2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas cossie »

porikalt võtaksin ise veel mõned cm külgedelt maha, kui sul just need augud väga meeldivad siis mitte. Endal lasin porika veel rehvile lähemale ka, kuidagi jube suur vahe oli muidu



Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Hoob sai painutatud kuna muidu ei oleks pedaali juures kinnitus munaka nurka välja andnud. Esiporika kõrgust vaatab siis kui 130/70 ette alla saan. ( Ikka otsin kasutatut prooviks). Külgedega peab vaatama jh, äkki leiutab sinna ka midagi...

Kasutaja avatar

kevinamon
Postitusi: 4
Liitunud: 24 Juul 2014, 09:15
Tsikkel: Honda CBR600RR
Asukoht: Tartu/Põlva

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas kevinamon »

Vägev ehitus! Külgedele ehk midagi sellist nagu on Kawasaki Z-del? :wink:

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Täna kõhualust kinnitades vaatasin ja mõtlesin selle radikataguse nurga lahenduse peale. Fuck it ei tee sinna ikka midagi. Plasti rohkem ei taha, vollad jooksevad pealt poolt seal enivei ning kalts kollel annab ka jumet. Usun et saab hää ...

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Eelviimane puhkuse päev on jube asi. Tead et homme veel ja siis tööle. Et seda suurt masendust veidi tõrjuda tulistasin täna pikalt. Aga ega ma eelnevad päevadki tühja pole pannud..
Vasak külg sai ära lõigutud. Ei hakanud üle mõtlema ning tegin lihtsalt sujuva kaare...ega seal pool mootorit väga midagi esile tuua pole ka.

Pilt

Kõhualune nüüd sellega paigas. Esimese otsa kinnitusega oli paras peavalu, aga kuidagi sai see radika alumise kronsa külge ühendatud.

Esimesed suunatule kinnitused tegin. Pilt küll mega s**t ja muudab need kuidagi äbarikuks, aga mingit aimu äkki saate.

Pilt

Ja siis nüüd tänane (eilne) päev. Mudisin veits tagaosa vormi. Hakkab vaiselt looma, kuid pole ikka päris see mida tahan.
Pilt

Mõned postitused tagasi küsis Poison kas nende jalaraudadega kallutada ka saab. Nüüd sain sellele vastuse. Kukkumispunni kõrgust vaadates läks jalaraud vastu maad ning veidi veel kallutades oli kronsa krõpsti pooleks. Juhhu juhhaidi. Aga mis sitasti see uuesti. Ja kui ma juba tanki ehitan siis ei hoidnud ka nüüd metalli pealt kokku. :ner:

Pilt

Pilt
Teine pool veel teha aga homme magame...

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Nädalavahetusel sain jommis peaga telefoni ekraanist jagu. Poes maksab display vahetus uue asja hinna, nii et paar nädalat olen sunnitud oma vana nokia lutsu kasutama (siis jõuab vast uk-st uus ekraan kohale vast) Sellest tulenevalt ka äärmiselt kesine kvaliteet piltidel. :oops:

Piipzu käest ostetud peegilitele treisin punnid otsa ja keevitasin need omakorda lenksu sisse. Linkidel kinnituse pole ja mingit suur kronsat ka ei tahtnud tekitada.
Pilt

Sabaplastiku vorm võtab vaikselt ilmet, kuid tööd veel kõvasti. Kui vahu kuju enam vähem paigas, lükkan pahtli ka selga.

Pilt

Parempoolne jalaraua kinnitus
Pilt

Ning sai treitud ka uued jalarauad. Plaanis kinnitada need eelmiste raudade kronsade külge, et jääks samamoodi üles-alla liikuma. Pildil on sisemine otsa tugeva varuga, reaalselt lõppevad need selle karestatud osaga.

Pilt


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Aga mille poolest jalaraudade originaal positsioon ja välimus ei sobinud?, Õli ju üsna slick.
Kuidagi tundub et viies jalarauad taha muutub see istmiku nurk veelgi, ja sunnib nö lamama, aga lenks on nö tavaline mitte clip-on. Kuidas muidu on istuda?
Üldiselt olen tähele pannud et kui istumis asendis vähegi miskit häirib ja justkui tundes pole hull siis 1h sõites muutub see üsna hulluks ja häirivaks.

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Originaal rauad oli liiga ees ja üleval. Istusin põlved kõhu all. Kaitsmetega oli niisamagi raske jalgu sinna peale venitada. Taha viies muutus asend mugavamaks. Istumine tuleb ka originaalist nata kõrgem nii et kokkuvõttes peaks asi paranema. Keha asendit ratta peal jalarauad küll ei muuda. See puhtalt lenksu kõrguses/kauguses kinni.

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas Black »

Mis sa selle plastiga jamad, sellisele raudhobule ikka nii kõhualune kui ka saba hoopis plekist. 8)

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

krt oleks english wheel olemas võiks isegi proovida :D :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Uduste piltide saaga jätkub...
Lihvisin sadula vormi ja panin jalarauad külge täna. Ei tea kas peaks istumise alt veel ära lõikuma ( hetkel vahukiht seal ca 2cm) et saaks rohkem polstrit sadula alla??? Samas läheks siis sadula luku kinnitamine keeruliseks. Kasutades painti skilli tegin väikse visandi sadula disainist ka. Tagumise otsa suhtes pole veel kindel, äkki vormistab 1 kohaliseks ümber hoopis.

Pilt

Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Uurisin ja puurisin seda sadula värki täna ning mõtlesin palju parema lahenduse välja. Kui algselt oli plaanis lõigata kogu sabatükk 2ks nii, et saba osa ja sadul on eraldi, siis nüüd jätan selle 1 tükki. Viin sadula luku hoopis tagumise osa alla ja saan tänu sellele ka istumise alust madalamaks. See omakorda tähendab rohkem svammi ja pehmemat sõitu.Ühesõnaga kogu sabaplast hakkab koos sadulaga ära käima ühes tükis. Eest hoiab seda kinni siis see kõrv mis kinnitub paagi juurde ja tagant lukk. Selleks, et sadula pehmendus ja tagaosa plast kokku jookseks, muutsin veits vormi. Vana lukuaugu täitsin vahuga ja jätsin kuivama. Homme tõmban pahtli selga.

Pilt

Jebais küsitakse tuuleklaaside eest ca 50 euri, mida on kuidagi palju tüki plastiku eest. Näitasin originaal klaasile natuke relakat ja esialgne tulemus polegi mu meelest kõige hullem. Palju sellest seal reaalselt tolku on ei oska öelda, aga vähemalt pole nina nii tühi. Kas selle kinnitused oleks mõtekas teha tule omade alla või leksu külge? Kui alla tulede külge, kas siis tuulega vibreerima ei hakka?

Pilt


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas koi »

Ma kinnitaks küll nii tule juurest kui ka lenksu külge. Muidu hakkab ikka laperdama. Tuulel ikka päris palju võimu. Mul umbes sama suur küüne ots kinnitatud alt ja ka lenksu, aga veidi tudisev ikka ebatasasemal teel.

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Vahepeal tuli perelisa nii et pole väga garagesse jõudnud. Nipet näpet olen siiski toimetanud. Tuuleklaasile tegin kinnitused ära, sai siis nii üles kui ka alla nagu soovitati. Tõmbasin tsikli pulkadeks, et alustada jubinate pritsiks ettevalmistamisega. Sabaraami pahteldan ka vaikselt. Varsti saab vast riiet laduma hakata.

Pilt

Ühe poole sumpa toru jõudsin ka ära lihvida. Ei jää väga nurgeline midagi.

Pilt

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas pühak »

vikiii kirjutas:

Vahepeal tuli perelisa nii et pole väga garagesse jõudnud.

Spoiler

Nipet näpet olen siiski toimetanud. Tuuleklaasile tegin kinnitused ära, sai siis nii üles kui ka alla nagu soovitati. Tõmbasin tsikli pulkadeks, et alustada jubinate pritsiks ettevalmistamisega. Sabaraami pahteldan ka vaikselt. Varsti saab vast riiet laduma hakata.

Pilt

Ühe poole sumpa toru jõudsin ka ära lihvida. Ei jää väga nurgeline midagi.

Pilt

Ämm kolis Sinu juurde? Või naine lagunes laiali? Igal juhul palju õnne! :bsmile:

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Välejaan
Postitusi: 118
Liitunud: 03 Sept 2012, 09:32
Tsikkel: XJR1200

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas Välejaan »

Õnnitlused! Toru näeb nüüd täitsa viisakas välja, saba hakkab ka kuju võtma. Peaasi, et vaim otsa ei saa ja viitsimist jagub. :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Õnneks lagunes naine :D


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas koi »

Aaga palju õnne siis jah ja nokitse ikka tsiklit ka, kui aega antakse!!

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Palju jeeberdamist ning ajakulu, aga protsess on suht minimaalne. Samas saab homme lõpuks esimese kihi riiet selga tõmmata. Viimase nädala jooksul sai pahtel lihvitud, sinna otsa 2 kihti lakki ja samapalju vaha. Täna alusvärvi peale kandes tuli välja, et vaha oli saanud liiga palju ja värv ei tahtnud kuidagi peale püsima jääda. Jälle nussi kui palju aga kuidagi sai ära puterdatud. Esimene kord vormide ja klaasplastiga tegeleda ikka ju :mrgreen:

Pilt

Kasutaja avatar

leko
Postitusi: 456
Liitunud: 19 Dets 2010, 14:10
Tsikkel: väike RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas leko »

Klaasplasti kuivamine võtab aega ca 24h ja peab olema kindel temperatuur. Lisaks on väga oluline möksi õige suhte kokku segamine.
Aga hakkab looma :) Jälgin huviga.

Põnni puhul ka õnne!

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Seda tean. Nõu ja jõuga aitajad on olemas. :bsmile:

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas franz125 »

See 24h jutt ei ole päris tõene.Olemas on alates 20min.kõvastuvaid nii epoksüüde kui polüester vaike.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

leko
Postitusi: 456
Liitunud: 19 Dets 2010, 14:10
Tsikkel: väike RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas leko »

franz125 kirjutas:

See 24h jutt ei ole päris tõene.Olemas on alates 20min.kõvastuvaid nii epoksüüde kui polüester vaike.

Jeesh. Tõepoolest on igasuguseid.
Kuid enamasti suurtemate detailide puhul valitakse pikame kõvastumise ajaga kõvendeid. Lisaks võib ta ju varem ka kenasti ära kuivada aga järgmise kihi/pahtli, krundi,lasuuri vms. peale kandes tuleks oodata ikkagi täieliku kõvenemist.

Ma tean kui raske on oodata…aga tasub igaksjuhuks lati siiski natukene kauem oodata :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Esimene kiht olemas. Homme õhtu vast edasi siis..

Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

sada sirgel
Postitusi: 99
Liitunud: 23 Aug 2011, 16:48
Tsikkel: honda st 1100
Asukoht: tallinn

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas sada sirgel »

Tavalise vahu asemel oleks olnud mõttekas kasutada tulekindlat vahtu istme vormimiseks ,kannatab kuumust ja on ohutum ,kui pütt asetseb istme all.

sada sirgel kuuskümmend kurvel
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Mis sellel vahet on mis vahtu vormi jaoks kasutasin, ega see sinna sisse ei jää. :roll:

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas 426f »

kui kõva 1 kiht jääb.mopeedi paak on pealt liiga pehme ja pahtel murdub pidevalt lahti.peaks riide peale liimima

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Eks see oleneb kui paksu riiet kasutad. Mul läheb praegu 450ne matt( peaks näitama ruutmeetri kaalu grammides) mis on suht õhuke aga samas paremini vormitav kui näiteks 600ne. Seda planeeritud 4 kihti, aga vbla tuleb ka rohkem. Eks sa proovi ära ja kui tundub et vähe sai pane juurde.

Teemasse ka. Panin teise kihi riiet peale täna ning hakkasin mootorit puhastama. Ülemine ots oli kobrutama läinud nii et selle tegin värvist puhtaks. Värvima seda seekord ei hakka, sinna lakk peale ja kõik praeguseks.

Pilt


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Ühekordse vormi jaoks 2 kihti 450 matti on piisav, vorm jaab mõnusalt elastne ja tänu sellele kergemalt eraldatav detail. Eeldusel muidugi et mudel oli korralikult vahatatud ja kindluse mõttes PVA (polyvinyl alcohol) kaetud. Ei ole vaja üle pingutada kihtidega, paras priiskamine 4 kihti kui detail ühekordne.
Detail ise võib olla 4 kihine, jääb tummiselt tugev ja raske. Kui soov kaalus säästa siis 3 kihti 300st matti hea.

Mulle meeldib klaaskiuga tegeleda! Ja heameelega vaatan ka kuidas teistel asjad välja tulevad!

Üks nipp et vähendada sügelust kätel klaaskiu relakaga lõikamisel, hõõru kätesse sisse talk pulbrit! Vähendab sügelust 90%

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”