Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 386
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Kuuldavasti müüdi 7eest, ka see on odav 19tuhat sõitnud ratta kohta! Imelik, et eestlane kardab....pealegi oli suht ilus välimus.RasmusL kirjutas:Ma nägin toda B-kingi kuulutust esimest korda siis, kui sa selle siia foorumisse lingitasid ja juba müüdud oli. Hind täiesti naeruväärne, ilmselt sinna alla kulunud 2 kui mitte 3x rohkem, kui taheti saada. Kahju, et jaole ei saanud, oleks omale lihtsalt niisama ostnud, 6k ja 315hp.. ulmeP.S, cooler on sellel rattal juba olnud, mille lasin käsitööna soomes valmistada, kuid ei toiminud minu kompotiga, seega sai edasi müüdud.
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Ahjaa - tookord oli hind 8k ning kõige kõvemast kivist

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017
-
- Postitusi: 386
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Müüdud siis müüdud. Mis oli müügi põhjus? Kui eestis enam pole vaevalt saab teada kuidas kokkuvõttes oli. Turborattga on rohkem jama kui vabalthingvaga, selge see ja kui seal midagi läheb nihu on kahjud suured.Andrea kirjutas:Käisin selle B-Kingi otsas juba aasta algul aelemas. Omanik mainis, et läbisõitu oli sellel rattal ca 50k, ülelaadimisega kõigest murdosa sellest. Välimuse teema on nii ja naa. Minumeelest oli lohakalt tehtud. Võib-olla pildi pealt jäi teine mulje. Samas oli ka kalleid juppe külge keeratud (veljed, carbon vidinad jne). Kellad ei töötanud, vedrustus oli kahtlane, sabaalune ja tagatuli ratsitud, maski all korralik rägastik juhtmeid. Isegi käima ei pandud. Ausõna peale ei kannatanud osta tookord. Deiv ja ka omanik kinnitasid, et mootor olevat timm. Loodetavasti uus omanik siis pajatab sellest, kui see üldse ära müüdi. Müüjale oli kombeks kuuaega kuulutada ja siis jälle asi soiku jätta - äkki on veel alles.
Ahjaa - tookord oli hind 8k ning kõige kõvemast kivist
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
- Postitusi: 116
- Liitunud: 01 Nov 2009, 18:06
- Tsikkel: Kawasaki Kx250f
- Asukoht: Tallinn/Rakvere
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Kuidas tegelikult lood on Rasmus ja mis tänaseks korda saatnud oled?

Jube pikalt on vaikus olnud.
-
- Postitusi: 177
- Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
- Tsikkel: kawasaki zx-6r
- Asukoht: saaremaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)



Veel tegi Skarcon Machining ka "crashpadid" valmis, mis ilmselt anodeerin mustaks, töö ja hind väga hea neil.

Vahepeal sai ka tellitud uus v-rod usast, 300/200 laiusega veljed rc-componentsist, usd esiots koos madalate prillidega ning pidurimajandus. Toorik kui eesti jõudis ostis üks soomes elav inimene tolle hooga ära ning endale sai jällegi teine toorik tellitud. Eks näis kuna jõuab.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Teiseks, sai siin ikkagi mitu kuud mõeldud, mida teha sissemineva õhu jahutuseks, kuna vesiplenumit kuidagi tegema ei mahu, ning samuti ei taha ma mingeid lisa veepumpasid ja radikaid ja voolikuid et ratast mitte muuta puskarimasina välimuseks otsustasin ikkagi tagasi panna vesi-metanoli pritse süsteemi. Cooler sai varasemalt proovitud ning mul see ei toiminud. Pritsesüsteem toimis varasemalt väga hästi. Küll aga ei tahtnud ma osta järjekordselt hirmus suurt ja rasket DevilsOwni või vastavat süsteemi ning ainsaks variandiks jäi Aquamisti ERL race versioon, mis on läbi aegade üks parimaid vesi-metanoli pritse süsteeme. On ta mega väike ning kerge võrreldes teistega, pump väga vastupidav ning rusika suurune, miinuseks siis umbes 2-kordne hind ning kõigesuuremaks miinuseks see, et süsteem on mitu aastat tagasi tootmisest maha võetud. Jäi üle ebay ning kasutatud variandid. 2 komplekti olid seal juba pikemat aega müügis olnud, kuidagi maru närtsinud välimusega ja hinda taheti saada 400e. Tegin omaltpool pakkumise küll 250e ja 300e kuid saadeti pikalt. Siis tuli müüki oksjonile kolmas komplekt, mille alghind oli vist 60e. Otsustasin hakata kohe pakkuma, ja hind lendaski mõne minutiga pealt 200e.(Olin highest bidder). Siis vahepeal oli keegi jälle paarkümmend kulli juurde pakkund. Mõtlesin, et sitta kah, ootan päevakese ja siis viimasel minutil pakun juurde, kui 300e kanti hind jääb on ikkagi hästi saadud. Paar minti oli jäänud lõpuni, ning hakkasin oma pakkumisi tegema. Tõusis pealt 300e komplekti hind(kasutatud) ja ikka kaotasin oksjoni. Nojah, veits nagu kripeldas krt et mis siis nüüd, vaja nagu on aga 400e välja käia päevi näinud komplekti eest mis ka uuena maksis 400e on natuke palju ikka. Viskasin siis kusagile Soomlaste fb lehele üles ostukuulutuse, et oleks sellist asja vaja. Läks paar päeva aega, ning tuttava-tuttav võttis ühendust, et tal saada. Täesti tutikas, karbis seisnud ning veel see kallim versioon mis uuena maksnud 700e


