5. leht 5-st
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Postitatud: 29 Dets 2016, 01:10
Postitas mart63
Pühad läbi ja tagasi rakkes. Sai pinki piinatud ning ülemise prilli keskosa uuesti freesitud + lapatsi ning spidokronsteinid. Sai ka vastsoetatud klaaskuulipritsi proovitud, igati väärt 30 euri. Alumine külg jääb peitu, seega lihtsalt pritsitud, ülemisel küljel freesijälg muist tasa lihvitud + väiksem ebatasasus klaaskuuliga tasaseks. Peab kõik uued jubinad sedasi üle käima, väga ilus matt pind jääb, happekrundile kindlasti mokka mööda.
Ülemise prilli amordiklambrid tuleb kah ilmselt korra uuesti pinki visata, nüüd koostatuna mõjuvad servad siiski liiga kandiliselt, vaja ümaraks lasta.
Üldiselt hakkab ilmet võtma, tuli on veel nipukaga kohale riputatud vana, aga tuleb asemele selline, mis algselt enne avariid oli. Tuulelapats vajab kah facelifti, see jääb aga kõige lõppu, kui kõik esiotsas omal kohal ja õiget värvi, enne ei saa ilmest täpset aimu.
Kui tuli kohal siis tule+suunatulede kinnituskronsa alumise prilli külge, seni aga aega lenksuvõll lõpuks ära keevitada, praegu hoiab keermelati jupp kaht juppi koos.
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Postitatud: 29 Dets 2016, 10:49
Postitas joel
Korralik projekt ja väga mõnus lugemine Miks sa ülemisi prille ühes tükis ei teinud?
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Postitatud: 29 Dets 2016, 12:08
Postitas mart63
Tänud!
Ühes tükis tehes oleks tööaeg ning materjalikulu kordistunud, kuna summas detail kokku 60mm kõrge. Suure jäiga pingiga oleks see tund-paar, aga mul kulus kesktükike juba 7.5h.. Tükk nii kõrge, sest amordid täpselt paar cm liiga lühikesed ning tuli alla suunas offseti anda. Mulle see polditud lahenduse välimus täitsa meeldib.
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Postitatud: 08 Jaan 2017, 23:33
Postitas mart63
Taas veidi nokitsetud.
Esmalt sai ülemise prilli amordiklambrid natuke kumeramaks lastud, pildil üle lihvimata veel ning lõplik roolivõll kahest kokku keevitatud.
Uus esituli polnud veel kohal, seega sai natuke tagavedrustusega tegeletud. Nimelt sai lisatud läbilöögipuks, et taga porikasse (poldipeadesse) ei ulataks napilt.. Kuna puksi ümber saamiseks tuli see lõhki lõigata, siis läks hülss ümber. Sai ilma vedruta peal istutud, kenasti pool cm jääb porikast puudu peal hüpates. Kui lahendus siiski ei päde, siis leidsin koha, kust mõõdu järgi jäigem vedru osta, väga laias pikkuste/jäikuste valikus.
Lisandub ka reguleeritav vedrustuse link, see vajab veel lõpliku lahenduse projekteerimist.
https://www.merlinmotorsport.co.uk/s/co ... er-springs
Siis jõudis uus esituli ja sai taas natuke ümarlatti treipingis keerutatud ning 8mm vardad välja otsitud.
Suunatulesid tahaks veidi vingeimaid.. Muus osas nüüd esiosa raud paigas, järgmiseks uuesti pukile ja esiots alt ning värvitööd.
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Postitatud: 16 Jaan 2017, 00:05
Postitas mart63
Sai siis esiots taas maha kistud ja tükid ära värvitud. Kokku pannes sai ka uued kaelalaagrid pandud koos värskete simmeritega.
Lisaks sai esiratta võllile kangest alust adapterpuksid treitud, seni olid testiks plastikust. Spido lasin madalamale, et tule kohale jäävat tühimikku täita. Kuna spidokronsa oli mõeldud algselt prilli peale kinnituma, tuli kavaldada. Esipiduri pumbast jagajasse jooksva vooliku tahan uue hankida, paar cm pikema, saab amordi tagant vedada. Lisaks tuleb valmistada uued "aasad" kust supportitesse jooksvad voolikud läbi jookseks, praegu nipukaga porikaraami küljes.
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Postitatud: 16 Jaan 2017, 09:32
Postitas Andrea
Kas värvimise teostasid ise? Kuidas protseduur välja nägi, kui saladus ei ole?
