IonHorse Elektri Võrr

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
IonHorse
Postitusi: 2
Liitunud: 31 Juul 2014, 12:23
Tsikkel: Ehitusjärgus

IonHorse Elektri Võrr

Lugemata postitus Postitas IonHorse »

Tere! :bsmile:

Nimelt tulen siia oma projektipäevikut pidama nüüdsest. Sain tuttavatelt infot veidikene et siist saab ka Tsikkli nõu ja abi.

Taustainfot projektist.
Olen paras elektrifänn (Elektroonika ja energeetik) ja otsustasin et on aeg õpitu kasutusse panna.
Plaan teha elektriline tsikkel, nimega IonHorse.

Vajan teie abi.
Praegu motikat veel välja valinud pole kuid nüüd peab seda hakkama tegema, kuna mul on teada vaja kui suurt ruumi ma saan Kasutada elektri asjade jaoks
Bike oleks parim variant, kuna tal väikseim ristlõikepindala ja aerodünaamika on soosivam 70 kuni 110 km/h kiiruste ajal.
Kontroller on suurema võimsuse võimekusega kui mootor tulemas, Elektrimootorite lahe asi on see et neil jääb võimsust piirama temperatuur, seega saan kohapealt külmalt minnes isegi 50 Kw välja pigistada, kui jälgida tempi.

Siit küsimus laiale Ringile Palun aidake otsida/vaadake garaaži ja võtke minuga kontakti et mulle leida sobiv Bike toormaterjal.
Mida odavam seda parem, kuid Võiks olla 500CC, kaalun ka väiksemaid pakkumisi, mitte alla 125CC pakkuda, Mida suurema mootoriga isend seda parem. Miks? Plaan panna akusid nii palju peale kui Võimalik.
Eesmärk on saada 250km kilometraaž ühe laadimisega. Tundub utoopiline kuid akusid ma jagan ja olen üsna kindel et ma saan kuskil vähemalt 200wh/kg elemendid omale. ( Oman paari sellist juba. Sai testimise eesmärgiks tellitud.)

Seisukord mis peaks olema Bikel

Must Be
sirge raam
töötav vedrustus
töötavad pidurid
tagumine hammasratas OK korras.
Pm mehhaaniliselt korras bike.

nice to have
esituli.
iste

Rohkemat pole vaja. ülejäänud on plaanis ise vormida ja ise teha. Projekti pikkus oleks umbkaudu aasta. Hõlmaks enda all ka siia pilte ja tutvustusi, millega ma parasjagu tegelen. Ühendan osad elektroonika asjad ka siin oma kooli magistritööga. Salaplaan on need Teaduspässid täiesti uppi lüüa oma tööga.

Mis praegu valmimas on:
TODO

Mootor- sõidab juba eesti poole. Pole kompetentsi et ise koostada võimas ja kompaktne mootor. 20 kW PMSM mootor. Peak 50kW, kuni 30 Sek. Torque, võllilt 300 Nm, kui kiire kalkulatsioon teha saab rattast kätte kuskil 500Nm, Sõltub paljustki ülekandest ja mis ma maks kiiruseks sätin.
Kontroller - prototüübitud, Software pool poolik veel, ootab mootorit. Kontroller tuleb võimsam kui mootor. Just in case, kui hiljem vaja väheke rohkem võimsust kätte saada või kui vaja paremat mootorit. 8)
Power distribution module - ahelad on ükshaaval prototüübitud, ootab trükkplaadi koostamist ja jahutuse mõtlemist, teha veel kaitseahelaid lühiste korral.
Aju ja Dashboard - Pole veel algust tehtud aga plaan on Tron Stiilis Dashboard teha.
Tuled - Kuhu võimalik, on plaan Led-id panna. Arvatavasti tuleb need osta, kuna vist seadusejärgi peab olema CE märgistus nendel peal.
Akud - Sõltub otseselt Bikest, ei saa enne midagi kindlat vaadata kui bike käes. Eesmärk, niipalju kui mahub.
aku kontrollsüsteem - WIP, tegelen Datasheetide uurimise ja ahelate õppimisega.

  • nipetnäpet asju.(hammakad, kinnitused, gondlid, Vesijahutus, jne.

Palju tuleb käsitööd, gondlid, hammasattad, kinnitused jne.
Olen klaasriidega möllanud mõningad aastad tagasi. Kui raha jääb rohkem üle on plaan teha edevam gondel CarbonFiberist, elame ja näeme..
Keevitusega olen ka sinapeal. Seega pole probleeme eriti.
Auto värvitöid olen ka teinud enne.

Kavandid on paberil olemas, kui saan skänneri viskan siia visandid ülesse
Üldplaani järgi tuleb valget värvi Bike. Oman tumedat autot ja suvel on põrgupalav seal alati.

Guugeldades leidsin miskit sellist. Enda sihik on ka sinnakanti.
https://www.ecotricity.co.uk/about-ecot ... se/gallery

Andke tagasisiet ja omi mõtteid.



IonHorse. Kodukootud ElektriPill WIP.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: IonHorse Elektri Võrr

Lugemata postitus Postitas mella »

Mõistlik oleks eelnevalt veidi alloleva teema tegijaga konsulteerida.
Kindlasti paned sisse rohkem kui hiljem tagasi saad ning mingit üüberpilli ikka ei tule.

http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=56&t=51901

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: IonHorse Elektri Võrr

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kas sa mingit muud nime ei taha võtta nt.IonDunkey see Ion horse justkui patenteeritud.Siin foorumis üks elektrikas leidis kajastamist,kasuta otsingut.P.S.mina kasutaks mingit suurte ratastega rollerit toorikuks.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Teema algataja
IonHorse
Postitusi: 2
Liitunud: 31 Juul 2014, 12:23
Tsikkel: Ehitusjärgus

Re: IonHorse Elektri Võrr

Lugemata postitus Postitas IonHorse »

Rahu rahu, ega nimi meest riku. Nimi on Lahtine, kuid PCB-dele on juba see nimi peale joonistatud. Vaja muusat veidi piitsutada et originaalsem nimi välja mõelda. Kuid las see jääb lõpufaasi.
Aitäh tooriku info eest. uurin ka seda varianti.

Olen teadlik et ostes saab odavamalt, kuid isetegemie rõõm on ka miskit.
Olles ise igapäevaselt elektrimootoritega seotud on hea ka oma asja arendada. Saab ka ise targaks.
Oman ka väiksemat kogemust akudega ja sagedusmuunduritega.

Lihtsalt pikemat aega olnud mõte ja nüüd oli kavatsus hakata realiseermima kogu seda kremplit.
Tean ka et see aasta on suht koht ebareaalne, kuid ennast peab kuidagi innustama ka.

Aitäh selle eelneva lingi eest, võtan kontakti et uurida kuidas arvelevõtmine ja ARK asjad käivad.

IonHorse. Kodukootud ElektriPill WIP.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: IonHorse Elektri Võrr

Lugemata postitus Postitas mella »

Pigem võta kontakti tehniliste lahenduste osas. Et pärast ei tuleks hala teemal "mõte oli hea, aga välja kukkus nagu tavaliselt" ;)

IonHorse kirjutas:

Aitäh selle eelneva lingi eest, võtan kontakti et uurida kuidas arvelevõtmine ja ARK asjad käivad.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”