45. leht 46-st

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 16 Juul 2021, 21:25
Postitas yeekim

Mitu ᵒC see muutust annab ?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 16 Juul 2021, 22:34
Postitas RasmusL
yeekim kirjutas: 16 Juul 2021, 21:25

Mitu ᵒC see muutust annab ?

Ega seal midagi erilist sellesosas muutu, ca 50c peaks alla tõmbama tempi. Läksin keraamika teed pigem sellepärast, et see kestab maru hästi ja samas ei torka need jubinad siis nii hullult silma kohe, kuna võrreldes varasema setupiga on see kõik palju rohkem ”väljapoole” ja rohkem nähtaval. Kolleteibiga kui katta siis oleks teine lugu soojus õhkamise suhtes kuid too rätik on välimuselt ikka täiesti okse.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 19 Juul 2021, 10:49
Postitas RasmusL

Vesiplenum sai valmis, saatsin Lumiterasse värvimisse. Ootan juba huviga, kuidas/kas see reaalselt ka töötab. :mrgreen: Deividi kiirendus busale sai tehtud, tõmbas küll korralikult sisselaske tempi alla.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Juul 2021, 22:07
Postitas RasmusL

Järjekordselt kvaliteeti Lumitera OÜ poolt. Minule kui ebatavalisele eestlase pole raske hindadest rääkida, seega kokku 4 detaili keraamikaga katmine läks 365e ilma km. Keraamilise värviga saab katta ka detaile täiesti kodustes tingimustes. Marteliuselt (soomest) tellida värv, hindasi ja toone googeldage ise, päris kõike ei viitsi ka siin puust ja punaseks teha. Siis detail tuleks puhtaks pritsida, peale seda ei tohi paljaste kätega katsuda( detail ei tohi mustaks/rasvadeks saada) ning värv siis peale kanda ja pärast 180c juures ahju pista(sobib ka kodus olev elektriline praeahi) . Kuid kui te värvi hinda vaatate siis mind paneb kahtlema kas oleks otsest kokkuhoidu ning seda kõike nussi ei viitsiks ka läbida. Anyway, pildil on siis täiesti ise nullist välja mõeldud liquid to air cooler, tellitud sai 400hp mõeldud kärg mis ise ümber lõigutud et suuruselt paremini sobiks. Kokku läheb terve süsteem läheb siis 2tk ”pegasus” klambriga, ühtegi silikon lõdvikut ei tule. Mishimotost sai tellitud keevitatav alu krae, pilukatel oli probleeme tarnega aga lõpuks said nad inglismaa laost saadetud millele ofc lisandus toll jne, carbon korgi jätsid nad ikka saatmata. Eks näis kuna too siis saabub.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 28 Juul 2021, 18:04
Postitas RasmusL

Nii see siis paika sai. Küljepildilt näha, et sai suht küljega tasa, midagi välja ei turrita. Nüüd saab hakata orig radikat ning lisaradikat külge meisterdama.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 30 Juul 2021, 18:00
Postitas RasmusL

Kuna WG läks sissepoole, pidi tegema uue ühenduse sumpaga, läksime ka sellega raskemat teed ja sai rellakaga lõigatud sirgest 1.5” titaanium torust, mida vedeles riiulis, 25 seibi, ning need siis kokku siristatud. Homme on plaanis siis radikad ette paigutada, kinnitused teha ning siis saata jällegi Lumiterasse värvimisse, pidi olema tal mingi uhke heat dissipating cerakote tumehall värv just radikatele mõeldud.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 31 Juul 2021, 18:56
Postitas RasmusL

Eilsetest tegemistest siis mõned pildid. Mootori jahutus radikasse sai sisseminek viidud teise kohta turbo asetuse pärast ning plenumi jahutusradikas sai tehtud väheke väiksemaks, kuigi nüüd järelemõeldes oleks võinud jätta ka täitsa orig suuruseks, sest kliirensit jagub. Karteripõhja sai keevitatud an10 stuts äravoolule, ning radikatele kinnitused tehtud ning ka teele pandud värvimisse. Esmaspäeval kui vollapoed lahti, on plaanis õli pealevool ja äravool lõpuni teha turbole.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 31 Juul 2021, 20:59
Postitas Ivoonu

Sa oled ikka hull vana, raha ei loe teed oma mõtted teoks. Minu lugupidamine.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 31 Juul 2021, 21:42
Postitas ruitlane

Kõige ässam rida foorumis!


