Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

zorten22
Postitusi: 471
Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
Tsikkel: TL1K, TT600R
Asukoht: Tartu-Põlvamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 41 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas zorten22 »

Ei jäänud silma, aga mis turbot kasutad?

Väga viis ehitus!



...
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Turbo on Td04-16h, kõige tavalisem tsiklite maailmas :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

zorten22
Postitusi: 471
Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
Tsikkel: TL1K, TT600R
Asukoht: Tartu-Põlvamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 41 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas zorten22 »

Tagakiige lasid põhjanaabrite juures teha?

...
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kiige, ülekanne ja veljed on tehtud Soomes jah

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Turboks on siiski Mitsubishi TD04-HL-16T-7 :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Järgmiseks Deiv paneme holset hx35 ;)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Nii see vist tavaliselt käib jahh :D


lauriii
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Mai 2014, 03:22
Tsikkel: Gsx-r
Asukoht: Kohila

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas lauriii »

Kuskohast vedasid turbole õlituse? Palun pane mõni pilt ka.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Keegi tahtis näha turbo õlitust.
Pilt

Pilt

Pilt

Homme loodetavast saan jahutussüsteemi torud/lõdvikud tehtud ja ka pilt pandud nendest.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Sai tänane päev jälle garaasis veedetud, tehtud sai jahutusvoolikute süsteem ja uus nr-märgi alus, tuleb tagatule alla. Ei sobind enam silmale kuidagi see HD stiilis kiige küljes variant.
Pilt
Pilt
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Kust silikoon voolikud ligi võtsid?

Kasutaja avatar

Sten
Postitusi: 822
Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
Tsikkel: ZX10R Fighter
Asukoht: Tallinn - 56934211
Tänanud: 6 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Sten »

hydroscand aitab enamike silikoontorudega .

Pooleldi ise tehtud , pooleldi hästi tehtud ...
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tartus Tähe 110 Dunlop Hiflex

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

DunlopHiflex-is on ka seda korralikku vaakumi-boosti kella , millest kirjutasin sulle. :bsmile:

Korralik soojasõlm hakkab kujunema sinna põhja alla juba :mrgreen:

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Silmale on vinge see torumajandus, vast saab kõik tööle ka kenasti :)

Sain täna siis kätte surveastet vähendavad tihendid 1mm+0,5mm kuna 1,5mm material oli otsas. Sai kohe hulgim võetud, kuna hinnale see väga enam ei lisandunud :D Kiidan Tartus kohta Nordic Metal Works !!

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

JAWAmees
Postitusi: 200
Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

Väga äge projekt on Sul käsile võetud (Y)
Nii huvi pärast, et mis tuleb sellise "tihendi" tükihinnaks ja kas joonestasid ise või tegid nad joonise originaaltihendi järgi?

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tänud ! Mind tehasepillid ei paelu, olgu see ükskõik milline,sellest ka siis see ehitus siin :D
Kokku maksis see laar tihendeid 80e, joonestati orig tihendi pealt, algul mõeldi skännimise peale,aga too ei õnnestunud.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

lauriii
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Mai 2014, 03:22
Tsikkel: Gsx-r
Asukoht: Kohila

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas lauriii »

Mis pihusteid plaanid kasutada?

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Ei tea veel täpselt. Esmaspäeval võtan mootori laiali ja vaatan käigukasti üle, jamas terve suve esimene käik. Siis saab ka vajalikud tihendid ära vahetatud ja vb värvin ka mootori üle...peale seda hakkan tegelema pihustite, pumba ja regulaatoriga.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tänase päeva tegemine...tuli välja, et tuleb käigukastis jubinaid vahetada, vähemalt 2 kahvlit ja kindlasti ka veel mõned hammasrattad.
Pilt
Pilt

Kõigepealt siis käigukast korda ja kokku, siis ülemine pool lahti, tihendid vahele ja kokku.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Käigukasti jupid sain kätte ja kast koos, täna ülemine ots lahti, silindrite alla 2 orig tihendit +1mm alu tihend. Lisatud sai ka zx10 ninja pihustid. Deiv tõi ka mulle täna kütuserõhu pumba Sard toodangu ja Walbro paagivälise pumba. Esmaspäeval peaks saama mootori kokku ja siis puhastamine ning värvimine candy punasega :)
Pilt
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

veuks
Postitusi: 16
Liitunud: 18 Sept 2012, 22:31
Tsikkel: R1

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas veuks »

Projekt väga viimase peal ja jälgin huviga.
Kuid küsin,kui sain õieti aru paned silindri ploki alla topelt kaane tihendid ja nende vahele 1mm lisa.Plokikaane alla paned ka ikka tihendi?
Kas nõnda surveaste liiga madal ei saa?Ei leidnud ka kiire otsinguga orig. kaane tihendi paksust.Tegin kiire arvestuse võtsin kaane tihendi paksuseks 0,8.Sain et sel juhul tuleb surveaste 7,7:1

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Silindriploki alla läheb kokku siis 1.4mm rohkem, kui originaalis, see on hetkel täiesti piisav, kõik muud tihendid on orig mõõdus. Tuttav tegi sama ratta 1.5mm tihendiga ja veel turbo kolbidega, surveaste tuli veel madalam, kui minu rattal tuleb :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

keio
Postitusi: 63
Liitunud: 13 Sept 2013, 22:55

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas keio »

Lihtsalt huvi pärast küsin, et kogu seda mootori ehitust teostad sa ise või lased teha?
Kui saladus ei ole, kust sellist kuumakindlat nn effekt värvi saab? Pean silmas siis seda kandy punast.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Nii palju kui oskan ja saan, teen ise aga kolle ja plenum on lastud teha kuna pole keevitust ja ammugi mitte nii head keevitusoskust. Värv on tavaline candy mis segatakse tavalise akrüül lakiga. Mootorile lasen happekrundi peale, siis hõbe alusvärv ja siis candy koos lakiga. Peaks saama auto värvipoodidest, ise ostsin Soomest.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Greger
Postitusi: 116
Liitunud: 14 Apr 2014, 18:29
Tsikkel: Suzuki GSF 1200 Bandit Custom

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Greger »

Kui värvidest rääkida siis saab sinna lasta ka pulbervärvi mis ei kooru maha ja kannatab seda kuuma ka välja. Võimalik värvida kõiki RAL värvitüüpide värviga.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Ei kooru tavaline püstoli värv ka maha ja kestab kuumust, kui teha korralik põhi alla.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

keio
Postitusi: 63
Liitunud: 13 Sept 2013, 22:55

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas keio »

Aitäh. Eeldan, et kasutad house of kolouri pigmente? Sel juhul Olen nende Kandy konsentraatidega ka ise mäkerdanud ja julgen väita, et effekt on väga võimas. Enda kogemusest soovitan sul põhjavärvimiseks kasutada mõnda velje metallikut- hele pind ja paras kogus tera.lakkida tasuks samuti pigem NATUKENE lahjema seguga aga selle arvelt suurendada kihtide arvu. Vähemalt minu arvates jääb värv nii moodi kõige sügavam/effektsem.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Palun palun :) Värvid ostsin Stirwell nimelisest poest ja candy on Mipa toodang. Umbes nii ma teengi nagu sul kirjas, mootor peaks päris kena tulema :)
Täna sain mootori kokku ja homme pesu ja siis saabki värvida. Käisin ka Deivi juhendamisel Hydroscandis shoppamas, ostsin 2 glütseriini sisaldusega rõhukella, 1 turborõhu jaoks ja teine bensiini rõhu oma. Ja ka voolikuid, ühenduskolmikuid, ja paar "kuusepuud".
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”