Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Moderaator: Moded
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Hääl on looma oma, reedel vast tarin ratta linna lõpuks, niikaua olen maal töristanud, eks siis saab kuulda kes juhtub nägema. Vaikselt hakkan harjuma, sumpad ise on okeid aga kinnitus võiks edevam olla.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Peeglid keera ikka allapoole hetkel on väga jubedad.
Ah jaa see kalts ka seal leegikate ümber on lihtsalt õudne,
millegipärast meenub nukitsamehe filmist kuidas troll samasuguseid räbalaid jalaümber keeras.
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Välejaan kirjutas:Lisan ühe pildi, et kas see kus punane ring ümber on, sealt reguleeritakse õhu juurdevoolu või kütuse? Kaldun arvama, et kütust aga ehk on keegi targem. Netist ei suuda leida, räägivad, et võib olla nii üks kui teine.
Üldreegel peaks olema ikka, et kui kruvi on mootori pool, siis reguleerib kütust ja kui õhufiltri pool, siis õhku.
Samuti seal väidab, et fj1200-l reguleerib see kütust. http://www.fj1200.info/mixture_screws.htm. Ratas peeaks üsna sarnane olema.
Kataloogi järgi on fj-l ja xjr-l see kruvi täpselt sama koodiga, ehk sama jupp. Seega ma pakuks üsna kindlalt, et reguleerib ikkagi kütust.
Ratas üldiselt muidugi superäge. Minu arust see leegikate riie sobib küll täitsa hästi. Peeglid aga jah allapoole. Saaks need amordid ka ülejäänud rattaga värvi poolest sobima...
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
87a fj1200 mootor on võimsam ka.miks xjr1200 lahjemaks keeratud on.veider oli vaadata motorsi videot kus kiideti kui võimas xjr oli, fj1200 oli võimsam palju aastaid
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Rataste suunitlused ka siiski erinevad ju. Üks gondlis peletis, klassikalise olemusega naked.
Mulle ka see sumpakalts pigem istub. Küll aga ma kaotaks veidi värve ära. ratas võiks ju olla must ja valge. Alumiiniumi karva asjad ja kroomist radikakaitse võiks ju kasukat vahetada. Jääks äge küll. Lisaks need läikivad klambrid sumpa juures. Aga see siiski vaid minu arvamus. Omanik teab ise, mis teeb.
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Selge, lugesin ka kusagilt sama teooriat, et kui mootori pool, siis reguleerib kütuse hulka, homme regullin veits segu ja teen mõned proovisõidud. Summutitega võtan sügisel miskit ette. Peeglid näitavad hetkel ideaalselt seljatagust, proovin siis teistpidi ka, kui kottigi ei näe, jätan ülesse. Mulle omale just amordid meeldivad, nipet näpet jah tahab värvi veel saada, aga seda jõuab. Õhufiltrit ei ole määrinud ja tundub, et ei ole määritav, võin ka eksida.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Rootslaste kollane amort on äge enivei ja mis peamine nad ka töötavad neid üle värvida pole mõttet kustkohast need sinna külge üldse leidsid.
Mis sa sealt peeglist koguaeg vaatad, et need olulised on pigem rohkem iluasjad seal.
Kunagi kui sai ilma lubadetta koguaeg sõidetud oli peeglitel jah miski otstarve, aga enam nagu mitte.
Leegikad võid värvida ka matt mustaks nagu toru otsad ja ka klambrid siis ei riiva nii silma.
-
- Postitusi: 551
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Vinge!
Veel vingem oleks kui peeglid allapoole ja kuldsed USD amordid ka ette saaks...
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
vaadates seda projekti siis eelarve Öhlinsit sinna ette ilmselt kuidagi ei luba, aga kui siiski siis on juba väga hea.
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Sumpa klambrid lähevad jah mustaks, sügisel vast korjan kaltsu maha ja proovin kuumakindla värviga leegikad ka mustaks saada, ei tea kas 800 kraadine värv jääb peale püsima või mullitab minema? Raha jah puuotsas ei kasva, aga kui esimesed ka öhlinsid saaks oleks väga viis. Tagumised juba olid küljes. Täna tõin ratta linna, ilmaga ei vedanud muidugi. Vihma ei saanud aga piisas, et tee oli märg ja ratas üleni si*ane, ise ka muidugi. Peeglid raisad on kumerad ja objekt tundub kaugemal kui tegelikult, seega rohkem iluasjad.
Segu on küünalde järgi ikka veel lahja, peab ühe täis ringi segu peale keerama, kuigi sõidab juba eeskujulikult. Enam ei paugu, kergelt popsub kui gaas maha lasta.
-
- Postitusi: 551
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Ei pidanud Öhlinseid silmas.
Miskit laadset oleks ka väga timm...
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
puna kirjutas:Rootslaste kollane amort on äge enivei ja mis peamine nad ka töötavad neid üle värvida pole mõttet kustkohast need sinna külge üldse leidsid.
.
see ratas on tehasest muide juba öhlinsitega.
ja kaltsul pole viga midagi. pigem tee/lase teha korralik iste ja viska see kähku põõsasse.
muidu on täitsa lahe ratas.
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Pidasin ise ka "upside-down" amorte silmas, sabaga ei ole ise ka rahul. Teen ühe sadula veel, sileda, kuhu saaks ehk kaasreisija ka peale istuda, eks näeb mis välja tuleb.
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Välejaan kirjutas:Selge, lugesin ka kusagilt sama teooriat, et kui mootori pool, siis reguleerib kütuse hulka, homme regullin veits segu ja teen mõned proovisõidud. Summutitega võtan sügisel miskit ette. Peeglid näitavad hetkel ideaalselt seljatagust, proovin siis teistpidi ka, kui kottigi ei näe, jätan ülesse. Mulle omale just amordid meeldivad, nipet näpet jah tahab värvi veel saada, aga seda jõuab. Õhufiltrit ei ole määrinud ja tundub, et ei ole määritav, võin ka eksida.
Kuin sul üleval pool lahjaks jääb kas ei peaks peadüüse väheke suurendama.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Ma sellest cafe teemast suurt ei jaga, aga mulle meeldib xjr 1200 mootor..kestab 300hp jõudu ilma, et peaks üldse mootorit lahti võtma ja sinna midagi tugevamat lisama!! Jube pommikindel kaadervärk!
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
franz125 kirjutas:Välejaan kirjutas:Selge, lugesin ka kusagilt sama teooriat, et kui mootori pool, siis reguleerib kütuse hulka, homme regullin veits segu ja teen mõned proovisõidud. Summutitega võtan sügisel miskit ette. Peeglid näitavad hetkel ideaalselt seljatagust, proovin siis teistpidi ka, kui kottigi ei näe, jätan ülesse. Mulle omale just amordid meeldivad, nipet näpet jah tahab värvi veel saada, aga seda jõuab. Õhufiltrit ei ole määrinud ja tundub, et ei ole määritav, võin ka eksida.
Kuin sul üleval pool lahjaks jääb kas ei peaks peadüüse väheke suurendama.
Lõpus mängib jah main jet rolli, Järgmine nädal teen veel proovitiiru ja kui ikka lahja siis main jetid suurema vastu ja peaks olema kombes.
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Sai siis tellitud järgi mööda 3 komplekti düüse. 95 oli originaal mõõt, sellega jäi lõpus täitsa nälga. Ei julgenud kohe suure sammuga edasi minna ja tellisin 105 ja 110. 110 oli parem. Kuid kui maanteel põhja keerata ja natukene tagasi lasta siis läks kiirendus sutsu paremaks. Sellist nälja tunnet mootoril enam ei ole. Sai siit-sealt infot hangitud ja pidavat sellele viitama, et natukene väike on düüs kui niimoodi käitub, tundub loogiline ka. Õhku nõksa vähemaks ja segu läks tiba rikkamaks. Sai siis tellitud veel 115 mõõt, läks paremaks ja tundub tagumiku järgi paras olema. Sai siis küünalde järgi segu kontrollitud. Maanteel gaas põhja, natukene sõita ja siis suretus nuppu, sidur kohe alla ja küünlaid uurima. Küünla pilt on palju parem kui 110 düüsiga. Pilot screw'd ka paika sätitud. Isolaator ilus pruunikas ja base ring (ei tea eesti keelset vastet) ilus ühtlane tume. Ühesõnaga tundub, et segu sai paika nii põhja gaasiga kui pool gaasiga ja tühikäigul ka. Kiirendab ilusti iga käiguga ja tühimikku ei teki. Karpad sai ka uuesti igaks juhuks sünkrooni aetud (ennem düüside vahetust). Esimene ja teine karpa oli veidi ära.
Summutid teen lähi nädalatel vaiksemaks, panen db killerid igale pütile. Endal on muidugi fun, kuid ei soovi, et noored emad lastega ja teised kaasliiklejad kannatama peaksid.
Mõni värskem pilt ka:
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Lõpptulemus on omapärane, kuid üldse mitte paha. Kui pildi peale sõitja ette kujutada, siis tundub, et jalad maru kõhu all kronksus ja käed pilat siruli ees.
Kuidas tegelikkus on?
terv,
Mark
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Kusjuures ei ole jalad kõhuall (jalarauad reguleeritavad), käed ei ole pikalt ees ja kõht vastu paaki ka pole (mitte õlleka puudumise pärast). Mõtlesin, et kunagi peaks paagi kleepsu muretsema, et paaki mitte ära rikkuda, kuid mitmeid proovisõite tehes ei lähegi kõht vastu paaki, vaid on korralik õhuvahe sees, seega kleepsu ei tule, ei oleks ilus ka. Ilmselgelt ei ole tegu mugava matkarattaga, selline lühikeste otste ja ilusa ilma ratas on, omale meeldib. Hetkel ei ole pikki otsi teinud. Maksimaalselt 60km. Selle kannatab ilusti ära sõita ja ei ole häda midagi (ebamugav ei ole). Pildilt tundub ratas üsna pikk ja mürakas, tegelikult on ratas jube madal ja ei ole midagi nii suur, Honda Blackbird'i kõrval millega ma ka palju liigun, tundub ratas üsna poisike (noh blackbird on suur ratas ka). Ise olen rahul, mis ka kõige tähtsam
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
seismise ajal paremale kukkudes vähemalt jalapiduri pedaal ei löö auku siduri kaane sisse nagu fj1200 tegi.vasakule kukkudes lõi väntvõlli otsa kaane lõhki.silikooniga liimides enam õli välja ei ajanud.mingisugused kaitsed võiks mootorile olla.koledad küll,aga parem kui uusi kaasi väljamaalt oodata
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Nende al. mootorikinnituste külge võiks midagi kompunnida, samuti oleks seal pikal sõidul hea jalgu sirutada
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Sinna nad muidu käivadki jah. Ei ole sobivaid veel leidnud. Ilmselt db killerid tuleb ise ehitada, kuna nelja killerit on üsna kirves osta ja 60mm ei leia eriti.
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
http://www.ebay.com/itm/321629552467
Ma tellisin sealt ja 60mm on ka olemas. Ma tellisin 42mm aga tegelikult oli db-killer 40mm. Ainult väike krae seal otsas oli 42mm.