Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

ermicas
Postitusi: 88
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas ermicas »

KarmoT kirjutas:

:shock:

+1

Värvitud detailidega on tõesti kenam, kroom on sellise ratta küljes kuidagi harjumatu ikka.

ermicas



Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas cossie »

Veel edevama kaane peale ei ole mõelnud? Ma juba endale tahakas :) Muuseas ma sain teada, et lockupiga sõites üle 6000 pöörde sidurit enam lahutada ei saa, aga eks see oleneb kui palju raskuseid on külge pandud

Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Käis mõttest lãbi korra selline pesumasina siduriluuk aga kawale ei anna seda teha kuna sidur liigub trossiga kaane kaudu. Suzudel oluliselt lihtsam teha :)

Aga Ermicas, sellel polnud enne ühtegi kroom detaili vaid poleeritud alumiinium :D Aga selles sul on õigus jah, näeb palju parem välja. Velgede värviga ka uued mõtted aga eks nãis mis ja kuna :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kaaned värvitud, osad juba ka küljes, sidur ootab ühte laagrit,mis peaks homme saabuma ja saab kokku laduda. Powderstudio hoolitses värvimise eest, kvaliteet neil nagu ikka- väga hea. Olid nii ametis, et värvisid ka flantsi seestpoolt ära :mrgreen: enne kokku panemist lükkan puhtaks.
Pilt

Valmis sain ka wastegate screamer pipe stiilis Fast`N Loud :D
Pilt

Laupäeva õhtul tahaks pilli käima panna.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Pole arugi saada,et 3cm flants vahel oleks
Pilt
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7197
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Ilus!

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tänud ! Täna sai pill hääled sisse ja tulistab küll. Ainuke koht mis vaja parandada on saba all olev õlifiltri adapter. Nimelt ajab korralikult õli välja, kuna unustasin adapteri ja selle kinnituse vahele tihendi teha.

[youtube][/youtube]

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

nooskip
Postitusi: 21
Liitunud: 02 Sept 2014, 22:22
Tsikkel: Yamaha FZ1 '07
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas nooskip »

Lihtsalt imelised hääled!
Olen pikalt su projektipäevikul silma peal ikka hoidnud ja kiidaks sind! Kuradi kõva töö oled ära teinud ja tundub, et seda sul veel jätkub, arvestades su lennukaid ideid.

Jõudu Rasmus! :bsmile:

Zid Pilot 50 -> Kawasaki Z750 '10 -> Yahmaha FZ1 07'
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tänud motiveerivate sõnade eest ! :bsmile:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Väljalaske ehitus vol. 5000. Visuaalselt palju parem kui eelmine. Lõpupütt on tutikas Akra titaanist ja selle kokku keevitamine on paras peavalu roostevabaga. Sai edasi antud ühele spetsialistile, eks näis kas saab asja.

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

mul keevitas titaani sami ja üldse tundub ta vähese jutu ja suurte tegudega mees olevat ;)
millal ratta temajuurde viid? oleks hea lähedal vaatama minna seda elukat


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Titaan ja roostevaba omavahel kokku, palju õnne, mõttetu üritus. Mõistlikum on kasutada teistsugust liiteviisi.
Titaani titaaniga saab küll, olen isegi keevitanud.


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Titaani keevitamine iseenesest pole keeruline, juuregaasi kasutad ju roostevabaga ka, kui head asja tahad. Point on selles, et titaani ja rosterit omavahel ei keevita, mitte tavameetoditega igatahes. Friktsiooniga ehk saab, mingit moodi vist veel. Aga väga ulmeks kisub.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7197
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

4x4 foorumis selline lause

Re: Titaani keevitamine
PostitusPostitas juss9 » R Veebr 15, 2013 7:16 pm
Titaani oleme roostevabaga kokku küll keevitanud aga musta metalliga pole proovinud. Kui tahad võime proovida. Isegi vaske saab roostevabaga kokku keevitada. Kui huvi helista 56470870 Juhan.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Ilselgelt saab samasuguseid materjale omavahel keevitada. Jutt käibki rv ja titaani kokkukeevitamisest, mida on varem tehtud ja seega peaks ka toimima. Kui ei, eks siis teen teistmoodi. Sumps läks aga sellisesse töökotta, kus on keevitamiseks kõik võimalikud asjad olemas mis veel olla saab. Ootame huviga, mis sealt tuleb...

Puna, dynosse plaan viia reedel, kui läheb plaanipäraselt kõik, eks siis mine kae üle :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Mõnus , ilus , vägev , ootan huviga :bsmile: (w)
PS ! Mis pumbaga sai ???

