Honda CB600F `00 ermicas
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 88
- Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
- Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 13 korda
Honda CB600F `00 ermicas
Tere foorumlased,
Kuna ma olen Biker foorumist saanud juba palju head nõu, infot ja ka meelelahutust siis otsustasin ka oma rattast siia teema teha. Kuna alustan oma esimest hooaega siis oli esimese ratta valik päris korralik peavalu kui aus olla. Tegelikult algas saaga juba aasta alguses varustuse otsimise ja soetamisega, mis esmapilgul juba silme eest kirjuks lõi. Õnneks varustuse uurimise ja proovimisega paralleelselt sain juba palju infot erinevatest ratastest ja hakkas tekkima kindel idee ja nägemus mida oma esimesest rattast tahan ja milleks seda eelkõige kasutama hakkan. Kuna eesmärk on ratast kasutada võimalikult palju igapäevaseks liikumisvahendiks linnavahel (töö, trenn jne.) siis oli selge, et kõige sobivam valik on naked tüüpi ratas. Kuna A-kati lube teen hetkel Hornetiga siis oli see esimene valik millele konkurendiks oli siis Suzuki Bandit/SV1000, Yamaha FZ6N ja Kawasaki Z750. Kuna rida mootor vs. V2 on umbes sama elukestev vaidlus nagu autode puhul turbo vs. suured vabalthingavad siis jah, lugesin, uurisin ja vaatasin tundide viisi videoid võrdlustest kuid jäin siiski 600se rida mootori juurde. Eks elu jooksul neid rattaid tuleb veel, mõned erilisemad kui teised, siis esimeseks rattaks kuulus pommikindel Honda CB600F käib maru hästi.
Otsisin mitu kuud sobivat isendit, käisin erinevaid proovimas, ka 900st Hornetit mis oli väga mõnus oma tõmbelt , kuid midagi erilist ei leidnud. Kuna ma pole just suurim fänn mujalt riigist toodud tehnikal (rattad, autod jne.) siis oli sooviks, et ratas oleks Eesti ajalooga, vähemalt mõned head aastad siin sõitnud. Lõpuks paar nädalat tagasi ilmus müüki, nagu tellitult, üks must 00a Honda Hornet mis jäi ka kohe silma ja kuklasse kummitama. Välimuselt oli näha, et tegemist oma hea omanikuga kes ei pea paljuks investeerida oma aega ja raha rattasse, tehes seda omanäolisemaks. Esimesena torkasid silma mustaks värvitud detailid (kellad, esituli), bar-end peeglid ja custom termokaitse sumpal.
Üks esialgne müügipilt siis:
Ja kohapeal käies, teiselt poolt:
Ma kohapealsest kontrollist ei hakka siin pikalt seletama kuna eks igaüks, kes ratast ostnud teab ise millest räägiti ja mida vaadati/kontrolliti! Üldmulje nii rattast kui omanikust oli väga hea seega mis seal ikka, sai käed löödud ja ratas koju toodud !!
Kuna stock on IMO vaimuvaestele siis sai kohe käed külge pandud ja esimesena lendasid kõrge kaarega prügikasti need punased platskatted jalatappide juurest, seejärel sai maha võetud üleliigne bling (sumpa termokate, radika kaitserauad) mis saavad lähiajal endale uue, mattmusta välimuse ja seejärel külge tagasi. Tagaistuja käepide ilmselt tagasi külge ei lähegi kuna see rikub ära Horneti "tagumiku" !! Nüüd vaja ainult mõelda lahendus kuidas plastikusse jäänud augud kinni panna...hetkel ajutiseks lahenduseks must toruteip Lisaks läks külge tuulesirm, mis rattaga kaasa tuli! Mulle meeldib see Harley sportseri look mille antud sirm tekitab.
Lõpptulemus siis selline:
Vaade sadulast (muide, need bar-end peeglid on üllataval kombel päris head ja oluliselt kui originaal-kroom-rõvedused). Timmisin lenksu natuke madalamaks ka enda maitse järgi niiet hea tahtmise korral, rattaga manööverdades, võib pöidlaküünest ilma jääda
"Sadula" all peidus ka selline "noor" tööriistakomplekt, millega peaks teeääres ka kergemad hooldused õnnestuma:
Eks tulevikuplaane on omajagu rattaga kuid vast mõned nädalad suudan nüüd rahulikult olla kuniks taas lammutamuseks läheb
Eniveis, selline oli minu sissejuhatus oma esimesse kaherattalisse, loodan et meeldis.
Uute uudisteni...seniks aga väänake mõistusega ja turvalist teed
ermicas
-
- Postitusi: 98
- Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
- Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Honda CB600F `00 ermicas
kena ratas,mulle ka sellised jubedalt meeldivad!:)
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
Kui sa summutit vahetama hakkad, siis paku seda piltidel olevat isendit mulle.
Kui igapäeva ratas, siis uuri esiporika pikendust, kui miski normaalse leiad, anna mulle ka märku
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
Kas tagaistuja käepide mitte ülevaatusel nõutav detail pole,kui ratas kahekohaline?
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
XL1000 kirjutas:Kas tagaistuja käepide mitte ülevaatusel nõutav detail pole,kui ratas kahekohaline?
On on. TÜV-i ajaks annab tagasi kruvida.
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
stev666 kirjutas:Mis käetugi???
Toest pole keegi rääkinud. Käepide, koht millest käega kinni hoiad. Minu rattal on selleks näiteks üle tagaistuja sadula jooksev nahkrihm.
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
Paljudel ratastel käib tagumine iste koos selle nahkrihmaga küljest, ning asemele plastik kate. Mis siis üle vaataja ütleb??
-
- Postitusi: 551
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
Ilmselt vut-vut istme järgi. Ark näiteks paneks sellise 1 kohaliseks...
-
- Postitusi: 98
- Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
- Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Honda CB600F `00 ermicas
Ei tea midagi,ma alles käisin ülevaatusel oma honda cb 500,sellel näiteks pole kuskilt taga kinni hoida,kuid passis 2 kohta,ja üv mees ei öelnud ka midagi!
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
Ole nüüd ikka, see kus sina käisid ei ole ainuke ülevaatuspunkt Eestis. Mõnes teises punktis võetakse sind näiteks täpselt juhendi järgi ette.
-
- Postitusi: 98
- Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
- Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Honda CB600F `00 ermicas
holma kirjutas:Ole nüüd ikka, see kus sina käisid ei ole ainuke ülevaatuspunkt Eestis. Mõnes teises punktis võetakse sind näiteks täpselt juhendi järgi ette.
Vot pole kuulnud sellist asja ennem,aga vb tõesti!
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
-
Teema algataja - Postitusi: 88
- Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
- Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
No võttes eelnevaid kommentaare arvesse seoses TÜV nõudega tagaistuja "käepideme" järgi siis ju ei tohiks lõviosa uutest ratastest (just bike ja naked) ÜV-st läbi saada! Enamustel pole ju seal taga mitte midagi. Need käepidemed on eelkõige levinud lisa just klassikutel, endurokatel ja cruiseritel. Bike stiilis ratastel on ju moepärast tagaistmeks pooliku röstleiva suurune pehmendusega nahk ja kõik kuigi needki on "kahe kohalised" rattad passis
Igatahes kui TÜV-le lähen siis võtan igaksjuhuks käepideme kaasa, midagi öeldakse siis saab kohapeal külge tagasi kruvida
Selle tuulerismiga ma pole veel korralikult sõitma jõudnud ning miskipärast arvan, et eks ta rohkem selline õrn tuulesuunaja on, kui sedagi. Ise olen 190cm pikk ja mitte just kitsas poiss seega ega ma sealt mingit erilist kaitset tuule eest ei ootagi. Pigem lähen siinkohal stiilipunktide peale välja.
Sellest summutist niipalju, et jah välimuselt on tegu stock pütiga aga kätt väänates saab selgeks, et kellegi teadjama mehe käsi on seal kallal käinud. Ütleme nii, et kui ma õue peal veel palju väänan siis naabritelt pole mõtet suvel saunakutset oodata
Pikemas perspektiivis on idee pütt üldse alla ära viia...aga sellest siis kui õige aeg käes!
