Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kui kellegil on müüa z1000 03-06 või sama aasta zx636 ninja tagumist saba plastikut(mitte tagumist istmekatet vaid saba) siis andke teada, olen huviline ostma.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Võiks olla auguga, kuna mul see tagumise sadula plastikkate olemas
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Uus kitsas perse ja väljalase.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Natuke parem pilt.
Nüüd võiks keegi asjalikum vend rääkida, kas eestis kusagil keegi korralikke tänavasõiduks mõelduid tsiklite turbosüsteeme ehitab ?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Foorumi kasutaja Pacaan peaks nii mõndagi turbo paigaldamisest/ehitamisest jagama.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sai temale kribatud. Tänud.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kerge progress
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kas numbrimärgi kinnitusest saaks pilte ?
Lisaks eeldan et tagumised suunad on tagatule sees ?
Piaggio Sfera 125 -> Kawasaki Z750 -> KTM SuperDuke 990 -> Aprilia Tuono V4R APRC + Aprilia RSV4-R
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nr märgi kinnitus on tavalisest plekist tehtud, 90kraadise nurga alla pandud,ning kinnitatud telje kinnitus mutri vahele. Plaan on panna ikkagi tagasi tagatule alla, ei sobi see variant enam. Suunakad on tagatule sees jah.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
See võib küll kuuluda rumalate küsimuste valdkonda, aga kuidas ülevaatuseonud suhtuvad nendesse tagatules olevatesse suundadesse? Mul on kusagilt kõrvu jäänud, et tagumiste suundade vahe peaks olema minimaalselt ca 20 cm. Küsin seetõttu, et mul oma rattal on samamoodi suunad tagatules ja varsti tuleb üv ära teha.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ei oska sellest üv-st kaasa rääkida, kuna sellel iga 2 aasta tagant, ja pean tegema aprillis. Eks näis , tulel igatahes tähis peal, et igati ok asi. Kui miskit kobisema hakatakse siia küll pitsitan onukest nii et saab üv tehtud
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kiilukas kirjutas:See võib küll kuuluda rumalate küsimuste valdkonda, aga kuidas ülevaatuseonud suhtuvad nendesse tagatules olevatesse suundadesse? Mul on kusagilt kõrvu jäänud, et tagumiste suundade vahe peaks olema minimaalselt ca 20 cm. Küsin seetõttu, et mul oma rattal on samamoodi suunad tagatules ja varsti tuleb üv ära teha.
24 cm peab minu mäletamist mööda olema suunakate sisemiste servade vahekaugus. Kui eksin, parandage, kuskilt TSM määrusest ei viitsi praegu otsima hakata. Justkui on meelde jäänud, et näitekst tehaseseades uutel Apriliadel on mingid 20cm
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Mode
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Spoiler
See võib küll kuuluda rumalate küsimuste valdkonda, aga kuidas ülevaatuseonud suhtuvad nendesse tagatules olevatesse suundadesse? Mul on kusagilt kõrvu jäänud, et tagumiste suundade vahe peaks olema minimaalselt ca 20 cm. Küsin seetõttu, et mul oma rattal on samamoodi suunad tagatules ja varsti tuleb üv ära teha.[/quote]
24 cm peab minu mäletamist mööda olema suunakate sisemiste servade vahekaugus. Kui eksin, parandage, kuskilt TSM määrusest ei viitsi praegu otsima hakata. Justkui on meelde jäänud, et näitekst tehaseseades uutel Apriliadel on mingid 20cm
mu arust oli 25 cm ees ja 20 cm taga ja tsentrist tsentrisse, ilmselt siis pirni järgi, aga võin ka eksida, kitsas suunavahe on enivei selline disain-värk
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
– esisuunatule laternate valgusavade vaheline vähim kaugus – 300 mm;
– peavad asetsema väljaspool lähitule või kaugtule laterna/laternate väliskülgede püstpuutepindasid;
– suunalaterna valgusava ja lähima lähi- või kaugtule laterna vaheline kaugus peab olema vähemalt 100 mm;
– tagasuunatulede laternate valgusavade vaheline vähim lubatud kaugus – 240 mm;
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ei ole vist mõttet selle ratta puhul miskit sodi suust ajada.
suunad on seal ilmselt üks kõige väiksemaid asju ülevaatuse juures.
