Honda CB600F `00 ermicas

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
ermicas
Postitusi: 88
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas ermicas »

Tere foorumlased,

Kuna ma olen Biker foorumist saanud juba palju head nõu, infot ja ka meelelahutust siis otsustasin ka oma rattast siia teema teha. Kuna alustan oma esimest hooaega siis oli esimese ratta valik päris korralik peavalu kui aus olla. Tegelikult algas saaga juba aasta alguses varustuse otsimise ja soetamisega, mis esmapilgul juba silme eest kirjuks lõi. Õnneks varustuse uurimise ja proovimisega paralleelselt sain juba palju infot erinevatest ratastest ja hakkas tekkima kindel idee ja nägemus mida oma esimesest rattast tahan ja milleks seda eelkõige kasutama hakkan. Kuna eesmärk on ratast kasutada võimalikult palju igapäevaseks liikumisvahendiks linnavahel (töö, trenn jne.) siis oli selge, et kõige sobivam valik on naked tüüpi ratas. Kuna A-kati lube teen hetkel Hornetiga siis oli see esimene valik millele konkurendiks oli siis Suzuki Bandit/SV1000, Yamaha FZ6N ja Kawasaki Z750. Kuna rida mootor vs. V2 on umbes sama elukestev vaidlus nagu autode puhul turbo vs. suured vabalthingavad siis jah, lugesin, uurisin ja vaatasin tundide viisi videoid võrdlustest kuid jäin siiski 600se rida mootori juurde. Eks elu jooksul neid rattaid tuleb veel, mõned erilisemad kui teised, siis esimeseks rattaks kuulus pommikindel Honda CB600F käib maru hästi.

Otsisin mitu kuud sobivat isendit, käisin erinevaid proovimas, ka 900st Hornetit mis oli väga mõnus oma tõmbelt 8) , kuid midagi erilist ei leidnud. Kuna ma pole just suurim fänn mujalt riigist toodud tehnikal (rattad, autod jne.) siis oli sooviks, et ratas oleks Eesti ajalooga, vähemalt mõned head aastad siin sõitnud. Lõpuks paar nädalat tagasi ilmus müüki, nagu tellitult, üks must 00a Honda Hornet mis jäi ka kohe silma ja kuklasse kummitama. Välimuselt oli näha, et tegemist oma hea omanikuga kes ei pea paljuks investeerida oma aega ja raha rattasse, tehes seda omanäolisemaks. Esimesena torkasid silma mustaks värvitud detailid (kellad, esituli), bar-end peeglid ja custom termokaitse sumpal.

Üks esialgne müügipilt siis:
Pilt

Ja kohapeal käies, teiselt poolt:
Pilt

Ma kohapealsest kontrollist ei hakka siin pikalt seletama kuna eks igaüks, kes ratast ostnud teab ise millest räägiti ja mida vaadati/kontrolliti! Üldmulje nii rattast kui omanikust oli väga hea seega mis seal ikka, sai käed löödud ja ratas koju toodud !!
Kuna stock on IMO vaimuvaestele siis sai kohe käed külge pandud ja esimesena lendasid kõrge kaarega prügikasti need punased platskatted jalatappide juurest, seejärel sai maha võetud üleliigne bling (sumpa termokate, radika kaitserauad) mis saavad lähiajal endale uue, mattmusta välimuse ja seejärel külge tagasi. Tagaistuja käepide ilmselt tagasi külge ei lähegi kuna see rikub ära Horneti "tagumiku" !! Nüüd vaja ainult mõelda lahendus kuidas plastikusse jäänud augud kinni panna...hetkel ajutiseks lahenduseks must toruteip :wack: Lisaks läks külge tuulesirm, mis rattaga kaasa tuli! Mulle meeldib see Harley sportseri look mille antud sirm tekitab.