Ideid on tegelikult palju mida teha tahaks niiet eks hakkan vaikselt toimetama...
ermicas
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
ermicas kirjutas:Bike stiilis ratastel on ju moepärast tagaistmeks pooliku röstleiva suurune pehmendusega nahk ja kõik kuigi needki on "kahe kohalised" rattad passis
Ja sellesama "röstleiva" ümber käibki ka tehase poolt rihm, mida aksepteeritakse kui kaassõitja käepidet. Kuipalju neid seal ümber hoitakse on iseasi. Minagi ei hoia. TÜV-i ajaks kruvin külge.
Seadusest:
Kood 119. Kaherattalise mootorsõiduki sõitja käepide
Nõuded: 1) kaherattalisel mootorsõidukil peab olema sõitja käepide/käepidemed või rihm.
- a või hiljem valmistatud kaherattalisel mootorsõidukil peab sõitja käepide vastama direktiivi 93/32/EMÜ nõuetele;
2) käepide või rihm peab olema kinnitatud nii, et seda oleks mugav kasutada;
3) kahe käepideme olemasolu korral peavad need paiknema sümmeetriliselt, teine teisel sadula küljel.
Kontrollimine: 1) TÜ – vaatlusega;
2) TK ja TJV katsetusel vastavalt direktiivi 93/32/EMÜ (paranduste direktiiv 1999/24/EÜ) metoodikale.
-
Teema algataja - Postitusi: 88
- Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
- Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
holma kirjutas:ermicas kirjutas:Bike stiilis ratastel on ju moepärast tagaistmeks pooliku röstleiva suurune pehmendusega nahk ja kõik kuigi needki on "kahe kohalised" rattad passis
Ja sellesama "röstleiva" ümber käibki ka tehase poolt rihm, mida aksepteeritakse kui kaassõitja käepidet. Kuipalju neid seal ümber hoitakse on iseasi. Minagi ei hoia. TÜV-i ajaks kruvin külge.
Seadusest:
Kood 119. Kaherattalise mootorsõiduki sõitja käepideNõuded: 1) kaherattalisel mootorsõidukil peab olema sõitja käepide/käepidemed või rihm.
- a või hiljem valmistatud kaherattalisel mootorsõidukil peab sõitja käepide vastama direktiivi 93/32/EMÜ nõuetele;
2) käepide või rihm peab olema kinnitatud nii, et seda oleks mugav kasutada;
3) kahe käepideme olemasolu korral peavad need paiknema sümmeetriliselt, teine teisel sadula küljel.
Kontrollimine: 1) TÜ – vaatlusega;
2) TK ja TJV katsetusel vastavalt direktiivi 93/32/EMÜ (paranduste direktiiv 1999/24/EÜ) metoodikale.
Mkaay...tundub, et ÜV-le lähen igaksjuhuks käepide ja kuuskant võti taskus. Loodetavasti saan käepideme enne sõbra käest kätte, kes selle välimust natuke modib
Suured tänud Holma !!
-
Teema algataja - Postitusi: 88
- Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
- Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
Teretere
Jagan siis teiega killukese oma eilsest päevast. Sain Esmaspäeva õhtul sõbralt jupid kätte, mis värvimises käisid (sumpa termokate, radika kaitserauad, tagaistuja käepide). Täna siis lõuna paiku keerasin osad külge ja mõtlesin, et samas võiks ka natuke tuulutama minna.
Varustus selga, tsikkel välja...toores peale ja keeran võtit..."käiab käiab" aga käima ei lähe. Tõ što?? Proovin uuesti...ikka ei midagi! Niimoodi mingi 4-5x järjest. Sel hetkel hakkan erinevaid asju läbi vaatama/proovima: käik sees/väljas, sidur all/üleval, kill-switch klõpsutasin läbi, jalg üleval/all...pärast seda oli sõidutuju juba kadumas ja läks kõne targale sõbrale kes soovitas pmst kõike mida juba proovinud olin, lisaks et prooviks käima lükata. Viimases hädas siis proovisin käima lükata. Pärast kuuendat, tulemusteta korda jooksis lõpuks ka endal "kett maha" ja enam ei jõudnud. Peale tunnist käimast ja proovimist oli ka aku täiesti kottis. Kiskusin siis külje lahti ja panin aku laadima, lisaks olin juba vaimselt valmis, et peab paagi maha võtma ja küünlaid hakkama kontrollima
Pärast 45 minutilist laadimist proovisin uuesti ja kõmm, käib... Ilmselt oli alguses käiamisega küünlad märjaks tõmmanud ja tahtis lihtsalt rahu ja vaikust, lisaks kuna ratas oli 4 päeva seisnud siis ka aku polnud päris koostöö aldis.