-
- Postitusi: 628
- Liitunud: 29 Mär 2010, 08:32
- Tsikkel: z1000
- Asukoht: Võsu-Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ülikõva projekt Ülevaatus on kõige väiksem asi, tuleb õiges kohas käia
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
chadmuska kirjutas:Spoiler
Ülikõva projekt Ülevaatus on kõige väiksem asi, tuleb õiges kohas käia
... ja siis vana Kalevi maja juurde tühikargama minna, et näe, sain seal ja seal omavahelisel kokkuleppel asjad kenasti korda. Mõtle ise ka vahest peaga, et avalikku teksti netis oskab iga asjast huvitatu lugeda. Ja mõnda huvitab just täpselt see asi, kus see "õige koht" on, kus sa käid.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Pooltes teemades on mingi kindel kaader, kes oma seaduste ja ülevaatuse juraga lalisevad,,,mis see teie asi on, kus/kas keegi oma üv teeb? Krdi seadusejüngrid...
-
- Postitusi: 498
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
kristjan128 kirjutas:Pooltes teemades on mingi kindel kaader, kes oma seaduste ja ülevaatuse juraga lalisevad,,,mis see teie asi on, kus/kas keegi oma üv teeb? Krdi seadusejüngrid...
No sellegipoolest ei tasu kõva häälega kisada, et kuskil mustalt teed. Sellega keerab ju ainult endale ja ülevaatajale sitta. Leidub keegi ametnik, kelle asi on kus kes ja kuidas ülevaatust teeb. Ametnikul ei tohiks kuigi raske olla järele uurida kus ülevaatuspunktis mingile rattale ülevaatus tehtud on. Kui foorumis suurelt kisendada siis pole ju eriti mõtet pärast väitma hakata, et peale viimast ülevaatust ehitasid ümber ja ülevaatajat ei pitsitanud. Ilmselgelt on Eesti teedel kõvasti sõidukeid mis puhtalt ülevaatust ei läbi aga no kas on vaja seda foorumis kõigile kuulutada? Pange veel ülevaataja nimi, isikukood ja telefoninumber ka igaks juhuks juurde järgmine kord.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tean vähemalt ühte TÜV punkti, kus tänu biker.ee netihooplemisele korralik kontroll peale pandi koos kõige sellega kaasnevaga
Hoidke see hooplemine omale.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Vingun avaliku hooplemise pärast seetõttu, et endal teisest valdkonnast kogemus olemas, kui olin kunagi sattunud asju ajama tegelasega, kes oma ettevõtmistes seadustele ja seaduseandjale sülitada tavatses. Kui teda pihtide vahele võeti, pidin ma oma kontaktide pärast temaga ikka päris paljudele uurivatele-pinnivatele küsimustele vastuseid andma. Katsu siis sellises olukorras ühteaegu ausaks, rahulikuks ja igaühe jaoks inimeseks jääda.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mis toimub rahvas ? Siin teemas on TÜV-st, suunakate kaugusest ja muust tilulilust sama mõttetu rääkida, kui proovida müüa araabiasse liiva.
Sellel rattal on TÜV tehtud legaalselt ja saab ka olema järgmine aasta,kuid ex näha ole mispidi.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
- Tsikkel: vesigixxer
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Teemasse ka siis-palju plaan rõhku keerata?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Oleneb rahakotist, kui palju juppe ära vahetab. Soomes võeti samast pillist sepistatud kolbidega 310hp tagarattast 1,4bari rõhuga. Eks mul jääb sinna 0,5-1bari kanti arvatavasti.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Väga kena masin huvitavate ettevõtmistega.
Kuida plaan seaded paika saada,kas dynojet abiks või mingid muud plaanid?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Dynojet ja kasutaja "Pacaan" oma pundiga abiks
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.