38. leht 46-st

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Juul 2018, 20:24
Postitas TiitX11
RasmusL kirjutas:

Ma nägin toda B-kingi kuulutust esimest korda siis, kui sa selle siia foorumisse lingitasid ja juba müüdud oli. Hind täiesti naeruväärne, ilmselt sinna alla kulunud 2 kui mitte 3x rohkem, kui taheti saada. Kahju, et jaole ei saanud, oleks omale lihtsalt niisama ostnud, 6k ja 315hp.. ulme :D P.S, cooler on sellel rattal juba olnud, mille lasin käsitööna soomes valmistada, kuid ei toiminud minu kompotiga, seega sai edasi müüdud.

Kuuldavasti müüdi 7eest, ka see on odav 19tuhat sõitnud ratta kohta! Imelik, et eestlane kardab....pealegi oli suht ilus välimus.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Juul 2018, 22:08
Postitas Andrea

Käisin selle B-Kingi otsas juba aasta algul aelemas. Omanik mainis, et läbisõitu oli sellel rattal ca 50k, ülelaadimisega kõigest murdosa sellest. Välimuse teema on nii ja naa. Minumeelest oli lohakalt tehtud. Võib-olla pildi pealt jäi teine mulje. Samas oli ka kalleid juppe külge keeratud (veljed, carbon vidinad jne). Kellad ei töötanud, vedrustus oli kahtlane, sabaalune ja tagatuli ratsitud, maski all korralik rägastik juhtmeid. Isegi käima ei pandud. Ausõna peale ei kannatanud osta tookord. Deiv ja ka omanik kinnitasid, et mootor olevat timm. Loodetavasti uus omanik siis pajatab sellest, kui see üldse ära müüdi. Müüjale oli kombeks kuuaega kuulutada ja siis jälle asi soiku jätta - äkki on veel alles. :)
Ahjaa - tookord oli hind 8k ning kõige kõvemast kivist :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Juul 2018, 23:29
Postitas TiitX11
Andrea kirjutas:

Käisin selle B-Kingi otsas juba aasta algul aelemas. Omanik mainis, et läbisõitu oli sellel rattal ca 50k, ülelaadimisega kõigest murdosa sellest. Välimuse teema on nii ja naa. Minumeelest oli lohakalt tehtud. Võib-olla pildi pealt jäi teine mulje. Samas oli ka kalleid juppe külge keeratud (veljed, carbon vidinad jne). Kellad ei töötanud, vedrustus oli kahtlane, sabaalune ja tagatuli ratsitud, maski all korralik rägastik juhtmeid. Isegi käima ei pandud. Ausõna peale ei kannatanud osta tookord. Deiv ja ka omanik kinnitasid, et mootor olevat timm. Loodetavasti uus omanik siis pajatab sellest, kui see üldse ära müüdi. Müüjale oli kombeks kuuaega kuulutada ja siis jälle asi soiku jätta - äkki on veel alles. :)
Ahjaa - tookord oli hind 8k ning kõige kõvemast kivist :D

Müüdud siis müüdud. Mis oli müügi põhjus? Kui eestis enam pole vaevalt saab teada kuidas kokkuvõttes oli. Turborattga on rohkem jama kui vabalthingvaga, selge see ja kui seal midagi läheb nihu on kahjud suured.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Juul 2018, 23:54
Postitas RasmusL

Sain täna oma varuploki kätte, kus üllatavalt palju juppe küljes, starter, käigukast, staator, õlijahuti, palju polte, andureid juhtmeid jne. Kôik mida võib vaja minna ja mis originaalis uuena on kallid. Vãga hea pool veel see, et plokk on numbriteta, ehk siis ühesõnaga sobivad samad raamsaaled, mis minu omas hetkel. Esmaspäeval viin ratta meistri kätte kus siis hakkame rv kollektorit meisterdama esimeseks ning turbot paika sobitama. Stay tuned ;)

252573432dc92a_l.jpg
252573432dc92a_l.jpg (97.13 KiB) Vaadatud 7444 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 29 Aug 2018, 15:03
Postitas FaceOff

Tundub, et Rasmus naudib juba sõitmist ja pole siia aega olnud midagi positada. :D
Kuidas tegelikult lood on Rasmus ja mis tänaseks korda saatnud oled? :bsmile:
Jube pikalt on vaikus olnud.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 29 Aug 2018, 20:05
Postitas steal

