Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kui kellegil on müüa z1000 03-06 või sama aasta zx636 ninja tagumist saba plastikut(mitte tagumist istmekatet vaid saba) siis andke teada, olen huviline ostma.



If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

mart211

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Sadulauguga või ilma?

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Võiks olla auguga, kuna mul see tagumise sadula plastikkate olemas

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Uus kitsas perse ja väljalase.

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Natuke parem pilt.

Pilt

Nüüd võiks keegi asjalikum vend rääkida, kas eestis kusagil keegi korralikke tänavasõiduks mõelduid tsiklite turbosüsteeme ehitab ?

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Magician
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Magician »

Foorumi kasutaja Pacaan peaks nii mõndagi turbo paigaldamisest/ehitamisest jagama.

Delta-Kavrovets 175-Yamaha FZS600-Suzuki SV1000S-CBR1100XX-Triumph Speed Triple 955i
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Sai temale kribatud. Tänud.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

lax
Postitusi: 32
Liitunud: 11 Juun 2009, 21:12
Tsikkel: zx9r fighter
Asukoht: saaremaa/tallinn

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas lax »

Päris hea pill

Go big or go home.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Pilt

Pilt

Kerge progress

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Torch
Postitusi: 187
Liitunud: 02 Okt 2006, 20:51
Asukoht: Vil / Tln
Tänanud: 2 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Torch »

Kas numbrimärgi kinnitusest saaks pilte ?
Lisaks eeldan et tagumised suunad on tagatule sees ?

RIDE BREAK FIX REPEAT

Piaggio Sfera 125 -> Kawasaki Z750 -> KTM SuperDuke 990 -> Aprilia Tuono V4R APRC + Aprilia RSV4-R
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Nr märgi kinnitus on tavalisest plekist tehtud, 90kraadise nurga alla pandud,ning kinnitatud telje kinnitus mutri vahele. Plaan on panna ikkagi tagasi tagatule alla, ei sobi see variant enam. Suunakad on tagatule sees jah.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Nr võid ju otse ka saba alla kinnitada.

Kasutaja avatar

Urmas79
Postitusi: 272
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Urmas79 »

See võib küll kuuluda rumalate küsimuste valdkonda, aga kuidas ülevaatuseonud suhtuvad nendesse tagatules olevatesse suundadesse? Mul on kusagilt kõrvu jäänud, et tagumiste suundade vahe peaks olema minimaalselt ca 20 cm. Küsin seetõttu, et mul oma rattal on samamoodi suunad tagatules ja varsti tuleb üv ära teha.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Ei oska sellest üv-st kaasa rääkida, kuna sellel iga 2 aasta tagant, ja pean tegema aprillis. Eks näis , tulel igatahes tähis peal, et igati ok asi. Kui miskit kobisema hakatakse siia küll pitsitan onukest nii et saab üv tehtud :twisted:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas tali »

Kiilukas kirjutas:

See võib küll kuuluda rumalate küsimuste valdkonda, aga kuidas ülevaatuseonud suhtuvad nendesse tagatules olevatesse suundadesse? Mul on kusagilt kõrvu jäänud, et tagumiste suundade vahe peaks olema minimaalselt ca 20 cm. Küsin seetõttu, et mul oma rattal on samamoodi suunad tagatules ja varsti tuleb üv ära teha.

24 cm peab minu mäletamist mööda olema suunakate sisemiste servade vahekaugus. Kui eksin, parandage, kuskilt TSM määrusest ei viitsi praegu otsima hakata. Justkui on meelde jäänud, et näitekst tehaseseades uutel Apriliadel on mingid 20cm :D

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Pilt

Pilt

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas poison »

Spoiler

See võib küll kuuluda rumalate küsimuste valdkonda, aga kuidas ülevaatuseonud suhtuvad nendesse tagatules olevatesse suundadesse? Mul on kusagilt kõrvu jäänud, et tagumiste suundade vahe peaks olema minimaalselt ca 20 cm. Küsin seetõttu, et mul oma rattal on samamoodi suunad tagatules ja varsti tuleb üv ära teha.[/quote]
24 cm peab minu mäletamist mööda olema suunakate sisemiste servade vahekaugus. Kui eksin, parandage, kuskilt TSM määrusest ei viitsi praegu otsima hakata. Justkui on meelde jäänud, et näitekst tehaseseades uutel Apriliadel on mingid 20cm :D

mu arust oli 25 cm ees ja 20 cm taga ja tsentrist tsentrisse, ilmselt siis pirni järgi, aga võin ka eksida, kitsas suunavahe on enivei selline disain-värk

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas yeekim »

– esisuunatule laternate valgusavade vaheline vähim kaugus – 300 mm;
– peavad asetsema väljaspool lähitule või kaugtule laterna/laternate väliskülgede püstpuutepindasid;
– suunalaterna valgusava ja lähima lähi- või kaugtule laterna vaheline kaugus peab olema vähemalt 100 mm;
– tagasuunatulede laternate valgusavade vaheline vähim lubatud kaugus – 240 mm;

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Ei ole vist mõttet selle ratta puhul miskit sodi suust ajada.
suunad on seal ilmselt üks kõige väiksemaid asju ülevaatuse juures.

Kasutaja avatar

chadmuska
Postitusi: 628
Liitunud: 29 Mär 2010, 08:32
Tsikkel: z1000
Asukoht: Võsu-Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas chadmuska »

Ülikõva projekt :bsmile: Ülevaatus on kõige väiksem asi, tuleb õiges kohas käia :ner:

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas pühak »

chadmuska kirjutas:
Spoiler

Ülikõva projekt :bsmile: Ülevaatus on kõige väiksem asi, tuleb õiges kohas käia :ner:

... ja siis vana Kalevi maja juurde tühikargama minna, et näe, sain seal ja seal omavahelisel kokkuleppel asjad kenasti korda. :evil: Mõtle ise ka vahest peaga, et avalikku teksti netis oskab iga asjast huvitatu lugeda. Ja mõnda huvitab just täpselt see asi, kus see "õige koht" on, kus sa käid.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 455
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas kristjan128 »

Pooltes teemades on mingi kindel kaader, kes oma seaduste ja ülevaatuse juraga lalisevad,,,mis see teie asi on, kus/kas keegi oma üv teeb? Krdi seadusejüngrid...


vanalendur
Postitusi: 497
Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
Tsikkel: D Monster
Asukoht: Tartu/Riia
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas vanalendur »

kristjan128 kirjutas:

Pooltes teemades on mingi kindel kaader, kes oma seaduste ja ülevaatuse juraga lalisevad,,,mis see teie asi on, kus/kas keegi oma üv teeb? Krdi seadusejüngrid...

No sellegipoolest ei tasu kõva häälega kisada, et kuskil mustalt teed. Sellega keerab ju ainult endale ja ülevaatajale sitta. Leidub keegi ametnik, kelle asi on kus kes ja kuidas ülevaatust teeb. Ametnikul ei tohiks kuigi raske olla järele uurida kus ülevaatuspunktis mingile rattale ülevaatus tehtud on. Kui foorumis suurelt kisendada siis pole ju eriti mõtet pärast väitma hakata, et peale viimast ülevaatust ehitasid ümber ja ülevaatajat ei pitsitanud. Ilmselgelt on Eesti teedel kõvasti sõidukeid mis puhtalt ülevaatust ei läbi aga no kas on vaja seda foorumis kõigile kuulutada? Pange veel ülevaataja nimi, isikukood ja telefoninumber ka igaks juhuks juurde järgmine kord.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Tean vähemalt ühte TÜV punkti, kus tänu biker.ee netihooplemisele korralik kontroll peale pandi koos kõige sellega kaasnevaga :evil:
Hoidke see hooplemine omale.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas pühak »

Vingun avaliku hooplemise pärast seetõttu, et endal teisest valdkonnast kogemus olemas, kui olin kunagi sattunud asju ajama tegelasega, kes oma ettevõtmistes seadustele ja seaduseandjale sülitada tavatses. Kui teda pihtide vahele võeti, pidin ma oma kontaktide pärast temaga ikka päris paljudele uurivatele-pinnivatele küsimustele vastuseid andma. Katsu siis sellises olukorras ühteaegu ausaks, rahulikuks ja igaühe jaoks inimeseks jääda. :x

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Mis toimub rahvas ? Siin teemas on TÜV-st, suunakate kaugusest ja muust tilulilust sama mõttetu rääkida, kui proovida müüa araabiasse liiva.
Sellel rattal on TÜV tehtud legaalselt ja saab ka olema järgmine aasta,kuid ex näha ole mispidi.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Smm »

Teemasse ka siis-palju plaan rõhku keerata?

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Oleneb rahakotist, kui palju juppe ära vahetab. Soomes võeti samast pillist sepistatud kolbidega 310hp tagarattast 1,4bari rõhuga. Eks mul jääb sinna 0,5-1bari kanti arvatavasti.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

veuks
Postitusi: 16
Liitunud: 18 Sept 2012, 22:31
Tsikkel: R1

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas veuks »

Väga kena masin huvitavate ettevõtmistega.
Kuida plaan seaded paika saada,kas dynojet abiks või mingid muud plaanid?

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Dynojet ja kasutaja "Pacaan" oma pundiga abiks :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”