Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1759
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas simp »

RasmusL kirjutas:

Idee oleks teostatav ilmselt küll, kuid siis oleks maru pisikesi käsi vaja :mrgreen:

Trükiplaat ja SMD ledid.



Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RaulK »

pühak kirjutas:
RasmusL kirjutas:

Idee oleks teostatav ilmselt küll, kuid siis oleks maru pisikesi käsi vaja :mrgreen: Christian pigem võiks üleüldse tsiklimaailmale pinda käia, et tootjad hakkaks nukkvõlli vabasid mootoreid ka ratastele valmistama.

Spoiler

Aga, eile sain anodeerimisest kätte mõned jubinad:

Pilt

2-taktilised ju kõik nukkvõllivabad. :lol:

Jah ras poh. Mul hakkab ka villand saama. Lähme muda puurima hoopis.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Raul sa puuri oma vanamoori parem :mrgreen:

Täna sai rõhutoru valmis ka ning wastegate väljavõtt kollektorisse. Tegematta jäi wastegate ja sumpa kokkuviiv toru, hetkel jäi screameriks aga tuleb Ticonist tellida sobivas suuruses toru ning saab ühenduse ka ära keevitada. Turbo otsa tuli seibidest keevitada sobiv põlv, mis oli paras nikerdus keevitajal teha, kuid tehtud ta sai.

Siin see on:

25329619b35bc1_l.jpg
25329619b35bc1_l.jpg (61.89 KiB) Vaadatud 2809 korda

Wg väljavõtt ning rõhutoru pilti:

25329615123df5_l.jpg
25329615123df5_l.jpg (124.98 KiB) Vaadatud 2809 korda
25329617b298a4_l.jpg
25329617b298a4_l.jpg (116.35 KiB) Vaadatud 2809 korda

Teisipäeval hakkame sõbraga siis radika teemat kinnitama ning seda mocali õlijahutuse radikat. Ostsin ka uue õlifiltri relocation kiti Mocali oma, mis loomulikult jällegi ei sobi, kuna ei mahu turbo taha ära. Eks näis äkki saab madalamaks treida toda :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6603
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 638 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas yeekim »

No kui kirurgi eksimused katab muld siis sumpakeevitaja oma katab kuumakindel teip :D
Lõpptulemus pole küll minu maitsele aga protsess on vägev :bsmile:

Kõva ettevõtmine!

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Kas tuleb näituse või sõidu ratas? See kõik kokku maksab ulmelise summa ja sellise tasemeni forsseeritud mootor palju km võiks kesta?

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Sõidu ratas ikka, näitustel käidud küll ja kõik ära ka võidetud :D Järgmine suvi tahaks mõned suuremad sõidud teha väljamaale, lootsin et saan sügis juba tööle, et saaks testima hakata igasugu lastevigu aga ei jõudnud. Eks siis varakevadel pihta hakkama. Forsseeringu tase pole sellel midagi hullu, kui mootori sisu peaks kestma arvutustelt ca 600hp ning minu plaan on 350-400 siis peaks olema pigem tagasihoidlik.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

keegimuu
Postitusi: 86
Liitunud: 06 Veebr 2014, 11:23
Tsikkel: xjr 1300
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas keegimuu »

Mis sellel eeldatav kütusekulu võiks tulla eeldusel, et enam vähem seaduse piirides kulgeda maanteel?

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

oot oot, ennem oleks pidanud küsima palju välja läheb!

PiltPilt
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2480
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 339 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Maaks »

keegimuu kirjutas:

Mis sellel eeldatav kütusekulu võiks tulla eeldusel, et enam vähem seaduse piirides kulgeda maanteel?

Motikaid ei tea täpselt, aga 240kW ja 114kW enam-vähem ühes kaalus autod võtsid maanteel enam-vähem täpselt samapalju kütust :D
Suurema kW eelis tuleb välja ainult siis kui tippikiirus mängu tuleb (ja selle saavutamise kiirus).