Lõpptulemus siis selline:
Pilt

Pilt

Vaade sadulast (muide, need bar-end peeglid on üllataval kombel päris head ja oluliselt 8) kui originaal-kroom-rõvedused). Timmisin lenksu natuke madalamaks ka enda maitse järgi niiet hea tahtmise korral, rattaga manööverdades, võib pöidlaküünest ilma jääda :mrgreen:
Pilt

"Sadula" all peidus ka selline "noor" tööriistakomplekt, millega peaks teeääres ka kergemad hooldused õnnestuma:
Pilt

Eks tulevikuplaane on omajagu rattaga kuid vast mõned nädalad suudan nüüd rahulikult olla kuniks taas lammutamuseks läheb :mrgreen:

Eniveis, selline oli minu sissejuhatus oma esimesse kaherattalisse, loodan et meeldis.
Uute uudisteni...seniks aga väänake mõistusega ja turvalist teed (crash)

ermicas




Maario
Postitusi: 98
Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas Maario »

kena ratas,mulle ka sellised jubedalt meeldivad!:)

http://marmoto.weebly.com/
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas AzA »

Kui sa summutit vahetama hakkad, siis paku seda piltidel olevat isendit mulle.
Kui igapäeva ratas, siis uuri esiporika pikendust, kui miski normaalse leiad, anna mulle ka märku :)

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 186 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas villy »

mis "klaasiga" tegu? Kui pikk ise oled ja kuidas töötab?

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7197
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Kas tagaistuja käepide mitte ülevaatusel nõutav detail pole,kui ratas kahekohaline?

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas Kirs »

XL1000 kirjutas:

Kas tagaistuja käepide mitte ülevaatusel nõutav detail pole,kui ratas kahekohaline?

On on. TÜV-i ajaks annab tagasi kruvida.

SERTÃO
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas stev666 »

Mis käetugi???

dr800 2x
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas Kirs »

stev666 kirjutas:

Mis käetugi???

Toest pole keegi rääkinud. Käepide, koht millest käega kinni hoiad. Minu rattal on selleks näiteks üle tagaistuja sadula jooksev nahkrihm.

SERTÃO
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas stev666 »

Paljudel ratastel käib tagumine iste koos selle nahkrihmaga küljest, ning asemele plastik kate. Mis siis üle vaataja ütleb??

dr800 2x
Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 551
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas Kox »

Ilmselt vut-vut istme järgi. Ark näiteks paneks sellise 1 kohaliseks...

Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20 & Suzu VZR 1800 08

Maario
Postitusi: 98
Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas Maario »

Ei tea midagi,ma alles käisin ülevaatusel oma honda cb 500,sellel näiteks pole kuskilt taga kinni hoida,kuid passis 2 kohta,ja üv mees ei öelnud ka midagi!

http://marmoto.weebly.com/
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Ole nüüd ikka, see kus sina käisid ei ole ainuke ülevaatuspunkt Eestis. Mõnes teises punktis võetakse sind näiteks täpselt juhendi järgi ette.

SERTÃO

Maario
Postitusi: 98
Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas Maario »

holma kirjutas:

Ole nüüd ikka, see kus sina käisid ei ole ainuke ülevaatuspunkt Eestis. Mõnes teises punktis võetakse sind näiteks täpselt juhendi järgi ette.

Vot pole kuulnud sellist asja ennem,aga vb tõesti!

http://marmoto.weebly.com/
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
Kasutaja avatar

Teema algataja
ermicas
Postitusi: 88
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas ermicas »

No võttes eelnevaid kommentaare arvesse seoses TÜV nõudega tagaistuja "käepideme" järgi siis ju ei tohiks lõviosa uutest ratastest (just bike ja naked) ÜV-st läbi saada! Enamustel pole ju seal taga mitte midagi. Need käepidemed on eelkõige levinud lisa just klassikutel, endurokatel ja cruiseritel. Bike stiilis ratastel on ju moepärast tagaistmeks pooliku röstleiva suurune pehmendusega nahk ja kõik kuigi needki on "kahe kohalised" rattad passis :roll:
Igatahes kui TÜV-le lähen siis võtan igaksjuhuks käepideme kaasa, midagi öeldakse siis saab kohapeal külge tagasi kruvida :lol:

Selle tuulerismiga ma pole veel korralikult sõitma jõudnud ning miskipärast arvan, et eks ta rohkem selline õrn tuulesuunaja on, kui sedagi. Ise olen 190cm pikk ja mitte just kitsas poiss seega ega ma sealt mingit erilist kaitset tuule eest ei ootagi. Pigem lähen siinkohal stiilipunktide peale välja.