Pärast seda episoodi oli vaja end korralikult tühjaks sõita ja sai väänatud selline rahulik 120km ring (Tabasalu, Keila Joa, Niitvälja, Vääna).
cheers,
ermicas
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
Kas see START laadija motikaaku laadimiseks sobib? MF akud impulslaadijat tahavad.
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Honda CB600F `00 ermicas
Üks tähelepanek. Tsikli peal ei soovita akut laadida, sest protsess on siiski üsna ettearvamatu. Aku võib üle kuumeneda, võib lühisesse minna, akulaadija võib jama teha ja aku ära kärsatada... üsna palju asju võib juhtuda ning 2 kruvi lahti keeramine ja aku eemaldamine tasub ennast ära.
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
See jutt ei puuduta impulslaadijaid. Neil osadel mudelitel lausa vastavad juhtme-pistikukitid kaasas, et ei peakski akut rattalt maha monteerima.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
makuke kirjutas:Üks tähelepanek. Tsikli peal ei soovita akut laadida, sest protsess on siiski üsna ettearvamatu. Aku võib üle kuumeneda, võib lühisesse minna, akulaadija võib jama teha ja aku ära kärsatada... üsna palju asju võib juhtuda ning 2 kruvi lahti keeramine ja aku eemaldamine tasub ennast ära.
Eriti TDM-il
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Honda CB600F `00 ermicas
ermicas kirjutas:Peale tunnist käimast ja proovimist oli ka aku täiesti kottis.
Hakkasin su teemat lugema sest sõidad sama asjaga mis minagi ja see lause jäi segama kuna sai bikeri lehelt kunagi sellist videot vaadatud. Soovitan vaata läbi, seal põhjendavad ilusti ära miks käiata pikalt ei tohi
-
Teema algataja - Postitusi: 88
- Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
- Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
DMaD2 kirjutas:ermicas kirjutas:Peale tunnist käimast ja proovimist oli ka aku täiesti kottis.
Hakkasin su teemat lugema sest sõidad sama asjaga mis minagi ja see lause jäi segama kuna sai bikeri lehelt kunagi sellist videot vaadatud. Soovitan vaata läbi, seal põhjendavad ilusti ära miks käiata pikalt ei tohi
Tänud hea materjali eest, jälle targem
-
Teema algataja - Postitusi: 88
- Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
- Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
Tervist,
Täna sai siis rattaga Bikeris hoolduses käidud. Kuna ratas on minu jaoks uus, lasin teha korraliku ülevaatuse ja samas kohe TÜV. Mingeid vigu ei leitud ja kõik on rattaga korras. Lisaks sai kontrollitud aku laadimine ja ka sellega on kõik hästi. Niiet viimane "mitte-käivitus" episood on vist vihjeks, et varsti peaks hakkama akut vahetama Muidu aga on ratas eelmise omaniku poolt hästi hoitud ja muid puudujääke polnud niiet saab rahus hooajale vastu sõita
Hooldustöödest siis: mootoriõli Castrol 10w-40 + filter (õhufilter oli korralik, niiet see läks vana tagasi), jahutusvedeliku vahetus, piduriõli Castrol Dot4. Kuna ostes oli esirehv omadega päris otsas (mustrit seal 1-2mm vahel) siis läks vahetusse ka esirehv. Uueks esirehviks on Pirelli Diablo Strada (päris uut ei ostnud kuna sain ühe hooaja sõitnud rehvi pmst 3x odavamalt kui uue) http://www.visordown.com/reviews/kit/ty ... /5220.html
