Kawasaki VN 2053 / 2215

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 455
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas kristjan128 »

[quote="TiitX11"]Warrior-il olid tõesti võrratud pidurid (R1 esihark) aga muudel cruiseritel vist selliseid ei ole?
Mean Streakil on tonnise Ninja pidurisadulad ja upside dowh torud. Aga jah...need 6 kolvised Tocikod pole nii head, kui 4 kolvised Nissinid, mida paljudel vanematel gixxeritel, bandititel jne on. 90 mm poldivahega nissinid peale ja kõik ok, need pm hooldusvabad võrreldes nende 6 kolvistega, milledel pidevalt mõned kolvid kinni jäävad. Orig peasilindriga palju parema pidurdusvõimega, kui 6sed sadulad.



Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Pidurid on korras, tunne, et võivad nõrgad olla tekkis liigsest jõust mida hoovale vaja rakendada. 100-ga võttis blokki, tekkis tüüpiline tunne kui hetkeks ratta blokeerib. Kuna aga jõud on väga suur ja hoob suht kaugel siis tunnetus on just selle tõttu halb, ei tea millal üle vajutad (väikestel kiirustel ja märjal teel). Kas Brembol pole? Kodulehe andmetel sellele rattale ei paku.

Testsõidu aegu tekkis lisajama mida teel olles ei õnnestunud täielikult parandada: käivitusnupp. Seda on puhastatud korduvalt aga kontaktid on liiga nõrgad. Midagi muud aretada? Uut sisu ei müüda vaid kogu krempel täiega ja selle hind teadmata....korda aga tuleb saada.

Kui kohvrite ostmine ja valimine oli oli valida kas 20l või 30l Hepco Becker kohvrid. Kartsin algul, et 30l võivad suuremal kiirusel ebastabiilsust tekitada aga reisides on alati liiga vähe ruumi ja ostsin 30l variandi. X11-l Givi kohvritega tekib suurematel kiirustel ebastabiilsus, korra saksa kiirteel tunnetatud, hea tunne ei ole. Nüüd aga see tunne puudus, kas oled rattal üksi, kaksi või kohvritega vahet pole ja minek on sama. Enne Rakvere-t sai pikemalt 600-se baigiga mõõtu võtta (tal olid samuti kohvrid aga 15l, need olid kunagi warrioril). Hiljem noorepoolne härra väitis, et 74KW baik ei "tahtnud järgi jõuda" pöörded tuli pidevalt 12000 juures hoida, et järgi saada. Kawal aga oldi kahekesi ja kohvrites kummaski 10kg. Kiirused ei olnud minu mõistes "suured" vaid keskmised. Mootori dünaamikaga tuleb harjuda, võrreldes tehase mootoriga on minek teine ja peamine, et ülekanne võiks olla kiirem.

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas poison »

TiitX11 kirjutas:

Piduriklotsid millised sobivad? Mitte originaalid kust võiks leida esimisi klotse?

ferodo pehmed, depoost

Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 208
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas Põhja Siil »

TiitX11 kirjutas:

Piduriklotsid millised sobivad? Mitte originaalid kust võiks leida esimisi klotse?

Mina oskan tavakasutamiseks soovitada: https://ebcbrakes.com/product/double-h-superbike-pads/
Oma rattale panin nii EBC klotsid kui ka kettad. Pildi järgi sinu ratta episupport on täpselt mis minu rattal, ja sinna peab minema FA188HH koodiga klots. Kettast peaksid ise vaatama.
Endale selline klots esipiduril meeldib väga, ja suht täpselt õnnestub piduridust doseerida (rattal on armeeritud voolikud). Kuid tagarattale panin igaks juhuks pehmema klotsi, et rattas liiga kergesti blokki ei läheks.

Eesti esinadaja on: https://ebcbrakes.com/location/stalem/ - väike tuuning töökoda, kuid üsna sõbralikud.
Olen nende käest ostnud - reeglina kohal neil pole (suunitlus on rohkem autode peale) ja on tellimise kaup. Kettad tellisin saksast, E-bay kaudu, ja hinnavõit oli selline, et tagumine kettas tuli tasuta, võrreldes sellega kui oleksin Eestis tellinud.

Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Suur tänu! Ebrakes on isegi nii kodu lähedal, et võib jala minna. Astun homme läbi! Kettad on õnneks korras, kulumist ei ole vähemalt nähtavat/mõõdetavat. Esi sadulate kinnitus on 63mm, tollmõõt vist? Olen brembodele mõelnud aga kodulehelt ei leia sobivaid.
Starterinupuks panin Oomipoest ostetud vedruklahvi, vool 2A peaks starteri tõmberelee poolile piisama. Nii täpse mõõduga oli, et alumiineum korpust ei pidanud viilima vaid ainult natuke nupu nurki. Musta liimsilikooniga kinni ja homseks on kuiv. Armeeritud voolikud kust tellisid, need tuleb ka lähiperspektiivis panna. Lisan rihmülekannete tabeli, ülekanne on on originaalis liiga aeglane (32:72) 32:65 oleks optimaalne kui leiab rihma

Rihmülekande arvutus.jpg
lüliti.jpg
lüliti.jpg (32.08 KiB) Vaadatud 13910 korda

Need kohvrid on ühed kõige tugevamad plastkohvritest, isegi "kukkumisraua" eest. Puuduseks on hind koos raamidega - 650EUR

Manused
kohver.jpg
kohver.jpg (88.77 KiB) Vaadatud 13910 korda
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Kas oskate anda Biekerniki ringrajal dynotaja kontakti ja meili? Oleks vaja täpsustada väljalaske torudesse punnide paigaldamise kohad ja mis vindiga?

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Kawal on nüüd all cobra 2:1-s sumps ja tulemused paranesid, hääl on samuti mahedam :D Lisaks tagumine rihmaratas on 72 asemel 65 hambaga, tänu selle spidomeeter ei valeta, kiirus on GPS-i järgi õige või 1-2km vähem spidol kui GPS-i näit. Arvestades pinkide erinevuseid siis rootslase jutt 135HJ ka 210NM väändest võib tõsi olla sest võrreldes rootsi dynoga oleks 205NM ja 133HJ :D Muidugi siin on täpishäälestus veel tegemata aga suurt juurde sealt vaevalt tuleb kui ainult pöörete piirajat 200pööret tõsta........
5-es käik: 5100p/min Pmax=127,29HJ vääne 198,71NM max kiirus 247,78
4-es käik: 5100p/min Pmax=123,24HJ vääne 189,55NM max kiirus 201,30
3-es käik: 5100p/min Pmax=119,48HJ vääne 183,92NM max kiirus 145,83
2-es käik: 5100p/min Pmax=109,12HJ vääne 158,76NM max kiirus 105,22

dyno 12.07.
dyno 12.07.
2-1s sumpsiga 2.jpg
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Vahepeal sai sõidetud ja midagi uut ei tulnud. Eile käisin Riias dynol midagi eriti uut ei ilmnenud max. tuli juurde 1hj s.o. olematu, alumistel keskmistel pööretel 1500-2500 oli tagumise silindri küte väga lahja, miks? Kas sumpari vahetusega seoses? Talvel tuleb suurem tegemine, lenkstang ja muud esiotsa asjad.
135hj dyno ja 210NM on standardseadetel ebareaalne. See saadakse Power Commander 5 ja uut tüüpi süütemooduliga, peamine on, et piirajat tuleb tõsta, kuidas aga momendiga on see on selgusetu 10NM on suhteliselt suur vahe ja seda saada.....???