Võin nii palju öelda, et poiss ei tegele mitte ühe projektiga


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 01 Sept 2018, 14:30
Postitas RasmusL

Hei Faceoff. Kui asjad oleks nii kulgenud, nagu sa arvad omas postituses, siis oleks ma ikka väga rõõmus :mrgreen: Aga tegelt jah asjad nii ladusalt pole läinud. Hetkel siin paar päeva tagasi sai kollektori flantsi joonis valmis, ning too toimetatud Skarcon machiningusse, kes siis cnc-s flantsi valmis peaks tegema. Siis saab alles hakata kollet meisterdama ning peale toda sumpamajandus ja kõik muu. Plaan oli jah saada need asjad valmis max augustikuu keskpaigaks, aga nagu teada on tegijatel meestel alati palju tööd ning ajakava venib. Pole hullu- keegi ära ei sure. Teiseks sain ma alles täna valmis ka uued tikkpoldid, eile õhtul sai alustatud kuid siis oli keermestaja üldse teises töökojas ning asi jäi jälle pooleli. Materjaliks valisin 34CrNiMo-QT30. Tellitud sai ca 15m seda nii et jagub ka teistele teha 8) Sai lõigatud pikkusesse 200mm 10tk, siis treipinki ning seal keermestatud. Alla tuli kawa original keere 1.5 ning ülesse hayabusa arp mutrile mõeldid peenkeere 1.25. Siiamaani ei saa aru, miks kohe algul seda teed ei läinud vaid pidi ostma 200e maksvad "tjuuning" poldid ning puurima keermestama plokki. Eks inimene õpib terve elu :wack: Nüüd siis hakkan seda varuplokki lahti kakkuma, et jupid jälle ultraheli pesusse viia ning, et oleks valmis kui saab hakata swappi tegema.

2530800725322f_l.jpg
2530800725322f_l.jpg (131.25 KiB) Vaadatud 7462 korda
2530800519edb0_l.jpg
2530800519edb0_l.jpg (149.42 KiB) Vaadatud 7462 korda

Veel tegi Skarcon Machining ka "crashpadid" valmis, mis ilmselt anodeerin mustaks, töö ja hind väga hea neil. :bsmile: Veel, teevad nad mulle uue offset tugilaager plaadi, koos ketikaitsega ühes tükis.

2530800980c25b_l.jpg
2530800980c25b_l.jpg (98.86 KiB) Vaadatud 7462 korda

Vahepeal sai ka tellitud uus v-rod usast, 300/200 laiusega veljed rc-componentsist, usd esiots koos madalate prillidega ning pidurimajandus. Toorik kui eesti jõudis ostis üks soomes elav inimene tolle hooga ära ning endale sai jällegi teine toorik tellitud. Eks näis kuna jõuab.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 06 Sept 2018, 21:17
Postitas RasmusL

Väljalaske flants Skarcon Machiningu poolt valmis. Kuradima ilus sai :bsmile: Saab hakata kollektorit meisterdama.

25309761bb371d_l.jpg
25309761bb371d_l.jpg (92.86 KiB) Vaadatud 7442 korda
2530976317ee91_l.jpg
2530976317ee91_l.jpg (90.52 KiB) Vaadatud 7442 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 07 Sept 2018, 08:48
Postitas Deiv

Kene tummine tükk !!!


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 21 Sept 2018, 16:50
Postitas RasmusL

Hellou, veits aega jälle kulund ning mõned asjad edasi liikund. Eile sain kätte Skarcon Machiningu poolt tehtud tugilaager-plaadi süsteemi koos ketikaitsme ning uue kiirusanduri pesaga. Töö superluks, viskan need anodeerimisse koos crashpadidega. Lähevad mustaks ning ei tohiks siis niiväga silma paista koheselt rattaküljes. Sai veel üks pisike töö antud neile, vast saavad paari nädala sees valmis. Niipalju kui olen uurimustööd teinud, peaks asi olema suht uus custom tsiklite maailmas 8) Ka cnc-s tehtud väljalaskekollektori flants pidavat olema esimene eestis. Üks pilt ka tugiplaadi jubinatest.