Kuna erilist sõiduilma õues pole siis läks ratas katte alla ja ilmselt peab täna oma emotsiooni mujalt saama
ermicas
-
Teema algataja - Postitusi: 88
- Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
- Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
Hello,
Vahepealsetest tegemistest siis niipalju, et mõned nädalad tagasi sai ette võetud pikem ring läbi Eesti. Ring ise oli selline: Tallinn-Aegviidu-Jõgeva-Tartu-Saverna (sealkandis olin ööd) -Otepää-Puka-Tõrva-Pärnu-Tallinn. Kokku tuli oma 650km. Horneti sadul on igati mugav ja kui ühes asendis hakkas kann hellaks minema siis on piisavalt ruumi, et teine istumisasend leida. Ainsana miinusema tooksin välja vibratsiooni mis lõpuks kätele hakkas. Ei teagi kas asi on kulunud originaal grippides või lihtsalt ratta omapäras, et pärast 2h sõitu hakkab vaikselt kätele juba
Kuna tegemist oli esimese tõeliselt sooja nädalavahetusega, mõlemil päevil oli üle 25C sooja, ja ring viis valdavalt läbi metsade ja külade siis võite ette kujutada milline surnuaed mu tagil ja kiivril oli esimese päeva õhtuks Pärast seda küürimist lubasin endale, et Tallinnasse jõudes investeerin korralikesse varustuse puhastus/hooldus vahenditesse. Sai siis välja valitud sellised tooted.
Vasakpoolne siis vahend mis annab nahktagile (kindad, saapad jms ka) oma loomuliku läike ja pehmuse tagasi, lisaks kaitseb mustuse eest ja tõstab veekindlust. Parempoolne on spets kiivri puhastusvahend mis on tõesti hea asi ja võtab kõvemadki laibad kiivrilt maha
Tsikli juurde tagasi tulles üks ebameeldiv kogemus ka. Nädala alguses sõitmas käies kuulsin mingit imelikku häält sõites, justkui metalne kõrin. Kord nagu oli, siis jälle kadus. Mõtlesin, et vast on mõni selline probleem mis ise end parandab kuna see hääl oli tõesti korraks. Siis, päev hiljem jälle sõitmas käies hakkas see hääl aina valjemaks minema. Tõsiasi, et siduriga hääl kadus ja siduri vabastades hakkas jälle pihta. Ilmselgelt seotud siis kuidagi keti ja keti hammasrattaga. Kuna koos kõrinaga tekkis ka vibratsioon vasaku jala juurde siis oli selge, et midagi seal keti ja hammakaga pole päris okei. Peast käisid läbi mõtted ketikomplekti vahetusest, hammaka laager läbi ja muud säärast. Täna päeval Bikeri ette jõudes ja ketti uurides oli selge, et kett vajab esiteks pingutamist kõvasti (lõtk nii 3cm üles/alla) ja hääl/vibra tuleb ilmselt keti käimisest vastu sliderit ja hammakaga korraliku kontakti puudumisest. Bikeris pingutati ja õlitati kett kenasti ära ja anti veel mõni tuhat kilomeetrit armuaega enne kui kett vahetusse läheb. Võtsin siis koju ka purgi ketiõli, et vanast nahast ikka maksimumi välja veaks
ermicas
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
Selle ratta ketiloks on muide 3-4cm. Lisaks nendele pulkudele hangi turtlewaxi rain repellentit ja õkva visiiri peale. Vihmaga muhedam ja lisaks kergem laipu eemaldada.
Õrn nukkvõlli keti pinguti. Kui hakkab kotti minema kostub mootorist selline kuulipilduja hääl. Saad kohe aru, et midagi teisiti.
Siis sihkerda kohe ära vahetada, edasi küpsetades .....
