Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

RasmusL kirjutas:

Ma nägin toda B-kingi kuulutust esimest korda siis, kui sa selle siia foorumisse lingitasid ja juba müüdud oli. Hind täiesti naeruväärne, ilmselt sinna alla kulunud 2 kui mitte 3x rohkem, kui taheti saada. Kahju, et jaole ei saanud, oleks omale lihtsalt niisama ostnud, 6k ja 315hp.. ulme :D P.S, cooler on sellel rattal juba olnud, mille lasin käsitööna soomes valmistada, kuid ei toiminud minu kompotiga, seega sai edasi müüdud.

Kuuldavasti müüdi 7eest, ka see on odav 19tuhat sõitnud ratta kohta! Imelik, et eestlane kardab....pealegi oli suht ilus välimus.



Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Käisin selle B-Kingi otsas juba aasta algul aelemas. Omanik mainis, et läbisõitu oli sellel rattal ca 50k, ülelaadimisega kõigest murdosa sellest. Välimuse teema on nii ja naa. Minumeelest oli lohakalt tehtud. Võib-olla pildi pealt jäi teine mulje. Samas oli ka kalleid juppe külge keeratud (veljed, carbon vidinad jne). Kellad ei töötanud, vedrustus oli kahtlane, sabaalune ja tagatuli ratsitud, maski all korralik rägastik juhtmeid. Isegi käima ei pandud. Ausõna peale ei kannatanud osta tookord. Deiv ja ka omanik kinnitasid, et mootor olevat timm. Loodetavasti uus omanik siis pajatab sellest, kui see üldse ära müüdi. Müüjale oli kombeks kuuaega kuulutada ja siis jälle asi soiku jätta - äkki on veel alles. :)
Ahjaa - tookord oli hind 8k ning kõige kõvemast kivist :D

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Andrea kirjutas:

Käisin selle B-Kingi otsas juba aasta algul aelemas. Omanik mainis, et läbisõitu oli sellel rattal ca 50k, ülelaadimisega kõigest murdosa sellest. Välimuse teema on nii ja naa. Minumeelest oli lohakalt tehtud. Võib-olla pildi pealt jäi teine mulje. Samas oli ka kalleid juppe külge keeratud (veljed, carbon vidinad jne). Kellad ei töötanud, vedrustus oli kahtlane, sabaalune ja tagatuli ratsitud, maski all korralik rägastik juhtmeid. Isegi käima ei pandud. Ausõna peale ei kannatanud osta tookord. Deiv ja ka omanik kinnitasid, et mootor olevat timm. Loodetavasti uus omanik siis pajatab sellest, kui see üldse ära müüdi. Müüjale oli kombeks kuuaega kuulutada ja siis jälle asi soiku jätta - äkki on veel alles. :)
Ahjaa - tookord oli hind 8k ning kõige kõvemast kivist :D

Müüdud siis müüdud. Mis oli müügi põhjus? Kui eestis enam pole vaevalt saab teada kuidas kokkuvõttes oli. Turborattga on rohkem jama kui vabalthingvaga, selge see ja kui seal midagi läheb nihu on kahjud suured.

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Sain täna oma varuploki kätte, kus üllatavalt palju juppe küljes, starter, käigukast, staator, õlijahuti, palju polte, andureid juhtmeid jne. Kôik mida võib vaja minna ja mis originaalis uuena on kallid. Vãga hea pool veel see, et plokk on numbriteta, ehk siis ühesõnaga sobivad samad raamsaaled, mis minu omas hetkel. Esmaspäeval viin ratta meistri kätte kus siis hakkame rv kollektorit meisterdama esimeseks ning turbot paika sobitama. Stay tuned ;)

252573432dc92a_l.jpg
252573432dc92a_l.jpg (97.13 KiB) Vaadatud 7035 korda
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

FaceOff
Postitusi: 116
Liitunud: 01 Nov 2009, 18:06
Tsikkel: Kawasaki Kx250f
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas FaceOff »

Tundub, et Rasmus naudib juba sõitmist ja pole siia aega olnud midagi positada. :D
Kuidas tegelikult lood on Rasmus ja mis tänaseks korda saatnud oled? :bsmile:
Jube pikalt on vaikus olnud.