Kalapea kirjutas:

oot oot, ennem oleks pidanud küsima palju välja läheb!

See peaks olma välja arvutatav kui on teda ülekanded ja mootori max pöörded - ei pea isegi maanteele minema.

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Legaalsel maantee kiirusel pole isegi stock jõudu vaja, nii et kulutus jääb pm nii nagu tehas on lubanud. Jooma hakkab alles siis, kui motor hakkab jõudu tegema. Maaks, teoreetilise kiiruse saab jah nii välja arvutada, kuid reaalne kiirus selgub ikkagi sõites :D

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kerge update veel, siis ilmselt tuleb kuu ajaline paus sisse. Paar päeva tagasi sai sõbraga veedetud pikem õhtu garages, kus siis sai keevitatud karteri põhja AN-10 stuts õli tagasivoolule, samamoodi turbo poolele. Otsustasin ikkagi terve õlipoole teha an-I peale, puhtalt clean looki pärast :mrgreen: Kuid sinna äravoolu sai ikkagi mingi hirmkallis forged an liitmik ostetud kartuses, kui mingi kivi peaks lendama . Kuna kollektor tuli väheke turskem, kui eelnev hakkas radikas samuti esirehvile jalgu jääma ning sai toda ümber paigutatud. Ülevalt raamiküljest kinnitused lahti lõigatud ning 2-3cm edasi nihutatud ning kinni keevitatud. See tõi allapoole ruumi juurde kui ülevalt ettepoole kallutada. Samuti õliradikale sai kinnitused meisterdatud, mis pildil on just valminud ning viimistlematta kujul. Veel tuleb ka metanoolile umbes 0.5l paak leiutada kusagile, meeleldi raami sisse peitu. Seoses nende an-liitmikega, siis paneb imestama mis kurat seal niipalju maksta saab ? Meeter vollat, mõned alu junnid ning 150e läinud. See nii vana teema, et imelik kuidas nende hindu ikka veel laes hoitakse. Päeva lõpuks sai veel motor maha võetud ning soome ära veetud. Tuleb hakata uue mootori alumist osa lahti kakkuma, ultrahelis ära pesta ning vaikselt kokku laduma. Sõber siis lihvib ning kraadib nukad paika, et saaks hea. Mõned pildid ka:

Õliradika kinnitused tuleb veel modida kenamaks ning anodeerida mustaks
Pilt

Kulla hinnaga alumiinium
Pilt

Mootor jälle maas ning hetkel juba teises riigis
Pilt

Lihtsalt pilt ilusatest asjadest. Plaan torud ära kaaluda ning siis võrrelda vanadega. Nt boostitoru kaal on vist käes küll võrreldav majapidamispaberi rulli papptoruga :mrgreen: Aga no hind mis nende eest maksma pidi on küll kergelt öeldes julm ja tuli üllatusena. Ei hakka parem seda siin mainima, kuna paljude terve ratas ei maksa ka nii palju.
Pilt

Viimane pilt siis võtmekese esikaanest millel 2mm carbon peal. Täitsa kena, vb ei hakkagi millegagi katma seda alumiiniumi ?
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Metanooli paak sai valmis. Mahutavus umbes 1L ning saab kenasti peitu raami sisse, Ilmselt läheb ka värvuselt mustaks.

25334901a10cb9_l.jpg
25334901a10cb9_l.jpg (103.92 KiB) Vaadatud 3139 korda
253349030a8280_l.jpg
253349030a8280_l.jpg (77.13 KiB) Vaadatud 3139 korda
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Palju on jahutuse erinevus metanolil võrreldes veega? Metanol on suht mürgine kui paljalt ilma veega segamata kas ei hakka tervisele? Etanool oleks muidugi kordades parem....aga liiga kallis!
Võiksid ikka öelda palju see sisse ja väljalase koos maksma läks! Ise pakun 3tuhhi, kas palju eksisin :D

Viimati muutis TiitX11, 20 Okt 2018, 23:12, muudetud 1 kord kokku.
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

will111
Postitusi: 5254
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas will111 »

"Ei hakka parem seda siin mainima, kuna paljude terve ratas ei maksa ka nii palju" vastupidi, maini ära, mõni on väga huvitatud teadma, mitu ratast ta omale nende torude eest saaks osta :D aga ei, nali naljaks...kasvõi puht statistiliselt oleks huvitav teada küll kui palju selliste vidinate kostüümvalmistamine siis tänasel päeval maksab.