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Tekkis siduri probleem. Osaliselt on lahendatud 15% tugevamate vedrudega ja uute ketastega. Kas keegi oskab soovitada kes eestis tegeleb vedrudega? Võiks otsida tugevamad sidurivedrud, siis on probleem lõplikult lahendatud.
Sadulad sai korda, kui on jäik vedrustus siis oli liig, nüüd on geelpatjadel....pehmem. Tagakohver rikub küll välimust aga vahel on mingit tööriista või asja vaja, panipaik puudub, isegi hambaorgile :D

Manused
2.jpg
1.jpg
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Need valged "jupstükid" on puutetapid. Üldiselt neid pole vaja aga cruiseritel vist on:

Ühe raske cruiseriga ei saa kasutada rinka masina sõidustiili, ülalolevas videos on see täpselt näha. Peab teadma palju saab, õigemini palju tsikkel lubab minna kaldesse. Originaalid olid terasest rasked junnid (väliselt nagu malm aga ikkagi mingi raualaadne ollus), jalaplaatide kallutamist on suurendatud max. lisaks on tahapoole toodud. Originaalid ei saanud isegi teoreetiliselt teega puutesse minna....miks neid siis vaja? Deflon puutetapid nüüd tõesti puutuvad esimesena ja kohe seejäel mingi raamiosa. Eks tuleb katta poleeritud RV-ga, välimus ka loeb.

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

vaade.jpg
vaade.jpg (98.48 KiB) Vaadatud 8946 korda

Vulcan 2000-e originaal sidurivedru:
Traat diameeter 2,7mm
Pikkus 78,7mm
Välis läbimõõt 20mm
Pikkus kokkusurutuna 35mm
Surve 100% kokkusurutuna 34,6kg
Reaalne töösurve 26-30kg

Arv 5tk.

http://www.roadstarmagazine.com/2002/06 ... er-review/
Mida arvata kõige lihtsamast õli coolerist? :D

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Sai pandud jalatoed, pikemal sõidul saab muuta jalgade asendit. Lisaks veel üht-teist pisemat (jalatapid kaetud poleeritud RV lehega). On VN2000-le palju osi mis on jäänud üle. Kui on huvilisi olen valmis müüma :D

jalatugi.jpg
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

seljatoe ümara toru alla kohver
seljatoe ümara toru alla kohver
seljatoe ümara toru alla kohver
seljatoe ümara toru alla kohver

Kelle poole pöörduda, et teeks tagaistuja seljatoe alla mini kohvri. Raskendavaks asjaoluks on rtaami kumer ülaosa. Materjal on olermas (sama mis igapäevastel küljekohvritel). Stiil on ka läbi mõeldud. Probleemiks on paksu naha painutamine ja kuumalt töötlemine.

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

[quote=TiitX11 post_id=826166 time=1558295198 user_id=40681]

seljatugi.jpg
seljatugi.jpg

Kelle poole pöörduda, et teeks tagaistuja seljatoe alla mini kohvri. Raskendavaks asjaoluks on rtaami kumer ülaosa. Materjal on olermas (sama mis igapäevastel küljekohvritel). Stiil on ka läbi mõeldud. Probleemiks on paksu naha painutamine ja kuumalt töötlemine.

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

seljatugi.jpg

Kelle poole pöörduda, et teeks tagaistuja seljatoe alla mini kohvri. Raskendavaks asjaoluks on raami kumer ülaosa. Materjal on olermas (sama mis igapäevastel küljekohvritel). Stiil on ka läbi mõeldud. Probleemiks on paksu naha painutamine ja kuumalt töötlemine.

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Tekkis kaasreisijal jalgade väsimine. Pikemal sõidul olgugi, et jalatoed on all väsivad jalad ära. Juhil saab jalad ette sirutada aga tagareisija? Nüüd on lahendus olemas, tegelikult isegi ilusam kui pildil. Ainult toed tuli suurelt ümber teha: uus M8 kinnitusvint ol.olevasse kruviauku ja lisaks pikkust korrigeerida. Tagasõitja saab jalgade asendit valida. :D

20190601_103526.jpg
20190601_103533.jpg
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Panin oma rattale mootorikaitse raudade külge lisajalatoed ja kui ma oma jalad sinna sirutan,siis tagasituja saab pikemal teel minu jalatugesid kasutada :)

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

TiitX11 kirjutas: 19 Mai 2019, 22:48

seljatugi.jpg
Kelle poole pöörduda, et teeks tagaistuja seljatoe alla mini kohvri. Raskendavaks asjaoluks on raami kumer ülaosa. Materjal on olermas (sama mis igapäevastel küljekohvritel). Stiil on ka läbi mõeldud. Probleemiks on paksu naha painutamine ja kuumalt töötlemine.

Küsi www.sadulsepp.ee äkki saab aidata või kui ei ,siis äkki soovitab kus saab teha. Liimi1 asub

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

urmas66 kirjutas: 02 Juun 2019, 10:10

Panin oma rattale mootorikaitse raudade külge lisajalatoed ja kui ma oma jalad sinna sirutan,siis tagasituja saab pikemal teel minu jalatugesid kasutada :)

Mul ka sama lugu aga siis peaks see "kaasreisija" omama kasvu min, 2,2m! Juhi jalatoed on suht eespool olgugi, et tõin tahapoole nii palju kui kannatas ümber teha. Algul olid täitsa ees ja sõita kurvides halb kui mitte võimatu. :D
Nüüd just paras kaasreisija kasvu 1,8m arvestades.....ja sobib ka 1,6m-sele kui vahetakse välja, tsikkel ju jääb alles :D

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Küsimus teadjatele: palju 2l Kawa mootor pöördeid kannatab? Küsisin 5500 ja 5600p/min aga vist on liig, lendab laiali. Hetkel on 133,34HJ 4750p/min ja 218NM väänet. Üle 200NM on päris laias ulatuses.

20210709_142106.jpg
20210709_142106.jpg
Manused
20210709_142139.jpg
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Küsimus teadjatele: kas Vulcanil on mõtet piirajat tõsta? Max võimsus tuleb suhteliselt madalalt 4700p/min - 133hj. Homme tuleb poeg soomest minu vana Warrior-iga. Sai dynos 98hj ja tõsteti piirajat 6000-ni. Võimsus ei suurenenud küll käikude ulatus. Läheme kusagil nädalasele tretile ja proovime ka kiirendust. Väänet on sellel 155NM, antud masinale piisavalt ja võimsust samuti. Jättis vanad suhteliselt väikesed koonusfiltrid, kui saaks Big Air-i panna peaks teoreetiliselt midagi paranema. Ehk Yamaha Warrior kannatab 6000p/min ja seda 1800-se kubatuuri juures.

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

TiitX11 kirjutas: 05 Sept 2021, 10:05

Küsimus teadjatele: kas Vulcanil on mõtet piirajat tõsta? Max võimsus tuleb suhteliselt madalalt 4700p/min - 133hj. Homme tuleb poeg soomest minu vana Warrior-iga. Sai dynos 98hj ja tõsteti piirajat 6000-ni. Võimsus ei suurenenud küll käikude ulatus. Läheme kusagil nädalasele tretile ja proovime ka kiirendust. Väänet on sellel 155NM, antud masinale piisavalt ja võimsust samuti. Jättis vanad suhteliselt väikesed koonusfiltrid, kui saaks Big Air-i panna peaks teoreetiliselt midagi paranema. Ehk Yamaha Warrior kannatab 6000p/min ja seda 1800-se kubatuuri juures.

Kui sa seal üle lahe toimetad, siis piiraja tõstmist võid uurida Sami käest-Espoo dünokunn. Tema teab selliseid asju kõige paremini, näita talle graafikut ka. Siit foorumist selliseid asju küsida ei tasu nagu näed ei saand sa eelmiselegi küssale vastust. Bikerist võid uurida mis vahend nahk-kotte kõige paremini puhastab või mis tootja telgis kõige parem magada oleks tsikli kõrval.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Seda ei tea isegi Sami ja Zintars Riiast. Ainult siis kui keegi on enne teinud näiteks standard vulcanil. Ega ta kolvigrupp standardist raskem ole! Ja standard vulcane on eestis mitmeid.