Sellest summutist niipalju, et jah välimuselt on tegu stock pütiga aga kätt väänates saab selgeks, et kellegi teadjama mehe käsi on seal kallal käinud. Ütleme nii, et kui ma õue peal veel palju väänan siis naabritelt pole mõtet suvel saunakutset oodata :mrgreen:
Pikemas perspektiivis on idee pütt üldse alla ära viia...aga sellest siis kui õige aeg käes!
Ideid on tegelikult palju mida teha tahaks niiet eks hakkan vaikselt toimetama...

ermicas

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas Kirs »

ermicas kirjutas:

Bike stiilis ratastel on ju moepärast tagaistmeks pooliku röstleiva suurune pehmendusega nahk ja kõik kuigi needki on "kahe kohalised" rattad passis :roll:

Ja sellesama "röstleiva" ümber käibki ka tehase poolt rihm, mida aksepteeritakse kui kaassõitja käepidet. Kuipalju neid seal ümber hoitakse on iseasi. Minagi ei hoia. TÜV-i ajaks kruvin külge.

Seadusest:
Kood 119. Kaherattalise mootorsõiduki sõitja käepide

Nõuded: 1) kaherattalisel mootorsõidukil peab olema sõitja käepide/käepidemed või rihm.

  1. a või hiljem valmistatud kaherattalisel mootorsõidukil peab sõitja käepide vastama direktiivi 93/32/EMÜ nõuetele;

2) käepide või rihm peab olema kinnitatud nii, et seda oleks mugav kasutada;

3) kahe käepideme olemasolu korral peavad need paiknema sümmeetriliselt, teine teisel sadula küljel.

Kontrollimine: 1) TÜ – vaatlusega;

2) TK ja TJV katsetusel vastavalt direktiivi 93/32/EMÜ (paranduste direktiiv 1999/24/EÜ) metoodikale.

SERTÃO
Kasutaja avatar

Teema algataja
ermicas
Postitusi: 88
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas ermicas »

holma kirjutas:
ermicas kirjutas:

Bike stiilis ratastel on ju moepärast tagaistmeks pooliku röstleiva suurune pehmendusega nahk ja kõik kuigi needki on "kahe kohalised" rattad passis :roll:

Ja sellesama "röstleiva" ümber käibki ka tehase poolt rihm, mida aksepteeritakse kui kaassõitja käepidet. Kuipalju neid seal ümber hoitakse on iseasi. Minagi ei hoia. TÜV-i ajaks kruvin külge.

Seadusest:
Kood 119. Kaherattalise mootorsõiduki sõitja käepide

Nõuded: 1) kaherattalisel mootorsõidukil peab olema sõitja käepide/käepidemed või rihm.

  1. a või hiljem valmistatud kaherattalisel mootorsõidukil peab sõitja käepide vastama direktiivi 93/32/EMÜ nõuetele;

2) käepide või rihm peab olema kinnitatud nii, et seda oleks mugav kasutada;

3) kahe käepideme olemasolu korral peavad need paiknema sümmeetriliselt, teine teisel sadula küljel.

Kontrollimine: 1) TÜ – vaatlusega;

2) TK ja TJV katsetusel vastavalt direktiivi 93/32/EMÜ (paranduste direktiiv 1999/24/EÜ) metoodikale.

Mkaay...tundub, et ÜV-le lähen igaksjuhuks käepide ja kuuskant võti taskus. Loodetavasti saan käepideme enne sõbra käest kätte, kes selle välimust natuke modib 8)
Suured tänud Holma !!

Kasutaja avatar

Teema algataja
ermicas
Postitusi: 88
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas ermicas »

Teretere

Jagan siis teiega killukese oma eilsest päevast. Sain Esmaspäeva õhtul sõbralt jupid kätte, mis värvimises käisid (sumpa termokate, radika kaitserauad, tagaistuja käepide). Täna siis lõuna paiku keerasin osad külge ja mõtlesin, et samas võiks ka natuke tuulutama minna.

Pilt

Varustus selga, tsikkel välja...toores peale ja keeran võtit..."käiab käiab" aga käima ei lähe. Tõ što?? Proovin uuesti...ikka ei midagi! Niimoodi mingi 4-5x järjest. Sel hetkel hakkan erinevaid asju läbi vaatama/proovima: käik sees/väljas, sidur all/üleval, kill-switch klõpsutasin läbi, jalg üleval/all...pärast seda oli sõidutuju juba kadumas ja läks kõne targale sõbrale kes soovitas pmst kõike mida juba proovinud olin, lisaks et prooviks käima lükata. Viimases hädas siis proovisin käima lükata. Pärast kuuendat, tulemusteta korda jooksis lõpuks ka endal "kett maha" ja enam ei jõudnud. Peale tunnist käimast ja proovimist oli ka aku täiesti kottis. Kiskusin siis külje lahti ja panin aku laadima, lisaks olin juba vaimselt valmis, et peab paagi maha võtma ja küünlaid hakkama kontrollima :?

