Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 386
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Moment tapab! Isegi Vulacan oma 200NM kui päris originaalis peaks olema 165NM on kasv 1,2 korda aga siduril tuli tugevamnad vedrud panna ja neid päris "õigeid" pole siiani leidnud, sellel rattal aga on 3x! Loomulikult käimakott ei võta seda vastu.RasmusL kirjutas: ↑25 Mai 2019, 12:26Käekõrval on ka veerend üsna paljuAga tegelikult, olen ma seda käigukasti jama juba pikemalt oodanud. Pole ju kunagi miskit viga sellel olnud ja kuna kõik ülejäänud osa mootoris on välja vahetatud, siis käimar on ikka veel täiesti stock. Kui originaalis on 93nm, siis eelmine kord oli juba 180nm ning nüüd 262nm...ei ole vist tehases väga mõeldud sellele, et nii palju nm peaks kunagi see kast nägema. Samas ei kujuta ette, mis billet kast maksaks, kui laseks kuskil teha. Peaks vist mingisuguse organi ära müüma.

Lisaks tehas annab kõigil liikuritel (nii võrrist kuni traktori ja rekkani) pöördemomendi mootori vända otsast mõõdetuna. Kett ja rihmveo korral on see tagarattast 1,13 korda väiksem. Nii, et mootorist mõõdetuna tuleks 260x1,13= 293,8NM ja see on juba üle 3x suurem, kast peabki lendama

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)




Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)


Juhtus see siis nii, et ilmselt oli mootor saanud natukene haiget kui see 370hp sai tõmmatud. Oli plaanis keerata siis üle 400 nüüd ning bensule map teha, quickshifter ühendada. Viimane sai tehtud, 2-map süsteem sai ka tööle pandud, kuid bensuga me üle 80hp ei jõundnud, kui oli vesi väljas juba


AGA, suurem uudis on see siin:

Usast jõudis minuni siis MSI wheelblanks, ehk veljetoorikud cnc jaoks. Taolistest toorikutest teevad igasugu veljefirmad omale velgi, RC Components jne. Otsustasin, et tahaks teha täiesti enda silma järgi disaini jne, seega ei hakanud valmisasju ostma. Minu andmetel pole eestis billet velgi veel tehtud, seega ka see oli põhjuseks


Ilusat ehitamishooaega kõigile

Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
- Postitusi: 470
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
- Tsikkel: roheline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Sa ei saa taha 300 panna, pealkirjas on 360

Ja kes krt seda viitsib vahetama hakata. Telli parem uus laiem toorik.
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6364
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 841 korda
- Tänatud: 691 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Postitusi: 386
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Käisin vaatamas Deivid-i juures, mootor oli laual ja ootas lahtivõtmist. Väljalaske kollektor RV palju selle töö maksis? Kas poleks õigem olnud titaanist teha, oleks kergem tulnud, samuti plaat kollektori all. Kuidas kollektori torude diameetrit turbo korral arvutakse, see peaks vastava läbimõõduga olema, et turbo rakenduks "õigetel" pööretel? Muidugi see sõltub ka turbost ja jumal teab veel millest.....
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
https://www.nettimoto.com/en/kawasaki/z/2475867
Täitsa sarnane mingi nurga alt.
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Nonii, teeme siinset igavaks muutund foorumit vähe huvitavamaks jälle ja kirjutame siia telkide ja gps-ide vahele ka toimunud "edusammudest". Nimelt lahkunud kaanetihendi põhjus oli liiga õrnat kinni tõmmatud plokikaas, mis oli ca 60nm, nüüd siis 80nm. Uueks kaanetihendiks sai tellitud Cometicu toodang, mida veel 1tk ebays leidus, kuna on tootmisest maas juba paar aastat. Nukkvõllid said paika kraaditud soome dünojumala poolt, ja peaks olema nii hea, kui vähegi saab nende nukkadega teha. Varasemalt märkide järgi paikapandud nukad( väljalaske oma) oli väga hiline, sellest ka siis turbo ärkas hilja. Nüüd võiks täitsa tänavapill olla ideaalis.
Sai ka mõõdetud kollektori voolavus ära, kui väljalaske port kaanel voolab ca 75cfm siis kolle oli keskmiselt 100cfm. On küll suure voolavusega, kuid pigem niipidi kui et liiga väike.
Kuid ümber pean ma ta ikkagi tegema, vaja turbo kõrgemale saada. Sumpa ja rõhutoru õli täis ning see näitab,et ei voola ära.
Andrea kirjutas: ↑02 Jaan 2020, 16:08https://www.nettimoto.com/en/kawasaki/z/2475867
Täitsa sarnane mingi nurga alt.
Värv ja fat veljed Muidu on ta mu ratta vanem, nõrgem ja odavam vend. Aga jah, see tehti juba aastal 2005 nii, et müts maha, oli vist üks esimesi turbotatud Z maailmas.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Väike update siis jällegi, sai siin pill kokku laotud. Plaanis oli ümber teha natuke kollet ja muud kola, et oleks saanud turbo kõrgemale tõsta, kuna õli äravoolu probleem kummitab. 2 korda dynos käinud on sumpa ja rõhutoru õli täis. Ilmselget sellepärast, et turbo võll on ju paralleelselt õli tasapinnaga, ega saagi ära voolata. Kõrgemale tõstmisest aga asja ei saanud, kuna see oleks tähendanud absl kõige ümber tegemist, ning kogu eelnev töö oleks tühja olnud. Seega otsustasin ikkagi selle krdi äravoolupumba kasuks, mille vastu varasemalt koguaeg olin, et ei taha rattale juurde elektrit viivat junni mis võib ka perse minna mingihetk. Aga no mis sa teed, mehhaanilist sellele rattale ei saa ostes, peaks hayabusa omast aretama mis aga on juba hoopis suurem töö kui elektrilise lisamine. Mine tea, võibolla teeb tolle ka ära kunagi tulevikus. Hetkel aga mõned pildid sellest kompotist. Äravoolu toppisin ignition rotori kaane külge. Loodame, et toimib. Pump iseenesest on väga tilluke ja sobib kenasti karteri alla peitu. Samat pumpa kasutab ka kasutaja Cossie oma turbo Banditil.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Rattale uus juhtaju ning juhtmestik tulemas. Selline hunnik jäi üle:
Uueks ajuks tuleb Estecu, mis on Joosep Järve edasiarendus Megasquirt 2-st. Juhtmestiku tööd ja seadistuse teostab ka sama mees Tartust. Otsustasin, et kiviaja powercommanderist tuleb lahti saada ja siis kaob ära ka vajadus käia Soomes seadistamas.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Kas veljemajandus on valmis saanud? Rattast mõni üldpilt ka tulemas?
-
- Postitusi: 2777
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 130 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
siis kaob ära ka vajadus käia Soomes seadistamas.
Selgita rumalale,kas eestis ei osanud keegi justnimelt PC-d häälestada dünos või millest see vajadus ära kadus.Ega MS ju ka ennast ei häälesta.Vahet ju pole mis programmi nuppe krutid.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Eesti dünos polnud isegi Map andurit kust täpset rõhku näha vaid seda vaadati ratta enda kella pealt ehk siis pm seadistati puusalt. Sellised tonnised turbo r4 pillid käiks seal pingis kohe laiali. Ma nüüd ei räägi korke tegemistest vaid sellest teisest dünost. Tema vist samuti turbokaid ei seadista. Nii et jah, eestis ei osata siiamaani pc seadistada viimase vindini, mingi algelise seade vb saab jah tehtud et rahulikult töristada. Ja minu jutt puudutab just turbo rattaid mitte vabalthingavaid. Suur vahe on ka ajudes mida seadistada. Iga düno operaator
On ikkagi spetsialiseerunud teatud programmile/dele mitte, et oskab kindlalt neid kõiki mis maailmas leidub. Juhtajusid on ikka üsna mitmeid saada tänapäeval. Minu otsus oli nimelt see, et kui miskit vaja parandada, ei pea ma jälle soomest tagasi vedama tartusse ning siis tagasi sinna. Igakord kestab asi nädalaid+ et seal on juba kuu ajaline järjekord. Las oma küla mees tegutseb. Pc on enivei kiviaeg ka, tuleb edasi liikuda. Soome dünomees soovitas Haltech Elite 2500, kuid vkm-i uksi ma küll kulutama ei hakka.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Vana taguosa sai sisse scannitud juba jah, esivelje äkki saab ära tehtud siin enne mai lõppu ma loodan. Taguosa jääb sügisesse-järgmisesse talve ilmselt.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
- Postitusi: 2777
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 130 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
RasmusL kirjutas: ↑19 Apr 2020, 11:49Eesti dünos polnud isegi Map andurit kust täpset rõhku näha vaid seda vaadati ratta enda kella pealt ehk siis pm seadistati puusalt. Sellised tonnised turbo r4 pillid käiks seal pingis kohe laiali. Ma nüüd ei räägi korke tegemistest vaid sellest teisest dünost. Tema vist samuti turbokaid ei seadista. Nii et jah, eestis ei osata siiamaani pc seadistada viimase vindini, mingi algelise seade vb saab jah tehtud et rahulikult töristada. Ja minu jutt puudutab just turbo rattaid mitte vabalthingavaid. Suur vahe on ka ajudes mida seadistada. Iga düno operaator
On ikkagi spetsialiseerunud teatud programmile/dele mitte, et oskab kindlalt neid kõiki mis maailmas leidub. Juhtajusid on ikka üsna mitmeid saada tänapäeval. Minu otsus oli nimelt see, et kui miskit vaja parandada, ei pea ma jälle soomest tagasi vedama tartusse ning siis tagasi sinna. Igakord kestab asi nädalaid+ et seal on juba kuu ajaline järjekord. Las oma küla mees tegutseb. Pc on enivei kiviaeg ka, tuleb edasi liikuda. Soome dünomees soovitas Haltech Elite 2500, kuid vkm-i uksi ma küll kulutama ei hakka.
Et siis põhjusmõtteliselt on Tartus olemas aju,mees ja düno?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
franz125 kirjutas: ↑19 Apr 2020, 12:31RasmusL kirjutas: ↑19 Apr 2020, 11:49Eesti dünos polnud isegi Map andurit kust täpset rõhku näha vaid seda vaadati ratta enda kella pealt ehk siis pm seadistati puusalt. Sellised tonnised turbo r4 pillid käiks seal pingis kohe laiali. Ma nüüd ei räägi korke tegemistest vaid sellest teisest dünost. Tema vist samuti turbokaid ei seadista. Nii et jah, eestis ei osata siiamaani pc seadistada viimase vindini, mingi algelise seade vb saab jah tehtud et rahulikult töristada. Ja minu jutt puudutab just turbo rattaid mitte vabalthingavaid. Suur vahe on ka ajudes mida seadistada. Iga düno operaator
On ikkagi spetsialiseerunud teatud programmile/dele mitte, et oskab kindlalt neid kõiki mis maailmas leidub. Juhtajusid on ikka üsna mitmeid saada tänapäeval. Minu otsus oli nimelt see, et kui miskit vaja parandada, ei pea ma jälle soomest tagasi vedama tartusse ning siis tagasi sinna. Igakord kestab asi nädalaid+ et seal on juba kuu ajaline järjekord. Las oma küla mees tegutseb. Pc on enivei kiviaeg ka, tuleb edasi liikuda. Soome dünomees soovitas Haltech Elite 2500, kuid vkm-i uksi ma küll kulutama ei hakka.Et siis põhjusmõtteliselt on Tartus olemas aju,mees ja düno?
Jah, kõik saab tehtud ühe katuse all. Autosid on ta juba teinud kümneid kui mitte sadu siin viimase 15 aastaga. Ühe 600cc turbo tsikli on ta samuti otsast lõpuni ehitanud ja dünotanud vist MS-2ga. Algselt punnis küll vastu mulle, kuna tsikli ja selle süütekaartide seadistamine on totaalselt teine mis autol kuid lõpuks võttis ette ikkagi. Hea reklaam ju temalegi. Pealegi ma usun, et Estecul on tulevikku, kuna esiteks on aju hind väga hea, teiseks sisaldab ta kõik vajaliku 4-8 silkuste tänavapillide jaoks, sisaldab ka flex-fueli, veekindel, karbi suurus umbes 2 suitsupakki ja kolmandaks on olemas inimene kes selle paigaldab ja seadistab mis lõppkokkuvõttes on see kõige tähtsam asi. Eestis on hetkel mitu "garaget" kes müüvad juhtajusid mida nad paigaldada ja seadistada ei oska. Kui fb olemas, siis tsekkige Wheelsup racing, seal juttu tema loodud ecust jne.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Tartu mehed, nagu te olete otsi kontakti Lärmiga. Talle tehti kunagi selline custom mäkketõusupill (NOS jne.) et vähe pole. Kosulteeri sellega kes tegi. Krt ei tule praegu nimi meelde. TÜ taustaga füüsik.
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Teada ammu kes tegi tolle, olen kõrvalgaraasis ise olnud mõned nädalad Täitsa käre pill sai tollest v2 konest, umb sama hp mis mul oli eelmise setupiga vist.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Sirvisin telefonis pilte ja tuli meelde et märtsis sai väike sünnipäeva istumine tehtud 2 sõbraga garages. Juua täispeaga sai hommikul 4 aeg valmis alumiiniumist sellised külje katted. Hetkel kickass tuningus värvimises.
Need said suuremad kui originaalis ja see oli point ka.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Vaikselt edeneb, pildilt näha kui väike see ecu karp on.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
- Postitusi: 646
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
....aga aku on raske vanakooli jurakas
M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
No igasugusteks katsetusteks on tava aku palju parem kui fancy liitium. Mul shorai ka olemas muidu
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: 30 Apr 2017, 12:27
- Tsikkel: Yamaha R125
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
42 teemalehte hiljem juba turboasetusest ja ECU-dest juttu Tubli töö! Loodetavasti näen seda see aasta Smashil ka
-
- Postitusi: 2461
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 205 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Ma võin 100 eur vahele panna, et 2020.a smashil sa seda ei näe.
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Njh, nii see isu kasvab samm sammult. Never say never ikka kehtib vahest. Aga see aasta smash ei toimu kahjuks
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: 30 Apr 2017, 12:27
- Tsikkel: Yamaha R125
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Üks mees juba peaaegu panustas 220 et mu sõbra Cbr125r ei ärka ellu peale küünlavahetust Igatahes nägin juba et smash ei toimu, ehk juhtun nägema Tartus kui veeren oma muruniidukiga sinna millalgi.
-
Teema algataja - Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)
Velje disain sai lõpuks paika ja otsustasin sellise Billet-Carbon stiili kasuks, kuna ei tea, et keegi kusagil oleks tsiklile nii teind, esivelg peaks max paari nädala sees nüüd valmis saama. Aa ja ratas töötab ka uue Ecu-ga. Vaja pinki lükata järgmiseks, kuid kuna tegemist on auto dünoga, siis vaja kõigepealt 1 rull lahti ühendada ja mingi korralik rakis teha ,kuhu ratas kinni tõmmata. Mõned pildid ka velje disainist:
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/