Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Idee oleks teostatav ilmselt küll, kuid siis oleks maru pisikesi käsi vaja
Trükiplaat ja SMD ledid.
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
pühak kirjutas:RasmusL kirjutas:Idee oleks teostatav ilmselt küll, kuid siis oleks maru pisikesi käsi vaja Christian pigem võiks üleüldse tsiklimaailmale pinda käia, et tootjad hakkaks nukkvõlli vabasid mootoreid ka ratastele valmistama.
Spoiler
Aga, eile sain anodeerimisest kätte mõned jubinad:
2-taktilised ju kõik nukkvõllivabad.
Jah ras poh. Mul hakkab ka villand saama. Lähme muda puurima hoopis.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Raul sa puuri oma vanamoori parem
Täna sai rõhutoru valmis ka ning wastegate väljavõtt kollektorisse. Tegematta jäi wastegate ja sumpa kokkuviiv toru, hetkel jäi screameriks aga tuleb Ticonist tellida sobivas suuruses toru ning saab ühenduse ka ära keevitada. Turbo otsa tuli seibidest keevitada sobiv põlv, mis oli paras nikerdus keevitajal teha, kuid tehtud ta sai.
Siin see on:
Wg väljavõtt ning rõhutoru pilti:
Teisipäeval hakkame sõbraga siis radika teemat kinnitama ning seda mocali õlijahutuse radikat. Ostsin ka uue õlifiltri relocation kiti Mocali oma, mis loomulikult jällegi ei sobi, kuna ei mahu turbo taha ära. Eks näis äkki saab madalamaks treida toda
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
No kui kirurgi eksimused katab muld siis sumpakeevitaja oma katab kuumakindel teip
Lõpptulemus pole küll minu maitsele aga protsess on vägev
Kõva ettevõtmine!
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kas tuleb näituse või sõidu ratas? See kõik kokku maksab ulmelise summa ja sellise tasemeni forsseeritud mootor palju km võiks kesta?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sõidu ratas ikka, näitustel käidud küll ja kõik ära ka võidetud Järgmine suvi tahaks mõned suuremad sõidud teha väljamaale, lootsin et saan sügis juba tööle, et saaks testima hakata igasugu lastevigu aga ei jõudnud. Eks siis varakevadel pihta hakkama. Forsseeringu tase pole sellel midagi hullu, kui mootori sisu peaks kestma arvutustelt ca 600hp ning minu plaan on 350-400 siis peaks olema pigem tagasihoidlik.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 06 Veebr 2014, 11:23
- Tsikkel: xjr 1300
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mis sellel eeldatav kütusekulu võiks tulla eeldusel, et enam vähem seaduse piirides kulgeda maanteel?
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
oot oot, ennem oleks pidanud küsima palju välja läheb!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
keegimuu kirjutas:Mis sellel eeldatav kütusekulu võiks tulla eeldusel, et enam vähem seaduse piirides kulgeda maanteel?
Motikaid ei tea täpselt, aga 240kW ja 114kW enam-vähem ühes kaalus autod võtsid maanteel enam-vähem täpselt samapalju kütust
Suurema kW eelis tuleb välja ainult siis kui tippikiirus mängu tuleb (ja selle saavutamise kiirus).
Kalapea kirjutas:oot oot, ennem oleks pidanud küsima palju välja läheb!