Lisaks hangi tagumine porilaud, kui sul seda pole (Muidu loobib kõntsa tagaamordile).
http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-hornet- ... 3a9116fab5
Esiporika pikendus pole ka paha idee, kuigi natuke rikub pilti (Muidu loobib kõntsa radikale).
http://www.ebay.co.uk/itm/Pyramid-Fende ... 519183108e
Tagaratta polt 88nm. Jäta see number meelde
-
Teema algataja - Postitusi: 88
- Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
- Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
Tervist,
Üle pika aja siis taaskord kirjutaks natuke uudiseid ratta kohta. Vahepeal, Juuni-Juuli, jooksul olen kokku sõitnud 4000km ja tuleb tunnistada, et Hornet aina paremaks läheb! Ainus, mis hetkel segab ratta puhul on see rõvedalt kitsas originaal lenks. Selle tahaks kindlasti välja vahetada laiema vastu, mis annaks oluliselt juhtitavusele ja mugavusele juurde. Muu osas aga etteheiteid rattale pole.
Tehnika poole pealt aga pole midagi üleliia head kosta. Juunis hakkas süütelukk vaikselt näkku panema, st mõnikord võti keeras, siis jälle mitte. Noh, 2-3x proovides ikka keeras ja sain ratta käima. Ühel päeval aga enam võti ei keeranud oligi kõik. Tänud sõpradele, kes keeldusid ilma minuta sõitma minemast, sai ratas aga lahti kakutud ja süüteluku alt lüliti lahti ühendatud. Kuna uus lukkude komplekt maksab ca 250 Euri siis otsin hetkel kohta kus saaks vana luku taastada. Sellejaoks peab aga luku maha võtma (tuleb ainult koos prillidega) ja see tähendaks, et ratas seisaks. Praegusi ilmu vaadates siis sry, aga not gonna happen. Seniks keeran süüte sisse-välja kruvikaga
Parkla remont
Muus osas aga olen rattasse investeerinud:
Uus kett koos hammasratastega (vana oli ikka totaalselt läbi ja viimased 1000km läksid "puhtalt õnne peal" nagu öeldi)
Uus aku
Kes SMASH-l käivad, need teavad
Õnneks jätsin rehvi niipalju alles, et jõudsin ikka terve nahaga koju. Olen siin vahepeal asendust otsinud vanale rehvile (Bridgestone Battlax BT-023) millega olin väga rahul, kuid vaid keskmine osa jäi nats nõrgaks...vanal rehvil sai ikka traadid välja sõidetud kuna viimased õhtud läksid veits lappama (teeme täna rahulikult...)
Seekord siis sai taha valitud uueks rehviks Metzeler Roadtech Z6, mis on kahekomponentne rehv (st. keskel tugevam segu kui äärtes), seega eks näis kuidas vastu peab.
Täna sai alla seega järgmised 150km sisse sõitmist venin nagu pommikoer kellel närvid läbi...
Selleks korraks siis kõik,
cheers,
ermicas
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
ermicas kirjutas:Metzeler Roadtech Z6, mis on kahekomponentne rehv
cheers,
ermicas
Kas ikka on? Enda eelmisel rattal kunagi soetasin sama jooksu. Ei mäleta kahekomponentse teemast küll midagi. Küll aga käitus tagaots teinekord kurvides kallutades ebameeldivalt. Miks ei tea. Praeguse rehviga seda jama pole.
-
- Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
Metzleri rehvi just vahetasin välja ...kestis umbes 5500 km 72 kw rattal.Sai uus dunlop taha siis läks käitumine paremaks ,aga see oli sellest ,et kant oli vast
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
-
Teema algataja - Postitusi: 88
- Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
- Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Honda CB600F `00 ermicas
kalmer1989 kirjutas:Metzleri rehvi just vahetasin välja ...kestis umbes 5500 km 72 kw rattal.Sai uus dunlop taha siis läks käitumine paremaks ,aga see oli sellest ,et kant oli vast
Täna sai sõitmas käidud ühe isikuga kellel sama rehv taga (Roadtech Z6), eelmise kahe hooajaga 12000km sõidetud ja rehv endiselt suht kobe. Eks siin ole palju erinevaid tegureid mängus nagu ratas, sõidustiil, kus sõidad jne... Ehk ühtset tõde on raske leida.
Üks sisukaimaid arvustusi antud rehvist: http://www.motorcycle-superstore.com/61 ... -rear-tire
Eks sõidame, näeme
ermicas
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.