Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

Uus ja "huvitav" anomaalia minu Hornetil... või tegelt isegi mitte niiväga uus, aga järjest aktuaalsem...

Nimelt külma mootoriga ei taha tsikkel tööle pannes tööle jääda. Ehk siis paugust läheb tööle, siis aga hakkab puterdama ja pöördeid kaotama ja sureb välja. Enamasti toore peale tõmbamine teeb asja veel hullemaks. Käsitsi pöördeid u 1,5-2K peal hoides jääb tööle. Siis ühelt maalt justkui töötab juba stabiilselt, aga kui sõitma hakata või pöördeid üle 3K tõsta, siis tuleb mootorist kergelt plastikune plõgin ja pöörded tulevad tagasi alla, kuni gaasi lahti lasen ja madalatel pööretel jälle töötab normaalselt.

Täna hommikul sedasi puterdades lõpuks suri lõplikult välja ja enam tööle minna ei tahtnud. Aku veab korralikult ringi, korra turtsatab, aga tööle ei jäänudki lõpuks. Kusjuures mõnda aega turtsus ja töötas normaalselt..

Sooja mootoriga läheb paugust tööle, null problemo. Sõidab nagu jumalate kaarik.

Kui õhtul või homme kuivem ilm on, siis üritan üles võtta nii pildis kui hääles.

Ideid?



Kasutaja avatar

kent
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Juul 2015, 18:16
Tsikkel: HD
Asukoht: Nõmme
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas kent »

elektromargu kirjutas:

Uus ja "huvitav" anomaalia minu Hornetil... või tegelt isegi mitte niiväga uus, aga järjest aktuaalsem...

Nimelt külma mootoriga ei taha tsikkel tööle pannes tööle jääda. Ehk siis paugust läheb tööle, siis aga hakkab puterdama ja pöördeid kaotama ja sureb välja. Enamasti toore peale tõmbamine teeb asja veel hullemaks. Käsitsi pöördeid u 1,5-2K peal hoides jääb tööle. Siis ühelt maalt justkui töötab juba stabiilselt, aga kui sõitma hakata või pöördeid üle 3K tõsta, siis tuleb mootorist kergelt plastikune plõgin ja pöörded tulevad tagasi alla, kuni gaasi lahti lasen ja madalatel pööretel jälle töötab normaalselt.

Täna hommikul sedasi puterdades lõpuks suri lõplikult välja ja enam tööle minna ei tahtnud. Aku veab korralikult ringi, korra turtsatab, aga tööle ei jäänudki lõpuks. Kusjuures mõnda aega turtsus ja töötas normaalselt..

Sooja mootoriga läheb paugust tööle, null problemo. Sõidab nagu jumalate kaarik.

Kui õhtul või homme kuivem ilm on, siis üritan üles võtta nii pildis kui hääles.

Ideid?

Toore klapp teeb ikka oma töö ära?

Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

kent kirjutas:

Toore klapp teeb ikka oma töö ära?

Kui ta ainumas töö on aidata külmal mootoril tööd teha, siis ma ei ütleks nii...

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas tali »

Millal viimati õhufiltrit vahetasid? :roll: Sinu kirjeldus vastab liiga rikkale segule justkui. Proovi käivitada ja siis tõmba kohe üks küünal maha, vaata mis nägu on. Õhuklapi trossiga võib ka muidugi mingi jamps olla. No et hooba tagasi lükates ei ava lõpuni, jääb nö poolde vinna ja siis ongi liiga rikas kogu aeg. Ja hooba tõmmates läheb veel rikkamaks. Mõni trossi kiud lahti kõri sees ja sellest juba täiesti piisab anomaaliate tekkeks. Lihtsalt mõtlemisainet veits :bsmile: . Anna siis teada ka, kas leidsid vea üles.

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

Täna hommikul tahtsin korralikult dokumenteerida nii pildis kui helis vea, aga kui hambaarsti juurde jõudsin, oli valu juba kadunud... :wack:

[youtube][/youtube]

Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas makuke »

Selline plärisev hääl võib tekkida mõne gondli vibreerimisest/vastu käimisest.
Kas kõrvaga ei ole kuulda, mis piirkonnast heli tekib?