See peaks olma välja arvutatav kui on teda ülekanded ja mootori max pöörded - ei pea isegi maanteele minema.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Legaalsel maantee kiirusel pole isegi stock jõudu vaja, nii et kulutus jääb pm nii nagu tehas on lubanud. Jooma hakkab alles siis, kui motor hakkab jõudu tegema. Maaks, teoreetilise kiiruse saab jah nii välja arvutada, kuid reaalne kiirus selgub ikkagi sõites
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kerge update veel, siis ilmselt tuleb kuu ajaline paus sisse. Paar päeva tagasi sai sõbraga veedetud pikem õhtu garages, kus siis sai keevitatud karteri põhja AN-10 stuts õli tagasivoolule, samamoodi turbo poolele. Otsustasin ikkagi terve õlipoole teha an-I peale, puhtalt clean looki pärast Kuid sinna äravoolu sai ikkagi mingi hirmkallis forged an liitmik ostetud kartuses, kui mingi kivi peaks lendama . Kuna kollektor tuli väheke turskem, kui eelnev hakkas radikas samuti esirehvile jalgu jääma ning sai toda ümber paigutatud. Ülevalt raamiküljest kinnitused lahti lõigatud ning 2-3cm edasi nihutatud ning kinni keevitatud. See tõi allapoole ruumi juurde kui ülevalt ettepoole kallutada. Samuti õliradikale sai kinnitused meisterdatud, mis pildil on just valminud ning viimistlematta kujul. Veel tuleb ka metanoolile umbes 0.5l paak leiutada kusagile, meeleldi raami sisse peitu. Seoses nende an-liitmikega, siis paneb imestama mis kurat seal niipalju maksta saab ? Meeter vollat, mõned alu junnid ning 150e läinud. See nii vana teema, et imelik kuidas nende hindu ikka veel laes hoitakse. Päeva lõpuks sai veel motor maha võetud ning soome ära veetud. Tuleb hakata uue mootori alumist osa lahti kakkuma, ultrahelis ära pesta ning vaikselt kokku laduma. Sõber siis lihvib ning kraadib nukad paika, et saaks hea. Mõned pildid ka:
Õliradika kinnitused tuleb veel modida kenamaks ning anodeerida mustaks
Kulla hinnaga alumiinium
Mootor jälle maas ning hetkel juba teises riigis
Lihtsalt pilt ilusatest asjadest. Plaan torud ära kaaluda ning siis võrrelda vanadega. Nt boostitoru kaal on vist käes küll võrreldav majapidamispaberi rulli papptoruga Aga no hind mis nende eest maksma pidi on küll kergelt öeldes julm ja tuli üllatusena. Ei hakka parem seda siin mainima, kuna paljude terve ratas ei maksa ka nii palju.
Viimane pilt siis võtmekese esikaanest millel 2mm carbon peal. Täitsa kena, vb ei hakkagi millegagi katma seda alumiiniumi ?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Metanooli paak sai valmis. Mahutavus umbes 1L ning saab kenasti peitu raami sisse, Ilmselt läheb ka värvuselt mustaks.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Palju on jahutuse erinevus metanolil võrreldes veega? Metanol on suht mürgine kui paljalt ilma veega segamata kas ei hakka tervisele? Etanool oleks muidugi kordades parem....aga liiga kallis!
Võiksid ikka öelda palju see sisse ja väljalase koos maksma läks! Ise pakun 3tuhhi, kas palju eksisin
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
"Ei hakka parem seda siin mainima, kuna paljude terve ratas ei maksa ka nii palju" vastupidi, maini ära, mõni on väga huvitatud teadma, mitu ratast ta omale nende torude eest saaks osta aga ei, nali naljaks...kasvõi puht statistiliselt oleks huvitav teada küll kui palju selliste vidinate kostüümvalmistamine siis tänasel päeval maksab.
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Milleks on vaja teiste rahakotis sorida nii hädasti? Palju maksis ja palju maksis. Mida selle teadmisega üleüldse peale hakata? Ise ju nagunii ei osta. Väga imelik huvi.
-
- Postitusi: 122
- Liitunud: 31 Aug 2004, 16:51
- Tsikkel: S10
- Asukoht: Kiili
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kui hakkaks pärima, et mis su kuupalk on ja palju sealt elamisele läheb jne. siis see oleks teise rahakotis sorimine. Sellise ehituse juures oleks mõne jubina suurusjärk lihtsalt põnev teada
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kuidagi on meeles siit teemast, et pidevalt on suur huvi, et palju see maksab ja palju too maksab. Kuidas kellelegi, aga minu meelest lame küsimus. Muu eriti ei huvita või ei oska küsida, aga palju maksab!!!!
Ei mäleta teistest foorumitest, et nii uuritaks. Ei küsi keegi turboklubis, et palju kolle maksis, palju aju maksis, palju kütusekaart maksis, palju pihustid maksid, palju see ja too maksis. Kui siis eraviisiliselt. Eriti mõttetu küsimus ka custom tükkide puhul.
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Unikaalsetele asjade hind on huvitav. Mitte seetõttu, et "rahakotis soriks" vaid teadmiseks. VN2000-l Motspeed-is tehtud mootor tuli 7300EUR, täpselt sama hind mis oli ratas ise. Ja tulevased tuunijad peaks sellega arvestama. Muidu vaatad mingit mingit vidinat ja ei taipagi selle väärtust.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Väga lihtsad vastused selliste asjade maksumuse juures on see, et palju maksaks näiteks akra sellised tükid
Nüüd tuleks see x korrutada miski nr ja saab enamvähem vastuse lisandub oma töö ja aeg mida ka keegi kinni ei maksa
Iga tk maksab seal palju kuna see on kõik tulnud ehituse käigus välja mõelda katsetada proovida ja ümber teha
Tegelikult ei taha keegi neid maksumusi teada kuna siis jääksid asjad tegematta ja ei tuleks selliseid projekte
Seal on ju torudel kirjad peal kõigil võimalus googeldada mis sellised tk maksavad ja sealt saab edasi asju arvutada juba
Müts maha Rasmuse ja teiste ees kes selles projektis abilised on olnud siin lihtsalt saavad sõnad otsa mis kõik on tehtud ja mis tulemas veel on näitab vaid aeg ja saame siin keeled ripakil teemat lugeda ja pilte vaadata
Selle teema ülalhoidmine on ilmselt juba sellise aja võtnud, et enamus ei viitsiks sellega jännata
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
TiitX11 kirjutas:Unikaalsetele asjade hind on huvitav. Mitte seetõttu, et "rahakotis soriks" vaid teadmiseks. VN2000-l Motspeed-is tehtud mootor tuli 7300EUR, täpselt sama hind mis oli ratas ise. Ja tulevased tuunijad peaks sellega arvestama. Muidu vaatad mingit mingit vidinat ja ei taipagi selle väärtust.
See on unistamiseks hea küll. Kes ehitab, see ehitab niikuinii. Ei käi nii, et täna (või sel aastal) tahaks 5 000 kulutada, mida ma selle eest saaks? Kiibitsemine, ei muud. Palju on nii suurelt tegijaid üldse? Kes kasvõi mootori telliks? Ilmselt need ka foorumis ei istu ja oskavad ise pakkujatelt hinda küsida. Muu on niisama kõvatamine.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rahu rahu mehed Tegelikult ma ju siin mõned leheküljed tagasi seoses mootori ehitusega lubasin selle tabu murda, et hindadest kuskil ei räägita,(eriti eestis) siis siin teemas tegelikult võiks rääkida küll jah. Mul peaks olema mootori juppide hinnakiri ka üleval siin, ainult ei mäleta mis leheküljel. Muidu mulle endale ka ei meeldi sorida teiste raha asjades ega samuti ei meeldi kui minult seda uuritakse. Kuid kuna tegu on nagunii pm "sotsiaalmeedias" figureeriva pilliga, ja vb kunagi tahaks müüki panna siis on inimestele leitav see ehituse ajalugu ja samuti maksumus. Ilmselt paljud ju teavad milline idiootne grupp facebookis on "tsiklirahvas" seega, kui ma panen paberites 2004a oleva Z1000 müüki üle 30k hinnaga, siis 98% kaadrist arvab, et ma olen debiil ja selline pill tehakse ju tegelt aastaga ning 5k eelarvega Tiit pani täppi, 3k läks maksma jah need jupid, selle sees siis ka Tiali 350e maksev wg. Kolle cnc-flants oli juba 300e. Nüüd on plaan õpetata oma põhikeevitajale titaani keevitus selgeks ning siis peaks tulevikus olema taoliste juppide tootmine kõvasti odavam. Samuti peaks ju titaani olema saada näiteks Venemaalt. See Usast Ticonist tellida on ikka kirves küll, peab uurima kas Eestis on nt edasimüüjat, kes venemaalt metalli tooks vms. Niipalju, kui ma uurind olen, siis pole see titaani keevitus ulmelist midagi. Õige traat peab olema, gaas ning puhtus nr 1. Põhimõtteliselt oleks ju võinud kasutada eelmise setupi juppe, mis olid ka ilusad, ja peaaegu et oleks olnud bolt on ka, ning 2500e rohkem taskus raha. Kuid kuna idee oli leveli võrra edasi viia enda projekti, siis ju ei saanud kasutada igavat rst sumpat ning boostitoru Krt mul on ikka jubinad kaalumatta, aga võin öelda et vahe on ikka meeletu. Auto puhul poleks niiväga tegelikult vahet, kui just pole miskine rajapill kuid mootorratta puhul on jubinate kaaluvahe kindlasti tuntav.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
puna kirjutas:Väga lihtsad vastused selliste asjade maksumuse juures on see, et palju maksaks näiteks akra sellised tükid
Nüüd tuleks see x korrutada miski nr ja saab enamvähem vastuse lisandub oma töö ja aeg mida ka keegi kinni ei maksa
Iga tk maksab seal palju kuna see on kõik tulnud ehituse käigus välja mõelda katsetada proovida ja ümber teha
Tegelikult ei taha keegi neid maksumusi teada kuna siis jääksid asjad tegematta ja ei tuleks selliseid projekte
Seal on ju torudel kirjad peal kõigil võimalus googeldada mis sellised tk maksavad ja sealt saab edasi asju arvutada juba
Müts maha Rasmuse ja teiste ees kes selles projektis abilised on olnud siin lihtsalt saavad sõnad otsa mis kõik on tehtud ja mis tulemas veel on näitab vaid aeg ja saame siin keeled ripakil teemat lugeda ja pilte vaadata
Selle teema ülalhoidmine on ilmselt juba sellise aja võtnud, et enamus ei viitsiks sellega jännata
Disainimõttes oleks endale väga huvitav teada, mis välimusega jupid oleks Akra teinud selle minu konkreetse projektki puhul. Ilmselt kindlasti ägedamad veel aga just huvitaks näiteks sumpa, kuna kui turbost läheb 3" siis peab ta lõpuni olema 3" nii lühikese teekonna puhul nagu see sellel tsiklil on. Saba alla üles viies saaks ilmselt jah kaheks jagada lõpus, kuid siis tuleb kompott kindlasti raskem, isegi kui titaan oleks. Ning kaldun arvama, et hind oleks veel omakorda 2x
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Enimoris näiteks on titaanist asjade leht kenasti hinnakirjas olemas, aga pole täpsemalt süvenenud, et mis kujuga, mõõduga jne. Usun, et põhimõtteliselt on iga metallifirma võimeline misiganes mõõtu tellima, aga probleemiks võib saada miinimumkogus - et kas see on üks meeter, üks alus või üks vagunitäis...
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nüüd on selles mõttes korras, et saavad teised ka tellima minna, kuna hind teada. Peaasi, et Tiit kõvemad sidurivedrud saaks
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tort kirjutas:Nüüd on selles mõttes korras, et saavad teised ka tellima minna, kuna hind teada. Peaasi, et Tiit kõvemad sidurivedrud saaks
Juba on 15% kõvemad all, aga võiks olla 50% kõvemad
Kuna kang ka lühem siis tuleb espandriga treenida, et siduriga saaks hakkama, naistele (kui pole kuulitõukaja või muu) siis ilmvõimatu
Rasmusest saan täiesti aru... jutt 30-st on nali.....seal 30-l võiks üks ees olla, siis hakkab alles looma, sest oma Vulcan on juba 25-el lähedal
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ma ise ei arva, et need Akra oleks visuaalselt väga ilusamaid minu silmis teinud ja kindlasti poleks need 3" olnud
Neil on igasugu nõuded ja normid ees mis paljudele asjadele piirangud ette seavad seega võib välimus mitte nii hea olla
Mulle need paljudest seibidest tükid meeldivad ja kui kuuma saavad lähevad oma õiget värvi ka veel
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ah jaa kui igav hakkab ja võtmele fantaasiat puudu siis juhtusin videot nägema uuematest võtmete stiilidest
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Need titaanjupid oleks kohe saanud ka selliseks tüüpiliseks sinakas-lillaks ajada kuumutades aga ma ei tahtnud. SEST, kui vaadata aliexpressis ringi siis on iga teine wannabe 30 eurone akrapoovik vms tsiklisumpa titaanlilla välimusega ja see oli ka üks põhjus miks ma kuldse jätsin
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
See neti müügi toon pole päris see mida nad esitlevad
See kuldne on isegi parem hetkel kuid selliseks nad Sami juurest tagasi tulles enam ei jää
Neid torusi vaadates tekkis juba omal ka soov neid tükke tellima hakata kuid kõigepealt panen ratta uuesti liikuma ja siis eks teeb mis jõuab
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Pildil olevat vitsa pole see ratas taga näinud tervelt 5 aastat, sai see nüüd alla ära pandud, kui motor valmis saab hakkab pill kiiremini düno jaoks valmima. Veel kaalusin ka titaan ning eelmise setupi jupid ära ning kaalu numbrid on sellised:
Roostevabasumpa: 4.6kg Titaansumpa: 2.2kg
Roostevaba boostitoru: 1.6kg(koos BOV-iga) Titaanboostitoru: 350g
Muljetavaldav kaaluvahe igatahes.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.