Deiv 8)

Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

RasmusL kirjutas:

Ilselgelt saab samasuguseid materjale omavahel keevitada. Jutt käibki rv ja titaani kokkukeevitamisest, mida on varem tehtud ja seega peaks ka toimima. Kui ei, eks siis teen teistmoodi. Sumps läks aga sellisesse töökotta, kus on keevitamiseks kõik võimalikud asjad olemas mis veel olla saab. Ootame huviga, mis sealt tuleb...

Puna, dynosse plaan viia reedel, kui läheb plaanipäraselt kõik, eks siis mine kae üle :)

Sami ütles et pead harja ja prügikoti kaasa võtma kui tavalise sisuga 350 hj tahad :(

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Pumbaga kõik ok, voolik jamas lihtsalt :D

Orig sisuga ei taha 350, usun et jääb sama mis eelmine aasa või mõnikümmend heppa juurde. Rääkisin kui seal käisin ja arvan, et tuleval talvel teeb temaga koos mootori ja nii hea kui võimalik. Ja siis tõmbab küll pealt 400hp. :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

RasmusL kirjutas:

Pumbaga kõik ok, voolik jamas lihtsalt :D

Orig sisuga ei taha 350, usun et jääb sama mis eelmine aasa või mõnikümmend heppa juurde. Rääkisin kui seal käisin ja arvan, et tuleval talvel teeb temaga koos mootori ja nii hea kui võimalik. Ja siis tõmbab küll pealt 400hp. :)

Äge... reedel näeme siis

Kasutaja avatar

FaceOff
Postitusi: 116
Liitunud: 01 Nov 2009, 18:06
Tsikkel: Kawasaki Kx250f
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas FaceOff »

Projekt mis ei lõppe kunagi.. seda on meeldiv kuulda :!: Jääme ootama uut videot kui peaks saama keevitatud, seniks edu :bsmile:

Kõik BMW omanikud ei ole idioodid, aga igal idioodil on BMW-e.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kunagi võiks lõppeda küll juba, pikalt on mõttes olnud 68-70a Chargeri projekt ja tooriku otsimine käib :D Aga..sumpa sai täna valmis ja olen suht rahul. Ilmselt, kui sõitmiseks läheb,siis tuleb nurka väheke muuta ja panna puhkuma rohkem väljapoole. Saab vähemalt dünos ära käia.

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Pilt

Hetkel sai siis selline seade. Asi jãi poolikuks, kuna keset dünotamist kadus tsiklist laadimine ära. Peab hankima ignition module et saaks piirajat viia 13 000 peale, sellega saaks juba 300hp piiri puruks. Kuid asi seegi hetkel, sai ka tõestatud uuesti et sama rõhu ja suurema turboga saab rohkem jõudu. 1.3 bar oli eelmine aasa 242hp ja nüüd 1bar ning 249hp ja väänet 10 nm juurde. Eks nãis kas üldse hakkab mootorit see suvi enam piinama kuna järg talv on selle korralik ehitamine ees nagunii. Pingeregull ilmselt läbi ja/või genekas.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Pilt

Eelmine laupäev panin Lahti linnas ride in bike showl oma kategooria kinni, premeeriti igat esikohta 1001 euroga. Minu klassis oli ca 30 ratast. Raha läks asja ette, kuna eelnevalt oli otsad andnud genekas. Otsustasin üle minna ka lithium akule( kordades parem käivitus vool ja tasasem) seega sai soetatud ilmselt parim mis saada on Shorai aku ning sellele vastav laadija. Dûnos läks ka mootor keema ja ilmselt lahkus kaanetihend, kuid waterwetter peaks tempi natuke allapoole tooma, saan vast suve rahulikult ära töristatud kui väga piirajasse kusagil ei aja. Ei viitsi hakata küll hetkel lahti kakkuma mootorit kuna sügisel see nagunii plaanis. Tulemas on ka LSL jalarauad kuid läheb veel ilmselt paar nädalat.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Enne Smashi peab ikka mingiseid tagasilööke tulema. Sai siin mõned nädalad tagasi tehtud ca 200km tiir,kui esipiduri vedelikku otsustas piritsima hakata ja rikkus mustaks värvitud osad ära. Egas midagi, tagasi garaasi ja kõik mustad jubinad laiali ja värvimisse. Samas otsustasin ka turbole kuumakoti paigaldaga ja kollektori ära mähkida,kuna maru kuumaks kisub asi seal ikka, ka sõidu ajal ventikas puhub, tähendab seda et jahutusvedelik on vähemalt 104kraadi. Seoses orig spidoka minema viskamisega kadus ka turboratta puhul tähtis näidik-mootori temp. Ostsin siis pisikese koso näidiku mootoritempi jaoks, paigaldasin cooleri peale,jääb kenasti peitu aga samas on seda näha hästi kui peal istuda.
Pilt
Pilt

Asjad värvimisest käes, panin pilli kokku ja tööle, mõtlesin et läheks teeks testisõitu ja vaataks kuidas kuumenemisega nüüd lood on- tuli välja, et teine käik ei lähe sisse. Siis hakkas juba korralikult sita keema viskama ja oli kerge tunne, et teeb jaanitule lõkke sellest pillist. Midagi, kõik jälle laiali,kuid õnneks pääsesin mootori maha võtmisest. Selgus, et olin oma siduri kaane flantsi tegemise käigus unustanud teha käiguvahetus võllile stopperi. Orig kaane sees seal õliakna juures on stopper,kuhu toetub käiguvahetuse võll mis mootoris vabalt edasi-tagasi liigub. Kuna mul on ju 3cm flants vahel siis stopper liikus 3cm kaugemale ja liikus ka võll paigast ning pole ime et enam käigud sisse ei lähe. Võlli küljes mis jällegi ussivõlli liigutab on imepisike vedru,mis ilusti karteripõhjas vedeles. Egas midagi,keevitan flantsi sisse stopperi, vedru tagasi küljes ja tellisin ka uue sidurikorvi,kuna vanast lasen teha programmi ja terasest cnc-s välja vorpida. Aga seda siis kui kunagi läheb tõsisemaks mootori ehitamiseks. :bsmile:
Pilt
Pilt

Aku kohapealt julgen soovitada seda Shoraid 110%. Julm hea käivitusvool ikka asjal ja kaalub murdosa tavalisest yuasa vms varta kräpist. Mitte et kaal mulle tähtis oleks aga nt rinka või dragi meestele ilmselt on.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Irual
Postitusi: 250
Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
Tsikkel: vändast käima
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Irual »

Sidurikorv: miks terasest, kas vaja pöörlevat massi suurendada alumise otsa käigu stabiilsemaks muutmiseks? Endal sai siduri korv 6000 seeria (täpset marki peast ei mäleta) alumiiniumist tehtud ja kaal suurenes võrreldes originaaliga 1/3 võrra.

