Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
vaikselt edeneb, hetkel tundub vähe monstrum aga,kui keevituskohad ära lihvida, pritsi ning pulbrisse siis peaks üsna hea jääma.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:vaikselt edeneb, hetkel tundub vähe monstrum aga,kui keevituskohad ära lihvida, pritsi ning pulbrisse siis peaks üsna hea jääma.
väga ok.
vaatasin seda praoga pilti mis kuskil eespool postitatud ja tekkis küsimus millest see pragu tingitud oli.? kas rattavõlli mutriga vedas kiige ehk liiga pingesse? või hoopis sõit lõdva võlliga? ( kõlab hästi) Rattavõll peab omavahel kiige pooled kokku siduma. kas ei või olla hoopis need kohad kust võll läbi läheb liiga pehmed? kiige esimene nurk andis järgi kuna kiige tagumine osa polnud piisavalt jäik.
... mitte et ma arvaks et probleemi olemusega ei tegeletud enne keevitamist. pigem niisama uudishimust heietan.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sa mõtled seda rebendit mis sinna etteotsa tuli ? Seda täpselt ei teagi, mis põhjustas kuid sul võib õigus olla. Nüûd on see aga nii tugev, et vaevalt läbi paindub. Eks näis mis järgmisena jãrgi annab..
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Spoiler
Sa mõtled seda rebendit mis sinna etteotsa tuli ? Seda täpselt ei teagi, mis põhjustas kuid sul võib õigus olla. Nüûd on see aga nii tugev, et vaevalt läbi paindub.
Eks näis mis järgmisena jãrgi annab..
Kui iga talvega turbo ennast poole suuremaks sööb, siis varsti annab sabaplast järgi, kui piloot kiirendusel seda kogu kehamassiga rammima juhtub. Ja tsikkel sööstab rõõmsalt edasi, nagu ratsaniku seljast raputanud preeriahobune.
Aga jõudu ja jaksu mässamisel! Ootan huviga, mis numbreid tsikkel veerandmiilil näitama hakkab.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Veerandmiilil mingit kenat aega nagunii ei tule kuna ratas pole ju selle suunitlusega ehitatud. See pill ikka rohkem kurvides kûlge laskmiseks ja lihtsalt just for fun ja muidu ka pole eriti see 0-100 kiirendamine suurt midagi pakkund vaid minumeelest pilli võimekusest saab siis aimu, kui hakata kiirendama 100-200ni..
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 177
- Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
- Tsikkel: kawasaki zx-6r
- Asukoht: saaremaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
0-100 esimene käik, 100-200 teine käik. Ülejäänud käigud on kruiisimiseks.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kamraadid paigas. Eks tulge kaege üle. Viimistlus jätab soovida veel aga tegelen sellega koguaeg.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rahvaston siga palju. Väga ei lastud vaadata. Muiudu töö on kõiva läbi tehtud. Elus ja pildipeal nagu kaks erinevat ratast väga vinge.
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tere
Sellised masinad vajaksid eksponeerimiseks paremat kohta kui seinaäärne köitest aedik koridoris. kuidagi ebaaus tundus võrreldes "jubanähtud seeriatoodangu" paigutusega all põrandal.
Rasmus on jube suure suutäie haugand ja loodan väga et ta selle ikka lõpuni mälutud jõuab:) Lähedalt uudistades saab rohkem aimu kui väga töömahukas ja kallis selline projekt on. eriti kui kõrval seisab täisgondlis (küll väga perfekto välimusega, tõesti müts maha autori ees) laiendatud ZX10R millel enamus detailid, mida nakedi juures peab lõpuni viimistlema,kleidi all peidus.
Rasmuse ratta puhul üllatas uuesti selle suurus. näiteks pildipealt ei hooma et sadul maast nii kõrgel on ja kuna pilti vaadates arvestad sadulakõrguse ikka sellise mugavalt jalad maas tasemele ei tundugi kogu kupatus nii suur. tegelikult on suurem. laiem. võrreldes eelmise aastaga on ikka täiesti uus ratas ja uus tase ägedama poole. (kuigi viimistleda ja näppida tundub veel omajagu.) ilusad olid need kaks laia vaadata. Deivi uues ja ilusas sinises kuues Busa oleks võind kah veel nende kahe juures seista.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nii kirjutaks kah siis siia veidi peale tallinna messi. Väike ta oli, kõik rattad juba Helsinki messil nãhtud ning varustust ka ei müüdud vãga. Lootsin sõidusaapad osta aga polnud. Nãitusepool oli ûsnagi hea, rattaid eesti kohta palju kuid nagu konnatiigis ikka siis domineerivad jalgratta raamil võrrid ja muud käkid. nüûd kui teema juba maas tahaks tegelikkuses teada õiget võitjat kuna see Taranise 10 häält, Deivi hääled ja minu 69 ei pea kuidagi paika. Aga see selleks, ehitus läheb edasi, tegin sumpamajanduse veits ûmber, et hääl väga hulluks ei lähe. See talv jããb kahjuks mootor seest samaks, ainult nukad vahetan ãra ning teised küûnlad. Ei jõua lihtsalt enam teha ja mott ka kergelt lãind juba nende meeletute summade pãrast mis siia alla maetud eks teen jãrgmine talv mootori, rahulikult mitte kiirustades. 25-28 olen Rootsis Elmias, kus toimub põhjamaade suurim nãitus, Bilsport motorshow. Seal vist eestlasi polegi varem kãind..vaja on veel teha suht palju, alustades kûljejalast lôpetades launch controliga mida tahaks oma pillile saada. Panen môned pildid ka:
Leovince sbk pûtist tegin lõpupüti:
Õlifiltri paigutus:
Lûlitid värvisin ära ja pildilt nãha ka Kellermanid, ikka vãga eredad ja kvaliteetsed suunakad on aga hind ka vastav.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Uskumatu et sa oled sellise projekti jaoks aega, tahtmist ja finantsi leidnud korduvalt kõiki asju ringi tehes.