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 01 Aug 2021, 12:31
Postitas RasmusL
Ivoonu kirjutas: 31 Juul 2021, 20:59

Sa oled ikka hull vana, raha ei loe teed oma mõtted teoks. Minu lugupidamine.

Suured tänud :bsmile: Suured summad on õnneks nüüdseks kulutatud ja käib selline pisike nikerdamine sõbraga kahekesi garaasis, see erilist õnneks ei maksa. Aga jah selle mõttete teoks tegemisega on see, et mind jääb alati jubedalt kripeldama asi, mida ma tahaks teha aga siis ikkagi ei tee. Tsikliga ma seda riski võtma ei hakkand :lol: Viimastel piltidel olevaid töid lõpetasime laupäeva varahommikul kell 3.

ruitlane kirjutas: 31 Juul 2021, 21:42

Kõige ässam rida foorumis!

Kahjuks pole seda raske sellisena hoida, kuna üldiselt on foorumid tänu sotsiaalsele meediale (fb ja ig) välja surnud, ning kogu tegutsemine üle kandunud viimastesse. Noored ilmselt foorumites väga ei surfa enam ja vanemad vist ei viitsi instagramis väga ringi jõlkuda. Viimane platform on muidugi andnud kahjuks suure edasitõuke feik-maailmale. Aga suured tänud tunnustuse eest :bsmile:

AGA- Sai siin natuke internetis ringi tuuseldatud, uuritud puuritud seda kuullaager turbo õlipeale voolu, selle survet jne, siis tuleb välja, et seal ei tohigi olla erilist survet, vähemalt mitte konkreetse EFR puhul. Tsiklil on ju originaalis sinna 4,7 bari kanti(minu omal) mida loetakse kõrgeks. Seega, on soovitatav lisada turbole pealevoolule 0.7-1.6mm düüs, kust siis sisse niriseb natukene. Originaalis oli kaasas 4mm düüs. Ma tõesti loodan, et selle õli äravoolu viga ja see et ta pressis läbi laagrite sisselaskesse ei ole selle 16 eurose düüsi viga. Kuid ega seda enam teada ei saa ka, oleks pidanud düüsi katsetama eelmine suvi, nüüdseks pm terve süsteem ümber ehitatud. Pm terve eelmine suvi sai äravooluga nussitud ja igasugu rodu pumpasid vahele proovitud, mille tulemuseks ma ikkagi tegin totaalselt kõik ümber nagu pildil näha, kuna ma ei pea ühtegi elektrilist pumpa väga vastupidavaks eriti sellises kohas. Kui see pump peaks teepeal otsad andma, siis on ju äravoolul pm punn ees, ning sõit lõppenud ka. Muidugi taaskord kui summadest rääkida, siis teatud asjad ajavad veits närvi küll, eile sai Turbozentrumist tellitud silikon vollat paar meetrit jahutuse süsteemile, siis vaakumvollat, paar düüsi ning kuumakaitset ja oligi jälle pea 200e läind. Just selliste vidinatega seda hinda tulebki, aga no ilma ju ka ei saa. Ilmselt see aasta sügisel, kui see Rooma linna projekt( minu kawa) peaks tehtud saama, siis vist teen mingi garage kola müügi, sest mul seda staffi on kogunend ikka julmalt :lol: P.S Kui kellegil huvi, siis müüki tuleb ka sidurisüsteem ( ISR kõigekangem peapump, voolik ning Magura slavecylinder) selle komplekti hind ise poest ostes on ca 700e ning võimalus teha ükskõik mis trossiga sidur õli peale. Mina müüks loomulikult odavamalt.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Aug 2021, 11:24
Postitas Prets

Instast ei ole pooltki nii mõnus ja pole asjakohast teksti niimoodi kaasas. Foorum ikka omamoodi võlu ja palun ära jäta meid siin uuendamata :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Aug 2021, 21:31
Postitas RasmusL
Prets kirjutas: 02 Aug 2021, 11:24

Instast ei ole pooltki nii mõnus ja pole asjakohast teksti niimoodi kaasas. Foorum ikka omamoodi võlu ja palun ära jäta meid siin uuendamata :D

Ei ole plaanis jätta, tahaks selle teema viia ikka võiduka lõpuni 8)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Aug 2021, 22:28
Postitas ranel
RasmusL kirjutas: 02 Aug 2021, 21:31
Prets kirjutas: 02 Aug 2021, 11:24