Kõik BMW omanikud ei ole idioodid, aga igal idioodil on BMW-e.
Kasutaja avatar

steal
Postitusi: 177
Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
Tsikkel: kawasaki zx-6r
Asukoht: saaremaa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas steal »

Võin nii palju öelda, et poiss ei tegele mitte ühe projektiga

Kawasaki ZX-6R 2003
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Hei Faceoff. Kui asjad oleks nii kulgenud, nagu sa arvad omas postituses, siis oleks ma ikka väga rõõmus :mrgreen: Aga tegelt jah asjad nii ladusalt pole läinud. Hetkel siin paar päeva tagasi sai kollektori flantsi joonis valmis, ning too toimetatud Skarcon machiningusse, kes siis cnc-s flantsi valmis peaks tegema. Siis saab alles hakata kollet meisterdama ning peale toda sumpamajandus ja kõik muu. Plaan oli jah saada need asjad valmis max augustikuu keskpaigaks, aga nagu teada on tegijatel meestel alati palju tööd ning ajakava venib. Pole hullu- keegi ära ei sure. Teiseks sain ma alles täna valmis ka uued tikkpoldid, eile õhtul sai alustatud kuid siis oli keermestaja üldse teises töökojas ning asi jäi jälle pooleli. Materjaliks valisin 34CrNiMo-QT30. Tellitud sai ca 15m seda nii et jagub ka teistele teha 8) Sai lõigatud pikkusesse 200mm 10tk, siis treipinki ning seal keermestatud. Alla tuli kawa original keere 1.5 ning ülesse hayabusa arp mutrile mõeldid peenkeere 1.25. Siiamaani ei saa aru, miks kohe algul seda teed ei läinud vaid pidi ostma 200e maksvad "tjuuning" poldid ning puurima keermestama plokki. Eks inimene õpib terve elu :wack: Nüüd siis hakkan seda varuplokki lahti kakkuma, et jupid jälle ultraheli pesusse viia ning, et oleks valmis kui saab hakata swappi tegema.

2530800725322f_l.jpg
2530800725322f_l.jpg (131.25 KiB) Vaadatud 7038 korda
2530800519edb0_l.jpg
2530800519edb0_l.jpg (149.42 KiB) Vaadatud 7038 korda

Veel tegi Skarcon Machining ka "crashpadid" valmis, mis ilmselt anodeerin mustaks, töö ja hind väga hea neil. :bsmile: Veel, teevad nad mulle uue offset tugilaager plaadi, koos ketikaitsega ühes tükis.

2530800980c25b_l.jpg
2530800980c25b_l.jpg (98.86 KiB) Vaadatud 7038 korda

Vahepeal sai ka tellitud uus v-rod usast, 300/200 laiusega veljed rc-componentsist, usd esiots koos madalate prillidega ning pidurimajandus. Toorik kui eesti jõudis ostis üks soomes elav inimene tolle hooga ära ning endale sai jällegi teine toorik tellitud. Eks näis kuna jõuab.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Väljalaske flants Skarcon Machiningu poolt valmis. Kuradima ilus sai :bsmile: Saab hakata kollektorit meisterdama.

25309761bb371d_l.jpg
25309761bb371d_l.jpg (92.86 KiB) Vaadatud 7041 korda
2530976317ee91_l.jpg
2530976317ee91_l.jpg (90.52 KiB) Vaadatud 7041 korda
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Kene tummine tükk !!!

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Hellou, veits aega jälle kulund ning mõned asjad edasi liikund. Eile sain kätte Skarcon Machiningu poolt tehtud tugilaager-plaadi süsteemi koos ketikaitsme ning uue kiirusanduri pesaga. Töö superluks, viskan need anodeerimisse koos crashpadidega. Lähevad mustaks ning ei tohiks siis niiväga silma paista koheselt rattaküljes. Sai veel üks pisike töö antud neile, vast saavad paari nädala sees valmis. Niipalju kui olen uurimustööd teinud, peaks asi olema suht uus custom tsiklite maailmas 8) Ka cnc-s tehtud väljalaskekollektori flants pidavat olema esimene eestis. Üks pilt ka tugiplaadi jubinatest.