Pilt

Pärast 45 minutilist laadimist proovisin uuesti ja kõmm, käib... :D Ilmselt oli alguses käiamisega küünlad märjaks tõmmanud ja tahtis lihtsalt rahu ja vaikust, lisaks kuna ratas oli 4 päeva seisnud siis ka aku polnud päris koostöö aldis.

Pärast seda episoodi oli vaja end korralikult tühjaks sõita ja sai väänatud selline rahulik 120km ring (Tabasalu, Keila Joa, Niitvälja, Vääna).

Pilt

cheers,
ermicas

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kas see START laadija motikaaku laadimiseks sobib? MF akud impulslaadijat tahavad.

SERTÃO
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas makuke »

Üks tähelepanek. Tsikli peal ei soovita akut laadida, sest protsess on siiski üsna ettearvamatu. Aku võib üle kuumeneda, võib lühisesse minna, akulaadija võib jama teha ja aku ära kärsatada... üsna palju asju võib juhtuda ning 2 kruvi lahti keeramine ja aku eemaldamine tasub ennast ära.

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas Kirs »

See jutt ei puuduta impulslaadijaid. Neil osadel mudelitel lausa vastavad juhtme-pistikukitid kaasas, et ei peakski akut rattalt maha monteerima.

SERTÃO
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas tali »

makuke kirjutas:

Üks tähelepanek. Tsikli peal ei soovita akut laadida, sest protsess on siiski üsna ettearvamatu. Aku võib üle kuumeneda, võib lühisesse minna, akulaadija võib jama teha ja aku ära kärsatada... üsna palju asju võib juhtuda ning 2 kruvi lahti keeramine ja aku eemaldamine tasub ennast ära.

Eriti TDM-il :wack:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

DMaD2
Postitusi: 70
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
Asukoht: Pärnus.

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas DMaD2 »

ermicas kirjutas:

Peale tunnist käimast ja proovimist oli ka aku täiesti kottis.

Hakkasin su teemat lugema sest sõidad sama asjaga mis minagi ja see lause jäi segama kuna sai bikeri lehelt kunagi sellist videot vaadatud. Soovitan vaata läbi, seal põhjendavad ilusti ära miks käiata pikalt ei tohi :)

Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
ermicas
Postitusi: 88
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas ermicas »

DMaD2 kirjutas:
ermicas kirjutas:

Peale tunnist käimast ja proovimist oli ka aku täiesti kottis.

Hakkasin su teemat lugema sest sõidad sama asjaga mis minagi ja see lause jäi segama kuna sai bikeri lehelt kunagi sellist videot vaadatud. Soovitan vaata läbi, seal põhjendavad ilusti ära miks käiata pikalt ei tohi :)

Tänud hea materjali eest, jälle targem :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
ermicas
Postitusi: 88
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas ermicas »

Tervist,

Täna sai siis rattaga Bikeris hoolduses käidud. Kuna ratas on minu jaoks uus, lasin teha korraliku ülevaatuse ja samas kohe TÜV. Mingeid vigu ei leitud ja kõik on rattaga korras. Lisaks sai kontrollitud aku laadimine ja ka sellega on kõik hästi. Niiet viimane "mitte-käivitus" episood on vist vihjeks, et varsti peaks hakkama akut vahetama :P Muidu aga on ratas eelmise omaniku poolt hästi hoitud ja muid puudujääke polnud niiet saab rahus hooajale vastu sõita :)
Hooldustöödest siis: mootoriõli Castrol 10w-40 + filter (õhufilter oli korralik, niiet see läks vana tagasi), jahutusvedeliku vahetus, piduriõli Castrol Dot4. Kuna ostes oli esirehv omadega päris otsas (mustrit seal 1-2mm vahel) siis läks vahetusse ka esirehv. Uueks esirehviks on Pirelli Diablo Strada (päris uut ei ostnud kuna sain ühe hooaja sõitnud rehvi pmst 3x odavamalt kui uue) http://www.visordown.com/reviews/kit/ty ... /5220.html