1 versioon, mida olen autode puhul tähendanud- kui summuti sõelad on natuke lahti siis külmalt pläriseb sarnaselt. Sooja mootoriga metall paisub ning sõelab lõpetavad sellise hääle tekitamise. Kas sul ei või sama olla?

terv,
mark

Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

makuke kirjutas:

Selline plärisev hääl võib tekkida mõne gondli vibreerimisest/vastu käimisest.
Kas kõrvaga ei ole kuulda, mis piirkonnast heli tekib?

siin videos see plasitkune plärin tuleb tegelt sellest plastikust helilindistajast mobiilihoidjas... seda õiget mootorist tulevat plärinat täna polnud. eks ma proovin homme uuesti.

elik täna oli täiesti veatu tööle minek

Kasutaja avatar

kent
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Juul 2015, 18:16
Tsikkel: HD
Asukoht: Nõmme
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas kent »

elektromargu kirjutas:

Täna hommikul tahtsin korralikult dokumenteerida nii pildis kui helis vea, aga kui hambaarsti juurde jõudsin, oli valu juba kadunud... :wack:

[youtube][/youtube]

Oled sa proovinud hommikusi käivitamisi ka nii et õhu rublinikut päris põhja ei tõmba? Aparaadid tahavad toorest saada erinevalt, sõltub ka välisest loomulikult tempist. Minul näiteks sellise +10-15 kraadi tahab a' poole jagu sulgemist. Rohkem siis hakkab pirtsutama.

Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

kent kirjutas:

Oled sa proovinud hommikusi käivitamisi ka nii et õhu rublinikut päris põhja ei tõmba? Aparaadid tahavad toorest saada erinevalt, sõltub ka välisest loomulikult tempist. Minul näiteks sellise +10-15 kraadi tahab a' poole jagu sulgemist. Rohkem siis hakkab pirtsutama.

jep. tavaliselt hommikuti olengi peale tõmmanud ainult mingi kolme-nelja milli jagu (siis sealt maalt, kus ta reaalselt midagi tegema hakkab). üle selle enamasti hakkabki puterdama väljasuremiseni.

eile üritadest teda tööle saada proovisin ära tps sensori juhtme lahtiühendamise, mis ei andnud mingisugust efekti.

üritasin ka õhufiltrit kontrollida, aga keegi on küljepaneeli külge kruvinud selliselt, et kruvi kuuskant on täielikult maas ja ükski asi seda enam ei keera.. :evil:

küünaldeni pole ka veel jõudnud, kuna õue peal paagi maha võtmine tundub üsna ulme ettevõtmine.. aga valikut pole ja ootan soojema õhtu ära, et naabrirahvale korralik 'mondietendus korraldada 8)

Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

a no üldiselt kui masina tööle saab, siis on kõik täiesti suppper-luks ja sõidab uskumatult mõnusalt ja sõidan pidevalt igalpool ringi ja pole enam kordagi otse töölt koju sõitnud vaid ikka risti-rästi läbi linna ringiga
:D

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas tali »

Mina oma karpapilli käivitan soojal ajal isegi nädala seisnuna ilma igasugu õhuklapinupu näppimiseta, pole vajadust lihtsalt. Ja jääb kenasti vaikselt tühikäigule tööle. Sul ikka on miski liigrikka segu kamm seal. Kas kiirendades veab ühtlaselt puterdamata algusest lõpuni välja ja mingit tossupilve pole taga?

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

tali kirjutas:

Mina oma karpapilli käivitan soojal ajal isegi nädala seisnuna ilma igasugu õhuklapinupu näppimiseta, pole vajadust lihtsalt. Ja jääb kenasti vaikselt tühikäigule tööle. Sul ikka on miski liigrikka segu kamm seal. Kas kiirendades veab ühtlaselt puterdamata algusest lõpuni välja ja mingit tossupilve pole taga?

hommikul esimesel kiirendamisel sekundi mõtleb, enne kui madalatelt pööretelt üles poole kerima hakkab, aga see on vaid ühe korra ja pärast seda minu meelest kiirendab ilusti ühtlaselt... tossupilve pole ka täheldanud..

Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas RaulK »

tali kirjutas:

Mina oma karpapilli käivitan soojal ajal isegi nädala seisnuna ilma igasugu õhuklapinupu näppimiseta, pole vajadust lihtsalt. Ja jääb kenasti vaikselt tühikäigule tööle. Sul ikka on miski liigrikka segu kamm seal. Kas kiirendades veab ühtlaselt puterdamata algusest lõpuni välja ja mingit tossupilve pole taga?

Kui selline teema mis siis kamm on muidu?