25322221059fb4_l.jpg
25322221059fb4_l.jpg (100.7 KiB) Vaadatud 7038 korda

Teiseks, sai siin ikkagi mitu kuud mõeldud, mida teha sissemineva õhu jahutuseks, kuna vesiplenumit kuidagi tegema ei mahu, ning samuti ei taha ma mingeid lisa veepumpasid ja radikaid ja voolikuid et ratast mitte muuta puskarimasina välimuseks otsustasin ikkagi tagasi panna vesi-metanoli pritse süsteemi. Cooler sai varasemalt proovitud ning mul see ei toiminud. Pritsesüsteem toimis varasemalt väga hästi. Küll aga ei tahtnud ma osta järjekordselt hirmus suurt ja rasket DevilsOwni või vastavat süsteemi ning ainsaks variandiks jäi Aquamisti ERL race versioon, mis on läbi aegade üks parimaid vesi-metanoli pritse süsteeme. On ta mega väike ning kerge võrreldes teistega, pump väga vastupidav ning rusika suurune, miinuseks siis umbes 2-kordne hind ning kõigesuuremaks miinuseks see, et süsteem on mitu aastat tagasi tootmisest maha võetud. Jäi üle ebay ning kasutatud variandid. 2 komplekti olid seal juba pikemat aega müügis olnud, kuidagi maru närtsinud välimusega ja hinda taheti saada 400e. Tegin omaltpool pakkumise küll 250e ja 300e kuid saadeti pikalt. Siis tuli müüki oksjonile kolmas komplekt, mille alghind oli vist 60e. Otsustasin hakata kohe pakkuma, ja hind lendaski mõne minutiga pealt 200e.(Olin highest bidder). Siis vahepeal oli keegi jälle paarkümmend kulli juurde pakkund. Mõtlesin, et sitta kah, ootan päevakese ja siis viimasel minutil pakun juurde, kui 300e kanti hind jääb on ikkagi hästi saadud. Paar minti oli jäänud lõpuni, ning hakkasin oma pakkumisi tegema. Tõusis pealt 300e komplekti hind(kasutatud) ja ikka kaotasin oksjoni. Nojah, veits nagu kripeldas krt et mis siis nüüd, vaja nagu on aga 400e välja käia päevi näinud komplekti eest mis ka uuena maksis 400e on natuke palju ikka. Viskasin siis kusagile Soomlaste fb lehele üles ostukuulutuse, et oleks sellist asja vaja. Läks paar päeva aega, ning tuttava-tuttav võttis ühendust, et tal saada. Täesti tutikas, karbis seisnud ning veel see kallim versioon mis uuena maksnud 700e :D Tema aga tahaks 400e saada. Komplekt täiesti täiuslik alates pumbast endast lõpetades igasugu kaitsmete ja kruvide-mutritega, isegi installimis juhend kaasas. Osasid juppe polnud isegi kilest välja võetud. Super super diil :bsmile: Pilt ka

25322223a264cd_l.jpg
25322223a264cd_l.jpg (117.24 KiB) Vaadatud 7039 korda

Muidugi kollektori tegemisel on tulnud ette igasugu tagasilööke, nt ei saa kasutada originaal õlijahutit, mis asub õlifiltri taga. Seega tuleb filter viia mujale jällegi ning ostsin õlijahutiks Mocali 10-rivise radika. Selle mõtlesin paigutada originaal radika ette ning voolikud lähevad AN peale. Samuti on turbo ikkagi liiga suur mõõtmetelt, ning boostitoru hakkab jooksma hoopis mootori alt- osast mitte kõrvalt nagu varem. Võibolla ei mahu ka orig wastegatet kasutama, ja peab panema Tiali välise wg, mida tegelikult üldse ei tahaks panna, kuna borgwarneril töötavad igasugu wg-d ja bovid originaalis ikka väga hästi. Ja nii tulevadki lisakulutused jällegi suurusjärgus kokku ca 1k euri, millega ei osanud arvestada...odav on ikka see ehitamine (lol)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 455
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas kristjan128 »

Pilte ei näe.

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas ranel »

kristjan128 kirjutas:

Pilte ei näe.