Instast ei ole pooltki nii mõnus ja pole asjakohast teksti niimoodi kaasas. Foorum ikka omamoodi võlu ja palun ära jäta meid siin uuendamata :D

Ei ole plaanis jätta, tahaks selle teema viia ikka võiduka lõpuni 8)

See ratas vaevalt sul kunagi valmis saab :D alati on midagi, mida tahaks paremaks teha :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Aug 2021, 00:17
Postitas RasmusL
ranel kirjutas: 02 Aug 2021, 22:28
RasmusL kirjutas: 02 Aug 2021, 21:31
Prets kirjutas: 02 Aug 2021, 11:24

Instast ei ole pooltki nii mõnus ja pole asjakohast teksti niimoodi kaasas. Foorum ikka omamoodi võlu ja palun ära jäta meid siin uuendamata :D

Ei ole plaanis jätta, tahaks selle teema viia ikka võiduka lõpuni 8)

See ratas vaevalt sul kunagi valmis saab :D alati on midagi, mida tahaks paremaks teha :D

No ausalt ei oskagi öelda, mida siin veel upgradeda annaks 😀 raami ja mootori billetist teha...see mootori idee tuli küll korra...


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Aug 2021, 11:32
Postitas Irual
RasmusL kirjutas: 03 Aug 2021, 00:17
ranel kirjutas: 02 Aug 2021, 22:28
RasmusL kirjutas: 02 Aug 2021, 21:31
Prets kirjutas: 02 Aug 2021, 11:24

Instast ei ole pooltki nii mõnus ja pole asjakohast teksti niimoodi kaasas. Foorum ikka omamoodi võlu ja palun ära jäta meid siin uuendamata :D

Ei ole plaanis jätta, tahaks selle teema viia ikka võiduka lõpuni 8)

See ratas vaevalt sul kunagi valmis saab :D alati on midagi, mida tahaks paremaks teha :D

No ausalt ei oskagi öelda, mida siin veel upgradeda annaks 😀 raami ja mootori billetist teha...see mootori idee tuli küll korra...

Kaalulangetus - kütusepaak kevlarist 8)

Edu, L


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Aug 2021, 20:05
Postitas RasmusL
Irual kirjutas: 03 Aug 2021, 11:32
RasmusL kirjutas: 03 Aug 2021, 00:17
ranel kirjutas: 02 Aug 2021, 22:28
RasmusL kirjutas: 02 Aug 2021, 21:31

Ei ole plaanis jätta, tahaks selle teema viia ikka võiduka lõpuni 8)

See ratas vaevalt sul kunagi valmis saab :D alati on midagi, mida tahaks paremaks teha :D

No ausalt ei oskagi öelda, mida siin veel upgradeda annaks 😀 raami ja mootori billetist teha...see mootori idee tuli küll korra...

Kaalulangetus - kütusepaak kevlarist 8)

Edu, L

Siis peaks veljed ka tagasi kitsad panema või carbonist tegema 😂


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 12 Aug 2021, 13:14
Postitas RasmusL

Mõned viimased pakikesed sellele rattale jõudsid kohale, ning ka esimene veohammakas sai valmis !


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 12 Aug 2021, 13:16
Postitas urmas66

Nii ilus hammakas,et kahju kohe sellist ketiga ära määrida :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Sept 2021, 09:53
Postitas TiitX11
urmas66 kirjutas: 12 Aug 2021, 13:16

Nii ilus hammakas,et kahju kohe sellist ketiga ära määrida :D

Kas muutsid hammaste arvu? Ja see tuleb veel termiliselt töödelda! Kas see "junn" sai eestis tehtud või lasid mujal teha


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Sept 2021, 15:13
Postitas RasmusL
TiitX11 kirjutas: 05 Sept 2021, 09:53
urmas66 kirjutas: 12 Aug 2021, 13:16

Nii ilus hammakas,et kahju kohe sellist ketiga ära määrida :D

Kas muutsid hammaste arvu? Ja see tuleb veel termiliselt töödelda! Kas see "junn" sai eestis tehtud või lasid mujal teha

Kõik cnc tööd teostan eestis, tänapäeval pole enam välisriikide abi vaja. Termotöötluse vajadus selgub kasutades, ei pruugi üldse vaja minna, materjal sai väga tugev valitud.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 13 Okt 2021, 19:46
Postitas RasmusL

Prillide disain hakkab lõpuks valmis saama ning varsti saab siis jälle alumiiniumikamakast välja voolitud. Et vajalik ruum tuleks esirehvi ning radikate vahele lähevad amorditorud 4 kraadise nurga alla.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 13 Okt 2021, 22:36
Postitas TiitX11

Oma tsikli osas kirjutasin kuidas HD rihmarattad on pehmest alumiineumist ja täielik pa...sk. Originaal kestab aga kõik mis lisavarustuses on praht.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 13 Okt 2021, 22:46
Postitas Irual

Kas sellise mahuka töö korral pole kaalunud juba reguleeritavate traaversite tegemist?

