30. leht 46-st

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 13 Mär 2017, 22:10
Postitas kristjan128

Ok, tänud, tuleb minna uurima, muidu peab otse sõitma ja keerata ei saa :)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 13 Mär 2017, 22:14
Postitas cossie

Njah, mind saadeti Tallinna poest minema...


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 13 Mär 2017, 23:01
Postitas RasmusL
cossie kirjutas:

Njah, mind saadeti Tallinna poest minema...

Voolikud on neil nagunii olemas ja banjod ka, lihtsalt nad ei tee neid pidurivoolikute nime all enam, kuna ilmselt nende valmistamiseks on vaja samuti mingeid serte ja t*** teab mis p***. Ju see staff on nüüd lihtsalt teise nime all. Soomes valmistavad pidurivoolikuid ainult teatud kohad mis omavad selleks "õigusi".


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 15 Mär 2017, 08:24
Postitas Deiv

Tallinnas tehakse Biker24 kõrvaluksest sisse minnes Hydroscandis kasvõi värvilisi samasuguseid voolikuid .


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 15 Mär 2017, 09:21
Postitas saarlane

Tere!

Baltflex-is teeme ka tsikiltele pidurivoolikuid. Küll vaid Tallinna ja Pärnu osakondades. Värvilisi ka.

Lugupidamisega, Janis Meri alias saarlane.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 15 Mär 2017, 21:58
Postitas RasmusL

Täna sain väljalaske paika tagasi, või noh ega seal palju teha polnudki, lihtsalt katsetust ning mõttetööd kuidas kõige kompaktsem lahendus tuleks. Jama oli selles et suve lõpus sai tehtud uus 3" sumpa vanade jalaraudade laiuse järgi mis olid 6cm laiemad kui originaalis. Aga kuna selle talvega tahtsin paketi niiöelda kokkusuruda niipalju kui võimalik siis sai uued jalarauad paigutatud pm orig kohtale st ainult 15mm on jalgade asend laiem kui originaalis. Sellega seoses jäi sumpa ette jälle pidurilingile mis kohe vastu lõpupûtti võttis. Natuke nuputamist, uued augud puurida ja keermestada ning voila. Sumpa omal vanal kohal ning jalarauad ikka see +15mm mis lootsin alguses saada. Seoses selle ehitusega kaob ära see idiootne jalad-harki sõitmine nagu teistel ülilaiadel fighteritel ning ka tsikli käsitletavus peaks olema palju parem. Mõned pildid siis ka
Pilt
Pilt
Pilt

Ja lõppu ka selle projekti kõige vingem tjuuningjubin..Gillesi õlikork :lol: :lol:

Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 18 Mär 2017, 20:12
Postitas RasmusL

Eilse ja tänase päevaga sai elektriga jamatud ja juhtmehunnik peidetud ära poole väiksema sababraami sisse. Oli omajagu tööd aga sai hea(vast läheb pill käima ka). Teise asjana sai esiporikas valmis ja saab kola värvimisse antud.
Pilt

Kolmandaks..môtlesin juba eelmine suvi, et võiks igaksjuhuks mingised crash-padid panna mis nt külili kukkudes kaitseks turbot ning teiseltpoolt sidurikaant. Neid ühe poldiga junne ei tahtud ja soetasin natuke kallimad LSL toodangu omad, mis kumbki kinnitub 3 poldiga mootori külge. Üsna asjalikud tunduvad ja nt turbo poolt ulatub päris palju väljapoole. Filter lendab loomulikult külili pannes minema aga vähemalt peaks jääma muu osakond terveks, ka offseti plaat koos spidoanduriga. Aga loodan, et mingit crashi ei tule loomulikult :mrgreen:
Pilt
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 20 Mär 2017, 20:02
Postitas tehh

Kui palju on esiamordil käiku? Pilti vaadates tundub ikka väga vähe seda olevat . Kas sellise väikse käiguga meie teedel kannatab sõita?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 20 Mär 2017, 20:21
Postitas RasmusL

Mingi ca 5 cm umbes enne kui põhja käib. Ma usun, et sellest peaks küll piisama. Eks sõites muidugi selgub, vajadusel saab ümber ehitada jälle.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 21 Mär 2017, 13:45
Postitas KIBU
RasmusL kirjutas:

Mingi ca 5 cm umbes enne kui põhja käib. Ma usun, et sellest peaks küll piisama. Eks sõites muidugi selgub, vajadusel saab ümber ehitada jälle.

