GSX-r 2002 modimine

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

martin727
Postitusi: 91
Liitunud: 11 Jaan 2015, 18:13
Tsikkel: Hayabusa
Asukoht: Rautalampi
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: GSX-r 2002 modimine

Lugemata postitus Postitas martin727 » 21 Mär 2016, 20:06

Ardilla kirjutas:Ega 2002 aastale vist väga palju asju enam ei liigu. Aga eks annab suve jooksul otsida.
Tonnise pealt pärit PC3-e saaks Soome romulast sotiga...pluss natuke postikulu
http://www.tapmotors.net/tuotteet.html?id=21616/240808


ÄmSee Raatalampi- "TULUKEE MUKKAA, EE MENE AIKANNO HUKKAA"
...mitte nagu need tänapäeva noored, kelle ainuke musklitrenn on arvutihiire liigutamine ja pakk paberit printerisse tõsta tekitab juba eluaegse seljavigastuse...
Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1420
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 7 korda

Re: GSX-r 2002 modimine

Lugemata postitus Postitas Pontus » 21 Mär 2016, 21:02

Ardilla kirjutas:No ma siin nüüd sain teilt inspiratsiooni. Googeldan hoolega. Yoshi ecy-d algavad 70 ja kuni 2k-ni välja. Osad asjad on lihtsalt tubdub, et kleeps peale kleebitud lahendused.

Kus sa oma TL-i lasid üle kirjutada?

Kas kellegil selle Power comanderi kohta on mingit tagasisidet? Ega 2002 aastale vist väga palju asju enam ei liigu. Aga eks annab suve jooksul otsida.
Said valesti aru. Ei ole sul vaja mingit plokki endale osta. Suzukidel sai, kui mäletan aastani 2005 tehase ajud üle kirjutada. Ühildub sellesama valge kolmnurkse kujuga pistikuga. Sellisel kasutajal nagu: Nigga on see olemas ja on paljudel keeranud. Muidugi pead juuli kuuni ootama kuni ta välja saab , sest ta istub praegu viru vanglas maksupettuse eest kinni :mrgreen:

Välja nägi analoogne:
Pilt
Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...
Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 452
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 18 korda

Re: GSX-r 2002 modimine

Lugemata postitus Postitas kristjan128 » 22 Mär 2016, 09:26

Jah, selle vidinaga saab, kuna ma Eestist tegijat mullu ei leidnud, siis saatsin usasse ja tl foorumist üks entusiast tegi puhta tasuta, maksin ainult saatmiste eest.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ardilla
Postitusi: 1151
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: GSX-r 2002 modimine

Lugemata postitus Postitas Ardilla » 22 Mär 2016, 10:15

Üks on täitsa müügis ka: http://www.ebay.de/itm/YOSHIMURA-fuel-i ... SwxN5WZx8Y

Tundub päris huvitav jubin olevat. . ECU Flash on ka mingi teema. Loen edasi. Kindlasti võiks olla mingi soft kuskil millega saab asja veidi ringi tuunida.

Denso on märksõna mille järgi ma otsin :bsmile: Ja kindlasti võiks leedukalt ühe aju lisaks tellida katsetamiseks :D , et ikka enne prelivess ära testida enne kui live ronida :D ehk backup
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ardilla
Postitusi: 1151
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: GSX-r 2002 modimine

Lugemata postitus Postitas Ardilla » 02 Juun 2016, 22:02

Noh nii siis :)

Esirehv mis oli aastast 2007 sai välja vahetatd. Oli kantis, plastik Pirelly Diablo Strada. Asemele sai Dunlop Sportmax. Tulemus, ratas hoopis teise juhitavusega. Laagrid puksid korras ja ei pea vahetama hea uudis. Nüüd on hirmus soov tagarehv ka ära vahetada aga ta on vaid 2000 km -i sõitnud seega veel kaalun, rahast veidi kahju aga hirmus tung on igaljuhul :D

Kuna jäingi ootama hammakat ostsin uue. Keti jooks sai ka vahetatud esi taga hammakaga koos. Alla läks stock 16 ees 45 taga. Kiirendamine ja muutus palju linearsemaks ja kohe tekkis tagaosa tunnetus. Kui nüüd saaks taha ka uue Dunlopi :P.

Tulid ära banjopoldid, nüüd on vaja ennast kokku võtta ja ees pidurivoolikud ära vahetada. Peale seda kui kõik suportid said lahti puhtaks ja tagasi kokku, piduraid töötavad väga hästi. Eelmine omanik pani külje maha, just selle pärast, et pidurid alguses ei rakendunud ja siis rakendusid järsku. Kiirus oli küll 20km kuid tulemus on kriimud ja mõraga õlg.

Kohe kohe peaks jõudma kohale numbrialus siis viskan ka suunad ringi.

Peale talve veidi puperdas ja tühikäigul ujusid pöörded, uus paak 98-t sisse ja mure kadus.

Eelmine omanik tegi tiiru, ja ütles, et kui tahan teda sügisel müüki panna, et värskema aastakäigu oma soetada siis tema tahab esimesena pakkumise teha :D

Iluvigadega vaja tegeleda, kuid need kiirusele ei mõju, jäävad ootama järgmist talve. Kui nüüd saab veidi aega siis läheb õli esi-amordis ja jahutusvedelik vahetusse.

Sai masin kilomeetritest puhtaks pestud kohe parem välimus.