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Lembit
Postitusi: 219
Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
Tsikkel: Honda XR
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas Lembit »

TiitX11 kirjutas: 05 Sept 2021, 10:05

Küsimus teadjatele: kas Vulcanil on mõtet piirajat tõsta?

Mis sul selle piiraja tõstmise eesmärk oleks?
Praegu graafiku peal on 5000 pöörde juures juba moment kukkunud sinna ca 100Nm kanti ja 5500 juures oleks ilmselt täitsa olematu.

Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Lembit kirjutas: 06 Sept 2021, 14:58
TiitX11 kirjutas: 05 Sept 2021, 10:05

Küsimus teadjatele: kas Vulcanil on mõtet piirajat tõsta?

Mis sul selle piiraja tõstmise eesmärk oleks?
Praegu graafiku peal on 5000 pöörde juures juba moment kukkunud sinna ca 100Nm kanti ja 5500 juures oleks ilmselt täitsa olematu.

Warrior soome dyno.jpg

See on 1800-se Warriori dyno. Ehk moment kukub piiraja rakendamise tõttu, seal tõstetud 5200-st 6000-ni

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Lembit
Postitusi: 219
Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
Tsikkel: Honda XR
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas Lembit »

Kuidas 1800'se Warriori dünograafik aitab vastata küsimust, kas 2+ liitrisel Vulcanil on mõtet piirajat tõsta?

Mootor on õhupump.
See, kui palju õhku ta jaksab pumbata erinevate pöörete juures, määrab laias laastus ära maksimaalse kättesaadava võimsuse nendel pööretel.
See, kui palju sellest maksimaalselt kättesaadavast jõust õnnestub ka kätte saada, oleneb "aju" tuuningust kütusesegu ja süütemomendi osas.
See, mis pööretel see pump laiali lendab oleneb väga paljude erinevate tükkide tugevusest ja muudest parameetritest (jäikusest, kaalust, jne, jne...).
Kehva aju tuuninguga on võimalik pumba laialilendamise pöördeid allapoole tuua.

Kui keegi bikeri foorumist ütleb ilma isegi mootorratast nägemata, et "kannatab 5630 rpm", siis mida hekki päriselus selle teadmisega peale on hakata? Tõstad piiraja 5600 peale, lased esimese/teise/viiekümnenda dünotõmbega mootori laiali ja siis mis?

Mida sa saavutada tahad, mille arvelt oled nõus kompromisse tegema ja kui palju su plaanide täitmise eelarve on?


joel
Postitusi: 1797
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 108 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas joel »

Tõsta jupikaupa ja lase iga muudatuse järel paar düno tõmmet otsa kuni laiali lendab. Siis tõmba piirajat veidi allapoole tagasi.

Joel
Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

joel kirjutas: 13 Sept 2021, 17:37

Tõsta jupikaupa ja lase iga muudatuse järel paar düno tõmmet otsa kuni laiali lendab. Siis tõmba piirajat veidi allapoole tagasi.

Debiilsusi pole mõtet jagada, seda oskavad paljud :wack:

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6603
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 638 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas yeekim »

TiitX11 kirjutas: 13 Sept 2021, 19:17
joel kirjutas: 13 Sept 2021, 17:37

Tõsta jupikaupa ja lase iga muudatuse järel paar düno tõmmet otsa kuni laiali lendab. Siis tõmba piirajat veidi allapoole tagasi.

Debiilsusi pole mõtet jagada, seda oskavad paljud :wack:

:bsmile: Tõsi ta on! (lol)

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Ma ausaltöeldes ei tea kedagi, kes taolisel mootoril oleks kunagi piirajat tõstnud, rida mootoritel ja nö kõrge pöörde pillidega on teine teema. Miks sellel podistajal seda üldse tegema peaks ?

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”