25322221059fb4_l.jpg
25322221059fb4_l.jpg (100.7 KiB) Vaadatud 7450 korda

Teiseks, sai siin ikkagi mitu kuud mõeldud, mida teha sissemineva õhu jahutuseks, kuna vesiplenumit kuidagi tegema ei mahu, ning samuti ei taha ma mingeid lisa veepumpasid ja radikaid ja voolikuid et ratast mitte muuta puskarimasina välimuseks otsustasin ikkagi tagasi panna vesi-metanoli pritse süsteemi. Cooler sai varasemalt proovitud ning mul see ei toiminud. Pritsesüsteem toimis varasemalt väga hästi. Küll aga ei tahtnud ma osta järjekordselt hirmus suurt ja rasket DevilsOwni või vastavat süsteemi ning ainsaks variandiks jäi Aquamisti ERL race versioon, mis on läbi aegade üks parimaid vesi-metanoli pritse süsteeme. On ta mega väike ning kerge võrreldes teistega, pump väga vastupidav ning rusika suurune, miinuseks siis umbes 2-kordne hind ning kõigesuuremaks miinuseks see, et süsteem on mitu aastat tagasi tootmisest maha võetud. Jäi üle ebay ning kasutatud variandid. 2 komplekti olid seal juba pikemat aega müügis olnud, kuidagi maru närtsinud välimusega ja hinda taheti saada 400e. Tegin omaltpool pakkumise küll 250e ja 300e kuid saadeti pikalt. Siis tuli müüki oksjonile kolmas komplekt, mille alghind oli vist 60e. Otsustasin hakata kohe pakkuma, ja hind lendaski mõne minutiga pealt 200e.(Olin highest bidder). Siis vahepeal oli keegi jälle paarkümmend kulli juurde pakkund. Mõtlesin, et sitta kah, ootan päevakese ja siis viimasel minutil pakun juurde, kui 300e kanti hind jääb on ikkagi hästi saadud. Paar minti oli jäänud lõpuni, ning hakkasin oma pakkumisi tegema. Tõusis pealt 300e komplekti hind(kasutatud) ja ikka kaotasin oksjoni. Nojah, veits nagu kripeldas krt et mis siis nüüd, vaja nagu on aga 400e välja käia päevi näinud komplekti eest mis ka uuena maksis 400e on natuke palju ikka. Viskasin siis kusagile Soomlaste fb lehele üles ostukuulutuse, et oleks sellist asja vaja. Läks paar päeva aega, ning tuttava-tuttav võttis ühendust, et tal saada. Täesti tutikas, karbis seisnud ning veel see kallim versioon mis uuena maksnud 700e :D Tema aga tahaks 400e saada. Komplekt täiesti täiuslik alates pumbast endast lõpetades igasugu kaitsmete ja kruvide-mutritega, isegi installimis juhend kaasas. Osasid juppe polnud isegi kilest välja võetud. Super super diil :bsmile: Pilt ka

25322223a264cd_l.jpg
25322223a264cd_l.jpg (117.24 KiB) Vaadatud 7451 korda

Muidugi kollektori tegemisel on tulnud ette igasugu tagasilööke, nt ei saa kasutada originaal õlijahutit, mis asub õlifiltri taga. Seega tuleb filter viia mujale jällegi ning ostsin õlijahutiks Mocali 10-rivise radika. Selle mõtlesin paigutada originaal radika ette ning voolikud lähevad AN peale. Samuti on turbo ikkagi liiga suur mõõtmetelt, ning boostitoru hakkab jooksma hoopis mootori alt- osast mitte kõrvalt nagu varem. Võibolla ei mahu ka orig wastegatet kasutama, ja peab panema Tiali välise wg, mida tegelikult üldse ei tahaks panna, kuna borgwarneril töötavad igasugu wg-d ja bovid originaalis ikka väga hästi. Ja nii tulevadki lisakulutused jällegi suurusjärgus kokku ca 1k euri, millega ei osanud arvestada...odav on ikka see ehitamine (lol)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 21 Sept 2018, 21:47
Postitas kristjan128

Pilte ei näe.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 21 Sept 2018, 22:17
Postitas ranel
kristjan128 kirjutas:

Pilte ei näe.

