33. leht 46-st
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 27 Juun 2017, 08:17
Postitas Tort
Mõtlesin küll Nissan Qashqai´d ja ei ole suva. Praegu oleks hea teha ju. Minu meelest see silku on ikka täiesti üle võlli ilge. Tunduvalt ilusam oleks, kui vaid näiteks kaaned oleks punased. Aga maitse asi. Show-värv on see kindlasti, seda küll. Nokin sitta edasi.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 27 Juun 2017, 10:51
Postitas RasmusL
Mingid mõtteid on mul olnud seoses mootorivärviga, kuid punast jääb sinna sisse kindlasti. Eks siis vaatab täpsemalt kui kokku saab. Mingi mõte oli korraks cnc-s teha billet klapikambri kaan, kuid tolle jaoks oleks vaja 3d mudel teha ja seda ma ei oska. Minule meeldib ka tervenisti punane, ega ma muidu poleks seda selliseks värvind
Ja Ranel, kepsud-kolvid peaks jõudma alles augusti lõpp-september nii, et ilmselt see aasta sõitma ei saagi :S
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 27 Juun 2017, 11:08
Postitas Tort
RasmusL kirjutas:Minule meeldib ka tervenisti punane, ega ma muidu poleks seda selliseks värvind
Mulle oma ratta värv ka meeldib, kuigi tahtsin Skoda RS halli, aga sain rohelise Jutu mõte oleks, et plaani mis sa plaanid, pärast võib teisiti jääda. Kui sa tulemusega rahul oled, siis väga hea! Eks see olegi ainus kriteerium.
Mind huvitab tehniline pool just. Ei jaksa kõike läbi lapata, aga kui viitsid täpsustada, siis millega sa juhid seda kompotti ja kuidas rahul oled? Orig aju remap või mingi aftermarket aju?
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 27 Juun 2017, 11:48
Postitas RasmusL
Tort kirjutas:RasmusL kirjutas:Minule meeldib ka tervenisti punane, ega ma muidu poleks seda selliseks värvind
Mulle oma ratta värv ka meeldib, kuigi tahtsin Skoda RS halli, aga sain rohelise Jutu mõte oleks, et plaani mis sa plaanid, pärast võib teisiti jääda. Kui sa tulemusega rahul oled, siis väga hea! Eks see olegi ainus kriteerium.
Mind huvitab tehniline pool just. Ei jaksa kõike läbi lapata, aga kui viitsid täpsustada, siis millega sa juhid seda kompotti ja kuidas rahul oled? Orig aju remap või mingi aftermarket aju?
Orig z1000 ecu+ pc3 usb+multifunction hub ja hetkel lisandub juurde siis ka ignition module. Juhtaju ja muu teemaga teen ma täpselt nii nagu seadistaja ütleb ja soovitab. Selle teemaga ei hakka omaloomingut tegema, muidu pärast ei mõista keegi korralikult asja tööle panna. Tema juttude järgi oleks kõige ideaalsem variant teha ümber Gen2 Hayabusa aju ja juhtmestiku peale, kuid majandab dynojet ka asja ära ning pole vaja hakata mul juhtmeid lõikuma/jootma ja jumalteab mida tegema.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 27 Juun 2017, 12:56
Postitas Tort
Ok. Kas selle combo funktsionaalsus katab kõik vajadused ja kõike saab keerata, a la nullist kütusekaarti teha või oleks täiesti standalone ajul mingi eelis ka? Või on eelis liiga väike võrreldes juhtmestiku jamaga?