Pilt

Kuna erilist sõiduilma õues pole siis läks ratas katte alla ja ilmselt peab täna oma emotsiooni mujalt saama :bsmile:

ermicas

Kasutaja avatar

Teema algataja
ermicas
Postitusi: 88
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas ermicas »

Hello,

Vahepealsetest tegemistest siis niipalju, et mõned nädalad tagasi sai ette võetud pikem ring läbi Eesti. Ring ise oli selline: Tallinn-Aegviidu-Jõgeva-Tartu-Saverna (sealkandis olin ööd) -Otepää-Puka-Tõrva-Pärnu-Tallinn. Kokku tuli oma 650km. Horneti sadul on igati mugav ja kui ühes asendis hakkas kann hellaks minema siis on piisavalt ruumi, et teine istumisasend leida. Ainsana miinusema tooksin välja vibratsiooni mis lõpuks kätele hakkas. Ei teagi kas asi on kulunud originaal grippides või lihtsalt ratta omapäras, et pärast 2h sõitu hakkab vaikselt kätele juba :roll:

Pilt

Kuna tegemist oli esimese tõeliselt sooja nädalavahetusega, mõlemil päevil oli üle 25C sooja, ja ring viis valdavalt läbi metsade ja külade siis võite ette kujutada milline surnuaed mu tagil ja kiivril oli esimese päeva õhtuks :mrgreen: Pärast seda küürimist lubasin endale, et Tallinnasse jõudes investeerin korralikesse varustuse puhastus/hooldus vahenditesse. Sai siis välja valitud sellised tooted.

Pilt

Vasakpoolne siis vahend mis annab nahktagile (kindad, saapad jms ka) oma loomuliku läike ja pehmuse tagasi, lisaks kaitseb mustuse eest ja tõstab veekindlust. Parempoolne on spets kiivri puhastusvahend mis on tõesti hea asi ja võtab kõvemadki laibad kiivrilt maha :mrgreen:

Tsikli juurde tagasi tulles üks ebameeldiv kogemus ka. Nädala alguses sõitmas käies kuulsin mingit imelikku häält sõites, justkui metalne kõrin. Kord nagu oli, siis jälle kadus. Mõtlesin, et vast on mõni selline probleem mis ise end parandab kuna see hääl oli tõesti korraks. Siis, päev hiljem jälle sõitmas käies hakkas see hääl aina valjemaks minema. Tõsiasi, et siduriga hääl kadus ja siduri vabastades hakkas jälle pihta. Ilmselgelt seotud siis kuidagi keti ja keti hammasrattaga. Kuna koos kõrinaga tekkis ka vibratsioon vasaku jala juurde siis oli selge, et midagi seal keti ja hammakaga pole päris okei. Peast käisid läbi mõtted ketikomplekti vahetusest, hammaka laager läbi ja muud säärast. Täna päeval Bikeri ette jõudes ja ketti uurides oli selge, et kett vajab esiteks pingutamist kõvasti (lõtk nii 3cm üles/alla) ja hääl/vibra tuleb ilmselt keti käimisest vastu sliderit ja hammakaga korraliku kontakti puudumisest. Bikeris pingutati ja õlitati kett kenasti ära ja anti veel mõni tuhat kilomeetrit armuaega enne kui kett vahetusse läheb. Võtsin siis koju ka purgi ketiõli, et vanast nahast ikka maksimumi välja veaks :)

ermicas

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas AzA »

Selle ratta ketiloks on muide 3-4cm. Lisaks nendele pulkudele hangi turtlewaxi rain repellentit ja õkva visiiri peale. Vihmaga muhedam ja lisaks kergem laipu eemaldada.
Õrn nukkvõlli keti pinguti. Kui hakkab kotti minema kostub mootorist selline kuulipilduja hääl. Saad kohe aru, et midagi teisiti.
Siis sihkerda kohe ära vahetada, edasi küpsetades ..... :mrgreen:
Lisaks hangi tagumine porilaud, kui sul seda pole (Muidu loobib kõntsa tagaamordile).
http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-hornet- ... 3a9116fab5

Esiporika pikendus pole ka paha idee, kuigi natuke rikub pilti (Muidu loobib kõntsa radikale).
http://www.ebay.co.uk/itm/Pyramid-Fende ... 519183108e

Tagaratta polt 88nm. Jäta see number meelde :)

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ermicas
Postitusi: 88
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas ermicas »

Tervist,

Üle pika aja siis taaskord kirjutaks natuke uudiseid ratta kohta. Vahepeal, Juuni-Juuli, jooksul olen kokku sõitnud 4000km ja tuleb tunnistada, et Hornet aina paremaks läheb! Ainus, mis hetkel segab ratta puhul on see rõvedalt kitsas originaal lenks. Selle tahaks kindlasti välja vahetada laiema vastu, mis annaks oluliselt juhtitavusele ja mugavusele juurde. Muu osas aga etteheiteid rattale pole.

