Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 382
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas TiitX11 » 26 Mai 2019, 00:55

RasmusL kirjutas:
25 Mai 2019, 12:26
Käekõrval on ka veerend üsna palju :lol: Aga tegelikult, olen ma seda käigukasti jama juba pikemalt oodanud. Pole ju kunagi miskit viga sellel olnud ja kuna kõik ülejäänud osa mootoris on välja vahetatud, siis käimar on ikka veel täiesti stock. Kui originaalis on 93nm, siis eelmine kord oli juba 180nm ning nüüd 262nm...ei ole vist tehases väga mõeldud sellele, et nii palju nm peaks kunagi see kast nägema. Samas ei kujuta ette, mis billet kast maksaks, kui laseks kuskil teha. Peaks vist mingisuguse organi ära müüma.
Moment tapab! Isegi Vulacan oma 200NM kui päris originaalis peaks olema 165NM on kasv 1,2 korda aga siduril tuli tugevamnad vedrud panna ja neid päris "õigeid" pole siiani leidnud, sellel rattal aga on 3x! Loomulikult käimakott ei võta seda vastu. :D
Lisaks tehas annab kõigil liikuritel (nii võrrist kuni traktori ja rekkani) pöördemomendi mootori vända otsast mõõdetuna. Kett ja rihmveo korral on see tagarattast 1,13 korda väiksem. Nii, et mootorist mõõdetuna tuleks 260x1,13= 293,8NM ja see on juba üle 3x suurem, kast peabki lendama :x


Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Ailar
Postitusi: 12
Liitunud: 05 Okt 2016, 17:23
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas Ailar » 26 Mai 2019, 05:38

Müts maha, väga kõva pilli oled valmis teinud ikka, pikalt seda teemat jälginud ja siit Austraaliast hea vaadata võrdluseks kus keegi ise ei tee midagi oma masinatega(vähemalt läänekaldal) ja kõik on nii stock ja tavalised(automaailm on midagi muud muidugi) ja siis sa oled sellise "looma" valmis ehitanud. Kuna oma silmaga võimalik näha ei ole ega katsuda siis kas oleks miskine võimalus sellest masinast ka overview video teha kus rohkem näha ja tutvuda sellega?
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1557
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 227 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 26 Mai 2019, 20:45

Tänud Ailar. Kui ratas täisti valmis siis on plaanis teha küll kokkuvõttev video, umbes nagu 2015 sai Motors24 poolt tehtud. Mul veel on üks suur plaan rattaga mõtteis, mille tahaks teoks teha järgmise talve jooksul..see siis velgede ja kiige näol. Kui teemat jälgid ja näed, et ratas sõidus on ning ise eestimaal oled siis võta ühendust. Saad näha/katsuda/sõita :)
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1557
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 227 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 22 Aug 2019, 19:01

Hellou. Pole ammu kirjutanud siia ega isegi sisseloginud mitte. Eile sain siis mootori värvimisest kätte. Enne seda aga Deiv mässas ja nuputas mõned päevad käigukastiga, et mis kuradi viga seal saab olla, kui pealevaadates on kõik nii nagu peab aga 5-6 käik ei lülitu :shock: Täpselt sama oli mul, kui karteri lahti võtsin ja mootori maha. Kõik oli nii nagu peab aga teatud käigud lihtsalt ei lüliltu. Noh...5nda käigukahvel oli valetpidi mootoris :lol: Kuna manualis on pilt pealtpoolt tehtud, aga käigukasti sai tehtud nii, et mootor oli alumine ots ülespoole siis läkski inimliku vea tõttu see sinna valesti. Ometi alguses lauapeal töötas. Pärast dünos peale suurt ragistamist ei lülitunud enam üldse. 5nda hammakas oli ka haiget saanud, aga kuna mul oli teine kast olemas siis sai kohe uus võetud. Lähiajal siin loodan pilli jälle kokku panna, ehk saab see hooaeg ikkagi kasvõi pisikese tiiru teha linnapeal :bsmile: Kone sai seekord siis üleni neegri välimuse ja enne seda käis ka soodapritsist lãbi. Värvimise eest tänud Kickass tuningule, kes senimaani kõiki selle ratta värvimisi on teinud.

Pilt
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1557
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 227 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 15 Okt 2019, 11:48

Hei jälle kõigile. Sai siin just teine dünosessioon tehtud, mille tulemuseks oli sulanud paisupaak :lol:

Pilt

Juhtus see siis nii, et ilmselt oli mootor saanud natukene haiget kui see 370hp sai tõmmatud. Oli plaanis keerata siis üle 400 nüüd ning bensule map teha, quickshifter ühendada. Viimane sai tehtud, 2-map süsteem sai ka tööle pandud, kuid bensuga me üle 80hp ei jõundnud, kui oli vesi väljas juba :mrgreen: Ilmselt oli siis varasemalt kaant kergitanud, mille tulemusena surub põlemisgaasid jahutussärki ja keedab vee kohe tulikuumaks. Ilmselt pidi vedelik olema ikka mitusada kraadi kui see plastikpaak niimoodi vedelaks sulas ja rõhuga kõik mööda seinu laiali pritsis. Varasemalt enne bensuga möllamist oli veel etanool paagis, ning panime 1.66bar mille tulemuseks oli 350hp, ehk siis 20hp vähem kui 1.5 bariga. Kaas ei pidanud rõhku enam. Uus kaanetihend tellitud, tõmbame tikkudele 10nm juurde ja peaks pidama. Oli plaanis ju siin see aasta ikkagi veel tiir teha oktoobris aga läks nii nagu alati. 100m olen isegi sõitnud garage õuel sellega, et sai isu täis pm :lol:

AGA, suurem uudis on see siin:

Pilt

Usast jõudis minuni siis MSI wheelblanks, ehk veljetoorikud cnc jaoks. Taolistest toorikutest teevad igasugu veljefirmad omale velgi, RC Components jne. Otsustasin, et tahaks teha täiesti enda silma järgi disaini jne, seega ei hakanud valmisasju ostma. Minu andmetel pole eestis billet velgi veel tehtud, seega ka see oli põhjuseks 8) Suvel sai veel Korke juurest läbi käidud, ning soetatud korralikud pidurikettad Brembo T-drive, mis mõeldud S1000RR-ile, tuunime siis need ka külge. Kinnituspoltideks võtsin inglismaalt pro-bolt titanium poldid. Eelmised on küll tutikad ebayst tellitud kettad, kuid 20mm väiksemad ja pole päris nii high-end . Tagumiseks laiuseks tuleb siis tagasihoidlik 300 R18 ning ette 160 R17. 300 oli väga hea sõita vrodil ,ning usun et ka Kawal.

Pilt

Ilusat ehitamishooaega kõigile :bsmile:
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

h0lger
Postitusi: 447
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
Tsikkel: roheline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 93 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas h0lger » 15 Okt 2019, 12:33

RasmusL kirjutas:
15 Okt 2019, 11:48
Tagumiseks laiuseks tuleb siis tagasihoidlik 300 R18 ning ette 160 R17. 300 oli väga hea sõita vrodil ,ning usun et ka Kawal.
Sa ei saa taha 300 panna, pealkirjas on 360 :-|||
Ja kes krt seda viitsib vahetama hakata. Telli parem uus laiem toorik.
Mootorrattaga sõitmine on kallis, kuid see-eest ohtlik tegevus.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1557
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 227 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 15 Okt 2019, 12:57

Hahah, jah tõsi, tuleb lasta siis Macil või Piipz-il pealkirja muuta kui asjad valmis. Mul ju samas 360 kit alles kenasti. Aga tegelt, 360 sobiks paremini kui oleks ees 180-200 nagu varem aga 160ga on 300 paremini proportsioonis. :mrgreen:
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6124
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 787 korda
Tänatud: 655 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 15 Okt 2019, 13:04

h0lger kirjutas:
15 Okt 2019, 12:33
Sa ei saa taha 300 panna, pealkirjas on 360 :-|||
Nüüd saab. :ner:
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 382
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas TiitX11 » 27 Okt 2019, 22:17

Pöörete tuli.jpg
Bikers-24 kunagi saatis vale asja, see on HD-le mõeldud. Kas saab vulcanile paigaldada? Käiguvahetus tulega tegemist 2-e silindriline variant.

Käisin vaatamas Deivid-i juures, mootor oli laual ja ootas lahtivõtmist. Väljalaske kollektor RV palju selle töö maksis? Kas poleks õigem olnud titaanist teha, oleks kergem tulnud, samuti plaat kollektori all. Kuidas kollektori torude diameetrit turbo korral arvutakse, see peaks vastava läbimõõduga olema, et turbo rakenduks "õigetel" pööretel? Muidugi see sõltub ka turbost ja jumal teab veel millest.....
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud



Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”