Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Moderaator: Moded
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Vahepeal jupp vaikust olnud. Ühe päeva olen veel maale sattunud ja natuke nikerdanud.
Veits pahteldamistöid teinud ja tule pesa/kinnitust hakkan leiutama. Osad vidinad (kokkuklapitavad heeblid, clip-on'id, summuti teip, tagatuli, peeglid, jalarauad, vist oli midagi veel) kohale tulnud.
Pahtlitööd poole peal:
Teiselt pildilt tundub küür jube suur, tegelikult nii suur tagumik ei ole.
Kinnituse üritan teha nagu originaal sadula puhul, võtmega eemaldatava.
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
lihtsalt üks pilt.selline oli terve fj1200 peale ainuke äge koht mida vaadata.leekarid õige kujuga ja bellypan ka.
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
fj1200 ka omamoodi huvitav ratas, aga silmailu minu jaoks sel pole. Vahepeal ehitus soiku jäänud seoses töökoormusele ja elukoha vahetusele. Aga üritan vahest maale sattuda ja käed külge panna. Sadula osa on igatahes valmis, nüüd nahk peale ja polsterdust tegema.
Paar telefoniga tehtud kehva kvaliteediga pilti:
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Jupp vaikust jälle olnud. Tegeletud juppide tellimisega jne. Kätte olen saanud armeeritud voolikud, siduri ja piduri omad. Kätte sain veel hammakad, esimene tuli -1 ja taha +2. Uus spidomeeter käes (ühendamine saab huvitav olema). Vahetusse lähevad veel kõik klotsid, rattalaagrid, küünlad, õlid/filtrid loomulikult. Tagumise rehvi tellin ka uue, vana on kandiline, kuigi mustrit veel on. Hetkel seis selline, et mootor maas (üksi sai maha ukerdatud, teist korda enam ei teeks, peale tuleb ka panna kuidagi), raam puhtaks roogitud, esimene porilaud lõigatud väiksemaks. Taha aretatud porikaitse. Aku kinnitus leiutada veel. Hiljem vaja veljed, raam, paak, porikas + pudi padi värvimisse saata. Veljed, raam, esimene porilaud tulevad eestlase lemmikvärvi, mustad. Paagi lasen teha valge arvatavasti, kui muud mõtet ei teki. Näidikutest jääbki alles ainult spidomeeter, mõtlesin kütusenäidiku lahenduse peale. Ei taha eriti paaki lõhkuma hakata (mõte oli vahepeal voolik põlvedega paagi küljele lisada). Vast leian mingi teise lahenduse, kui ei, siis tuleb lihtne lollikindel voolik-näidik. Midagi suurt enam ette ei võta, selline tilu-lilu tuuning ja aprilli alguses plaan kokku hakata panema. Töö käigus vaatan mida veel muudan/parandan.
Eile nägin esimest baigilist, kollane bike (ei saanudki aru mis mark on), kiige oli pikendatud ja 300+ rehv peal. Soomlane oli, muhe vana. Head kevade tulekut teistele
Mingi pilt ka niisama vaatamiseks
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Hoi!
Soovitus:
Pane mootor pikali ja tõsta raam mootori peale!
Hulka lihtsam ja ei kraabi ka värvi raamilt
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Mõte oligi nii teha, maha võtsin veidi teisiti. Mootor saab ka uue värvi selga, seega peab hoolikalt tegema. Tänud igatahes.
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Originaal ratas on ju lihtsalt kellegi teise kätetöö masstootmises... mida siin taga nutta. Ma saan aru uunikumidest ja ajaloo säilitamisest aga 20 läinud aasta sisse jäänud rattad ühed parajad projektikad ongi.
Mulle asja mõte ja progress meeldib.
Edu
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Osad detailid olen värvimisest kätte saanud ja hakkan vaikselt ratast kokku lappima. Elektriga oli natuke nikerdamist, kuna tulid uued kellad (uus kell, ainult spidomeeter) ja tagatuli. Ühendasin ära ja tundus kõik tibens tobens aga kui vilgutada kaugtuld hakkas hoopis pidur põlema ja park tuld ei saanud tööle jne. Natuke pusimist ja nüüd kõik töötab nagu peab. Mootori sain ka raami vahele, uus tagarehv ka peal. Nüüd rattad vaja tasakaalustada, kuna kohalik pink ei võimaldanud seda, toon linna ja lasen balanssi panna. Paak on veel värvimata, sadula osa saan aprilli esimese nädala jooksul vast valmis, summutid samamoodi. Ühesõnaga midagi keerulist ei ole, vaikselt nikerdan ja aprilli lõpuks tahaks käima saada.
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Sai rattad alla ja nüüd lihtsam liigutada, käima läks ka, esialgu ilma sumpsideta, kuna need veel tegemata. Õli vahetatud, piduri-siduri õli vahetatud, õhutatud. Kett tuli uus, kuna vana oli 532 mõõdus kett mida pole eriti saada ja kuna hammakad tulid ka uued, ette -1 taha +2 siis 532 siis ei sobinud niikuinii uute hammakatega. Esimesed amordid on veidi teist tooni, mõni pisiasi veel häirib aga eks neid on aega parandada. Esiporika lõikamisega läksin vist veidike liiale, võimalik, et vihmaga natuke viskab kõrvalt, aga eks see ole rohkem pühapäeva ja kuiva ilma ratas, seega pole hullu. Elektri sain ka pika, neutraali tulega oli jändamist, kuna uus 1 juhtmega ja vana 2 juhtmega ja juhtimine ei käinud enam läbi massi vaid plussi, siis tuli relee vahele panna. Nüüd ootan paaki mis värvimises ja sadula peaks ka lõpuks valmis tegema, olen koguaeg edasi lükanud, nagu ka summutite tegemist. Torud tunduvad, et on jube madalal, hetkel on need lahti ja nii madalale tegelikult ei tule, kallutada peaks kannatama ilusti. Üks telefoniga tehtud pilt ka lisaks:
-
- Postitusi: 552
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
"Mikikõrvad" keera allapoole saad kenama lenksujoone.
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Allapoole keeratud kõrvadega näeb rohkem oma perset kui teed.
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Kui näeks seal kellegi teise perset mitte enda oma, siis jätaks kindlasti alla poole aga proovisin igatepidi ja nii nägi jah kõige paremini, mis seljataga ka toimub. Hetkel jätan nii, eks neid saab igal ajal (kõvemad mehed ka sõidu ajal) muuta.
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Paak käes, panin kleepsud ka peale, summutid vaja veel kokku keevitada, külge proovisin, veits (meeldivalt) käredat häält teevad aga vaatame kuidas kõrv harjub. Käivitub ja käib ilusti. Kohapeal läheb kenasti pöördesse ka, eks ole näha mis sõidupealt teeb. Karpad hetkel sünkroniseerimata. Karpadele tuleb mingi tugi ehitada, kuna kerge vibra mis sõidu ajal ikka tekib, võib pikapeale kummilutte kahjustada. Summutid ongi viimased asjad mis pooleli, siis saab juba sõitu teha, mõned asjad häirivad (saba osa pole päris ideaalne) aga need likvideerin talvel kui ratas seisab.
Väike pilt ka.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Hele paak on päris ootamatu. Eelmise pildi järgi kujutlesin, kuidas välja näeb, kui juba must paak ka peal...
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 06 Veebr 2014, 11:23
- Tsikkel: xjr 1300
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Räägi kuidas clip-on'ide teema lahendasid.
Kas need vastu paaki ei käi ja kas sa lasid esiotsa madalamale, et saaksid clip-on'id kinnitada torude külge?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Hoi!
Sõbralik soovitus:
Kui vähegi oma masinast hoolid, viska need Hiina koonusfiltrid(ega "nimega" koonused paremad pole) kus KRT ja hangi mingid švammid sinna otsa!
Muidu saad oma Cafe-reisserist kohvi mootoriga reisseri......
Nagu keegi siin tabavalt väitis, et: "munakivid hoiavd mootorist eemale"
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
yeekim kirjutas:Hoi!
Sõbralik soovitus:
Kui vähegi oma masinast hoolid, viska need Hiina koonusfiltrid(ega "nimega" koonused paremad pole) kus KRT ja hangi mingid švammid sinna otsa!
Muidu saad oma Cafe-reisserist kohvi mootoriga reisseri......Nagu keegi siin tabavalt väitis, et: "munakivid hoiavd mootorist eemale"
edu
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Karpadele tuleb mingi tugi ehitada, kuna kerge vibra mis sõidu ajal ikka tekib, võib pikapeale kummilutte kahjustada
Ära ehita tuge, saad hullema vibra karpadesse mis võib kütuse vahtu lüüa.Ei pruugi juhtuda aga võimalus olemas.Järgi kogetud värk,oli küll piirituse mootor ja asi käis vee pea aga kolbe sai vahetatud.Segu lõi liiga lahjaks.Ei juhtu nende luttidega midagi.Aasta pärast on need niikuinii parajad plastmassid.VTR-l elavad karpaluttide otsas nii karpad kui airbox.Pole need veel kellelgi katki läinud.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Koonuste kohta olen sama lauset siit foorumist juba lugenud. Munakivid hoiab tõesti eemale, koonuse sees on eraldi filter. Taoline riidest filter mida kasutatakse suurköökide seadmete õhufiltrites või midagi sarnast, ühesõnaga sai leitud miski ajutine lahendus, svammi ei ole meelepärast veel leidnud, kuid tegelen sellega. Amordi torud lasin veits jah järgi, et lenksud külge läheksid, kui piisavalt laiali reguleerida siis jõuab ennem piiraja ette kui käsi vastu paaki, aga mul hetkel ei ole nii laiali need lenksud, et jah käed jõuavad vastu paaki ennem.
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
franz125 kirjutas:Karpadele tuleb mingi tugi ehitada, kuna kerge vibra mis sõidu ajal ikka tekib, võib pikapeale kummilutte kahjustada
Ära ehita tuge, saad hullema vibra karpadesse mis võib kütuse vahtu lüüa.Ei pruugi juhtuda aga võimalus olemas.Järgi kogetud värk,oli küll piirituse mootor ja asi käis vee pea aga kolbe sai vahetatud.Segu lõi liiga lahjaks.Ei juhtu nende luttidega midagi.Aasta pärast on need niikuinii parajad plastmassid.VTR-l elavad karpaluttide otsas nii karpad kui airbox.Pole need veel kellelgi katki läinud.
Kindel, et airbox teisest otsast ei toetu raami külge? Olen käega proovinud kangutada ja karpad tõesti ei ole nii rasked, et peaks seal midagi murduma või kõvasti raputama hakkama. Teen väikse sõidu õhtu poole ja vaatan mis nendega toimub.
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Tänud kasutajale yeekim kes aitas nõuga. Sai tellitud asisemad õhufiltrid.
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Sooviks isegi tellida paremaid filtreid. Äkki jagad kust tellisid.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Kindel, et airbox teisest otsast ei toetu raami külge?
Sinu pilli puhul ei ole kindel aga mõlemal oma rattal on kogu elu nende luttide otsas.Kahjuks ei mäleta kuidas nad FJ1200 ölid.VTR SP1-l on umbes 8 kg kogu TB ja airbox koos mudruga.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
stev666 kirjutas:Sooviks isegi tellida paremaid filtreid. Äkki jagad kust tellisid.
Selle käest tellitud:
http://stores.ebay.com/ramairfilters08448584658/
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Filtrid jah sealt. Mul oli airboks raami küljes, eks hooaeg näitab mis luttidest saab.
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 06 Veebr 2014, 11:23
- Tsikkel: xjr 1300
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Kuidas madalam esiots ja cliponid juhitavust mõjutanud on?
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Kui ratta joont vaadata siis ega see esiots nii madal ei olegi. Taguots on ikka madalamal kui lenksud. Sõita olen saanud vast paar kilomeetrit ja tee oli üsna sirge, summutid panin ajutiselt kõhualla külge, et proovida. Kaldesse läheb igatahes kiiresti, raskuskese suht madalale viidud. Rohkem ei oska juhitavust kommenteerida, istumisasend on mugav igatahes, kuigi ega mingi matkarattaga tegu ei ole Pigem pühapäeva ja kuiva ilma ratas. Esipidur tundub veidi pehme, miljon korda õhutatud, klotsid uued, voolikud uued, heebel uus, peasilindirs mingi kala äkki, või ongi selline pehme pidur.
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Nii, veits aega möödas ja kõvasti jännanud. Uued filtrid kohal ja küljes. Summutid valmis ja teevad üsna kõva lärmi. Tühikäigul on okei aga gaasi andes minu jaoks liiga lärmakas. Peab vist db killerid otstesse toppima. Nipet näpet veel reguleerida, käiguhooba tahaks veits pikemaks saada, peab leiutama midagi. Karpad puhastatud ja sain sünkrooni. Kohapeal käib ilusti, pöördesse läheb ka kohapeal hästi. Sõites kuni veerand gaasini on kõik okei, aga siis jääb vist segu lahjaks. Hakkab puterdama, isegi kui sujuvalt keerata kuni lõpuni. Lõpuks sureb välja. Kohapeal nii ei tee, kohapeal läheb ilusti lõpuni pöördesse. Karpadega pole ennem kokku puutunud, aga nüüd olen tööpõhimõtte enamvähem selgeks omale teinud. veerand kuni kolmveerand gaasi pidi suuremat osa mängima nõel ja nõela pesa siis ehk main jet ja jet needle. Proovin tõsta nõela 1 võrra, hetkel oli keskel nõela asend. Siis vaatan kuidas käitub ja kui ei aita ja küünlad ikka valgema poolsed siis tõtan ühe veel ja kui ka ei toimi siis tuleb main jet välja vahetada, või kas puuritakse ka neid suuremaks või on juba puhta porriga sel juhul tegemist?
Vahepeal olin juba segaduses, kuna töristasin koju tagasi proovisõidult ja siis olid küünlad mustad, aga see vist sellest, et just nimelt töristasin vaikselt. Eks saab nüüd korralikult regullida ja jännata
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Terve päev nüüd karpasid lahti ja kokku pannud ja proovisõite teinud. Tõstsin esialgu nõela 1 astme võtta, läks tuntavalt paremaks, sai ilusti kolmveerand gaasini keerata ilma probleemideta. Kuid siis viimase veerandi peal kiskus jälle lahjaks. Tõstsin ühe astme veel, nüüd kiirendab ilusti aga mõni kord jääb lahjaks ja mõnikord nagu ei jää. Aga vääne on üsna meeldiv. Tiba oleks justkui vaja veel timmida, kas siis main jet suurema vastu vahetada või siis pilot jet screw'st juurde keerata? Sest rahulikult tõristades jätab ikka küünla valgeks.
Lisan ühe pildi, et kas see kus punane ring ümber on, sealt reguleeritakse õhu juurdevoolu või kütuse? Kaldun arvama, et kütust aga ehk on keegi targem. Netist ei suuda leida, räägivad, et võib olla nii üks kui teine.
Ratas näeb hetkel välja selline
Saba osaga ja summutitega ei ole rahul, eks sügisel hakkab jälle ümber tegema, selle suve tahaks nii mööda saata.