Kui wheely-st kolakaga alla ei lase siis ehk piisab :mrgreen:

Bike tüüpi tsikli puhul vedrustuse seadistamisel alustatakse Loaded sag-ist mis kuldse reegli järgi peaks olema 20-30mm esivedrustusel. kui arvestada tsikli eeldatavat kaalu, just esiteljel siis traditsiooniliselt lähenedes paneb selline madaldus küll kukalt sügama. sama hea see vedrustus lõigatult enam kindlasti ei ole, kuid olen kindel, et kui mees ostab sellise raha eest sellised amordid ja teeb need madalaks siis selleks on hea põhjus ja ta teab mida ta teeb ja õelutsemisel ei ole siinkohal kohta. mõnele tundub veider osta head amordid ja siis need mitte nii heaks teha välimuse nimel aga nemad ärgu nii tehku kui peaksid ise sellised amordid soetama (mina nende hulgas :D )
Kuigi ma pigem ei usu nende toimimisse siis siiralt loodan, et ma eksin ja töötavad piisavalt hästi. :bsmile:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 21 Mär 2017, 15:19
Postitas RasmusL

See ratas wheeliet väga ei tee, kuna kaal toetab etepoole ning ka esivelg on 17" vs taga 18" . Tõmbab väga lihtsalt ratta ringi. Visuaalse ning juhitavuse pärast ratast saigi madaldatud ca 4cm, kuna enne nagu ka sa ise nägid oli kõrge ja kole kui enduro :D Head amordid on need küll, aga kuid kui oleks paremad rahalised võimalused, ostaksin ette FGR900 ja teeks madalaks :mrgreen: Aga tuleb jääda realistlikuks ning uued projektid juba silmapiiril virvendavad siis tahaks selle rattaga ühelepoole juba saada.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Mär 2017, 21:30
Postitas RasmusL

Huvipärast sai kõrvutatud sõbra K4 suzu kepsu ja Z1000 oma, kawal on ikka eriti hambaork see kepsumajandus. :lol: Imestama paneb, kuidas see küll 1,3bar rõhku vastu pidas :shock: Idee oli tegelt selles,et kui k4 oma oleks samas mõõdus telliks H-profiili sepiskepsud nende järgi, kuna on igalpool saada kuid nagu näha siis tuleb ikkagi mõõtude järgi hakata vaatama.
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Mär 2017, 23:41
Postitas RaulK

Ja garages naersid veel meie omade üle :D :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 23 Mär 2017, 08:25
Postitas Deiv

Härrased-härrased - ärgem tehkem ennatlikke järeldusi pelgalt visuaalse vaatluse põhjal !!!
Toon teile reaalse näite,mida demonstreeris kunagi Sami oma butiigis mulle kui Busale tugevat kepsu uurisime . Pani sinu pildil olevad samasugused stock pillide kepsud kruustangide vahele väntvõlli-big-endi poolse otsaga - tonnise gixxseri oma oli vist ja mäletamist järgi vist oli ZX10R oma teine (nagu tal omal see nitro-sidewinder-dragikas seal nurgas vedeleb) Mõlema painutamiseks pandi kang sõrmeauku ja hakkas nn.krussi keerama seda kepsu !!! Point oli selles,et gixxeri keps oli nagu plastiliin ja väga lihtsa jõuga deformeerus uude asendisse ja 45 kraadi keerates sellise kuju see ka võttis/jättis . Kuid Kawa keps oli nagu nn.vedrumaterjalist - e.siis ei allund kuigi lihtsalt sellisele painutamisele/väänamisele ja kui pinge maha lasid kangilt siis üritas kohe vana asendit tagasi painutada . (Kuni muidugi lolli jõuga väänama hakkas) Nagu Härra ise ütles,siis teatud pillidel nagu näit.sellel Kawal pole teatud hp-de puhul pointi kalleid sepis-billet-wollet kepse osta kuna stock-id on suht-koht väga head juba !!!
Ärge unustage,et kui seades või kogu kombos miskit ikaldub,siis lahkuvad ka väga tugevad tükid !!!
Äkki seetõttu koos on püsinudki !!! XD

