Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Plenum paigas ja töö käib kolde kallal.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Selle masina ehitamiste piiriks on ainult taevas vist. Kiidan
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rahakott ka
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Wow - tore näha,et asi sujub
Tere tulemast pioneeride sekka
Täitsa ilusad tükid tulevad ju . Pikka närvi siis
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tänud !
Kevadel siis toon teile selle nightmare, saate Pacaaniga kukalt kratsida seadesse ajades
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
- Tsikkel: vesigixxer
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sellest tuleb igapäeva liikur v plaan võistlustele?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
See suvi oli ka igapäeva masin ja järgmine suvi samuti. Võistlused pole nagu kunagi eriti kottind, rohkem meeldib linnavahel paugutada.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
- Tsikkel: vesigixxer
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Vinge värk! Igatahes!:-)
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sellises seisus siis tänase päeva seisuga. Keskmisel pildil näha BOV pandud jalaraua taha, mujale nagu ei mahtund. Alumisel pildil näha boosti näidik ja Innovate mtx wideband lambda andur ja näidik, mis vaja veel ära mahutada kusagile. Vaja veel teha downpipe ja peale seda saab mõelda, kas paneb äkki välise wastegate-ga selle pilli tööle.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Väga hea - asi sujub
Kui viitsimist jagub,siis väline waste külge aretada pole paha mõte !!! Selle konkreetse turbo ja kasutusele tuleva rõhu juures küll praktilist vajadust siiski pole .
Edu
D
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
See originaal wg jääb maru kitsaks sinna turbo ja esiratta vahele..välise wg ga saaks oluliselt ruumi juurde+loomulikult oleks välimuselt palju vingem. Rõhu osas ma ei teagi, mis plaanid on sellega ? Jaanuaris tahan mootori lahti võtta ja kolvid välja ning plaan oli, et viiks treiali kätte ja vaataks kas annab madalamaks treida, et surveastet madaldada. Originaal mootoriga on soomes z1000st võetud 200hp tagarattast. Mis arvad sellest kolvi teemast Deiv ?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Terv.
Kas surveastme madalamaks ajamiseks ei oleks mõistlikum näiteks CNC või vesilõikuse abil vähe paksem tihend vahele ajada? Oleks tunduvalt turvalisem kui kolvipead kilukarbikaaneks ajades.
Kauri
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kui paksem kaanetihend ei ajaks nukkvõlle paigast, siis oleksin ma ammu tellind juba paksu Cometicu, või jah lasknud kusagil valmistada alumiiniumist, nagu proboost gikseritele tegi, aga sellel rattal pole reguleeritavad nukkvõlle ja plokki kõrgemaks ajades läheksid need paigast...
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mina kasutaks paksemat "Cometic"-ut , või silindribloki alla paksu vahetihendit . Ja olen ka korduvalt kasutanud
Need kolvid pidid ju enivei sellel konel nõrgad olema - siis võiks juba pigem neid õigete asjade vastu vahetada .
Siin lingil see jutt kehtib väga eduliselt ka sinu mootori kohta (Julgen väitta,et see sell seal teab,millest räägib.) Ei lähe need nukad nii paigast ära ühti , see suht teoreetiline ja marginaalne jõuvahe Seda jõudu tuleb niikuinii nii palju juurde,et vahet pole tegelikkuses
http://www.suzukihayabusa.org/forum/ind ... c=163392.0
Terv Deiv
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Wastegatet leiutades, olin juba tellimas hiinakat kui tuli meelde,et kunagi bemarit ehitades jäi üle Turbosmarti 50mmoriginaal wastegate(letikas ca 500e). Sai kunagi antud sõbrale, kuid nyyd pidin tagasi kysima Eks ta suur ole,kuid oma asja ajab ära.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Coolerit ei ole vaja sellel rattal
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rieju kirjutas:Coolerit ei ole vaja sellel rattal
Miks sellel rattal cololerit vaja ei ole?
Mina paneksin juba ohutuse mõttes.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Cooler läheb tavaliselt õhkjahutusega ratastele, mida turbotatakse, või siis kui hakata mingeid mega hp numbreid taga ajama koos mingite võistlustega, kus asi pidevalt piirajas on.
Samalt z1000 on võetud 310hp tagarattast ilma coolerita,aga vesimetanoli pritsega. Teiseks, ruumi polnud, et kolletki teha õieti,kuna ees on 180rehv. Pildil pole veel radikat kinni,aga sellegagi läheb mega kitsaks..cooleri saaks ainult kusagile küljepeale toppida, kuid see jääks ikka väga kole.
Ehk siis turbotamine ja cooler ei käi käsikäes tsikliteemas.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
- Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
- Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rieju kirjutas:See suvi oli ka igapäeva masin ja järgmine suvi samuti. Võistlused pole nagu kunagi eriti kottind, rohkem meeldib linnavahel paugutada.
REAL BIKER ! Kused ka surmale näkku?
Legend kiidab su tegevuse heaks.
www.facebook.com/realbikerid
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ma ei seda ei oska öelda, aga ennast küll täis kusta ei tahaks
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
- Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
- Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rieju kirjutas:Ma ei seda ei oska öelda, aga ennast küll täis kusta ei tahaks
Ei no sellise rattaga ei sõideta 90 km:h või kui siis linnas Mul on ikka ilgelt kahju nendest 600cc honda varju venndadest kes sõidavad kevadest-sügiseni Tartust-Viljandi.
Ole tubli jää ellu
www.facebook.com/realbikerid
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
pahadeplaneet kirjutas:Rieju kirjutas:Ma ei seda ei oska öelda, aga ennast küll täis kusta ei tahaks
Ei no sellise rattaga ei sõideta 90 km:h või kui siis linnas Mul on ikka ilgelt kahju nendest 600cc honda varju venndadest kes sõidavad kevadest-sügiseni Tartust-Viljandi.
Ole tubli jää ellu
Eks see ratas on ehitatud mad kuusa stiilis hayabusa järgi ja vähe teiel eesmärgil kui ilgeid kiirusi taga ajades.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Just nimelt Puna Mad kuusaa pundi mehhaanik ja veljetegija oli abis tsikli laiaks ehitamisel. Kuna nende mustast busast tuleb vabalthingavalt kuid ülepuurituna(1441cc) tagarattast ca 220hp, siis jäi minu Z1000 mootorist väga väheks, et samamoodi sõita. See tee siis viiski lõpuks turbotamisele
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
sulle peab jõuluvana siis 360 rehvidest sellise kuuse tooma
kujutan ette mis tempoga tagarattaid minema hakkab
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Viimane hooaeg ei läind ühtegi, ikka seesama 360 all Eks näis kas selle mootori upgradega muutub ka midagi.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Downpipe ja selle ratta puhul lõplik väljalase valmis.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ilusad tükid. Millest väljalaske kolle ja mis vedru weistis hetkel sees ?
Keep up !!!
D.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Väljalase on mustast aga vedru kohapealt jään hetkel vastuse võlgu
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.