Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Välejaan
Postitusi: 118
Liitunud: 03 Sept 2012, 09:32
Tsikkel: XJR1200

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas Välejaan »

Hääl on looma oma, reedel vast tarin ratta linna lõpuks, niikaua olen maal töristanud, eks siis saab kuulda kes juhtub nägema. Vaikselt hakkan harjuma, sumpad ise on okeid aga kinnitus võiks edevam olla.




Taavi130
Postitusi: 20
Liitunud: 27 Jaan 2012, 14:03
Tsikkel: Honda
Asukoht: Tallinn

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas Taavi130 »

Kas selline õhufilter tahab õlitamist ka?

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas puna »

Peeglid keera ikka allapoole hetkel on väga jubedad.
Ah jaa see kalts ka seal leegikate ümber on lihtsalt õudne,
millegipärast meenub nukitsamehe filmist kuidas troll samasuguseid räbalaid jalaümber keeras.

Kasutaja avatar

Ovarod
Postitusi: 65
Liitunud: 29 Juul 2012, 17:42
Tänatud: 8 korda

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas Ovarod »

Välejaan kirjutas:

Lisan ühe pildi, et kas see kus punane ring ümber on, sealt reguleeritakse õhu juurdevoolu või kütuse? Kaldun arvama, et kütust aga ehk on keegi targem. Netist ei suuda leida, räägivad, et võib olla nii üks kui teine.

Üldreegel peaks olema ikka, et kui kruvi on mootori pool, siis reguleerib kütust ja kui õhufiltri pool, siis õhku.
Samuti seal väidab, et fj1200-l reguleerib see kütust. http://www.fj1200.info/mixture_screws.htm. Ratas peeaks üsna sarnane olema.
Kataloogi järgi on fj-l ja xjr-l see kruvi täpselt sama koodiga, ehk sama jupp. Seega ma pakuks üsna kindlalt, et reguleerib ikkagi kütust.

Ratas üldiselt muidugi superäge. Minu arust see leegikate riie sobib küll täitsa hästi. Peeglid aga jah allapoole. Saaks need amordid ka ülejäänud rattaga värvi poolest sobima...

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas 426f »

87a fj1200 mootor on võimsam ka.miks xjr1200 lahjemaks keeratud on.veider oli vaadata motorsi videot kus kiideti kui võimas xjr oli, fj1200 oli võimsam palju aastaid

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Rataste suunitlused ka siiski erinevad ju. Üks gondlis peletis, klassikalise olemusega naked.

Mulle ka see sumpakalts pigem istub. Küll aga ma kaotaks veidi värve ära. ratas võiks ju olla must ja valge. Alumiiniumi karva asjad ja kroomist radikakaitse võiks ju kasukat vahetada. Jääks äge küll. Lisaks need läikivad klambrid sumpa juures. Aga see siiski vaid minu arvamus. Omanik teab ise, mis teeb.

フーリガン
Kasutaja avatar

Teema algataja
Välejaan
Postitusi: 118
Liitunud: 03 Sept 2012, 09:32
Tsikkel: XJR1200

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas Välejaan »

Selge, lugesin ka kusagilt sama teooriat, et kui mootori pool, siis reguleerib kütuse hulka, homme regullin veits segu ja teen mõned proovisõidud. Summutitega võtan sügisel miskit ette. Peeglid näitavad hetkel ideaalselt seljatagust, proovin siis teistpidi ka, kui kottigi ei näe, jätan ülesse. Mulle omale just amordid meeldivad, nipet näpet jah tahab värvi veel saada, aga seda jõuab. Õhufiltrit ei ole määrinud ja tundub, et ei ole määritav, võin ka eksida.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas puna »

Rootslaste kollane amort on äge enivei ja mis peamine nad ka töötavad neid üle värvida pole mõttet kustkohast need sinna külge üldse leidsid.
Mis sa sealt peeglist koguaeg vaatad, et need olulised on pigem rohkem iluasjad seal.
Kunagi kui sai ilma lubadetta koguaeg sõidetud oli peeglitel jah miski otstarve, aga enam nagu mitte.
Leegikad võid värvida ka matt mustaks nagu toru otsad ja ka klambrid siis ei riiva nii silma.

Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 551
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas Kox »

Vinge! :bsmile:

Veel vingem oleks kui peeglid allapoole ja kuldsed USD amordid ka ette saaks...

Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20 & Suzu VZR 1800 08
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas puna »

vaadates seda projekti siis eelarve Öhlinsit sinna ette ilmselt kuidagi ei luba, aga kui siiski siis on juba väga hea.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Välejaan
Postitusi: 118
Liitunud: 03 Sept 2012, 09:32
Tsikkel: XJR1200

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas Välejaan »

Sumpa klambrid lähevad jah mustaks, sügisel vast korjan kaltsu maha ja proovin kuumakindla värviga leegikad ka mustaks saada, ei tea kas 800 kraadine värv jääb peale püsima või mullitab minema? Raha jah puuotsas ei kasva, aga kui esimesed ka öhlinsid saaks oleks väga viis. Tagumised juba olid küljes. Täna tõin ratta linna, ilmaga ei vedanud muidugi. Vihma ei saanud aga piisas, et tee oli märg ja ratas üleni si*ane, ise ka muidugi. Peeglid raisad on kumerad ja objekt tundub kaugemal kui tegelikult, seega rohkem iluasjad.
Segu on küünalde järgi ikka veel lahja, peab ühe täis ringi segu peale keerama, kuigi sõidab juba eeskujulikult. Enam ei paugu, kergelt popsub kui gaas maha lasta.

Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 551
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas Kox »

Ei pidanud Öhlinseid silmas.
Miskit laadset oleks ka väga timm...

http://m.ebay.de/itm/361291529398?nav=SEARCH

Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20 & Suzu VZR 1800 08
Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas RaulK »

800 kraadine püsib ilusti peal. Proovitud..

Kasutaja avatar

t2g
Postitusi: 353
Liitunud: 13 Dets 2006, 20:35
Tsikkel: zx6r suure R-iga

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas t2g »

puna kirjutas:

Rootslaste kollane amort on äge enivei ja mis peamine nad ka töötavad neid üle värvida pole mõttet kustkohast need sinna külge üldse leidsid.
.

see ratas on tehasest muide juba öhlinsitega.
ja kaltsul pole viga midagi. pigem tee/lase teha korralik iste ja viska see kähku põõsasse.
muidu on täitsa lahe ratas.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Välejaan
Postitusi: 118
Liitunud: 03 Sept 2012, 09:32
Tsikkel: XJR1200

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas Välejaan »

Pidasin ise ka "upside-down" amorte silmas, sabaga ei ole ise ka rahul. Teen ühe sadula veel, sileda, kuhu saaks ehk kaasreisija ka peale istuda, eks näeb mis välja tuleb.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Välejaan kirjutas:

Selge, lugesin ka kusagilt sama teooriat, et kui mootori pool, siis reguleerib kütuse hulka, homme regullin veits segu ja teen mõned proovisõidud. Summutitega võtan sügisel miskit ette. Peeglid näitavad hetkel ideaalselt seljatagust, proovin siis teistpidi ka, kui kottigi ei näe, jätan ülesse. Mulle omale just amordid meeldivad, nipet näpet jah tahab värvi veel saada, aga seda jõuab. Õhufiltrit ei ole määrinud ja tundub, et ei ole määritav, võin ka eksida.

Kuin sul üleval pool lahjaks jääb kas ei peaks peadüüse väheke suurendama.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Ma sellest cafe teemast suurt ei jaga, aga mulle meeldib xjr 1200 mootor..kestab 300hp jõudu ilma, et peaks üldse mootorit lahti võtma ja sinna midagi tugevamat lisama!! Jube pommikindel kaadervärk!

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Välejaan
Postitusi: 118
Liitunud: 03 Sept 2012, 09:32
Tsikkel: XJR1200

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas Välejaan »

franz125 kirjutas:
Välejaan kirjutas:

Selge, lugesin ka kusagilt sama teooriat, et kui mootori pool, siis reguleerib kütuse hulka, homme regullin veits segu ja teen mõned proovisõidud. Summutitega võtan sügisel miskit ette. Peeglid näitavad hetkel ideaalselt seljatagust, proovin siis teistpidi ka, kui kottigi ei näe, jätan ülesse. Mulle omale just amordid meeldivad, nipet näpet jah tahab värvi veel saada, aga seda jõuab. Õhufiltrit ei ole määrinud ja tundub, et ei ole määritav, võin ka eksida.

Kuin sul üleval pool lahjaks jääb kas ei peaks peadüüse väheke suurendama.

Lõpus mängib jah main jet rolli, Järgmine nädal teen veel proovitiiru ja kui ikka lahja siis main jetid suurema vastu ja peaks olema kombes.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Välejaan
Postitusi: 118
Liitunud: 03 Sept 2012, 09:32
Tsikkel: XJR1200

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas Välejaan »

Sai siis tellitud järgi mööda 3 komplekti düüse. 95 oli originaal mõõt, sellega jäi lõpus täitsa nälga. Ei julgenud kohe suure sammuga edasi minna ja tellisin 105 ja 110. 110 oli parem. Kuid kui maanteel põhja keerata ja natukene tagasi lasta siis läks kiirendus sutsu paremaks. Sellist nälja tunnet mootoril enam ei ole. Sai siit-sealt infot hangitud ja pidavat sellele viitama, et natukene väike on düüs kui niimoodi käitub, tundub loogiline ka. Õhku nõksa vähemaks ja segu läks tiba rikkamaks. Sai siis tellitud veel 115 mõõt, läks paremaks ja tundub tagumiku järgi paras olema. Sai siis küünalde järgi segu kontrollitud. Maanteel gaas põhja, natukene sõita ja siis suretus nuppu, sidur kohe alla ja küünlaid uurima. Küünla pilt on palju parem kui 110 düüsiga. Pilot screw'd ka paika sätitud. Isolaator ilus pruunikas ja base ring (ei tea eesti keelset vastet) ilus ühtlane tume. Ühesõnaga tundub, et segu sai paika nii põhja gaasiga kui pool gaasiga ja tühikäigul ka. Kiirendab ilusti iga käiguga ja tühimikku ei teki. Karpad sai ka uuesti igaks juhuks sünkrooni aetud (ennem düüside vahetust). Esimene ja teine karpa oli veidi ära.
Summutid teen lähi nädalatel vaiksemaks, panen db killerid igale pütile. Endal on muidugi fun, kuid ei soovi, et noored emad lastega ja teised kaasliiklejad kannatama peaksid.

Mõni värskem pilt ka:
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas makuke »

Lõpptulemus on omapärane, kuid üldse mitte paha. Kui pildi peale sõitja ette kujutada, siis tundub, et jalad maru kõhu all kronksus ja käed pilat siruli ees.
Kuidas tegelikkus on?

terv,
Mark

Kasutaja avatar

Teema algataja
Välejaan
Postitusi: 118
Liitunud: 03 Sept 2012, 09:32
Tsikkel: XJR1200

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas Välejaan »

Kusjuures ei ole jalad kõhuall (jalarauad reguleeritavad), käed ei ole pikalt ees ja kõht vastu paaki ka pole (mitte õlleka puudumise pärast). Mõtlesin, et kunagi peaks paagi kleepsu muretsema, et paaki mitte ära rikkuda, kuid mitmeid proovisõite tehes ei lähegi kõht vastu paaki, vaid on korralik õhuvahe sees, seega kleepsu ei tule, ei oleks ilus ka. Ilmselgelt ei ole tegu mugava matkarattaga, selline lühikeste otste ja ilusa ilma ratas on, omale meeldib. Hetkel ei ole pikki otsi teinud. Maksimaalselt 60km. Selle kannatab ilusti ära sõita ja ei ole häda midagi (ebamugav ei ole). Pildilt tundub ratas üsna pikk ja mürakas, tegelikult on ratas jube madal ja ei ole midagi nii suur, Honda Blackbird'i kõrval millega ma ka palju liigun, tundub ratas üsna poisike (noh blackbird on suur ratas ka). Ise olen rahul, mis ka kõige tähtsam :D

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas 426f »

seismise ajal paremale kukkudes vähemalt jalapiduri pedaal ei löö auku siduri kaane sisse nagu fj1200 tegi.vasakule kukkudes lõi väntvõlli otsa kaane lõhki.silikooniga liimides enam õli välja ei ajanud.mingisugused kaitsed võiks mootorile olla.koledad küll,aga parem kui uusi kaasi väljamaalt oodata

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Nende al. mootorikinnituste külge võiks midagi kompunnida, samuti oleks seal pikal sõidul hea jalgu sirutada :roll:

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
Välejaan
Postitusi: 118
Liitunud: 03 Sept 2012, 09:32
Tsikkel: XJR1200

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas Välejaan »

Sinna nad muidu käivadki jah. Ei ole sobivaid veel leidnud. Ilmselt db killerid tuleb ise ehitada, kuna nelja killerit on üsna kirves osta ja 60mm ei leia eriti.


lauriii
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Mai 2014, 03:22
Tsikkel: Gsx-r
Asukoht: Kohila

Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan

Lugemata postitus Postitas lauriii »

http://www.ebay.com/itm/321629552467

Ma tellisin sealt ja 60mm on ka olemas. Ma tellisin 42mm aga tegelikult oli db-killer 40mm. Ainult väike krae seal otsas oli 42mm.

Suletud

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”