See suvi ehk saad ka funnida milleks sa selle ratta ehitamist siiski ka alustasid.
Saapad saad soomest poest hea hinnaga üldiselt.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ei no eelmine suvi juba saigi nauditud minekut jne aga hetkel kãib edasiarendus pidurid ja vedrustus oli ju täis s**t. Aa ja metanoli pump on ka saba andnud, ilmselt sai liigapalju vett suvel ja muud pori kaela. Tuleb uus pump osta ja saba sisse paigutada. Saapad saab soomest jah, messil juba vaatasin aga hiljaks jäin, numbrid olid kas pãkapiku või hiiglase omad.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ma täiega naudin sinu töö teostuse kvaliteeti.Kõik on kuidagi nii loomulik.Samas tehnika inimesena ma tean väga hästi,kui raske on asjadele õiget kohta ja asendit leida,et asjad töötaks ja ka silmale oleks ilus vaadata.Nakedi puhul see lausa julmalt keeruline vahel,aga eriline oskus ja vaist on sul.
Tagakiige on oma uue toruga väga ilus,sobib igati sinna.Jätab sellise õhulise mulje ja must värv on ikka ka õige.Kui oleks läinud selle katmisele millegagi oleks seal olnud mingi suur jurakas,mis oleks tagaratast varjama kahanud.Nüüd ,aga ratas oma hiilguses nähtav ja ilmselt ka vajalik jäikus saavutatud.
Edu ja veelkord edu,et jätkuks jaksu ja kannatust asjaga tegeleda.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kas tartu messil saab ka seda iludust näha see aasta?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tänud, edu läheb vaja Tartu messile ei tule kahjuks, kuna kuupäevad ei klapi mitte...
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Lõpuks hakkab sellele rattale ka esiporikas valmima, ostsin suvalise baigi esiporika mille lõikusin pooleks ja fikseerisin metalli ribadega laiuse. Kodanik Vikii teeb klaasplastist uue kuna endal pole aega sellega jebida ega ammugi mitte viitsimist. Trosselklappide kummilutid läksid ka vahetusse kuna kõik 4 olid mõradega. Ilmselge ka kuna ikkagi aastast 2004. Viskan mõned pildid ka
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Värvijal on porikaga rohkem tööd kui arvas, seega rootsi ma seda kaasa ei saa. Aga, eile sai Hr. Fredy juures passitud ca poole 3ni öösel, tegime photoshoppi mu rattale ja tellisin temalt Motogadgeti pisikese spido ning ledi tulede riba. Pildid ka(googlest võetud)
Ledi pirnid siis näitavad kaugtule, suunakad, bensutuli jne. Plaanis uputada traaversi sisse segukella ja traaversi võllimutri vahele. Spidole mõtlen koha siis, kui asi käes.