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 27 Juun 2017, 13:56
Postitas RasmusL
Koos selle süütemooduliga katab nüüdsest kõik vajadused jah, saab isegi et launch controli seadistada. Enne oli täiesti kontrollimatu süütenurk, kuid nüüd saab seda muuta+ palju muid asju. Seda boxi oli maru raske leida ainult, terves euroopas 1 müügis, kuna seda ei toodeta enam. Miinus ongi hetkel ainult see,et neid karbikesi on 3tk nüüd kui standalone ajuga saaks ainult ühe karbiga hakkama. Gen2 aju paneku eelis hetkel jääks liiga väikeseks ja ei tasuks juhtme vaeva ära minumeelest. Kui nullist alustaks ehitust, siis teeks vist küll jah uue busa juhtmestikule kohe.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 29 Juun 2017, 15:15
Postitas steal
RasmusL kirjutas:Mingid mõtteid on mul olnud seoses mootorivärviga, kuid punast jääb sinna sisse kindlasti. Eks siis vaatab täpsemalt kui kokku saab. Mingi mõte oli korraks cnc-s teha billet klapikambri kaan, kuid tolle jaoks oleks vaja 3d mudel teha ja seda ma ei oska. Minule meeldib ka tervenisti punane, ega ma muidu poleks seda selliseks värvind
Ja Ranel, kepsud-kolvid peaks jõudma alles augusti lõpp-september nii, et ilmselt see aasta sõitma ei saagi :S
Saares üks vana tegi oma lõbuks opel omegale alumiiniumist klapikambri kaaned cnc pingis. Ise tegi joonised ja jutud. Mulle tegi prillide joonised ka pingi jaoks. Aga no korralik kamakas alumiiniumit lendab prügikasti ka nende kaante puhul.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 07 Juul 2017, 20:20
Postitas RasmusL
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 08 Juul 2017, 12:24
Postitas aivar1988
Päris lahe ettevõtmine kas tuleb filmile ka siis järg?
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 08 Juul 2017, 20:32
Postitas RasmusL
Hahhah Film vaevalt tuleb aga usun, et mingisugune reportaaz kuskile ajakirja küll. Omanikul olevat plaanis veel mingisugune suuremat sorti turbo sellele vanakooli mootorile külge aretada, seega võib siit midagi väga omapärast tulla.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 19 Aug 2017, 13:34
Postitas RasmusL
Mingi hunnik orig juppe ka saabus veits aega tagasi-klapisääretihendid, nukaketi tallad, mootoritihendid, saaled ning õlivõttur.
Ka mehhaaniline nukaketi pinguti jõudis lõpuks, peale 6 nädalat ootamist.
Ning kastitäis mootori osasid läksid soodapritsi ning ultraheli pesusse. Soodapritsiga vana värv maha, otsustasin värvida bloki ja silindri tavalise mootorimustaga ning küljekaaned ja klapikambrikaan jäävad candy punaseks.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 19 Aug 2017, 14:36
Postitas Tort
RasmusL kirjutas:otsustasin värvida bloki ja silindri tavalise mootorimustaga ning küljekaaned ja klapikambrikaan jäävad candy punaseks
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 15 Nov 2017, 07:59
Postitas steal
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 15 Nov 2017, 19:47
Postitas RasmusL
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 16 Nov 2017, 21:13
Postitas steal
Nääh. Laia sussi on palju vingem kärsatada. Ees 190.ja taga 190. Päris hea kooslus. Scania tuuninguga olen kursis. Igav sul ei hakka. Smash pole kaugel.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 17 Nov 2017, 13:41
Postitas RasmusL
500e maksvat rehvi niisama naljalt ikka ei lõhu, eriti kui seda veel tava autorehvi pingis peale ka ei pane Ees on mul 160 rehv, kuid velg ise on 167mm seega näeb välja nagu oleks 180 lai.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 19 Nov 2017, 21:15
Postitas haade
Rasmus, miks Fredy sinu V-Rodi müüb?
Müügilink : http://www.auto24.ee/used/2684158
ja sinu valminud ratas Fredy juures : http://www.fredy.ee/03-harley-davidson-vrsca-v-rod-7-2/
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 20 Nov 2017, 17:25
Postitas RasmusL
Muud huvind tekkind egas muud polegi. Samas kui ära ei osteta pole ka hullu, eks töristan ise siis vahelduva eduga nii kawaga kui vrodiga. Kui meenutada lãind suve ja enda töö/vabaaja/sõiduilmade graafikut siis tundub, isegi üks ratas on liigapalju siin kehvas kliimakeses. Aga kui mûügiks läheb siis vb teeme hoopis jõhkrama pilli eks näis. Müüa seda pilli on Fredyl ikka mõistlikum kui mul kuna mina seda ehitanud pole seega ei oskaks ma selle ehituse kohta midagi tarka ka rääkida.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Nov 2017, 09:45
Postitas Loff
RasmusL kirjutas:Muud huvind tekkind egas muud polegi. Samas kui ära ei osteta pole ka hullu, eks töristan ise siis vahelduva eduga nii kawaga kui vrodiga. Kui meenutada lãind suve ja enda töö/vabaaja/sõiduilmade graafikut siis tundub, isegi üks ratas on liigapalju siin kehvas kliimakeses. Aga kui mûügiks läheb siis vb teeme hoopis jõhkrama pilli eks näis. Müüa seda pilli on Fredyl ikka mõistlikum kui mul kuna mina seda ehitanud pole seega ei oskaks ma selle ehituse kohta midagi tarka ka rääkida.
