Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
veuks kirjutas:Projekt väga viimase peal ja jälgin huviga.
Kuid küsin,kui sain õieti aru paned silindri ploki alla topelt kaane tihendid ja nende vahele 1mm lisa.Plokikaane alla paned ka ikka tihendi?
Kas nõnda surveaste liiga madal ei saa?Ei leidnud ka kiire otsinguga orig. kaane tihendi paksust.Tegin kiire arvestuse võtsin kaane tihendi paksuseks 0,8.Sain et sel juhul tuleb surveaste 7,7:1
tee oma arvutused uuesti, standard CR on 11.2:1, puusalt tulistan et +1.4mm peaks jätma 9 ligi? kell palju, võin mööda ka tulistada...
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kui 1,4mm lisaks siis on tõesti veidi alla 9 surveaste.Minu viga
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ärge üle mõelge/arvutage mehed - osad asjad kannatab ka vilumuse arvelt teha
Varsti saab siis paukku kuulda
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Deiv kirjutas:Ärge üle mõelge/arvutage mehed - osad asjad kannatab ka vilumuse arvelt teha
Varsti saab siis paukku kuulda
Ootan juba ise ka pikkisilmi esimest käimapanekut. Aga mõtted liiguvad ikkagi vesimetanoli pritse poole, uurisin soomlastelt ka ja väga soovitavad..saaks rohkem boostida Kasutatuna eestis liigub neid ?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Noup - kui , siis Turboclubis üliharva
Sellegipoolest soovitan soojalt tänavapillile
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mootor värvitud Candy punasega. Homme hakkan raami vahele tõstma.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kas mootor käis ennem karestamises ka? Kuidas on lootust polte, kaani lahti saada pärast ühes tükis värvimist?
Ei ole varem mootori värvimisega kokku puutunud aga võimalusel kuulaks soovitusi.
Näeb küll äge välja ja loob ilmselt raju aksendi su mururullile.
Meeldib!
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Lahti tulid kaaned ilusti, uued tihendid vahele ja uute poltidega lõplikult kinni. Karestasin jah, siis spray pudelist happekrunt, hõbe ja candy koos lakiga.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Karestasid mõne pritsimistehnikaga? Sooda, liiv... happekrunt on hea milleks?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Eiei, kergelt liivapaberiga sellised kehvemad kohad. Alumootorit värvides soovitataksegi happekrunt lisada, püsib värv paremini peal Pärast hiljem võib ahju panna kuivama natukeseks ajaks, mul seisab ta veel pikalt niisama, enne kui tööle saab.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
- Tsikkel: TL1K, TT600R
- Asukoht: Tartu-Põlvamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 41 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Päris hea. Mis selle värvi liitrihind ka olla võib?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Pidin algselt selle punasega tegema maalingud koos läikiva mustaga aga hooaeg jõudis kätte ning mattmust ta jäigi. 0.5l pudel vedeles aasta aega kapiotsas ja mõtlesin et teen mootori sellega ära, mis ta ikka vedeleb. Suht kallis oli, mäletamist mööda 70e 0.5l.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Homme vast saab raamivahele....
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Vaatan jah, et raam juba taustale tulnud.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
pühak kirjutas:Vaatan jah, et raam juba taustale tulnud.
Hea tähelepanek ja mootor kohe mootori kohal
-
- Postitusi: 46
- Liitunud: 09 Okt 2007, 09:47
- Tsikkel: Intruder;kawasaki.Buell xb12s
- Asukoht: Sonda-Rockvere-Tln
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tervist oleks pakkuda sulle metanooli pritsi, täis komplekt,mahuti,pump erinevaid pihusteid!! Täitsa tutikas Jôutsin pilli enne maha müüa kui selle peale panna! http://www.alcohol-injection.com/en/uni ... ge-2a.html Hinnaks kogu komplektile 200eur Kui Huvi anna teada saadan pilte jne!