Ja Raul-ile rahulikku und peale selle lugemist : D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 23 Mär 2017, 12:59
Postitas RasmusL

....Ja nii purustatigi Raulikese hetkeline rõõm :mrgreen: :mrgreen:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 24 Mär 2017, 00:16
Postitas RaulK

Krt. Tänks. :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 24 Mär 2017, 08:50
Postitas Deiv

Võta heaks :bsmile: 8)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 29 Mär 2017, 20:52
Postitas RasmusL

Täna sain lõpuks siis rattale ka peeglid külge, mis sai soetatud juba eelmise aasta kevadel läbi suure otsimise. Põhjus oli selles, et mingit tavakaupa ei tahtnud ja stiil pidi ka olema võimalikult kümnesse. Tegu siis itaalia teemaga, cnc-s tehtud ning margiks Rebuffini. Mõeldud küll HD ratastele rohkem-pidavad püsima selgena kui v2 vibreerib. Nüüd ei tohiks mentidel ka midagi kobiseda olla peeglite puudumise suhtes. Kinnitused tuleb veel kas ära anodeerida või värvida. "Kerge" lisakulu suutsin omale ikkagi veel tekitada, gaasirutska tagumise kinnituse stopper murdus ära, ja kuna seda eraldi ei müüda peab tellima orig rutska koos lülititega ja maksab umb 100e. Mitmeid kordi on mõttesse tulnud visata üldse orig lenksulülitid minema ning kasutada nüüd kui ISR pumbad olemas siis neile vastavaid lüliteid, saaks lenksupealse osa ka ilusti puhtaks. Ilmselt täna siis saigi see n-ö viimane pauk jalaga perunasse, et see asi ära teha. Aga eks näis kas viitsib see hooaeg teha v lükkab edasi, siis peaks ka muu jälle ringi tegema. Leidsin ka asjalikud reiserid mis tooksid lenksu 25mm tahapoole mida oleks tegelt hullult vaja, kuna prillid on tehtud räige offsetiga võrreldes originaalis(mis viis omakorda lenksu liiga ette) = on isteasend natuke kehva mulle. Ette tahaks ka vist maski külge mingid Walz stiilis mini-suunakad panna ja loobuda neist lenksuotsa kellermanidest. Eks näis mis saab. Mõned pildid ka:

Pilt
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Apr 2017, 15:36
Postitas RasmusL

Võtsin ikkagi ette lenksu lûlitite upgrade koos lenksu tahapoole ja kõrgemale toomisega. Leidsin asjalikud Renthali reiserid mis toovad lenksu tahapoole ja kõrgemale. Alla tegin ka veel väikesed spacerid, kuna eelnevad olid 4-poldiga siis uut ûlemist traaversit ei viitsind praegusel ajahetkel tegema hakata. Peidab kenasti poldiaugud ära ning toob tõstab veel omakorda lenksu, hetkel tundub et isteasend on mulle ideaalne. ISR lenksulûlitid läksid tellimisse, samas ka niiöelda Quickthrottle gaasirutska koos uute trossidega. Lülitid tulevad Saksast ning gaasimajandus Inglismaalt. Eks nãis kumb ennem jõuab. Kuna n-ö offset reiseritega jookseb lenks täpselt sealt kust vaja, kinnitusmutri ning kella vahelt-kaob ãra vajadus fatbari poolitada. Hunnik juhtmeid ka juba valmis veetud lülitite tarvis. Vãike pilt ka hetkeseisust:

Pilt
Pilt

Leidsin töökoja riiulilt ka huvitavat materjali-puhast titaani. Algul mõtlesin, et teen sellest spacerid reiserite alla kuid siis loobusin, ei suuda nii kallist materjali hakata jupitama, hoian alles hoopis mingi huvitama jublaka valmistamise jaoks:

Pilt

Veel soetasin kuuma suve lootes ühe omadustelt parima veevaba jahutusvedeliku mida turul saada on- Evans power cool. Tegu siis tootega mis sobib nii high performance tsiklitele kui ka autodele. Kestab kuni 180c enne kui keema hakkab, sellega peaks olema kõik ûlekuumenemis probleemid murtud. Samuti pole vajadust Evansi jahutusvedelikku kunagi vahetada. Hind on muidugi selline et kuku persili aga midagi pole teha kui on vaja. Teine kanister on süsteemist vee puhastamis aine millega tuleb siis kõigepealt mootor lãbi loputada. Seda pole vaja muidugo teha siis, kui mootor on lahti võetud ja kokkupandud.

Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Apr 2017, 16:52
Postitas Kirs

Tsiklite jaoks tegelt neil spessal toode Evans Power Sports R, aga ju need kõik variandid enamvähem ühte mulku lähe.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Apr 2017, 16:53
Postitas Kalapea

Kurat, oleks tahtnud ikka poolikut lenksu IRL näha (tsiteerides) :-|||


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Apr 2017, 16:57
Postitas RasmusL
Kirs kirjutas:

Tsiklite jaoks tegelt neil spessal toode Evans Power Sports R, aga ju need kõik variandid enamvähem ühte mulku lähe.

Tean tean, vedelik pm sama ;)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Apr 2017, 17:03
Postitas RasmusL
Kalapea kirjutas:

Kurat, oleks tahtnud ikka poolikut lenksu IRL näha (tsiteerides) :-|||

Kalapea sa (ka mina) pead ikka tõdema, et sulle meeldib seda teemat jälgida, onju 8)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Apr 2017, 18:03
Postitas ranel

Kas lenksus oligi nii naljakas nüsitud välimusega ava kaablite jaoks või ise tegid?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Apr 2017, 18:17
Postitas RasmusL

Mis nüsitud ? Kaablirüüs ehk ussinahk pressib sealt välja.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Apr 2017, 18:48
Postitas cossie

Selle coolanti pluss on veel see, paisupaaki pole enam vaja. Ja näita neid risereid lähemalt, mul jäi uus lenks liiga kaugele ja madalale


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Apr 2017, 19:02
Postitas RasmusL

Kui ma ei eksi siis on tegu nendega: http://www.motonet.ee/et/toode/3823975/ ... -CL002-M12 . Teine variant oleks olnud need: https://www.louis.eu/artikel/gilles-too ... =294714158 . Viimased siis igatpidi reguleeritavad, kuid hind on ikka muljetavaldav :D Ja ei viitsinud hakata neid ootama, viimati tulid suunakad Louisist vist 2-3 nädalat.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Apr 2017, 19:11
Postitas ranel
RasmusL kirjutas:

Mis nüsitud ? Kaablirüüs ehk ussinahk pressib sealt välja.

Siis pilt petab. Suuremaid pilte vaja :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Apr 2017, 19:12
Postitas jaan mmc
cossie kirjutas:

Selle coolanti pluss on veel see, paisupaaki pole enam vaja. Ja näita neid risereid lähemalt, mul jäi uus lenks liiga kaugele ja madalale

Kas selle vedeliku mahtu, temperaruur ei mõjuta ?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Apr 2017, 19:13
Postitas Kirs
jaan mmc kirjutas:
cossie kirjutas:

Selle coolanti pluss on veel see, paisupaaki pole enam vaja. Ja näita neid risereid lähemalt, mul jäi uus lenks liiga kaugele ja madalale

Kas selle vedeliku mahtu, temperaruur ei mõjuta ?

Vidio: