2x scrambler Domikat (nx650)

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 705
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 7 korda

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas Andrea » 30 Juul 2015, 23:16

Väga vinged aparaadid. Värviteema on 5+, täpselt minu maitse, kui aus olla :mrgreen: A mis peale Domikas vol 2 tuleb? Tundub sügav põhi olevat :bsmile:


Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014
Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 48 korda

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas ducatu » 18 Aug 2015, 23:06

Andrea kirjutas:Väga vinged aparaadid. Värviteema on 5+, täpselt minu maitse, kui aus olla :mrgreen: A mis peale Domikas vol 2 tuleb? Tundub sügav põhi olevat :bsmile:

Kui teaks kõiki vastuseid siis oleks vist igav. A kui peaks miskit toimuma, eks ma annan ikka teada. :bsmile:

3-4 paagitäit kütust viimase nädalaga läbi uhanud. Suu on kogu aeg kõrvuni. Kruusal on ikka eriti äge - soojad ilmad, päike, sügisesed põllud ja tuumaseene suurune tolmupilv tahavaatepeeglis. Ülim. Oleks nagu uuesti mootorratast avastamas.

Väike suitsupaus. Kus? Krt seda teab. Ja polegi oluline.
Pilt
Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas Deiv » 19 Aug 2015, 09:48

Lugupidamine (w)
Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 48 korda

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas ducatu » 06 Sept 2015, 20:42

Sihipärasel kasutamisel poris ja vihmas sai selgeks, et esiporikas on nadi.
Üldiselt võib aga rahule jääda, sest midagi küljest ära ei kukkunud ja katki ka ei läinud.
Pilt
Pilt
Kuna läbi prillide teed enam näha polnud, sai ilma prillide ja maskita proovitud. Kui päris aus olla siis ei olnud taevastki näha. Tulemuseks see, et hamba all krudises veel jupp aega pärast sõitugi.

Kui täiustamiseks juba läheb siis vaja miski lapats ka külge kruvida, mis hoiaks ehk tagaamordist suurema sopa eemal.
Pilt

Kuna mudas ei olnud fotokat käepärast siis paar pilti juba kõvasti kuivemast paigast. Päikegi tuli välja.
Pilt
Pilt

Ja nii algabki uus hooaeg :D
Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 288
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Pole
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas tito » 07 Sept 2015, 08:40

ducatu kirjutas:
Spoiler:
Pilt
Über lahe kiiver!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8214
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 200 korda
Kontakt:

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas Piipz » 07 Sept 2015, 13:23

Lahe, et keegi päriselt ka oma iseehitatud scrambleri metsa julgeb viia.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 48 korda

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas ducatu » 07 Sept 2015, 17:56

tito kirjutas: ...lahe kiiver!
Kiiver ise on kõige odavam avatud lõuaga. Mask on arvatavasti see, mis su arvates kiivri koos prillidega lahedaks teeb.
Pilt
Piipz kirjutas:Lahe, et keegi päriselt ka oma iseehitatud scrambleri metsa julgeb viia.
Arvan sama. Ja olen päris kindel, et antud ratas hakabki minu käes rohkem metsa nägema kui asfaldit. Teinekord võib muidugi ka juhtuda, et mets, kuhu vaja jõuda, asub kaugemal ning seetõttu vaja ka asfaldil sõita, et õigeks ajaks kohale jõuda.
Kui selliseid rattaid oleks rohkem siis võiks aastas korra mõõtugi võtta. Mets oleks vist palju tahetud aga Ranna Speedwayl näiteks.
Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 288
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Pole
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas tito » 07 Sept 2015, 19:01

ducatu kirjutas: Kiiver ise on kõige odavam avatud lõuaga. Mask on arvatavasti see, mis su arvates kiivri koos prillidega lahedaks teeb.
Ma mõtlesin, et see kõik komplektis :oops:
Iga päev muutkui õpin :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 48 korda

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas ducatu » 02 Dets 2015, 00:39

Lõpetasin vist ka selleks aastaks oma sõidud domikaga, kuigi kindlustus aastaringselt peal ning ilma veel nagu on..., kes teab.
Veel nädala eest sai kolmel-neljal õhtul Männikul nahagi märjaks. Pimedas kulus lisaks pähe topitud pealamp marjaks. Tänu sellele ka teadmine, et hirmus palju jäneseid elab Männikul - ei möödunud kordagi kui mõni ratta alt läbi ei tahtnud lipsata.
Jätsin õhtused sõidud katki, sest väike mure tekkis. Sellest pisut hiljem. Nokitsemise jutu peale.
Nokitsesin esitulele raami, et saaks selle värinast lahti, mõne pirni ostmata jätta ja lisaks sõidu pealt ka väikese reguleerimise ette võtta. Nagu autodel, millel kolm-neli asendit. Sõltuvalt koorma raskusest :) Kuna varasem põhikinnitus tule jaoks sai omajagu vetruv siis võimalik päris arvestataval määral valgusvihku suunata ja ise samal ajal sadulas olla ning peale keerata.
Pilt
Tuleval aastal plaanis natukene tekke ja patju kaasas vedada. Sellest siis kotiraamid. Käeharjutuseks võtsin nurgas seisva torujupi. Nats jäi pikkusest puudu :)
Pilt
Kui keegi teab ja annaks märku, kust saaks 15mm läbimõõdu ja 1,5mm seinaga mustast metallist toru, oleksin tänulik. Nii 5m oleks vaja. Kõikjalt leiab 16mm toru aga vaja oleks just 15.

Tagasi tulles mure teema juurde. Võta nüüd kinni, millal see esimest korda kõrvu kostis, kas kohe peale tehtud õlivahetust või külmemate ilmade saabudes, siis kui rohkem "toorest" vaja näppida.
Ühesõnaga, külmkäivutuse järgselt on ca ühe minuti jooksul sidurikaane alt kosta sirina-kõrina vahepealset võõrast häält. Ja pigem on seda paremini kuulda kui "toores" peal, ehk pöörded kõrgemal. Minuti möödudes ei midagi - sõida palju jaksad. Kaane kiskusin maha. Kõik on ilus puhas, mingit võõrkeha karteripõhjas ei olnud ja otseselt lahti kah midagi ei ole. Ainukene kulumisjälg, mille tuvastasin on võlli otsas, mis sidurikaane pessa, puksi sisse toetub. Otseselt mingit soont, kuhu küüs taha jääks, ei ole. Päris tervet mootorit nüüd selle üheminutilise sirina pärast ei tahaks hakata lahti kiskuma. Äkki on mõnel domikahundil mõni hea soovitus jagada, millest alustada?
Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936

siilipoiss
Postitusi: 21
Liitunud: 11 Sept 2007, 12:46
Asukoht: Tallinn

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas siilipoiss » 02 Dets 2015, 12:11

ducatu kirjutas:Ühesõnaga, külmkäivutuse järgselt on ca ühe minuti jooksul sidurikaane alt kosta sirina-kõrina vahepealset võõrast häält. Ja pigem on seda paremini kuulda kui "toores" peal, ehk pöörded kõrgemal. Minuti möödudes ei midagi - sõida palju jaksad. Kaane kiskusin maha. Kõik on ilus puhas, mingit võõrkeha karteripõhjas ei olnud ja otseselt lahti kah midagi ei ole. Ainukene kulumisjälg, mille tuvastasin on võlli otsas, mis sidurikaane pessa, puksi sisse toetub. Otseselt mingit soont, kuhu küüs taha jääks, ei ole. Päris tervet mootorit nüüd selle üheminutilise sirina pärast ei tahaks hakata lahti kiskuma. Äkki on mõnel domikahundil mõni hea soovitus jagada, millest alustada?
Minu domikal on umbes samad sümptomid peale külmkäivitust. Motoremondi ajal ~6000-7000 km tagasi said sisse uued õlipumba hammakad ja ise kahtlustan, et hääl tuleb sealt. Mis seda täpselt põhjustab, ei oska öelda. Mingit võõrkeha ei ole ka ise leidnud kusagilt.
Kasutaja avatar

koi
Toetajaliige
Postitusi: 1756
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: Honda CX 500ES
Asukoht: Saue
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 35 korda

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas koi » 02 Dets 2015, 12:39

Seda toru küsi Hydroscandist. Hüdraulika toru on sellist, aga neil vist musta pole. On korralik kadmeeritud ikka.
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

Erik
Postitusi: 304
Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
Tsikkel: jawaha
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 6 korda

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas Erik » 02 Dets 2015, 18:07

lisaks oled tagatule leidnud ja vahepeal ka numbrimärgi kaotanud? :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 48 korda

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas ducatu » 02 Dets 2015, 21:41

koi kirjutas:Seda toru küsi Hydroscandist. Hüdraulika toru on sellist, aga neil vist musta pole. On korralik kadmeeritud ikka.
Suured tänud. Hydroscandi kataloog näitab isegi musta 15x1,5. Mis võib tähendada, et juba homme läheb suuremaks raua väänamiseks.
siilipoiss kirjutas: Minu domikal on umbes samad sümptomid peale külmkäivitust. Motoremondi ajal ~6000-7000 km tagasi said sisse uued õlipumba hammakad ja ise kahtlustan, et hääl tuleb sealt. Mis seda täpselt põhjustab, ei oska öelda. Mingit võõrkeha ei ole ka ise leidnud kusagilt.
Mis põhjusel õlipumba hammakaid vahetasid?
Minu domikal paistab mootor seest kui uus, hammakad samuti. Eks peab vist hakkama vaikselt manualis näpuga järgi ajama ja ükshaaval tolerantse üle kontrollima. Ma tahaks olla kindel, et 6-7 tuh. km saaks ilma igasuguse üleliigse jamata läbida. Kuigi see sirin-kõrin tundubki rohkem hinge kraapima kui miskit olulist häda põhjustama. Pole kahjuks varasemalt erilist kokkupuudet kah selle mootoriga - aga ega ma ei jäta. Kui vaja, läheb algosadeks. Kui ükskord selgusele jõuan, eks siis annan siia märku ka.
Erik kirjutas:lisaks oled tagatule leidnud ja vahepeal ka numbrimärgi kaotanud? :)
Tagatule kohta sai mitmelgi korral nurinat kuulda ja seetõttu sai pisut nähtavam. Numbrimärk ikka veel samas asendis. Isegi pildile jäänud. Üks tagarehv juba läbi ja selle aja peale pole küljest ära veel midagi kukkunud, pigem nipet-näpet detaile juurdegi tekkinud. Esiporika pikendus sai päris huvitav - silmad jäävad nüüd juba kuivaks, mistõttu nähtavus porise ilmagagi tasemel. Kannatab võistelda :) Nüüd saab kogu sopa endale esituli. Uskumatu lihtsalt, et kui tahta pori eemal hoida, vaja esiporika ots üle esiratta vist ajada. Seda muidugi ei juhtu. Teine võimalus oleks muidugi porikas alla tuua. Aga sedagi vist ei juhtu.
Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6176
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 776 korda
Tänatud: 642 korda
Kontakt:

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 03 Dets 2015, 10:41

ducatu kirjutas:Tagatule kohta sai mitmelgi korral nurinat kuulda ja seetõttu sai pisut nähtavam. Numbrimärk ikka veel samas asendis. Isegi pildile jäänud. Üks tagarehv juba läbi ja selle aja peale pole küljest ära veel midagi kukkunud, pigem nipet-näpet detaile juurdegi tekkinud. Esiporika pikendus sai päris huvitav - silmad jäävad nüüd juba kuivaks, mistõttu nähtavus porise ilmagagi tasemel. Kannatab võistelda :) Nüüd saab kogu sopa endale esituli. Uskumatu lihtsalt, et kui tahta pori eemal hoida, vaja esiporika ots üle esiratta vist ajada. Seda muidugi ei juhtu. Teine võimalus oleks muidugi porikas alla tuua. Aga sedagi vist ei juhtu.
Piltideta on kena õhtujutt - pole pilte, pole olnud.
Pilte! Pilte! Pilte! :)
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1402
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas tali » 03 Dets 2015, 11:29

Päriselt, Mäc! Lihtsalt ei viitsi paar postitust üles poole kerida või? :lol:
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6176
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 776 korda
Tänatud: 642 korda
Kontakt:

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 03 Dets 2015, 16:10

tali kirjutas:Päriselt, Mäc! Lihtsalt ei viitsi paar postitust üles poole kerida või? :lol:
Ei, oskamatus, scrollimine pole veel selge. ;-) Kas sa palun scrollid üles ja leiad piltidelt kirjeldatud esiporilaua uue lahenduse?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1402
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas tali » 04 Dets 2015, 23:29

Pidasin saba silmas, esiporikat tõesti pole, sry :oops:
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

Tuono

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas Tuono » 05 Dets 2015, 11:28

Siin piltidel olev esiporika lahendus on kopeeritud mini mopeedilt https://www.google.fi/search?q=riga+min ... eYvQCYM%3A
Kasutaja avatar

Erik
Postitusi: 304
Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
Tsikkel: jawaha
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 6 korda

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas Erik » 05 Dets 2015, 20:53

ducatu kirjutas:
Erik kirjutas:lisaks oled tagatule leidnud ja vahepeal ka numbrimärgi kaotanud? :)
Numbrimärk ikka veel samas asendis.
pildilt paistab, et kinnitusele pisut rauda juurde pandud. :)

kohvri/koti lahendust ootan huviga!
Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 48 korda

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas ducatu » 27 Dets 2015, 16:25

Ümbermaailmareisiks valmis...

Pilt
Pilt
Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 48 korda

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas ducatu » 04 Mär 2016, 19:32

Uueks hooajaks saab küpsisekarbikaas asenduse.
Pilt

Mõned fotod bagramblerist.
Kokku pea 100 liitrit mahtu koos torukotiga.
Pilt
Pilt
Keda huvitab siis toru kulus ca 4m ja küljekotid olid hinnaga 18.50 tükist ja leitavad siit: http://www.travermotox.ee/index.php?tr=3&ctg=82&it=2211
Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936

ats30
Postitusi: 576
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 144 korda
Tänatud: 59 korda

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas ats30 » 17 Apr 2016, 14:39

Peen töö ja meeletu kannatus! Eelmisel aastal orienteerumisel vist juhtusin nägema ka elusuuruses ...?
Kas õhupuhasti jäi täis mahus originaal ja omale kohale?
Kuidas eelarve kujunes, võrreldes prognoosiga?

Igasugu kriipivatest häältest Domika/Donna mootoris- sõitsin kunagi ühel matkal terve õlivahetusvälba (ca 3000km) kuiva mootoriga. Miks, sellest on pikemalt juttu ühes minu reisijutus, mis on kusagil huvilistele leitav. Igatahes, kui õli sisse sai, oli koju veel mõnituhat km. Ei kuiva ega õlise mootoriga ei olnud kordagi probleemi ei jõu ega käivitamisega. Mis kõige veidram, mootorit lahti võttes selgus, et kannatada on saanud ainult nukkvõll ja nookurid, mis olid lihtast ära kulunud. Vändal ja kepsul-kepsusõrmel ei ole isegi tuntavat loksu. Nii et igasugune pisike vaevukuuldav võõras heli ei pruugi olla muud kui esteetiline "viga". Aga meenub, et igasugu võllide otsas peaks olema terasseibid. See käib selle jutu kohta, kus mainisid, et miski võlli ots paistis kulumisjäljega vms.
Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 48 korda

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas ducatu » 17 Apr 2016, 22:30

ats30 kirjutas:Peen töö ja meeletu kannatus!
Tänan. Kannatus vast siiski nii väga mitte :) – pigem ikka pikk teraapia :)
Sõna „Kannatus“ tundub olema vist paaris sõnaga „Muretsema“. Muretsesin omale mootorratta – no ma tahaks näha seda mootorratta omanikku, kes muudkui muretseb, et tal mootorratas on. Võiks ikka natukene lõbusam olla kui muudkui muretseda ja kannatada :)
ats30 kirjutas:Eelmisel aastal orienteerumisel vist juhtusin nägema ka elusuuruses ...?
Jep. Kahest viimasest etapist sai osa võetud küll. Väga äge. Sel aastal kindlasti jälle. Nüüd jään ehk aftekalegi, sest telk, madrats ja padi peaks kenasti kaasa mahtuma.
ats30 kirjutas:Kas õhupuhasti jäi täis mahus originaal ja omale kohale?
Antud rattal ei jäänud õhupuhasti alles, sest sabaraami väänamisel ja „joone“ tagaajamisel see ei oleks eriti lihtsasti enam õnnestunud. Tänasel päeval filtreerib sisseimetavat õhku päris kenake UNI švammfilter, mille Streetmoto mulle välja otsis. Raami vahele sai painutatud ja keevitatud kenake plekitükk, et võiks iga ilmaga läbi iga pinnase sõita, kartmata filtri kerget määrdumist. Küll aga saab teisel Domikal kenasti hakkama originaaliga.
Pilt
ats30 kirjutas:Kuidas eelarve kujunes, võrreldes prognoosiga?
Eelarve ... jah. Sellega on pisut keerulisem. Plaanid muutusid omajagu töö käigus. Aga suures plaanis olen varasemalt eesmärgistanud, et igas kuus oleks kulutada ca 200€. Kui palju see nüüd antud projekti puhul õnnestus – ma täpselt ei teagi :) Aga kohe saan ise ka teada.
Püüaks siis kokku lugeda, sest mõned arved on veel leitavad:
1. Toorik Domikas tuli kätte hinnaga 800€. Hiljem olen igasugu projektist üle jäänud juppide eest tagasi saanud ca 250-300€
No ütleme, et toorik siis 550€

2. Esiporikas. Osta.ee oksjon. Saabus Põlvamaalt. 6,95€
Pilt
Pilt

3. Tagaporikas samuti osta.ee oksjonilt. Varemalt IŽ 350 või 49 oma. Hind 25€
Pilt

4. Tankituli Tagadi vanakraamilaadalt. Müüja küsis ilusama eest vist 70 ja koledama eest 50. Kauplesin roostesema lõpuks 40-ga. Hiljem siis Tööriistamarektist uus Hella sisu veel juurde. 27. Kokku siis tulele 67€

Pilt

5. Paak. Ebay oksjon 112,50 + 50 post. Saabus Iirimaalt. Kokku 162,50€

6. Komplektne tagavelg, millest läks käiku velje pöid ette. Ebay oksjon 55,92 + 40,90 post. Saabus Prantsusmaalt. Kokku 96,82€

7. Kodarate komplekt UK-st. £142.70 koos saatmisega. 178€

8. Sadul. Selle hinda täpselt ei mäletagi. Aga võis ehk olla 250 või 300. Selle eest maksmisel kasutasin eelmisel aastal Valge Daami Bike Show auhinnakotis leidunud kinkekaarti 50€ väärtuses.
Paneme kuludesse siiski 250€
Pilt

9. Mootoriremont koos uute tihendite, kolvi, silindri puurimise, klaaskuulpritsi ja värvimisega. Lisaks kõik uued poldid roostevabast. ca 500€
10. Üksikud detailid nagu suunatuled, kummituutud ja erinevas mõõdus torusid, mida väänata. Ca 200€
11. Värvimised. Kahjuks ei mäleta absoluutselt neid hindasid, sest kõik detailid sai värvitud üksikutena. Osad detailid Cerakote värvidega. Osad pulbervärvitud. Paak ja ovaalid airbrushitud. Pöidadele pinstripe. Lisaks paak seest ainega möksitud. Porikad värvitud autovärvidega ja lakitud. 99% originaalpoltidest ja -klambritest tsingitud.
12. Kuluosad. Sama lugu nagu värvimisega. Väga keeruline öelda, sest väga palju juppe sai üksikult ostetud erinevatest kohtadest. Aga eks sinnagi kulus omajagu, sest vahetatud said 90% laagritest koos puksidega, hammakad, kett, pidurikettad, -klotsid, vedelikud, filtrid jne.

Võtame kokku alates tooriku ostmisest ja juppide müümisest punktid 1 kuni 10 550+6,95+25+67+162,50+96,82+178+250+500+200= 2036,27€

Suurusjärguna võiks võtta punktid 11-12 kokku ehk umbes 1500€ ???

Max kulud seega vast kokku koos varem mainimata rehvide ja veel millegagi ehk ca 4000€, jaotatuna umbes 10 kuu peale, mis tähendab, et ületasin 2X oma plaani, kulutada ühes kuus 200€ :)
ats30 kirjutas:Igasugu kriipivatest häältest Domika/Donna mootoris- sõitsin kunagi ühel matkal terve õlivahetusvälba (ca 3000km) kuiva mootoriga. Miks, sellest on pikemalt juttu ühes minu reisijutus, mis on kusagil huvilistele leitav. Igatahes, kui õli sisse sai, oli koju veel mõnituhat km. Ei kuiva ega õlise mootoriga ei olnud kordagi probleemi ei jõu ega käivitamisega. Mis kõige veidram, mootorit lahti võttes selgus, et kannatada on saanud ainult nukkvõll ja nookurid, mis olid lihtast ära kulunud. Vändal ja kepsul-kepsusõrmel ei ole isegi tuntavat loksu. Nii et igasugune pisike vaevukuuldav võõras heli ei pruugi olla muud kui esteetiline "viga". Aga meenub, et igasugu võllide otsas peaks olema terasseibid. See käib selle jutu kohta, kus mainisid, et miski võlli ots paistis kulumisjäljega vms.
Hetkel lasen selle väikese kriipiva häälekesega julgelt ringi. Hullemaks ei ole läinud ja vaid päeva esimesel käivitamisel cab minuti jooksul vaevukuuldav sirin, mida kõik kõrvalseisjad ei ole kuulnudki :)
Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Kasutaja avatar

mrt36
Postitusi: 86
Liitunud: 27 Sept 2004, 20:42
Tsikkel: mulle meeldivad motikad
Asukoht: söörömöö
Kontakt:

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas mrt36 » 18 Apr 2016, 10:50

Sellest istme foamist on kusagil juttu olnud, aga kus seda saab?
Kasutaja avatar

mosfet
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Veebr 2013, 04:17
Tsikkel: Yamaha XS650 Special 1979
Asukoht: ur mum's place
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 6 korda

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas mosfet » 20 Apr 2016, 14:40

mrt36 kirjutas:Sellest istme foamist on kusagil juttu olnud, aga kus seda saab?
Ma endaoma muretsesin (lol) Saksast: http://www.kickstartershop.de/en/seat-foam-80mm

lermo
Postitusi: 315
Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
Tsikkel: Guzzi V7 | FT 500 "Krants"
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas lermo » 20 Apr 2016, 22:19

mrt36 kirjutas:Sellest istme foamist on kusagil juttu olnud, aga kus seda saab?
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=5 ... ts#p733251
Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 48 korda

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas ducatu » 12 Mai 2016, 22:12

Pilte, pilte...
Pilt
Pilt
Pilt
Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Kasutaja avatar

mihkels
Postitusi: 23
Liitunud: 03 Nov 2014, 18:14

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas mihkels » 17 Mai 2016, 21:13

Kas oskad nüüdseks küljekottide veekindluse kohta midagi kosta ning ehk leidub rattast mõnda pilti koos kottidega, et nende suurusest aimu saada?

Tänud!
Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 48 korda

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas ducatu » 18 Mai 2016, 17:14

mihkels kirjutas:Kas oskad nüüdseks küljekottide veekindluse kohta midagi kosta ning ehk leidub rattast mõnda pilti koos kottidega, et nende suurusest aimu saada?
Oskan küll. Veekindlus 100%. Üks foto tõestuseks.
Pilt
Hiljem pühkisin kuivalt puhtaks - nagu uued.

Suurusest aimu saamiseks tegin täna ühe udusema pildi juurde. Telgid, madratsid, padjad ja magamiskotid kenasti kottides ja väljasõidu ootel orienteerumiseks Saaremaale. Õhtul viskan ühe torukoti ka veel lisaks peale, sest põhimõtteliselt toppisin hetkel voodi küljekotti :)
Pilt
Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Kasutaja avatar

mihkels
Postitusi: 23
Liitunud: 03 Nov 2014, 18:14

Re: 2x scrambler Domikat (nx650)

Lugemata postitus Postitas mihkels » 18 Mai 2016, 20:05

ducatu kirjutas:Oskan küll. Veekindlus 100%.
Super. Minu rattale jäävad need 30-liitrised ikka parajad lahmakad. Võtsin hoopis kaks 10-liitrist Ida-Saksa seljakotti ligi. Küll pisut väiksemad, kuid torukotiga peaks piisama. Olevat ka täiesti veekindlad.



Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”