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Saatsin sõnumi
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tänane seis siis, turbo rõhutoru teen ümber, niiöelda mootorikõrvalt.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
See on küll väga hea mõte, eelmine toru ei näinud just väga kena välja. Kas sa turbo kuumakoda ei plaani samamoodi mustaks värvida nagu kollektorit?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Krt ma arvan et jääb sama mis praegu, palju muud tähtsamat vaja teha, paagiväline pump paigaldada, regulaator, rõhukell, bensurõhukell, segukell jne ja krt seda teab kaua see td04 turbo selleküljes on..vb jääb varsti väheks ja paneb td06 või hoopis Holseti
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mul on nüüd see turbotamise rada läbi sõtkutud, võttis aega 1 aasta ja nüüd sai siis lõpuks kõik valmis. Tegemist on siis Yamaha r1 2006 a. Tulemuseks jätsime esialgu tagarattast mõõdetuna 226 hj ja 147 nm väänet. Sulle head putitamist..... probleemid on alles ees
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kui tegemist on selle Zerial Modified OÜ-s tehtud R1-ga siis on tuttav küll..piltide pealt
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rieju kirjutas:Kui tegemist on selle Zerial Modified OÜ-s tehtud R1-ga siis on tuttav küll..piltide pealt
Täpselt see sama jah Zerial Modifielt tegi sisselaske ja väljalaske, paigaldas turbo, kütusepumba ja muud vidinad. Mootor tehti pealle kolbide mahapõlemist Risantis
Dünotasin Soomes Dynostar Motorcycle Dynocenter.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Teisemehe teemas ebaviisakas küsida aga siiski - kuidas nüüd mootor tehtud, veidi sobivamaks turbo jaoks? Mäletan lihtsalt mingist ajast seda R1 projekti kuskilt facebook-ist, julgesin toona veidi pessimistlik olla 300 mootorijõu eesmärgi idee ja täiesti stock R1 (kõrgepöördelise ning suhtkoht kõrge surveastmega) mootori kokkusobivuse osas - kui just superhästi seades pole. Aga seadistaja valik on õige Nende numbritega peaks päris terav pill olema, optimistlikumas dünos (nt Eestis) näitaks vast 250hp tagarattast
Janar.R1 kirjutas:Rieju kirjutas:Kui tegemist on selle Zerial Modified OÜ-s tehtud R1-ga siis on tuttav küll..piltide pealt
Täpselt see sama jah Zerial Modifielt tegi sisselaske ja väljalaske, paigaldas turbo, kütusepumba ja muud vidinad. Mootor tehti pealle kolbide mahapõlemist Risantis
Dünotasin Soomes Dynostar Motorcycle Dynocenter.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
pacaan kirjutas:Teisemehe teemas ebaviisakas küsida aga siiski - kuidas nüüd mootor tehtud, veidi sobivamaks turbo jaoks? Mäletan lihtsalt mingist ajast seda R1 projekti kuskilt facebook-ist, julgesin toona veidi pessimistlik olla 300 mootorijõu eesmärgi idee ja täiesti stock R1 (kõrgepöördelise ning suhtkoht kõrge surveastmega) mootori kokkusobivuse osas - kui just superhästi seades pole. Aga seadistaja valik on õige Nende numbritega peaks päris terav pill olema, optimistlikumas dünos (nt Eestis) näitaks vast 250hp tagarattast
Janar.R1 kirjutas:Rieju kirjutas:Kui tegemist on selle Zerial Modified OÜ-s tehtud R1-ga siis on tuttav küll..piltide pealt
Täpselt see sama jah Zerial Modifielt tegi sisselaske ja väljalaske, paigaldas turbo, kütusepumba ja muud vidinad. Mootor tehti pealle kolbide mahapõlemist Risantis
Dünotasin Soomes Dynostar Motorcycle Dynocenter.
Siis kui kolvid ära põlesid, siis näitas rõhku 0,45 bar ja jõudu oli 119 hj gaasi asend oli 60 % . Aga kuna kollektor tehti selline et turbo on liiga madalal, siis sattus sisselaskesse õli.... ja oligi pada laiali.
Ennem seda muidugi põles originaal sidur maha (oli 3500 km sõitnud) Jõudu näitas siis 205 hj.
Nüüd on siis küljes JP pistonsi madalsurve kolvid 9:1, uued saaled, silindriplokk, mootori kett, uus tugevdatud sidur Turbole on paigaldatud sund õli pump, mis õli eest ära veab.
Originaal kolvidega on näiteid palju 300 hj. Minul jah läksid kolvid põlema ennem, aga oma viga (õli sisselaskes), kuigi kütte segu oli üli rikas
Teine dünotamine peale kolvide vahetust jäi pooleli, sest Risanti mehaanik oli lohaks ja mootorisse tuli kolin sisse.
Peale mootori remonti lasin uue sisselaske ka teha (Zerial Modifis) Seda täiustati dünos (õhu leke) (kinnitused)
Kütusega olid ka suured probleemid.... pump on bosh 004, paagi väljalase oli 4,5 mm ja tekkis seadistamise probleem kütust ei tulnud nii palju peale kui vaja ja näidud kõikusid. Risantis tehti uus bensiini torustik, mis dünos puruks läks..... hea et põlema ei läinud. Siis pandi pump tagumise sadula alla (Risantis) Selle liited (bensiini filter) oli üle pingutatud ja toru kokku surutud 3 mm - jälle dünos näidud kõikusid jne.(torustik peab olema 10 mm)
Lõpuks lasin dünos projekti lõpule viia (bensiini pump pandi paaki sisse)
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kolbe tahab põletad pigem lahja kui rikas segu. Turbokal detonatsioon ka kerge tulema. Lahja segu põleb väga kõrgel temperatuuril, ja bensiini vähe mis oma aurustumisega temperatuuri alla viiks.
If you want to make God laugh, tell him your future plans
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Laur kirjutas:Kolbe tahab põletad pigem lahja kui rikas segu. Turbokal detonatsioon ka kerge tulema. Lahja segu põleb väga kõrgel temperatuuril, ja bensiini vähe mis oma aurustumisega temperatuuri alla viiks.
Seda ma selgitangi ju et kütte segu oli väga rikas aga ikka põletas maha
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
pacaan kirjutas:Teisemehe teemas ebaviisakas küsida aga siiski - kuidas nüüd mootor tehtud, veidi sobivamaks turbo jaoks? Mäletan lihtsalt mingist ajast seda R1 projekti kuskilt facebook-ist, julgesin toona veidi pessimistlik olla 300 mootorijõu eesmärgi idee ja täiesti stock R1 (kõrgepöördelise ning suhtkoht kõrge surveastmega) mootori kokkusobivuse osas - kui just superhästi seades pole. Aga seadistaja valik on õige Nende numbritega peaks päris terav pill olema, optimistlikumas dünos (nt Eestis) näitaks vast 250hp tagarattast
Dünos lasi korra 0,9 bari ka (270 hj) aga kuna kiik ei ole pikendatud ja tekib nn. turbo auk siis harjutan esialgu 225 hjJanar.R1 kirjutas:Rieju kirjutas:Kui tegemist on selle Zerial Modified OÜ-s tehtud R1-ga siis on tuttav küll..piltide pealt
Täpselt see sama jah Zerial Modifielt tegi sisselaske ja väljalaske, paigaldas turbo, kütusepumba ja muud vidinad. Mootor tehti pealle kolbide mahapõlemist Risantis
Dünotasin Soomes Dynostar Motorcycle Dynocenter.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rieju kirjutas:Tänane seis siis, turbo rõhutoru teen ümber, niiöelda mootorikõrvalt.
Pildilt vaatan et turbo tundub liiga madalal olevat (madalamal, kui õli tase)?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Õlivõtt on võetud andurist ja tagasivool karterisse, peaks olema okei, nii igatahes enamus teevad
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.