Siinses kliimakeses on kõige sobilikum enduuro tsikkel
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Nov 2017, 10:16
Postitas pühak
Loff kirjutas:RasmusL kirjutas:Muud huvind tekkind egas muud polegi. Samas kui ära ei osteta pole ka hullu, eks töristan ise siis vahelduva eduga nii kawaga kui vrodiga. Kui meenutada lãind suve ja enda töö/vabaaja/sõiduilmade graafikut siis tundub, isegi üks ratas on liigapalju siin kehvas kliimakeses. Aga kui mûügiks läheb siis vb teeme hoopis jõhkrama pilli eks näis. Müüa seda pilli on Fredyl ikka mõistlikum kui mul kuna mina seda ehitanud pole seega ei oskaks ma selle ehituse kohta midagi tarka ka rääkida.
Siinses kliimakeses on kõige sobilikum enduuro tsikkel
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nõus. Enduurokaga pole ainult ringrajale asja, muidu näiteks krokodilliga kannatab kenasti sadade kilomeetrite kaupa asfalti sõita ja siis vahelduseks mingit metsarada mööda paar tundi kulgeda. Chopper on mul mitu korda kuskil pärapõrgus porisel põlluvaheteel alt ära tahtnud libiseda, korra panin sellepärast isegi külje maha.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Nov 2017, 10:52
Postitas RasmusL
Tuleb siis enduuro osta ning chopperix ümber ehitada
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Nov 2017, 09:07
Postitas Begemot
Ma tean vale koht aga sooviks väikest vihjet scania kohta.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Nov 2017, 17:47
Postitas RasmusL
Begemot kirjutas:Ma tean vale koht aga sooviks väikest vihjet scania kohta.
Lihtsalt sai üks 4-seeria tehtud väheke edevamaks: kabiin üle värvitud, rst veljekapslid, küljerauad, 4,5" lõpupütt 3-me väljatulekuga ning ette "kängururauad".
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Nov 2017, 22:46
Postitas kristjan128
See on see punane, mis siin raadil tänava ääres seisab?
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Nov 2017, 23:19
Postitas RasmusL
kristjan128 kirjutas:See on see punane, mis siin raadil tänava ääres seisab?
Jep, hea otse maja ette parkida
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 26 Nov 2017, 09:20
Postitas kristjan128
Jääb silma küll, pole päris tavaline halli-massi rekka, maru puhas ka alati
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Dets 2017, 20:01
Postitas RasmusL
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 23 Dets 2017, 18:54
Postitas Irual
Huvi pärast: milline on kanalite pinnaviimistlus? Kas sisse on kergelt krobeline ja välja poleeritud?
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 23 Dets 2017, 19:29
Postitas Ardilla
Väga tuus! Kus teha lasid?
Ma see aasta aint kontrollisin klapivahed ära, kõik tolerantsis, seega tihendivahetus ja edasi ei hakanud lõhkuma. Kuigi sisse vaadates tundus, et võiks puhastusse küll saata. Samas, kuiniks kompressioon normis, ei viitsi nagu mootorit lahti kiskuda sellisel tasemel
Igaljuhul suur töö äratehtud.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 23 Dets 2017, 20:40
Postitas yeekim
Ardilla kirjutas:Väga tuus! Kus teha lasid?
......
Kes luged oskab, sel' on elus suured eelised
edu ja rahulikku