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Kui asi liiga toores ja probleem külmkäivitusel, siis esimese asjana kahtlustaks karpade täis jooksmist, ehk siis näiteks ujukinõelad ei pea ja bensukraan (vaakum) vigane. Muudest muredest võib olla veel, et ujukitase liiga madal (bensutase kõrge), segukruvid liiga avatud. Rohkem sõitnud masinate puhul võib ka muid probleeme esineda, nt vanad BST38 ja 40 karpadega gixerid, niisamuti ka Yamaha FZR1000 ning ma ei tea mis rattad veel, mingi LC4 kindlasti, omavad siibrinõela ja selle pesa kulumise sündroomi, mis kerge gaasiga segu rikkaks veab ja hakkab samamoodi ratas kummaliselt käituma - jõnksutamine ühtlasel gaasil 3-4k rpm juures jne.

Mina monteerisin oma rattal toorehoova ja trossi üldse maha, kuna mul pole seda suviti praktiliselt kunagi vaja läinud ning isegi, kui läheb vaja, võin ju korraks toorest karpa juurest näpuga ka tõmmata.

Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

Minu poolt võib selle teema lõppenuks lugeda. Matilda on tagasi Bikepointis ja ootab omale järgmist omanikku. Kevadel veeren sealt välja juba uue rattaga :P

Kusjuures selle külmkäivituse hammustasin lõpuks läbi, et vahetult peale käivitamist tahtis ta gaasiga õige natuke kaasa aitamist, nagu millimeeter gaasi või nii. Ma vanasti kas siis kakkusin seda liiga suurtes kogustes või ei kiskunud üldse. Viimaste nädalalate jooksul pole see kamm enam end ilmutanud. Olen ka ilusasti lasknud mootori soojaks ja siis pole ka pöörete juures mingeid vastupunnimisi enam olnud.

Natuke on kahju ka, sest just jõudsin sinna maani oma oskuste ja julguse juures, et avastada seda pöörete pannoo teist poolt, kus tõmme on hoopis teisest maailmast. Ja linnas sõiduradasid pooleks lasta on samuti sellega puhas lust.

Igal juhul loodan, et järgmine omanik sellel masinal saab vähemasti sama õnnelik olema kui mina! 8)

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas AzA »

Et korra ostsid sealt ratta ja proovid veel?

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

AzA kirjutas:

Et korra ostsid sealt ratta ja proovid veel?

Nojah, esiteks seda konkreetset ratast keegi teine ei müü ja lõppkokkuvõttes pole mul neile midagi suurt ette heita. Tsikkel läks tagasi sinna sellepärast, et ma tahan uut, mitte sellepärast, et ma enam seda vanat ei taha.. :)

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas tali »

Mis järgmiseks tuleb? :P

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

tali kirjutas:

Mis järgmiseks tuleb? :P

Ducati Scrambler Urban Enduro

Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

Tegin mälestuseks väikese kompilatsiooni viimas(t)est sõidust(est). :)

[youtube][/youtube]

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas AzA »

Too ducati on hea valik :)
Amortidele võiks pisut näppu vibutada, aga muidu hästi fun aparaat.
Parem valik kui hornet.

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

AzA kirjutas:

Too ducati on hea valik :)
Amortidele võiks pisut näppu vibutada, aga muidu hästi fun aparaat.
Parem valik kui hornet.

Mhmh. Kusjuures viimane kord Hornetiga sõites sain ma väga hästi aru, mida sa progresseeruvatest amortidest rääkisid.. ühelt maalt hakkas seljast valujutt läbi käima, kui järjekordsele augule pihta sain. Scrambler kuuldavasti pole väga palju parem elik progresseeruvad on automaatselt to-do listis...

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Mida pidi see tuduu list on-progresseeruvad paigaldad või...?

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

franz125 kirjutas:

Mida pidi see tuduu list on-progresseeruvad paigaldad või...?

Selline mõte on, jah. Eks rahakott dikteerib oma, sest liskas on vaja esmasjärjekorras sumps välja vahetada ilusama vastu, siis kukkumisrauad panna ja tõenäoliselt peeglid uued panna... ja siis tahaks ka midagi värviga peale hakata, aga mida, seda pole suutnud veel välja mõelda..

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Progresseeruvad on kuradist,oma kaalu järgi lineaarsed töötavad kogu käigu ulatuses ühte moodi.Põhjamise vältimiseks on õlitaseme reguleerimine.Oma ratastel on lineaarsed-ei ole mina neid kuskil augus põhja saanud.
Vedrud maksavad vast mingi soti ümber.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

Eks ma pean oma persega ära proovima, mis kuidas töötab :P

Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

No.. elus lähevad plaanid ikka oma rada... ehk siis teed need ära ja elad nende elluviimise vaimus ja rütmis ja siis võtavad jalad või rattad selga ja kärutavad suvalises suunas suvaliselt minema...
Elik Ducati ost läks vett vedama, kuna ootamatud vangerdused sundisid hoopis elukohta vahetama.
Õnneks Bikepoint polnud mu tsiklit veel rahaks teinud ja sain Matilda sealt tagasi talvitumise hinnaga. Minu hing on rahul.

