mootor tehti pealle kolbide mahapõlemist Risantis
Dünotasin Soomes Dynostar Motorcycle Dynocenter.

Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

Rieju kirjutas:

Tänane seis siis, turbo rõhutoru teen ümber, niiöelda mootorikõrvalt.
Pilt

Pildilt vaatan et turbo tundub liiga madalal olevat (madalamal, kui õli tase)?

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Õlivõtt on võetud andurist ja tagasivool karterisse, peaks olema okei, nii igatahes enamus teevad :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”