L

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Lihtsalt tugevamaks, teine variant on, et teen alumec89 sulamist mida olen juba selle ratta puhul kasutanud ja mis on ka juba paljudest terastest tugevam. Need originaalid on ju teab mis nätsust tehtud. MTC kahjuks sellele rattale ei tee neid, teistele on aga saada. Kui hobuseid ikka sadades juurde lisada, siis see mõnikümmend grammi juurde ei tee miskit.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Terv chopperimehed, pole viitsindki siin smashist ega ka sõitmistest väga muljetada, kuna kumbki pole mul väga täppi läinud see aasta :D Smashile sõites Rakvere põhjakeskuses andis staator otsad, jäin sinna passima-õnneks oli sõber oma transitiga kaasas mis oli küll magamiseks mõeldud, aga sai tsikkel sellega smashile ära starditud. Teise pilli küljest aku, ja sai vähemalt väravast sisse sõidetud :mrgreen: Enne Smashi sai ka ümber ehitatud kiiruga, kuna see cooleri teema lihtsalt ei töötand sellel pillil- läks keema koguaeg. Ilmselt sellepärast, et oli kohe radika ees,ning radikale ei tulnud piisavalt õhku peale, ja ka ventikas ei jõudnud seda tõmmata. Cooler minema, ja pill töötab laitmatult. See vähene emotsioon mis sai smashile sõidetud, oli vinge küll. Sõbral on husqvarna 701 supermoto ja too armastas pidevalt palgirekadest oma lollakaid ja viimasehetke möödasõite teha. Ma ei mäleta täpselt kiirust, kuid ca 150kmh võis olla küll korraks möödasõidul,kui pill veel uisutama tõmbas gaasist, ja korralik boost taha tuli ning holset vilisema hakkas- jõudu on ja seda viimast pole veel sellest kompotist suutnud võtta 8) Kuid, igasugu nõmedaid pisivigu on jätkuvalt. Seoses tagakiigele ühe toru lisamisega muutus nii jäigaks, et võllimutter enam ei jõua pingutada, vaja see talvel ümber teha, siis lagunevad pidevalt jälle jalarauad ära. Sai lõpuks kokku võetud end ja tellitud TRW kvaliteet jalarauad. Ja no kui kõrvale panna siis on ikka nagu öö ja päev, hiinlased on alumiiniumi pealt kokku hoidnud :mrgreen: Veel on ka ära tüüdanud Banditi kiivri vaateväli ja ilma peegliteta sõitmise seos, no mitte m**n* ei näe linnas, kaelalihaste trenn igapäevaselt. Hakkasin otsima peegleid-no dilemma raisk, ei pane ju plastik ebay sitta oma pillile. Sõber aga majandab motorcyclestore kataloogiga(puhas HD kaup) aga kuna harrikad ju odavaid juppe ei kasuta, siis sai sealt kataloogist peeglid välja valitud. Alumiinium, cnc-s tehtud, itaalia kvaliteet Rebuffini Apus. Tellima hakates selgus loomulikult, et enam ei toodeta ja laost otsas. Aga kuna ma olin omale pähe võtnud, et muu ei meeldi ja neid vaja siis sai terve internet läbi otsitud, kuni leidsin soome netipoe nimega Dr. Madhog. Seal oli siis saada poleeritud alumiiniumi värvi ja lasin siis matt mustaks värvida. Külge ei ole pannud veel, aga talvel nagunii plaanis veidike nokitseda jälle, et siis teeb talvel neid asju. Ka tagumine pidur ei funka nii nagu peaks, ilmselt ei suuda see s1000rr piduripump 6-kolvilist ära toita,nii et isegi blokki ei tõmba. Selle teen tagasi nii, nagu varasemalt oli- töötas hästi ja jubinad nagunii riiulis seisavad, kinnikeeramise vaev lihtsalt. Fighteri maailma jumalate käest (mgm-bikes) tellisin ka pidurivedeliku anuma taha,mis kinnitud otse z1000 piduripumba külge, peaks saama ilus clean look. Ka väljalase vol5000 tuleb uus, selleks tellisin kkdmotorsportsist vibrant performance 3" reso, mis saab moditud vingemaks. Seadistaja oli päris kuri,et 3" turbo väljalaskele olin akrapovicu otsa kruvinud, ilmselt oleks saanud paremini graafikut teha ilma akrata. Seega, kui kedagi huvitab, jääb mul talvel üle Akrapovicu yamaha r6 sobiv titaanväljalase- originaal, mitte hiinakas, uue hind ca 350e. 101% kindlalt tahan ma ära teha ka selle türastunud esiporika,mille RaulK mulle klaasfiibrist meisterdas suure higipisarate ja töölt pidi ka päeva vabaks võtma sellejaoks, kuna mul oli vaja rootsi näitusele saada kaasa see :D Siiamaani on see aga kusagil värvija käes ja las olla. Uued plaanid- teen ise alumiiniumist esiporika kuna engliswheel töökoja nurgas seismas. Jälle midagi huvitavat, kuna kõik saadaval olevad on fiibrist tehtud. Sellega seoses tuli ka mõte sabaga...teeks lühema ja tervama/kitsama ja jällegi alumiiniumist aga no seda vaatab siis, kui muud plaanid tehtud. Seoses cooleri kadumisega ja ilma porikata, on esiots kole nagu öö, tühjus lokkab nagu A ja O kauplustes. Plaanis madaldada pilli ca 5cm nii eest kui ka tagant. Loodan,et Fredy viitsib tuunida esiamorte siis talvel, taha sai ostetud seadistatavad kondid. Ilmselt lendab minema ka vesi-metanoli pritse süsteem, kuna ka seda ei ole reaalselt vaja. Pill töötab maksimum boosti alas ikka väga vähe aega, kuna enne saab kas tee otsa või puhtad trussikud sahtlist. Läheb ka see komplekt siis müüki, kui kellegil huvi andke jälle märku. Aa, ja veel on mul olemas Motogadgeti M-lock süsteem- sellega saan lahti võtmest ning koledast orig süüteluku süsteemist. Panen lõppu ka pilte juppidest. Resonaatoriga pildil on veel 3m musta silikoonvollat vaakumi jaoks, vahetan punased välja. Üldsegi on plaanis teha pill madalaks, kliiniks ja kurjaks ning vähem värvide mängu. Ühtlasi sai tellitud ka ebayst orig kepsud mõõtude võtmiseks, kuid nendega tegelen vast talvel, mootori teen ilmselt alles ülejärgmine talv vms, kuna see on ikka ropp kallis hakata küünaldest käigukastini kõike välja vahetama/ehitama. Vihmast suve kõigile !

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Ikkagi saab sellest rattast löpuks "õige asi" - madal,sünge ja võimas :wink:
Jupiostmine liigub ka õiges suunas :arrow: Like I say "Pay it now or pay it later !!! " :mrgreen:
Cooleri ja metapritsevajadust tõepoolest sellel rattal pole reaalselt . Sami pole minu rattalgi seda kunagi sisse vist lülitand veel :lol:

Igatahes jõudu -jaksu ja ära üle remondi , mine tee vahepeal musta jutti kahh :bsmile:
PS!!! Valgedaamile ka plaani minna :?:

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Jep nii on, kaua aega ja palju katsetamist ja raha läind pm tühja, leidmaks seda niiöelda õiget stiilisuunda mis endale meeldib..aga no "kooliraha" peab ikka ise kinni taguma. :D Haapsallu ilmselt lähme pundiga küll, kui aind ilm lubab. Vihmaga ma tavaliselt sõitu ei alusta :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Kooliraha tuleb paraku ära maksta jahh :wink:

No aga äkki siis Haapsalus näeme kui ilm lubab 8)

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”