Mina näen.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Sept 2018, 00:27
Postitas cossie

A sul see õli/vesi soojusvaheti ei toimiks mis paljudel busadel kasutusel on? PS oligi aeg sul juba AN peale minna, kui juba minusugused vaesed seda ammu kasutavad :mrgreen:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Sept 2018, 12:26
Postitas RasmusL

Sa ilmselt mõtled seda Laminova oil coolerit. Busal on selleks paremalpool ideaalne koht kuhu vahele see susata, jahutusvollast tükk vahelt ära ja korras. Kawal pole kohta kusagil kuhu see toppida sp jäi ka âra. Teiseks on lühikesel laminoval jahutusvõimekus sama mis 10-rivisel radikal seega poleks muud tolku olnud, kui et oleks saand 200e rohkem kulutada. An kasutan õli radika puhul aind, varem seda ju polnud :D Õli ãravoolu nt ei taha panna seda, kuna lasen ka kruusa vahetevahel selle rattaga, ning kui esiratta alt mingi suurem kivi peaks lendama nurga all olevale an-liitmikule pihta korraliku hooga on puruks ja õli väljas. Seega vanahea kummivoolik ja toruklamber on parim seal :mrgreen:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 29 Sept 2018, 18:57
Postitas RasmusL

Kerged edusammud. Sumpa ning kollektor valmis. Väljalaskega olen super rahul, välimus sai nii nagu algselt vaimusilmas mõeldud. Kollektor samuti väga pro, 321 rst siis materjaliks kollel, vãljalaskel titaan. Rõhutoru kuju tekitab nyyd palju peavalu, too sai küll kinni punktitud kuid polnud välimuse poolest üldse see mis peaks seega tuleb otsast peale alustada. Kuna turbo sai täiesti keskele paigutatud, et anda rattale parim tasakaal siis sellevõrra jälle raskem muid asju teha. Eelmise setupiga oli lihtne, turbo oli ûhel pool ääres, ning rôhutoru jooksis kenasti mootori kõrvalt. Eks näis mis sellega saab. Paar pilti ka:

Pilt

Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 29 Sept 2018, 23:04
Postitas TiitX11

Kes eestis selliseid titaan asju teeb? Või on kusagilt kaugemalt tellitud? Välimus on SUPER! Jõudu!


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 30 Sept 2018, 02:13
Postitas cossie

Ilma paagi ja sabata tundub küll jube jäme ja suur olevat see väljalase..... Väike "slash cut" screamer ja asi ants :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 30 Sept 2018, 19:23
Postitas RasmusL

Tiit, Krabi Fabrication nimeline väike-ettevõte Tartus. Tehtud kõik käsitööna, ka lõpus olev koonus on rullitud 1mm lehest ning taha tehtud pikk keevitus. Materjal sai ameerikast tellitud kevadel vist kui mälu ei peta. Cossie, pildil tundub jah suurem, kui tegelikkuses on, ülevalt on pool ratast puudu :D Screamereid ma ei taha, meeldib vaiksem ja mahedam hääl. Sumpa kuju sai natuke h2r pealt vaadatud


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 30 Sept 2018, 21:37
Postitas zorten22

Ei tea, kui pikalt kolle ja summuti sellist värvitooni hoiavad?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 01 Okt 2018, 09:37
Postitas Andrea

Need lähevad just ainult ilusamaks - peaks sinakaid ja lillakaid toone lisanduma, kui kuuma saab :)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 01 Okt 2018, 10:44
Postitas diugu

krt see 1 väheseid teemasid, mida pingsalt jälginud olen ja müts maha..


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 01 Okt 2018, 13:33
Postitas RasmusL

Thanks Diugu. Unustasin veel kirjutada, et Tiali 38mm wastegate tuleb ka, originaali kasutada ei saa, ning tuleb turbol too kinni panna. Natuke kahju küll hakata seda turbot modima, aga midagi teha pole. Sumpa värvi oleks ka kohe saanud teha selle Sinise-lilla kui piisavalt kuumutada ja gaasidega mängida, aga tahtsin sellist kuldset välimust :D Eks ta dünos vast tõmbab sinakaks.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Okt 2018, 13:27
Postitas RasmusL