Tehnika poole pealt aga pole midagi üleliia head kosta. Juunis hakkas süütelukk vaikselt näkku panema, st mõnikord võti keeras, siis jälle mitte. Noh, 2-3x proovides ikka keeras ja sain ratta käima. Ühel päeval aga enam võti ei keeranud oligi kõik. Tänud sõpradele, kes keeldusid ilma minuta sõitma minemast, sai ratas aga lahti kakutud ja süüteluku alt lüliti lahti ühendatud. Kuna uus lukkude komplekt maksab ca 250 Euri siis otsin hetkel kohta kus saaks vana luku taastada. Sellejaoks peab aga luku maha võtma (tuleb ainult koos prillidega) ja see tähendaks, et ratas seisaks. Praegusi ilmu vaadates siis sry, aga not gonna happen. Seniks keeran süüte sisse-välja kruvikaga :wack:

Parkla remont :mrgreen:

Pilt

Muus osas aga olen rattasse investeerinud:

Uus kett koos hammasratastega (vana oli ikka totaalselt läbi ja viimased 1000km läksid "puhtalt õnne peal" nagu öeldi)
Uus aku

Kes SMASH-l käivad, need teavad :twisted:

Pilt

Õnneks jätsin rehvi niipalju alles, et jõudsin ikka terve nahaga koju. Olen siin vahepeal asendust otsinud vanale rehvile (Bridgestone Battlax BT-023) millega olin väga rahul, kuid vaid keskmine osa jäi nats nõrgaks...vanal rehvil sai ikka traadid välja sõidetud kuna viimased õhtud läksid veits lappama (teeme täna rahulikult...) :mrgreen:
Seekord siis sai taha valitud uueks rehviks Metzeler Roadtech Z6, mis on kahekomponentne rehv (st. keskel tugevam segu kui äärtes), seega eks näis kuidas vastu peab.

Täna sai alla seega järgmised 150km sisse sõitmist venin nagu pommikoer kellel närvid läbi...

Pilt

Selleks korraks siis kõik,

cheers,
ermicas

Viimati muutis ermicas, 23 Juul 2014, 23:44, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas Kirs »

ermicas kirjutas:

Metzeler Roadtech Z6, mis on kahekomponentne rehv

cheers,
ermicas

Kas ikka on? Enda eelmisel rattal kunagi soetasin sama jooksu. Ei mäleta kahekomponentse teemast küll midagi. Küll aga käitus tagaots teinekord kurvides kallutades ebameeldivalt. Miks ei tea. Praeguse rehviga seda jama pole.

SERTÃO
Kasutaja avatar

Kalmer
Postitusi: 546
Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
Tsikkel: Intruder1500
Asukoht: Koeru
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas Kalmer »

Metzleri rehvi just vahetasin välja ...kestis umbes 5500 km 72 kw rattal.Sai uus dunlop taha siis läks käitumine paremaks ,aga see oli sellest ,et kant oli vast :roll:

https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566

Kasutaja avatar

Teema algataja
ermicas
Postitusi: 88
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Honda CB600F `00 ermicas

Lugemata postitus Postitas ermicas »

kalmer1989 kirjutas:

Metzleri rehvi just vahetasin välja ...kestis umbes 5500 km 72 kw rattal.Sai uus dunlop taha siis läks käitumine paremaks ,aga see oli sellest ,et kant oli vast :roll:

Täna sai sõitmas käidud ühe isikuga kellel sama rehv taga (Roadtech Z6), eelmise kahe hooajaga 12000km sõidetud ja rehv endiselt suht kobe. Eks siin ole palju erinevaid tegureid mängus nagu ratas, sõidustiil, kus sõidad jne... Ehk ühtset tõde on raske leida.
Üks sisukaimaid arvustusi antud rehvist: http://www.motorcycle-superstore.com/61 ... -rear-tire

Eks sõidame, näeme :)

ermicas

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”