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Postitatud: 16 Jaan 2017, 10:03
Postitas mart63
Ise ikka. Esmalt lihvisin kõik suuremad töötlemisjäljed tasaseks, siis kõik üleni klaaskuuliga matiks. Pesin jupid lahustiga puhtaks, siis läks õhuke kiht happekrunti ja paar kihti täitekrunti selga. Järgmine päev lihvisin krundi tasandil veel mõningad läbikumavad töötlemisjäljed tasasemaks ning kõik pinnad karukeelega matiks. Peale poolmatt pinnavärv, kuhu lisasin törts elastikut, et ekspluateerimise või koostamise käigus värv liiga kergelt kildu ei viskaks, osade eelmisel talvel värvitud juppidega oli see probleemiks. Lootsin, et jääb veidi matim, aga mis teha, enam üle värvima ka ei hakka..
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Postitatud: 12 Mär 2017, 22:23
Postitas mart63
Kevad läheneb, veel mõned viimased asjad.
Sai vahepeal garaazi asukohta vahetatud, uues kohas sai kohe ära proovitud sirge 150m maaalune "testrada".. Uued amordid on mõnusalt amordi moodi ikka, aga kuradi kurat, putked lõid juba selle väikese proovimisega leemeseks.. Ega's midagi, uuesti esiots maha. Eelnevat ratastega käru ei saanud enam kasutada kuna see toimib vaid siis kui väljalaset all pole, toda ei viitsind aga uuesti maha kakkuda. Raami hakkides jätsin keskpuki kinnituskohad raamile alles ja sain neid nüüd mugavasti kasutada, koormarihmaga pidi vaid saba maas hoidma.. Kui juba laiali kiskuma hakkasin, panin amortidesse lisaks uutele tihenditele ka uued liugpuksid, sai tihe. Lisaks võtsin sadula uuesti käsile, nokkisin vana svammi ära ja vormin uue jäigast vahust. Vana oli 50:50 pehme+jäik, pehmest istusid koheselt läbi ning siis seda jäika ka palju enam polnud, sadula ääred soonisid inetult. Nahatada tahaks seekord professionaalidel lasta.
Ühtlasi on natuke ka arengut tagavedrustusega, sai siiski reguleeritav tagumine link tehtud. Pronkspuksid on vaid prooviks hetkel, kuulliigendid on teel.
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Postitatud: 12 Mär 2017, 22:33
Postitas - - - -
Kus seda toredat švammi sadulale pakutakse, kui küsida võib?
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Postitatud: 12 Mär 2017, 22:50
Postitas mart63
http://www.kickstartershop.de/en/sitzba ... hierschaum
Võtsin sealt, seal on seda sama erinevates paksustes ning ka paar muud tüüpi.
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Postitatud: 03 Apr 2017, 10:07
Postitas hgl
Tartus saab ka Sohvameistrist: https://goo.gl/maps/PypVsG5mHwJ2
Pole küll väga palju erinevaid paksusi, kuid midagi eelmine aasta oli saada küll.
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Postitatud: 27 Mär 2018, 19:22
Postitas MarekM
Tere, millised need klambrid välja näevad? krt mul eelmisest aastast saati lahendamata mure, kuidas kinnitada sadulanahk klaasriidest tehtud sadulapõhja külge...
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Postitatud: 29 Mär 2018, 00:50
Postitas mart63
Ca sellised: https://static-content.cromwell.co.uk/i ... e_open.jpg
On ka tömbi otsaga, aga need ei pruugi lõpuni sisse minna tavalise vedrupüstoliga, pneumoga teine lugu.
MarekM kirjutas:
Tere, millised need klambrid välja näevad? krt mul eelmisest aastast saati lahendamata mure, kuidas kinnitada sadulanahk klaasriidest tehtud sadulapõhja külge...
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Postitatud: 01 Apr 2018, 14:50
Postitas MarekM
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Postitatud: 02 Veebr 2019, 21:37
Postitas mart63
Korrastasin teema pildilinke ja vaatasin, et valmistoote pildid ununesid eelmise sõiduhooaja algusega täitsa ära.
Peale istmevahu vormimist sai lõpuks Hr. Nõela kätetöö näol ka korraliku istmekatte.
Rohkem viperusi pole esinenud, tehnika peab kenasti.
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Postitatud: 03 Veebr 2019, 18:38
Postitas hamsun
Tore ettevõtmine... Näpud hakkasid sügelema... Läksin garaazi...
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Postitatud: 27 Apr 2019, 18:43
Postitas yeekim
Säärane tunne, et olid tee ääres ja vaatasid "paraadi"
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Postitatud: 28 Apr 2019, 15:09
Postitas mart63
yeekim kirjutas: ↑27 Apr 2019, 18:43
Säärane tunne, et olid tee ääres ja vaatasid "paraadi"
Mis paraadi?
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Postitatud: 28 Apr 2019, 15:30
Postitas yeekim
Kahtlaselt sarnane ratas oli Jõgeva-Tartu mnt ääres.....
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Postitatud: 28 Apr 2019, 17:17
Postitas mart63
Minu Kawa pole see aasta veel tuulutust saanud, peab lootma, et ikka garaazis alles on.