Seda enam, et täna sain kokku kolm ringi juba kirja ja oma üllatuseks pole üldse nii haiglaselt külm linnas kärutada, kui mu esimene hirm oli. Lisaks see teine hirm, et kuna eelmine hooaeg reaalselt mingi kolm kuud sai sõidetud ainult (esimest korda elus), siis äkki on meelest ära läinud, kuidas sõitmine käib... Õnneks esimese kahe meetri peal oli selge, et mina ei pruugi ju mäletada, aga küll mu lihased mäletavad. Nagu jalgrattaga sõitmine, jumala eest..

Ühesõnaga täielik eufooria on jälle tsikli seljas olla! Korra tänavanurgast eemale kiirendades tõmbas külje korralikult ette.. õnneks püksid jäid puhtaks ja külg maha panemata. Natuke ettevaatlikumaks tegi, aga veits andis ka enesekindlust, et sellise libisemisega veel pikali ei tõmba kui tsikliga võitlema ei hakka ja pole tulevikus ka kruusal niiväga põdeda tarvis... Pidurdamise suhtes teeb muidugi topelt-ettevaatlikuks.

:bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

Ma ei saa aru Horneti reserv-kütuse süsteemist..

Tal on see lüliti, kus saab valida kütus-kinni-reserv. Et sõidan tavalises "kütus" asenids ja siis kui puterdama hakkab, siis keeran "reserv" peale ja siis läheb kütuse tuluke paneelis põlema ja tean, et vaja otsida esimest tanklat?...

Põhiliselt tekitab segadust see, et mis mõte sellel kütuse tulukesel on, kui ta enne põlema ei hakka, kui ma olen "reserv" asendisse keeranud heebli..

Või siis on see variant, et ma võingi sõita nii, et see lüliti on kogu aeg "reserv" asendis ja siis pean lihtsalt tulukest jälgima?

Kõhutunne ütleb, et see kõik on täiesti loogiline ja arusaadav, aga mingi point läheb praegu minust täie hooga mööda... :(

Kasutaja avatar

ermicas
Postitusi: 88
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas ermicas »

elektromargu kirjutas:

Ma ei saa aru Horneti reserv-kütuse süsteemist..

Tal on see lüliti, kus saab valida kütus-kinni-reserv. Et sõidan tavalises "kütus" asenids ja siis kui puterdama hakkab, siis keeran "reserv" peale ja siis läheb kütuse tuluke paneelis põlema ja tean, et vaja otsida esimest tanklat?...

Põhiliselt tekitab segadust see, et mis mõte sellel kütuse tulukesel on, kui ta enne põlema ei hakka, kui ma olen "reserv" asendisse keeranud heebli..

Või siis on see variant, et ma võingi sõita nii, et see lüliti on kogu aeg "reserv" asendis ja siis pean lihtsalt tulukest jälgima?

Kõhutunne ütleb, et see kõik on täiesti loogiline ja arusaadav, aga mingi point läheb praegu minust täie hooga mööda... :(

Ilmselt on see tule mõte see, et sa suures sõidurõõmus teeäärde ei jääks. Endal ikka juhtunud vahest, et paagi otsa lõppedes keeran reservi peale kuid esimesed kurvid viivad tanklaotsingud kiiresti meelest. Kuna mul on 00a Hornet, ilma kütusetuleta, siis pean ise meeles pidama. Alates 03a Hornetitel on juba uued tuled kellade all, kaasa arvatud kütusetuli mis sind meenutamisel aitab.

ermicas

Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Honda CB600f Hornet '03 "Matilda"

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

Heh.. naljakas teema on nende tsiklitega... mul on Matildaga olnud suht selline üles-allamäge suhe kogu aeg, et kord olen sellest masinast vaimustuses ja siis jälle justkui tahaks hoopis midagi muud.. ja kuigi nüüd olen otsuse vastu võtnud, et ma tahan ikkagi enduromat masinat ja Matilda ootab uut omanikku, siis suure ringiga hooaja lõpetamisele sõites andsin kaamera sõbra kätte ja sedasi kõrvalt vaadates ja eriti veel kuulates seda masinat, pean tõdema, et ilus masin on ikka. ja see Mivv'i trompet teeb sellist muusikat, et võtab kohe õhkama... :)
(w)

VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=xemUN3droYw

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”