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Tort »

Milleks on vaja teiste rahakotis sorida nii hädasti? Palju maksis ja palju maksis. Mida selle teadmisega üleüldse peale hakata? Ise ju nagunii ei osta. Väga imelik huvi.

Kasutaja avatar

joekas
Postitusi: 122
Liitunud: 31 Aug 2004, 16:51
Tsikkel: S10
Asukoht: Kiili
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas joekas »

Kui hakkaks pärima, et mis su kuupalk on ja palju sealt elamisele läheb jne. siis see oleks teise rahakotis sorimine. Sellise ehituse juures oleks mõne jubina suurusjärk lihtsalt põnev teada

T200M ´64, Dnepr "KutuPiilu" ´72, NTV 650 Revere ´91, XT1200ZE "Hambutu" '18

Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Tort »

Kuidagi on meeles siit teemast, et pidevalt on suur huvi, et palju see maksab ja palju too maksab. Kuidas kellelegi, aga minu meelest lame küsimus. Muu eriti ei huvita või ei oska küsida, aga palju maksab!!!!

Ei mäleta teistest foorumitest, et nii uuritaks. Ei küsi keegi turboklubis, et palju kolle maksis, palju aju maksis, palju kütusekaart maksis, palju pihustid maksid, palju see ja too maksis. Kui siis eraviisiliselt. Eriti mõttetu küsimus ka custom tükkide puhul.

Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Unikaalsetele asjade hind on huvitav. Mitte seetõttu, et "rahakotis soriks" vaid teadmiseks. VN2000-l Motspeed-is tehtud mootor tuli 7300EUR, täpselt sama hind mis oli ratas ise. Ja tulevased tuunijad peaks sellega arvestama. Muidu vaatad mingit mingit vidinat ja ei taipagi selle väärtust.

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Väga lihtsad vastused selliste asjade maksumuse juures on see, et palju maksaks näiteks akra sellised tükid
Nüüd tuleks see x korrutada miski nr ja saab enamvähem vastuse lisandub oma töö ja aeg mida ka keegi kinni ei maksa
Iga tk maksab seal palju kuna see on kõik tulnud ehituse käigus välja mõelda katsetada proovida ja ümber teha
Tegelikult ei taha keegi neid maksumusi teada kuna siis jääksid asjad tegematta ja ei tuleks selliseid projekte
Seal on ju torudel kirjad peal kõigil võimalus googeldada mis sellised tk maksavad ja sealt saab edasi asju arvutada juba
Müts maha Rasmuse ja teiste ees kes selles projektis abilised on olnud siin lihtsalt saavad sõnad otsa mis kõik on tehtud ja mis tulemas veel on näitab vaid aeg ja saame siin keeled ripakil teemat lugeda ja pilte vaadata
Selle teema ülalhoidmine on ilmselt juba sellise aja võtnud, et enamus ei viitsiks sellega jännata


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Tort »

TiitX11 kirjutas:

Unikaalsetele asjade hind on huvitav. Mitte seetõttu, et "rahakotis soriks" vaid teadmiseks. VN2000-l Motspeed-is tehtud mootor tuli 7300EUR, täpselt sama hind mis oli ratas ise. Ja tulevased tuunijad peaks sellega arvestama. Muidu vaatad mingit mingit vidinat ja ei taipagi selle väärtust.