Muidugi kollektori tegemisel on tulnud ette igasugu tagasilööke, nt ei saa kasutada originaal õlijahutit, mis asub õlifiltri taga. Seega tuleb filter viia mujale jällegi ning ostsin õlijahutiks Mocali 10-rivise radika. Selle mõtlesin paigutada originaal radika ette ning voolikud lähevad AN peale. Samuti on turbo ikkagi liiga suur mõõtmetelt, ning boostitoru hakkab jooksma hoopis mootori alt- osast mitte kõrvalt nagu varem. Võibolla ei mahu ka orig wastegatet kasutama, ja peab panema Tiali välise wg, mida tegelikult üldse ei tahaks panna, kuna borgwarneril töötavad igasugu wg-d ja bovid originaalis ikka väga hästi. Ja nii tulevadki lisakulutused jällegi suurusjärgus kokku ca 1k euri, millega ei osanud arvestada...odav on ikka see ehitamine

Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
- Postitusi: 452
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 18 korda
-
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 205 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Mina näen.kristjan128 kirjutas:Pilte ei näe.
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
- Postitusi: 646
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)


Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)


Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
- Postitusi: 386
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
-
- Postitusi: 646
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
- Tsikkel: TL1K, 650IE
- Asukoht: Tartu-Põlvamaa
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017
-
- Postitusi: 68
- Liitunud: 20 Apr 2016, 09:01
- Tsikkel: Honda Hornet CB600F
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)




Siin nt Koenigseggi võti:

Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
- Postitusi: 1208
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 49 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
No aga ütleme ausalt siin enamus "projekti teemasid" on sellest kuidas keegi oma siklil õli või rehve vahetab. Siis on mõned päris projekti teemad, siis on jupp tühja maad ja siis tuleb see teema siin.diugu kirjutas:krt see 1 väheseid teemasid, mida pingsalt jälginud olen ja müts maha..
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6364
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 841 korda
- Tänatud: 691 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
piiks kirjutas:No aga ütleme ausalt siin enamus "projekti teemasid" on sellest kuidas keegi oma siklil õli või rehve vahetab. Siis on mõned päris projekti teemad, siis on jupp tühja maad ja siis tuleb see teema siin.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Nikerdamist on, aga kui õnnestub siis Härra christjan paneks siis su võtme enda meestele näidiseks ;.
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)


Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
- Postitusi: 1725
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 178 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
2-taktilised ju kõik nukkvõllivabad.RasmusL kirjutas:Idee oleks teostatav ilmselt küll, kuid siis oleks maru pisikesi käsi vajaChristian pigem võiks üleüldse tsiklimaailmale pinda käia, et tootjad hakkaks nukkvõlli vabasid mootoreid ka ratastele valmistama.
SpoilerNäitaAga, eile sain anodeerimisest kätte mõned jubinad:

siis väärib see ka väärkasutamist!"