Äge värk igal juhul!

L


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 14 Okt 2021, 00:08
Postitas morse

Ilus disain!

Kas seda hirmu ei ole, et juhitavus väga laisaks muutub, kui nurka suurendada? Päris arvestatav erinevus võib olla… Samas ei saa kindel olla enne kui pole sõita proovinud - võibolla on kogu kompott kokku maru hea :)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 14 Okt 2021, 00:17
Postitas RasmusL
Irual kirjutas: 13 Okt 2021, 22:46

Kas sellise mahuka töö korral pole kaalunud juba reguleeritavate traaversite tegemist?

Äge värk igal juhul!

L

Ei tulnud see mõttessegi kusjuures pole näindki selliseid traaverseid 😀 Sellessuhtes et 3d mudelis sai nüüd niipalju keerutatud seda pilti ja arvutatud et need peaks olema nüüd suht idekad ja mahub kogu kompott kenasti rehvi taha ära ka

morse kirjutas: 14 Okt 2021, 00:08

Ilus disain!

Kas seda hirmu ei ole, et juhitavus väga laisaks muutub, kui nurka suurendada? Päris arvestatav erinevus võib olla… Samas ei saa kindel olla enne kui pole sõita proovinud - võibolla on kogu kompott kokku maru hea :)

Disain sai jah üsna asjalik ja eriti sai rõhku pandud kergusele arvestades, et need tükid on ikka eriti lahmakad, kuna laius 200 esiotsale ja offset ka kõvasti suurem originaalist. Ülemise kaal 1200g ja alumine 1900g, praegused mis sai kunagi 6a tagasi tehtud väga algelise programmi ja vana 3 teljelise masinaga olid kaalus ülemine 2500g ja alumine 4500g 😂 . Juhitavus ma usun, et peaks täitsa ok olema, saab kogu kompoti kõvasti madalamaks ka lasta, mis omakorda muudab juhitavust kiiremaks. Fredy vrodidel on torud vist ca 3 kraadi all ja no kuradid keeravad ikka super hästi võrreldes selle minu dinosaurusega mis varem oli. Nüüd nende uute traaversitega peaks lõpuks lenks reaalset keerama ka, mitte et oleks vaja tühja ülemiste keskuse parklat et saaks valesti sõites kuskil ümber keerata. 😀 Aga noh arvestades, et selle ratta puhul on rõhk läinud ju tegelt mujale, kui originaalist sõidumugavust paremaks muutes, seda sai õnneks natuke kohendatud vedrustuse ja pidurite näol.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 14 Okt 2021, 18:05
Postitas Irual

Ma kunagi ühe mx ratta peal nägin reguleeritavat - täpselt sellist ei leidnud, aga midagi alloleva põhimõttega:

http://durelleracing.com/index.php?main ... cts_id=185

Edu, L


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 14 Okt 2021, 19:26
Postitas franz125

Mingitel Dukidel on tehasest peal regullitav.Ja paljudele ratastele sai tellida Harriselt.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 14 Okt 2021, 21:45
Postitas RasmusL

Googeldades leiab jah täitsa üht koma teist, kuid nüüd kui uuesti mõelda siis ega nad vist midagi juurde ei annaks, lähemale regullida ju ei saa ja kaugemale pole ammugi enam mõttet.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 14 Okt 2021, 22:16
Postitas Irual

Annab veel ühe võimaluse geomeetriaga mängida. Meenub Soomeri jutt, kuidas ainult teljevahe muutmisega 5mm (keti pingutus) muutus ringi aeg 1s.

Igal juhul edu edasiseks ehitamiseks,
L


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 14 Okt 2021, 23:58
Postitas will111

Tänaval sõitmise rattal ei ole sellisel peenreguleerimisel üldjoontes väga suurt pointi, kui just mingeid väga erilisi sõiduomadusi taga ei aja. Aga sel juhul on jällegi tarvis nurka muuta päris palju, et arvestatavat effekti saavutada