Üks pisemat sorti jubin sai ka täna valmis. Nimelt siis custom "võti" oma tsiklile. Selle mõte tuli kusagil aasta tagasi vist, kui hakkasin mõtlema, et kas kuskil on taolisi asju tehtud ratastele. Ei leidnud küll midagi sarnast, kuid autode maailmas on küll, näiteks Koenigsegg ja Pagani kellel on omapärased võtmed. Kuju sai nuputatud omajagu ja lõpuks sai kuju võetud ratta sabast :mrgreen: Midagi keerulist selles pole, asi on välja freesitud alumiiniumist, motogadgeti m-lock tabla on seal sees, ning peale tuleb 2mm carbon plaat, millest siis signaal läbi läheb. Pointi otseselt sellel asjal pole, aga kuna tahtsin miskit uut teha siis tegin. Muidugi sellepärast ka, et see tabla nii väike, et mitukorda kadus ära, isegi võtmehoidjaga :D Hetkel mõtlen, et mis pinnakate asjale panna, korra tuli idee, et üle kullata..kui kellegil ideesid siis võib välja käia need. Samuti võiks kullassepad ühendust võtta ning jagada mõtteid nii hinna kui ka sellesmõttes, et kas üldse saaks teha. Paar pilti ka

Pilt
Pilt

Siin nt Koenigseggi võti:

Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Okt 2018, 08:16
Postitas piiks
diugu kirjutas:

krt see 1 väheseid teemasid, mida pingsalt jälginud olen ja müts maha..

No aga ütleme ausalt siin enamus "projekti teemasid" on sellest kuidas keegi oma siklil õli või rehve vahetab. Siis on mõned päris projekti teemad, siis on jupp tühja maad ja siis tuleb see teema siin.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Okt 2018, 10:15
Postitas Macintosh
Spoiler
piiks kirjutas:

No aga ütleme ausalt siin enamus "projekti teemasid" on sellest kuidas keegi oma siklil õli või rehve vahetab. Siis on mõned päris projekti teemad, siis on jupp tühja maad ja siis tuleb see teema siin.

Nende "õlivahtuse teemadega" on nii, et kui neid pole siis ei tule kunagi ka "päris" projekti teemasid. Seega hoiame pöialt, et õlivahetuseteemad ära ei sureks ja nende tegijatest saaks kunagi ka "päris" projekti teemade tegijad. Muidu nokitsevad salaja oma garaazides ja teistega ei jaga.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Okt 2018, 17:49
Postitas RasmusL

Paljud tõsisemad ehitajad teevad mitmeid rattaid korraga ja klientidele, ei teagi kedagi eestist ausaltöeldes, kes teeks aind ühte pilli viiendat aastat :D Eks ilmselt sellepärast ka ei viitsita mingeid teemasid teha. Enamusel käib ka asi läbi facebooki ja/või instagrami. Mul seda viimast polegi.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Okt 2018, 18:10
Postitas Andrea

Tee Instagram, saad ülemaailmselt kuulsaks. Piisab vaid "# ja ettevõttenimi" panna sinna pildi alla ning ei jõua kõiki koostööpakkujaid laiali peksta :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Okt 2018, 07:08
Postitas priit50

Mõte ainult... aga kui näiteks see z ka välja lõigata ja siis mingist plastikukisest plexiglaasist uuz z sinna sisse.. ja seal junni sees ruumi natuke on, väike led tuksuma z taha...
Nikerdamist on, aga kui õnnestub siis Härra christjan paneks siis su võtme enda meestele näidiseks ;.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Okt 2018, 16:27
Postitas RasmusL

Idee oleks teostatav ilmselt küll, kuid siis oleks maru pisikesi käsi vaja :mrgreen: Christian pigem võiks üleüldse tsiklimaailmale pinda käia, et tootjad hakkaks nukkvõlli vabasid mootoreid ka ratastele valmistama. Aga, eile sain anodeerimisest kätte mõned jubinad:

Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Okt 2018, 22:30
Postitas pühak
RasmusL kirjutas:

Idee oleks teostatav ilmselt küll, kuid siis oleks maru pisikesi käsi vaja :mrgreen: Christian pigem võiks üleüldse tsiklimaailmale pinda käia, et tootjad hakkaks nukkvõlli vabasid mootoreid ka ratastele valmistama.

Spoiler

Aga, eile sain anodeerimisest kätte mõned jubinad:

Pilt

2-taktilised ju kõik nukkvõllivabad. :lol: