Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
tanel63
Postitusi: 14
Liitunud: 18 Mai 2015, 21:31
Tsikkel: Honda CBR1000RR

Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas tanel63 »

Tervist,

Olen siin keskkonnas veel uus kasutaja, kuid oma rõõmu jagaksin sellegipoolest. Selle aasta algul hakkasid igasuguste asjade kokkulangemisel mõtted liikuma kaherattalise poole.Viimased lükked andsid asjale ilmselt töökoha vahetus ning sellest tulevnevalt suurem sissetulek ning rohkem vaba aega. Ka üks kolleeg jutustas tihtipeale oma motikalugusid. Eks nooremana ole ikka mõne võrri ja Minskiga sõidetud, kuid kogemusi just eriti pole. Vanust siis täpselt nii palju, et selle hooaja algul sain enda nime mootorratta kursustele kirja panna ning taotlemisse läks korraga täis A kategooria. Siin foorumis uudistasin juba aasta algul, peamiselt siis alamkategoorias "mida osta esimeseks tsikliks" vms. Ega suurt targemaks ei saanud sealt.. Mõni tuttav ka soovitas et ikka tasuks kellegi käest erinevaid rattaid proovida enne endale ostmist. Aga no kust sa ikka väga proovid kui selles valdkonnas uus ja lubasid ka veel pole. Huvi oli muidugi sport bike vastu nagu enamustel noortel ilmselt. Algul tahtsin küll 600´st osta aga selle mõtte tegid tuttavad ruttu maatasa. Kuna endal amet selline et hea võimalus on ratas saksamaalt tuua siis sai pilk peal hoitud mobile.de kuulutustel. Ega ei teagi miks just Honda. Oli lihtsalt selline kõige rohkem usaldust tekitav. Üks isend jäi siis silma. Asus ta sellises kohas nagu Löhne. Tegemist oli peamiselt BMW margi müügiesindusega. Oli nii kasutatuid kui ka uusi.
Pilt
Ühel ilusal pärastlõunal kui muud töökohustused olid tehtud ning haagises juhtus olema parasjagu vaba ruumi, saigi sinna kohale mindud. Otsisin ratta salongist üles. Vaatasin ja silitasin teda nii palju kui oskasin. Pärast ajasime müügiagendiga veel juttu. Rääkis masina ajaloost ja mis rattal tehtud on. Korraks ka mootorile hääled sisse. Salongis oli ta olnud aasta algusest. Ma küll ei tea kas ja kuna teda vahepeal käivitatud oli. Mina ette ei teatanud, et ratast vaatama lähen aga käima läks ta korraga ilusti. Müügiagent sõnas et " its making a loud noise" ning väga pikalt käia ei lasknud tal seal. Ega siis midagi. Veeretasime ratta välja. Tiirutasin temaga seal nii palju kui poe parkla seda võimaldas. Käigud toimisid, pidurid toimisid. Mootorist lisahelisid ei kostunud. Suunurgad tõmbas ainult ülespoole. Ei näinudki põhjust miks ilma rattata lahkuda sealt. Astusime sisse tagasi, pakuti kohvi. Vormistasime paberid mis käib poest ostes üsna ruttu. Viiekesi tõstsime masina toore jõuga haagisesse, rihmadega kinni ning kodupoole minekut. Läks hästi ningi Poola parklates öösel ratast ära ei varastatud. Polegi varem iga hommik haagist kontrollimas käinud, et kas kaup on ikka alles :D Eestis oli ainult rahakoti avamise rõõm. Probleemidetta sai ta arvele võetud ning ülevaatus tehtud. Praeguseks siis kõik. Nüüd ei jäägi enam muud, kui load kiiresti ära teha, enne kui lumi maha tuleb.
Pilt

Tanel


Quill87
Postitusi: 5
Liitunud: 05 Aug 2013, 19:47
Tsikkel: Suzuki Gsx-r
Asukoht: Tartumaa/Põlvamaa

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas Quill87 »

Welcome :bsmile:

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas puna »

Väga hea ratas alustamiseks


Teema algataja
tanel63
Postitusi: 14
Liitunud: 18 Mai 2015, 21:31
Tsikkel: Honda CBR1000RR

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas tanel63 »

Kolm küsimust ka mis enne ununesid:
1) Kas see on ok. kui tsiklist selline n.õ nõksakas läbi käib, kui esimese kägi sisse panen?
2) Kas sellel masinal võib käike ilma sidurita vahetada( v.a. siis koha pealt minema minnes muidugi), ilma et midagi ära lõhuks?
3) Kas tsikli temp lähebki kohapeal töötades üle 100c. Umbes 103c pealt läheb ventikas tööle, siis tõuseb veel paar kraadi ja siis hakkab langema jälle. Sõidu ajal on temp 75-80c umbes.

Kasutaja avatar

Kipsi
Postitusi: 1512
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
Tsikkel: cbr600RR
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas Kipsi »

  1. Jah
  2. Jah, kõrgetel pööretel.
  3. Oleneb ilmast, kuid jah.

Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee

Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 552
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas Kox »

Nr.2 osas vaidleks Kipsile vastu, lähevad kenasti ka madalamalt, ei pea pöördeid lakke ajama. Toimib tavalisel linnasõidul samamoodi lihtsalt gaasikäsi peab jalaga koostöös olema.

Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20 & Suzu VZR 1800 08
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas puna »

  1. praktiliselt kõigil tsiklitel käib see nõks
  2. saab jah ka erinevatel pööretel nii käike vahetada, aga mõistlikum oleks selleks kasutada sifterit siis juba
  3. 103c on ka täitsa ok sellepärast ei ole vaja veel muretseda soojemate ilmadega linnas nii ongi.
Kasutaja avatar

leko
Postitusi: 456
Liitunud: 19 Dets 2010, 14:10
Tsikkel: väike RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas leko »

3) Süda suvel võid fooritaga seistes 125c ka vabalt näha ;)
PS. Kas carbon jalaraua katted pakuksid huvi?

Kasutaja avatar

Raits66
Postitusi: 274
Liitunud: 08 Mai 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 14 korda

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas Raits66 »

puna kirjutas:

1. praktiliselt kõigil tsiklitel käib see nõks

  1. saab jah ka erinevatel pööretel nii käike vahetada, aga mõistlikum oleks selleks kasutada sifterit siis juba
  2. 103c on ka täitsa ok sellepärast ei ole vaja veel muretseda soojemate ilmadega linnas nii ongi.

Miks oleks mõistlikum sifterit kasutada ?


being
Postitusi: 49
Liitunud: 08 Apr 2015, 20:57
Tsikkel: BMW R1200RT / CBR600F

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas being »

2) mõistlik oleks toimida nii: kergelt tõmmata käigukangi üles (nö eelpingestada), seejärel korraks gaas maha ja järgmine käik läheb lupsti sisse.
See kehtib siis ainult käig ülesvahetusele. Alla soovitaks kindlasti alati siduriga ikka.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas puna »

Raits66 kirjutas:
puna kirjutas:

2. saab jah ka erinevatel pööretel nii käike vahetada, aga mõistlikum oleks selleks kasutada sifterit siis juba

Miks oleks mõistlikum sifterit kasutada ?

Teeb selleka vajaliku süütekatkestuse ja seega saab käike vahetada ka põhjagaasiga

Kasutaja avatar

Raits66
Postitusi: 274
Liitunud: 08 Mai 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 14 korda

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas Raits66 »

Härra on nooruses sõitnud nooruses võrri ja Minskiga ja nüüd, kohe algatuseks, on mõistlik kasutada shifterit, et saaks põhjagaasiga käike vahetada :) ?


aivar424
Postitusi: 69
Liitunud: 31 Mär 2013, 19:16
Tsikkel: r6 2007
Tänanud: 1 kord

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas aivar424 »

ja järgmised omanikud saavad kasti remontida. Tavasõidul võiks ikka siduriga vahetada. Ilma sidurita vahetamine ei ole päris tasuta lõuna, tuleb kasti eluea arvelt siiski.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas puna »

No eks järgmine saab rempata mis sellest nii kohutavat on

Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas stev666 »

baigilisel tunnen, et ilma sidurita toimub käiguvahetus ilma igasugu hääleta, kuid siduriga on just tunda mingisugune "raksakas". Seda hilisemat kasti remontimise süüd otsige mujalt.

dr800 2x

aivar424
Postitusi: 69
Liitunud: 31 Mär 2013, 19:16
Tsikkel: r6 2007
Tänanud: 1 kord

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas aivar424 »

Igasugustel sõidukitel saab ilma sidurita vahetada kui natukene asja tunda. Pole väga mingi argument

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas 426f »

moodsa aja bikelistel pidi siduriga käiku vahetades olema selline efekt,et siduri tross läheb katki ja muud midagi.kunagi kui sain esimest korda sõita 2t 250 krossi hondaga vahetasin siduriga käiku.palju ei puudunud,et sõimata oleks saanud.sel masinal läksid käigud gaas põhjas ilma sidurita sisse.4t krossikal gaas põhjas käiku vahetades ei juhtu midagi.ei vaheta

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

Teema algataja
tanel63
Postitusi: 14
Liitunud: 18 Mai 2015, 21:31
Tsikkel: Honda CBR1000RR

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas tanel63 »

Nojah, ja ole nüüd siis see tark ja arva, kelle jutt see õige on.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas puna »

Ära põe vaheta kuidas soovid neid käike eks ajapikku tekkib mingi harjumus nagunii


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas madjs »

Se käiguvahetus igal asjandusel oma iseloomuga, mõni koliseb madalalt vahetades, teisel käib pauk ilma sidurita redlines, viimane ratas mida katsusin oli mingi bandit, sellel laksusid käigud just siis kui sai sidurit näppida, sõitsin asjandusega ainult mõne km. ja viga vast minus. Sõidad mõnda aega rattaga ja saad aru mis mõistlik. St. kui käigu vahetusel kast ei paugu siis ok, tee seda siis vahegaasi, siduriga või krt. teab kuidas. Kui huvi maanteelt rajale keerata siis juba teised reeglid ja kasti eluiga.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

bandiit
Postitusi: 111
Liitunud: 20 Jaan 2015, 11:08
Tsikkel: GSF600 ´97 & R35 ´47
Asukoht: tln
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas bandiit »

vana bandiit haugubki vastu, nagu kasvatamata laps


Teema algataja
tanel63
Postitusi: 14
Liitunud: 18 Mai 2015, 21:31
Tsikkel: Honda CBR1000RR

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas tanel63 »

Installisin tulesid vahepeal, et valgem ja ratas liikluses rohkem märgatavam oleks. Autokoolis ka 4 sõitu veel jäänud ja siis ARK´i lugu. Hakkab looma juba.
Pilt

Kasutaja avatar

martin727
Postitusi: 91
Liitunud: 11 Jaan 2015, 18:13
Tsikkel: Hayabusa
Asukoht: Rautalampi
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas martin727 »

426f kirjutas:

moodsa aja bikelistel pidi siduriga käiku vahetades olema selline efekt,et siduri tross läheb katki ja muud midagi...

Moodsa aja bike'del ei ole siduri trossi...ehk see hirm langeb ära ka selle ratta puhul.

ÄmSee Raatalampi- "TULUKEE MUKKAA, EE MENE AIKANNO HUKKAA"
...mitte nagu need tänapäeva noored, kelle ainuke musklitrenn on arvutihiire liigutamine ja pakk paberit printerisse tõsta tekitab juba eluaegse seljavigastuse...

Teema algataja
tanel63
Postitusi: 14
Liitunud: 18 Mai 2015, 21:31
Tsikkel: Honda CBR1000RR

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas tanel63 »

Load käes siis eilsest, esimesed 200km ringi tõristatud ja ka nõrgemad jupid juba koostöölepingu lõpetanud. Õhtuks siis lõpetas ratas aku laadimise. Milles probleem, seda veel ei tea. Plaanis oli nagunii ratas esimesse hooldusesse ka viia Tartusse Motohoovi, siis las vaatavad selle laadimisteema ka üle. Siit nüüd küsimus, et kuna ise olen võrust siis kui tark mõte on rattaga Tartusse sõita (60km) kui akulaadimine ei toimi ja kas üldse veab aku jõul sinnamaani välja?

Kasutaja avatar

martin727
Postitusi: 91
Liitunud: 11 Jaan 2015, 18:13
Tsikkel: Hayabusa
Asukoht: Rautalampi
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas martin727 »

Mis aastakäigu aku sul on? Panid uue kui ratta ostsid?

ÄmSee Raatalampi- "TULUKEE MUKKAA, EE MENE AIKANNO HUKKAA"
...mitte nagu need tänapäeva noored, kelle ainuke musklitrenn on arvutihiire liigutamine ja pakk paberit printerisse tõsta tekitab juba eluaegse seljavigastuse...

Teema algataja
tanel63
Postitusi: 14
Liitunud: 18 Mai 2015, 21:31
Tsikkel: Honda CBR1000RR

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas tanel63 »

2004 masin on. Akut pole vahetanud.

Kasutaja avatar

martin727
Postitusi: 91
Liitunud: 11 Jaan 2015, 18:13
Tsikkel: Hayabusa
Asukoht: Rautalampi
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas martin727 »

Siis vast alusta sellest... usun, et probleem kaob.

ÄmSee Raatalampi- "TULUKEE MUKKAA, EE MENE AIKANNO HUKKAA"
...mitte nagu need tänapäeva noored, kelle ainuke musklitrenn on arvutihiire liigutamine ja pakk paberit printerisse tõsta tekitab juba eluaegse seljavigastuse...

Teema algataja
tanel63
Postitusi: 14
Liitunud: 18 Mai 2015, 21:31
Tsikkel: Honda CBR1000RR

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas tanel63 »

Tähendab masin on 2004. Akut ei oska praegu õelda. Exide oma on. Välimuse järgi ei paistnud meeletult vana. Aga no laadimist ju aku vanus ei mõjuta. Eile õhtul kui sain koju ära veeretud oma tühja akuga siis viskasin testri peale kui mootor veel käis. Näitas 8.9 vms. Kui mootor käib ja tester peale visata siis peaks igaljuhul mingi 14 volti näitama. Sõiduauto vähemalt laadib 14+ voldiga.. Usun et tsikkel ka väga ei erine.


T.Tiho
Postitusi: 12
Liitunud: 30 Sept 2013, 21:41
Tsikkel: SUZUKI GSX1200
Asukoht: Kurnekirno
Tänanud: 1 kord

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas T.Tiho »

tanel63 kirjutas:

Näitas 8.9 vms. Kui mootor käib ja tester peale visata siis peaks igaljuhul mingi 14 volti näitama. Sõiduauto vähemalt laadib 14+ voldiga.. Usun et tsikkel ka väga ei erine.

Tühikäigul ei pruugi.


Teema algataja
tanel63
Postitusi: 14
Liitunud: 18 Mai 2015, 21:31
Tsikkel: Honda CBR1000RR

Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63

Lugemata postitus Postitas tanel63 »

Andsin pöördeid ja kõik jutud. Ei muutunud midagi.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”