Kas keegi teab kus Tallinnas seadistatakse vedrustust?
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ardilla
Postitusi: 1151
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: GSX-r 2002 modimine

Lugemata postitus Postitas Ardilla » 03 Juun 2016, 09:23

Pilt

Siin veel vana rehv, ja kett ja istmekate on hetkel värvimises.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ardilla
Postitusi: 1151
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: GSX-r 2002 modimine

Lugemata postitus Postitas Ardilla » 10 Juun 2016, 21:48

Pilt

Vahetatud, sõidetud, puhastatud, õlitatud

Pilt
Pilt
Veel ruumi kallutamiseks :D tuleb veel ja veel harjutada :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ardilla
Postitusi: 1151
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: GSX-r 2002 modimine

Lugemata postitus Postitas Ardilla » 23 Juul 2016, 20:34

Vajan veidike abi, infot, tagasisidet jne :)

Päike tegi rattale veidi liiga:

Pilt
Pilt

Mul on olemas teine esiiste, kuid kuna ka tagumine on parajalt pleekinud siis mõtlesi, et viisakas oleks ülenahatada. On keegi viimasel ajal sillist asja ettevõtnud? Kui jah, kas saate tulemusest mingi lingi panna, hinnainfot jagada (suurusjärk) ja kuidas jäite rahule ning loomulikult kelle käest töö tellisite.
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1595
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 71 korda
Tänatud: 235 korda

Re: GSX-r 2002 modimine

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 23 Juul 2016, 23:22

Sadulsepp.ee ilmselt eesti parim tegija. Mina lasin Tartus Christonis teha, tavalise naha ja tikkimisega lãks 60, nüüd alcantaraga kattes 100.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1008
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: GSX-r 2002 modimine

Lugemata postitus Postitas MarekM » 23 Juul 2016, 23:30

või ostad kangapoest tavalist kunsteesnahka, ning pingutad ise peale. klambripüss koos piisava ajaga võiks ka olemas olla.
フーリガン

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: GSX-r 2002 modimine

Lugemata postitus Postitas Deiv » 31 Juul 2016, 15:13

Terv
Mul ūks 2001-2002 aasta gixxeri 100% töökorras ECU vedeleb riiulis . Kui huvi on,siis mõtleme mingi väikse hinna :D Siissaad julgelt katsetada :wink:
Muid mootoriosi on ka suts alles .

Terv ja jõudu :bsmile:
Deiv 8)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ardilla
Postitusi: 1151
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: GSX-r 2002 modimine

Lugemata postitus Postitas Ardilla » 08 Mär 2017, 13:32

Tervist,

Väike tagasiside LSL-i kukkumispunnidele. Noh nad on sinised, mis sobib ratta üldpildiga kokku. Sellega aga nende kasu ka lõppeb.

Garazhi ees jalg libastus lume peal ja sai nedi siis testitud. Igaljuhul nad on liiga lühikesed ja ma ei kijuta ette mis kasu neist võiks üldse olla. Kuna nad isegi ei katsunud maad. Ma usun, et kukkumise korral nad pigem teevad rohkem kahju kui ei lase rattal libiseda.

Aga las nad siis seal olla preagu, Ära neid võtta ei ole mõtet, gondlisse jäävad augud...

:)

will111
Postitusi: 3874
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 232 korda

Re: GSX-r 2002 modimine

Lugemata postitus Postitas will111 » 08 Mär 2017, 14:17

Aga miks siis liiga lühikesed panid? :D libisemist nad kindlasti ei takista aga kui tõesti üheski asendis maad ei puuduta siis pole neist ka mittemingisugust kasu
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ardilla
Postitusi: 1151
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: GSX-r 2002 modimine

Lugemata postitus Postitas Ardilla » 08 Mär 2017, 14:41

will111 kirjutas:Aga miks siis liiga lühikesed panid? :D libisemist nad kindlasti ei takista aga kui tõesti üheski asendis maad ei puuduta siis pole neist ka mittemingisugust kasu
Noh nii nagu manual räägib nii paningi. Aga jah, mootorikaan on see mille peale ratas toetus, õnneks olid gondild küljest. Poest komplekteeriti vastavalt mudelile.

Pigem teeb muret mulle hetkel üks esimene piduriketas mis on hakandud müstiliselt kolksuma. Vahetan klotsid ära, kahtlustan, et on ketas mingil põhjusel kõveraks vedanud ennast... (korra unustasin peale luku ja lasin selle vastu amorditoru...). Võimalik, et ajasin miskit kõveraks.

Kettad maksavad muidugi müstilist raha. Paari eest saaks mootori leedust :D

will111
Postitusi: 3874
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 232 korda

Re: GSX-r 2002 modimine

Lugemata postitus Postitas will111 » 08 Mär 2017, 16:06

ilmselt on sul kettal vaheseibid lihtsalt kulunud. iseenesest see ei ole veel tingimata põhjus vahetamiseks kohe, vaata ka pidurdades hakkab ka vibrama, jõnksutama kuidagi. kui ei siis pole väga midagi katki
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ardilla
Postitusi: 1151
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: GSX-r 2002 modimine

Lugemata postitus Postitas Ardilla » 08 Mär 2017, 19:05

Käisin vaatamas, vasak pool täitsa tip-top. Parem aga ona 3 milli lonkab. Sõites oli ikka suht vastik kolks, mind ajavad sellised asjad hullult närvi, kui kuskilt hõõrub või kolksub :)

Uus taga-rehv on ka teel ja klotsid, siis saab ühe korraga mitu asja ära vahetada. Lisaks oleks aeg jahutusvedelik ära vahetada muu peaks tehtud olema. Eks see motohobi paras lego ole. :bsmile:

PS: täna Streetmotos on tõsiselt head soodukad! Seal rehv mis mulle meeldis on hetkel 133 euri kopikatega. Muidu 160 + ja kõige odavam selline oli saksast 146, nii, et soovitan.
Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”