Honda Varadero xl 1000 '01 - kent
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 109
- Liitunud: 18 Juul 2015, 18:16
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Nõmme
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
Honda Varadero xl 1000 '01 - kent
Tere foorumlased.
Selle aasta suve hakul hakas vaikselt küpsema plaan muretseda omale üks kaherattaline. Algselt sai küll mõeldud vaadata üks võimsam rolleri moodi asi millega üksi hea tööl käia. Autoga jõuab kaarutada küll. Mõte vaikselt arenes ja küpses kuni sai tehtud otsus, rollerimeheks ei hakka kui juba A - kat tegemine ette võtta siis liigelda ikka õige asjaga ehk mootorrattaga.
Nagu ikka järgnes sellele päris pikk mõtlemise, vaatamise ja proovimise aeg. Mõned tsikli liigid välistasin ning rääkinud ka suuremate asjatundjatega oli otsus enduuroka poole vaadata. Siit tekkis kohe järgmine kriteerium, jõudu ja ruumi peaks asjal samuti olema, kuna naisukesega kokku pluss pagas teeme korraliku koorma.
Käinud, vaadanud ja proovinud jäi kohe alguses silma Varadero (ega neid iseenesest niiväga muidugi vaadata polnud, kuna tundub et neid liigub üpris vähe). Põhiliseks abiliseks nagu ikka internet.
Üks Varadero oli müügis Pärnus, selle püüdmisel jäin veidi hiljaks ning mõne aja pärast tuli müüki üks must, mis kohe südame võitis. Veidi asjatamist ja toimetamist ning minu hoovi ta veereski.
Läbisõitu on teisel odoka järgi 52000km ning üldine välimus täitsa viisakas.
Peale ostu oli endal puhkus ja muid toimetusi palju ning pill seisis paar nädala garaaziz, kus teda siis vahepeal uudistamas sai käidud. Samal ajal sai jõudumööda varustust hangitud.
Kuna autokoolis sai käidud aastal 1996 siis tuli teha ARK eksamid, mille tulemusel augusti alguses sai juhtimisõigusega ühele poole.
Peale seda siis pea 3000 km ringi vuranud.
Aparaat on asjalik, jõudu on, ruumi on, vaade tsikliseljast ka suht hea.
Küttekulu oli pikemal sõidul kahekesi täislastis 5-6 vahel.
Muud ei oskagi tarka lisada, masin töötab ja toimetab, hetkel tundub et sellel hooajal pole vaja midagi tema juures teha, kuna kuluosad on head.
Mõned pildid ka uudistamiseks:
kent
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Honda Varadero xl 1000 '01 - kent
Hiie 38 pole väga hästi ära soditud ainult
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Honda Varadero xl 1000 '01 - kent
Jõudu on , see on nagu punnvõrr, ei liigu kuhugile, liiga lahja oma suuruse kohta.
-
- Postitusi: 115
- Liitunud: 16 Jaan 2008, 15:23
- Tsikkel: crf 450r, Varadero
- Asukoht: Talinn/Euroopa
Re: Honda Varadero xl 1000 '01 - kent
Mismõttes lahja, mul on täpselt samasugune asfaltiroller ja mina näiteks ei julgegi võimsamaga sõita ilma varustuseta
Jummala norm pill on kui tahad niisama veereda rahulikult
Taavi
Re: Honda Varadero xl 1000 '01 - kent
Mina olen see kes pärnu Varadero endale sai. Tripitud ja niisama sõidetud ja väga rahul
-
Teema algataja - Postitusi: 109
- Liitunud: 18 Juul 2015, 18:16
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Nõmme
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda Varadero xl 1000 '01 - kent
Hehee...jõu poolest pole häda miskit. Kui ikka 2-kesi 2000 pealt keerad siis liigub küll, seda ka suurema kiiruse juures.
Ikkagi 4.3 sekki selleni. Palju teil...suurte enduurode omanikud?
-
Teema algataja - Postitusi: 109
- Liitunud: 18 Juul 2015, 18:16
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Nõmme
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda Varadero xl 1000 '01 - kent
Piipz kirjutas:Hiie 38 pole väga hästi ära soditud ainult
Väga hea, nüüd tead kuhu külla tulla
Re: Honda Varadero xl 1000 '01 - kent
04-SD02.,
Ostsin 2010 ja söidan senini.Enne oli deauville,mis asfaldil hea,aga auklikul kruusal ei sobinud.Pealeselle söidan ka palju 2-si ja jöud kulub ära.Ega ta kihutamiseks pole möeldud ,2 käik ,6..7000 peal läheb trahvi alla ,vast 110...120.
Proovisin enne 1,2 gS ka ,aga hinnavahe liig suur.
Kui uued pastlad vötad siis Metzeler Tourance on minu arust parim,kalluta palju tahad kui soojad on,viimane tagapastel üle 10 tuh.km.-i.algul olid Michelinid ,poolpidused,aga ei pidanud vihmas hästi.Bridgestonist ei taha kuuldagi,ostsin ühed korra.
Heidenaud pole proovinud ,mida kavatsen järgmisena teha.
Mootorile pole miskit teinud 55 tuh.täis.Foorumitest vöib lugeda ,et on 400 tuh.,mis söidavad.Yks itaalia varaderomees ütles,et tema näinud 175 tuh.,kus pole miskit tehtud.Kohtasin meest Helsnki sadamas laevaootel.
Vahetanud olen piduriklotse,öhufiltrit,ketti,öli ja muudkui söida.Sellest hea ,et mingi tee ei sunni otsa ringi pööärama.
Metsas möllamiseks on ta ikka liig raske,saab läbi kui pöhja peale ei aja.
Edu sulle.
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Honda Varadero xl 1000 '01 - kent
kent kirjutas:Hehee...jõu poolest pole häda miskit. Kui ikka 2-kesi 2000 pealt keerad siis liigub küll, seda ka suurema kiiruse juures.
Ikkagi 4.3 sekki selleni. Palju teil...suurte enduurode omanikud?
No külastad ebayd ostad VTR-i silkud,karpad ja aju ning ongi 11kw nagu maast leitud.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Honda Varadero xl 1000 '01 - kent
Paar aastat tagasi üks somm pidurdas käiguga ja tõmbas mootoriketi pingutaja kinni ning olidki klapid kõverad
-
Teema algataja - Postitusi: 109
- Liitunud: 18 Juul 2015, 18:16
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Nõmme
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda Varadero xl 1000 '01 - kent
Üllar kirjutas:04-SD02.,
Ostsin 2010 ja söidan senini.Enne oli deauville,mis asfaldil hea,aga auklikul kruusal ei sobinud.Pealeselle söidan ka palju 2-si ja jöud kulub ära.Ega ta kihutamiseks pole möeldud ,2 käik ,6..7000 peal läheb trahvi alla ,vast 110...120.
Proovisin enne 1,2 gS ka ,aga hinnavahe liig suur.
Kui uued pastlad vötad siis Metzeler Tourance on minu arust parim,kalluta palju tahad kui soojad on,viimane tagapastel üle 10 tuh.km.-i.algul olid Michelinid ,poolpidused,aga ei pidanud vihmas hästi.Bridgestonist ei taha kuuldagi,ostsin ühed korra.
Heidenaud pole proovinud ,mida kavatsen järgmisena teha.
Mootorile pole miskit teinud 55 tuh.täis.Foorumitest vöib lugeda ,et on 400 tuh.,mis söidavad.Yks itaalia varaderomees ütles,et tema näinud 175 tuh.,kus pole miskit tehtud.Kohtasin meest Helsnki sadamas laevaootel.
Vahetanud olen piduriklotse,öhufiltrit,ketti,öli ja muudkui söida.Sellest hea ,et mingi tee ei sunni otsa ringi pööärama.
Metsas möllamiseks on ta ikka liig raske,saab läbi kui pöhja peale ei aja.
Edu sulle.
Tänud info eest.
Jah neid suurte läbisõitudega Varasid olen ka ise vaadanud. Nii mõnelgi varsti pool miljonit täis.
Rehvid on aparaadil hetkel anakee 3-ed. Ju vist on head kuna siiani pole külge maha saanud, pole ka väga selle nimel veel pingutanud Nii vähe veel sõit ei ei oska otseselt hinnangut anda.
Ja ega ta mõne teise suuremaga võrreldes niiväga raske ka pole. 255kg täis paagiga.
Kõigile häid sõite!
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Honda Varadero xl 1000 '01 - kent
Tere.
Minul just kaalu pärast jäigi Varadero ostmata, aga wiki annab sellised andmed.
Manufacturer Honda
Production since 1999
Class Dual-sport[1]
Engine 996 cc, 2-cylinder 90° Water-cooled V-twin
Bore / stroke 98 mm × 66 mm (3.9 in × 2.6 in)
Compression ratio 9.8:1
Top speed 200 km/h (125 mph)
Power 93 hp (69 kW) @ 8,000 rpm
Torque 98 N·m (72 lbf·ft) @ 6,000 rpm
Transmission Six-speed, Final Drive O-ring-sealed chain; 16T/47T
Suspension Front: 43 mm telescopic fork; 155 mm (6.1 in) travel
Rear: Pro-Link single shock with spring preload and rebound-damping adjustability; 145 mm (5.7 in) travel
Tires 110/80R–19 radial front; 150/70R–17 radial rear
Wheelbase 1,560 mm (61 in)
Dimensions L: 2,295 mm (90.4 in)
Seat height 838 mm (33.0 in)
Weight 244.2 kg (538 lb) (dry)
276.7 kg (610 lb) (wet)
Fuel capacity 25 L (5.5 imp gal; 6.6 US gal)
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 10 Sept 2012, 22:53
- Tsikkel: Honda Varadero XL1000V '07
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 24 korda
- Kontakt:
Re: Honda Varadero xl 1000 '01 - kent
Üllar kirjutas:Kui uued pastlad vötad siis Metzeler Tourance on minu arust parim,kalluta palju tahad kui soojad on,viimane tagapastel üle 10 tuh.km.-i.
Just ise sõitsin Varadero all ühe jooksu Touranceid ära. Kahe suvega pidasid vastu 20300km. Nüüd läks samuti Anakee 3 rehvijooks alla.
Üllari mainitud "soojaga kallutamisega" tekkis Varaderoga kallutades olukord, kus Rapla kardirajal kallutades hakkas Tourance rehvilt kummi maha rulluma nagu plastiliini. Rehvi äärtesse kogunesid pehmed sulanud kummi rullid. Pidamist oli küll ja veel. Raplas võis Varadero ja Tourance kooslusega igas kurvis sõita jalarauad vastu maad.
-
Teema algataja - Postitusi: 109
- Liitunud: 18 Juul 2015, 18:16
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Nõmme
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda Varadero xl 1000 '01 - kent
oojamaa kirjutas:Üllar kirjutas:Kui uued pastlad vötad siis Metzeler Tourance on minu arust parim,kalluta palju tahad kui soojad on,viimane tagapastel üle 10 tuh.km.-i.
Just ise sõitsin Varadero all ühe jooksu Touranceid ära. Kahe suvega pidasid vastu 20300km. Nüüd läks samuti Anakee 3 rehvijooks alla.
Üllari mainitud "soojaga kallutamisega" tekkis Varaderoga kallutades olukord, kus Rapla kardirajal kallutades hakkas Tourance rehvilt kummi maha rulluma nagu plastiliini. Rehvi äärtesse kogunesid pehmed sulanud kummi rullid. Pidamist oli küll ja veel. Raplas võis Varadero ja Tourance kooslusega igas kurvis sõita jalarauad vastu maad.
Eks tal ole üpris pehme segu, mis pidamise tagabki.
Kuda Anakeega kallutada on?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Honda Varadero xl 1000 '01 - kent
kent kirjutas:Ja ega ta mõne teise suuremaga võrreldes niiväga raske ka pole. 255kg täis paagiga.
Kõigile häid sõite!
Koos kukkumis raudade ja kohvri raamidega on tegelikult üle 280-ne.Rauad kaaluvad kokku a´8-10 kilo minu arust.Ehk siis wiki annab õiged andmed minu arust.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 10 Sept 2012, 22:53
- Tsikkel: Honda Varadero XL1000V '07
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 24 korda
- Kontakt:
Re: Honda Varadero xl 1000 '01 - kent
kent kirjutas:Kuda Anakeega kallutada on?
Piinlik tunnistada, aga ei tunneta vahet. Ühe korra olen nüüd Anakee 3'ga Raplas käinud ning endiselt kalluta palju tahad. Pole tunnet tekkinud, et kuskilt libisema läheks. Eks kiirused on muidugi ka suhteliselt väikesed. Teise käiguga töristamine. Varaderoga saab Raplas sõita nagu automaatkastiga. Jõuab ka madalama pöörde pealt vedada ning käiku otseselt vahetama justkui ei peagi.
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Honda Varadero xl 1000 '01 - kent
Kui vaadata Streetmoto 2015 sarja Rapla kardiraja aegu siis see 2.käiguga nii väga töristamine polegi,kiiremad uhasid 74kmh keskmist.
Ja nende ketipingutajad on nõrk koht.Googelda kas VTR(superhawk Usas)või ka Varadero omasi nendes palju juttu ja lahendusi.Pingutajate keerdvedru ots murdub ära ja tigu kerib ennast tagasi.
Enda omad puurisi nläbi ja tegin 8mm tikkpoldi peale.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.