Photoshopi kohapealt siis sai proovix ãra kaotatud kõik läikivad osad peale velgede, ja tulemus mulle meeldib. Liigne alumiiniumi lãikimine on kusjuures ãra tûûdanud kuigi pole veel sõitmagi saanud tuleb vist teoks ära teha see pull. Süngem on kûll ja ilmselt turskem ka vähe. Tööd sai kõvasti tehtud poleerimise kohapealt aga ega see kogemus ûle kûlge maha jooksnud, sain asja selgeks ja julgex teistelegi teha. Suured tãnud eesti tsikli ehituse maestrole pildi eest, saab hea ettekujutuse
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1802
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Pane kõrvale sama pilt ilma photoshoppimata. Siis on hea võrrelda.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nr 3 on väga ilus.Punane veljesisu annab teravust juurde .See küll ainult minu arvamus,aga ju siis sulle omale ka midagi meeldis,kui pildi tegite.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Hetkel teen teoks nr 2, seda velgede asja vaatab hiljem või siis järgmine talv
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ega see poleeritud alu meie kliimas kaua ilus ei seisa,kui rattaga sõita ka tahad.Mul ühel semul oli, Narvas Broki tehtud Harrikas ,aga igapäevase kasutamise järel hakkas juba teisel aastal koledaks minema.Hoolda palju tahad,aga ka näiteks putuka laibad, tegid putked pikapeale koledaks.Tal oli küll ka palju kroomi,aga ka see läks lõpuks käest ära.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
urmas66 kirjutas:Ega see poleeritud alu meie kliimas kaua ilus ei seisa,kui rattaga sõita ka tahad.Mul ühel semul oli, Narvas Broki tehtud Harrikas ,aga igapäevase kasutamise järel hakkas juba teisel aastal koledaks minema.Hoolda palju tahad,aga ka näiteks putuka laibad, tegid putked pikapeale koledaks.Tal oli küll ka palju kroomi,aga ka see läks lõpuks käest ära.
No ikkagi poleeritud osad peab peale igat märja sõitu kuivata või rätiga puhastada. Ise teen enda Kawasaki KZ 1000 Police nüüd päris palju poleerimist ja tean et kui hooldust vältida, jama tuleb
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Timofei ma tean,et see kõik nii käib,aga mul semu sõidab rattaga vist rohkem,kui mõni mees autoga aastas.
Tal igaljuhul hakkas osa kroomi punnitama ja kui putuka parv koheselt maha pesematta jäi,jäid sellest ka kohe märgatavad täpid.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Jep nii on, ja alumec89 millest mu prillid on tehtud, oksüdeerub ime kiiresti..katta seda alumiiniumit pole nagu millegagi eriti. Lakkida ei kannata, muutub kollaseks. Koguaeg carnauba kõva vahaga ka ei viitsi nühkida. Täna sai pooled jupid värvitud juba, vast homme või pühapäev saab pilte ka.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
http://www.amazon.com/dp/B001NGB55Y/?ta ... hingcominc
kas selline asi ei peaks kõlbama.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Jep nii on, ja alumec89 millest mu prillid on tehtud, oksüdeerub ime kiiresti..katta seda alumiiniumit pole nagu millegagi eriti. Lakkida ei kannata, muutub kollaseks. Koguaeg carnauba kõva vahaga ka ei viitsi nühkida. Täna sai pooled jupid värvitud juba, vast homme või pühapäev saab pilte ka.
Aga lase ära anodeerida...
http://alfico.ee/ teevad naturaalset ja musta oksiidi, olen lasknud seal paar korda juppe anodeerida ja olen iga kord tulemusega väga rahul olnud. Hind on ka väga mõistlik ning kui on vaja paar detaili teha siis ei vääna terve vanni hinna, vaid panevad teiste detailidega koos ja võtavad umbes 1/3 vanni hinnast.
Silver
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
urmas66 kirjutas:Timofei ma tean,et see kõik nii käib,aga mul semu sõidab rattaga vist rohkem,kui mõni mees autoga aastas.
Tal igaljuhul hakkas osa kroomi punnitama ja kui putuka parv koheselt maha pesematta jäi,jäid sellest ka kohe märgatavad täpid.
Siis ei muud kui korralikult värvida
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
silvjorr kirjutas:RasmusL kirjutas:Jep nii on, ja alumec89 millest mu prillid on tehtud, oksüdeerub ime kiiresti..katta seda alumiiniumit pole nagu millegagi eriti. Lakkida ei kannata, muutub kollaseks. Koguaeg carnauba kõva vahaga ka ei viitsi nühkida. Täna sai pooled jupid värvitud juba, vast homme või pühapäev saab pilte ka.
Aga lase ära anodeerida...
http://alfico.ee/ teevad naturaalset ja musta oksiidi, olen lasknud seal paar korda juppe anodeerida ja olen iga kord tulemusega väga rahul olnud. Hind on ka väga mõistlik ning kui on vaja paar detaili teha siis ei vääna terve vanni hinna, vaid panevad teiste detailidega koos ja võtavad umbes 1/3 vanni hinnast.Silver
Oli plaan jah, aga kolmapäev rootsi pilliga siis läks vähe kiireks, kuna tahtsin enne seda ära teha. Aga vaikselt edeneb
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rootsis Elmias kohal. Ühe sõnaga ilmselt võiks seda asja siin kirjeldada- uskumatu. Ma arvasin, et Soome messid on suured aga no see siin on ikka meeletu. Panen paar pilti ka kui kohale jõudsime oma kaadriga. Esimesel pildil ka hayabusa mootoriga "tunturi" moped ja bosshossi ûlelaetud mootoriga atv. Ja kõige vingem on see, et Gas Monkey on kohe 2 meetri kaugusel
Enne nãitust sai ka lõpuks pukk ãra laiendatud
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.