See on unistamiseks hea küll. Kes ehitab, see ehitab niikuinii. Ei käi nii, et täna (või sel aastal) tahaks 5 000 kulutada, mida ma selle eest saaks? Kiibitsemine, ei muud. Palju on nii suurelt tegijaid üldse? Kes kasvõi mootori telliks? Ilmselt need ka foorumis ei istu ja oskavad ise pakkujatelt hinda küsida. Muu on niisama kõvatamine.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Rahu rahu mehed :) Tegelikult ma ju siin mõned leheküljed tagasi seoses mootori ehitusega lubasin selle tabu murda, et hindadest kuskil ei räägita,(eriti eestis) siis siin teemas tegelikult võiks rääkida küll jah. Mul peaks olema mootori juppide hinnakiri ka üleval siin, ainult ei mäleta mis leheküljel. Muidu mulle endale ka ei meeldi sorida teiste raha asjades ega samuti ei meeldi kui minult seda uuritakse. Kuid kuna tegu on nagunii pm "sotsiaalmeedias" figureeriva pilliga, ja vb kunagi tahaks müüki panna siis on inimestele leitav see ehituse ajalugu ja samuti maksumus. Ilmselt paljud ju teavad milline idiootne grupp facebookis on "tsiklirahvas" seega, kui ma panen paberites 2004a oleva Z1000 müüki üle 30k hinnaga, siis 98% kaadrist arvab, et ma olen debiil ja selline pill tehakse ju tegelt aastaga ning 5k eelarvega :mrgreen: Tiit pani täppi, 3k läks maksma jah need jupid, selle sees siis ka Tiali 350e maksev wg. Kolle cnc-flants oli juba 300e. Nüüd on plaan õpetata oma põhikeevitajale titaani keevitus selgeks ning siis peaks tulevikus olema taoliste juppide tootmine kõvasti odavam. Samuti peaks ju titaani olema saada näiteks Venemaalt. See Usast Ticonist tellida on ikka kirves küll, peab uurima kas Eestis on nt edasimüüjat, kes venemaalt metalli tooks vms. Niipalju, kui ma uurind olen, siis pole see titaani keevitus ulmelist midagi. Õige traat peab olema, gaas ning puhtus nr 1. Põhimõtteliselt oleks ju võinud kasutada eelmise setupi juppe, mis olid ka ilusad, ja peaaegu et oleks olnud bolt on ka, ning 2500e rohkem taskus raha. Kuid kuna idee oli leveli võrra edasi viia enda projekti, siis ju ei saanud kasutada igavat rst sumpat ning boostitoru :lol: Krt mul on ikka jubinad kaalumatta, aga võin öelda et vahe on ikka meeletu. Auto puhul poleks niiväga tegelikult vahet, kui just pole miskine rajapill kuid mootorratta puhul on jubinate kaaluvahe kindlasti tuntav.

Viimati muutis RasmusL, 21 Okt 2018, 13:24, muudetud 1 kord kokku.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

puna kirjutas:

Väga lihtsad vastused selliste asjade maksumuse juures on see, et palju maksaks näiteks akra sellised tükid
Nüüd tuleks see x korrutada miski nr ja saab enamvähem vastuse lisandub oma töö ja aeg mida ka keegi kinni ei maksa
Iga tk maksab seal palju kuna see on kõik tulnud ehituse käigus välja mõelda katsetada proovida ja ümber teha
Tegelikult ei taha keegi neid maksumusi teada kuna siis jääksid asjad tegematta ja ei tuleks selliseid projekte
Seal on ju torudel kirjad peal kõigil võimalus googeldada mis sellised tk maksavad ja sealt saab edasi asju arvutada juba
Müts maha Rasmuse ja teiste ees kes selles projektis abilised on olnud siin lihtsalt saavad sõnad otsa mis kõik on tehtud ja mis tulemas veel on näitab vaid aeg ja saame siin keeled ripakil teemat lugeda ja pilte vaadata
Selle teema ülalhoidmine on ilmselt juba sellise aja võtnud, et enamus ei viitsiks sellega jännata

Disainimõttes oleks endale väga huvitav teada, mis välimusega jupid oleks Akra teinud selle minu konkreetse projektki puhul. Ilmselt kindlasti ägedamad veel aga just huvitaks näiteks sumpa, kuna kui turbost läheb 3" siis peab ta lõpuni olema 3" nii lühikese teekonna puhul nagu see sellel tsiklil on. Saba alla üles viies saaks ilmselt jah kaheks jagada lõpus, kuid siis tuleb kompott kindlasti raskem, isegi kui titaan oleks. Ning kaldun arvama, et hind oleks veel omakorda 2x :D

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2188
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 550 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Enimoris näiteks on titaanist asjade leht kenasti hinnakirjas olemas, aga pole täpsemalt süvenenud, et mis kujuga, mõõduga jne. Usun, et põhimõtteliselt on iga metallifirma võimeline misiganes mõõtu tellima, aga probleemiks võib saada miinimumkogus - et kas see on üks meeter, üks alus või üks vagunitäis...


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Tort »

Nüüd on selles mõttes korras, et saavad teised ka tellima minna, kuna hind teada. Peaasi, et Tiit kõvemad sidurivedrud saaks 8)

Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Tort kirjutas:

Nüüd on selles mõttes korras, et saavad teised ka tellima minna, kuna hind teada. Peaasi, et Tiit kõvemad sidurivedrud saaks 8)

Juba on 15% kõvemad all, aga võiks olla 50% kõvemad :D
Kuna kang ka lühem siis tuleb espandriga treenida, et siduriga saaks hakkama, naistele (kui pole kuulitõukaja või muu) siis ilmvõimatu :(
Rasmusest saan täiesti aru... jutt 30-st on nali.....seal 30-l võiks üks ees olla, siis hakkab alles looma, sest oma Vulcan on juba 25-el lähedal :(

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Ma ise ei arva, et need Akra oleks visuaalselt väga ilusamaid minu silmis teinud ja kindlasti poleks need 3" olnud
Neil on igasugu nõuded ja normid ees mis paljudele asjadele piirangud ette seavad seega võib välimus mitte nii hea olla
Mulle need paljudest seibidest tükid meeldivad ja kui kuuma saavad lähevad oma õiget värvi ka veel :bsmile:

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Ah jaa kui igav hakkab ja võtmele fantaasiat puudu siis juhtusin videot nägema uuematest võtmete stiilidest

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Need titaanjupid oleks kohe saanud ka selliseks tüüpiliseks sinakas-lillaks ajada kuumutades aga ma ei tahtnud. SEST, kui vaadata aliexpressis ringi siis on iga teine wannabe 30 eurone akrapoovik vms tsiklisumpa titaanlilla välimusega ja see oli ka üks põhjus miks ma kuldse jätsin :mrgreen:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

See neti müügi toon pole päris see mida nad esitlevad
See kuldne on isegi parem hetkel kuid selliseks nad Sami juurest tagasi tulles enam ei jää
Neid torusi vaadates tekkis juba omal ka soov neid tükke tellima hakata kuid kõigepealt panen ratta uuesti liikuma ja siis eks teeb mis jõuab

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

25339447211588_l.jpg
25339447211588_l.jpg (113.22 KiB) Vaadatud 3129 korda

Pildil olevat vitsa pole see ratas taga näinud tervelt 5 aastat, sai see nüüd alla ära pandud, kui motor valmis saab hakkab pill kiiremini düno jaoks valmima. Veel kaalusin ka titaan ning eelmise setupi jupid ära ning kaalu numbrid on sellised:

Roostevabasumpa: 4.6kg Titaansumpa: 2.2kg
Roostevaba boostitoru: 1.6kg(koos BOV-iga) Titaanboostitoru: 350g

Muljetavaldav kaaluvahe igatahes.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”