Mina näen.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas cossie »

A sul see õli/vesi soojusvaheti ei toimiks mis paljudel busadel kasutusel on? PS oligi aeg sul juba AN peale minna, kui juba minusugused vaesed seda ammu kasutavad :mrgreen:

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Sa ilmselt mõtled seda Laminova oil coolerit. Busal on selleks paremalpool ideaalne koht kuhu vahele see susata, jahutusvollast tükk vahelt ära ja korras. Kawal pole kohta kusagil kuhu see toppida sp jäi ka âra. Teiseks on lühikesel laminoval jahutusvõimekus sama mis 10-rivisel radikal seega poleks muud tolku olnud, kui et oleks saand 200e rohkem kulutada. An kasutan õli radika puhul aind, varem seda ju polnud :D Õli ãravoolu nt ei taha panna seda, kuna lasen ka kruusa vahetevahel selle rattaga, ning kui esiratta alt mingi suurem kivi peaks lendama nurga all olevale an-liitmikule pihta korraliku hooga on puruks ja õli väljas. Seega vanahea kummivoolik ja toruklamber on parim seal :mrgreen:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kerged edusammud. Sumpa ning kollektor valmis. Väljalaskega olen super rahul, välimus sai nii nagu algselt vaimusilmas mõeldud. Kollektor samuti väga pro, 321 rst siis materjaliks kollel, vãljalaskel titaan. Rõhutoru kuju tekitab nyyd palju peavalu, too sai küll kinni punktitud kuid polnud välimuse poolest üldse see mis peaks seega tuleb otsast peale alustada. Kuna turbo sai täiesti keskele paigutatud, et anda rattale parim tasakaal siis sellevõrra jälle raskem muid asju teha. Eelmise setupiga oli lihtne, turbo oli ûhel pool ääres, ning rôhutoru jooksis kenasti mootori kõrvalt. Eks näis mis sellega saab. Paar pilti ka:

Pilt

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Kes eestis selliseid titaan asju teeb? Või on kusagilt kaugemalt tellitud? Välimus on SUPER! Jõudu!

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas cossie »

Ilma paagi ja sabata tundub küll jube jäme ja suur olevat see väljalase..... Väike "slash cut" screamer ja asi ants :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tiit, Krabi Fabrication nimeline väike-ettevõte Tartus. Tehtud kõik käsitööna, ka lõpus olev koonus on rullitud 1mm lehest ning taha tehtud pikk keevitus. Materjal sai ameerikast tellitud kevadel vist kui mälu ei peta. Cossie, pildil tundub jah suurem, kui tegelikkuses on, ülevalt on pool ratast puudu :D Screamereid ma ei taha, meeldib vaiksem ja mahedam hääl. Sumpa kuju sai natuke h2r pealt vaadatud

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

zorten22
Postitusi: 469
Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
Tsikkel: TL1K, TT600R
Asukoht: Tartu-Põlvamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 41 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas zorten22 »

Ei tea, kui pikalt kolle ja summuti sellist värvitooni hoiavad?

...
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Need lähevad just ainult ilusamaks - peaks sinakaid ja lillakaid toone lisanduma, kui kuuma saab :)

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
Kasutaja avatar

diugu
Postitusi: 73
Liitunud: 20 Apr 2016, 09:01
Tsikkel: Honda Hornet CB600F
Asukoht: Rapla
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas diugu »

krt see 1 väheseid teemasid, mida pingsalt jälginud olen ja müts maha..

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Thanks Diugu. Unustasin veel kirjutada, et Tiali 38mm wastegate tuleb ka, originaali kasutada ei saa, ning tuleb turbol too kinni panna. Natuke kahju küll hakata seda turbot modima, aga midagi teha pole. Sumpa värvi oleks ka kohe saanud teha selle Sinise-lilla kui piisavalt kuumutada ja gaasidega mängida, aga tahtsin sellist kuldset välimust :D Eks ta dünos vast tõmbab sinakaks.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Üks pisemat sorti jubin sai ka täna valmis. Nimelt siis custom "võti" oma tsiklile. Selle mõte tuli kusagil aasta tagasi vist, kui hakkasin mõtlema, et kas kuskil on taolisi asju tehtud ratastele. Ei leidnud küll midagi sarnast, kuid autode maailmas on küll, näiteks Koenigsegg ja Pagani kellel on omapärased võtmed. Kuju sai nuputatud omajagu ja lõpuks sai kuju võetud ratta sabast :mrgreen: Midagi keerulist selles pole, asi on välja freesitud alumiiniumist, motogadgeti m-lock tabla on seal sees, ning peale tuleb 2mm carbon plaat, millest siis signaal läbi läheb. Pointi otseselt sellel asjal pole, aga kuna tahtsin miskit uut teha siis tegin. Muidugi sellepärast ka, et see tabla nii väike, et mitukorda kadus ära, isegi võtmehoidjaga :D Hetkel mõtlen, et mis pinnakate asjale panna, korra tuli idee, et üle kullata..kui kellegil ideesid siis võib välja käia need. Samuti võiks kullassepad ühendust võtta ning jagada mõtteid nii hinna kui ka sellesmõttes, et kas üldse saaks teha. Paar pilti ka

Pilt
Pilt

Siin nt Koenigseggi võti:

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1212
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas piiks »

diugu kirjutas:

krt see 1 väheseid teemasid, mida pingsalt jälginud olen ja müts maha..

No aga ütleme ausalt siin enamus "projekti teemasid" on sellest kuidas keegi oma siklil õli või rehve vahetab. Siis on mõned päris projekti teemad, siis on jupp tühja maad ja siis tuleb see teema siin.

Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Spoiler
piiks kirjutas:

No aga ütleme ausalt siin enamus "projekti teemasid" on sellest kuidas keegi oma siklil õli või rehve vahetab. Siis on mõned päris projekti teemad, siis on jupp tühja maad ja siis tuleb see teema siin.

Nende "õlivahtuse teemadega" on nii, et kui neid pole siis ei tule kunagi ka "päris" projekti teemasid. Seega hoiame pöialt, et õlivahetuseteemad ära ei sureks ja nende tegijatest saaks kunagi ka "päris" projekti teemade tegijad. Muidu nokitsevad salaja oma garaazides ja teistega ei jaga.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Paljud tõsisemad ehitajad teevad mitmeid rattaid korraga ja klientidele, ei teagi kedagi eestist ausaltöeldes, kes teeks aind ühte pilli viiendat aastat :D Eks ilmselt sellepärast ka ei viitsita mingeid teemasid teha. Enamusel käib ka asi läbi facebooki ja/või instagrami. Mul seda viimast polegi.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Tee Instagram, saad ülemaailmselt kuulsaks. Piisab vaid "# ja ettevõttenimi" panna sinna pildi alla ning ei jõua kõiki koostööpakkujaid laiali peksta :D

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
Kasutaja avatar

priit50
Postitusi: 79
Liitunud: 16 Veebr 2010, 18:56
Asukoht: PÄRNU
Tänanud: 1 kord

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas priit50 »

Mõte ainult... aga kui näiteks see z ka välja lõigata ja siis mingist plastikukisest plexiglaasist uuz z sinna sisse.. ja seal junni sees ruumi natuke on, väike led tuksuma z taha...
Nikerdamist on, aga kui õnnestub siis Härra christjan paneks siis su võtme enda meestele näidiseks ;.

FB: ilge.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Idee oleks teostatav ilmselt küll, kuid siis oleks maru pisikesi käsi vaja :mrgreen: Christian pigem võiks üleüldse tsiklimaailmale pinda käia, et tootjad hakkaks nukkvõlli vabasid mootoreid ka ratastele valmistama. Aga, eile sain anodeerimisest kätte mõned jubinad:

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas pühak »

RasmusL kirjutas:

Idee oleks teostatav ilmselt küll, kuid siis oleks maru pisikesi käsi vaja :mrgreen: Christian pigem võiks üleüldse tsiklimaailmale pinda käia, et tootjad hakkaks nukkvõlli vabasid mootoreid ka ratastele valmistama.

Spoiler

Aga, eile sain anodeerimisest kätte mõned jubinad:

Pilt

2-taktilised ju kõik nukkvõllivabad. :lol:

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”