Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Zann0
Postitusi: 122
Liitunud: 27 Nov 2011, 17:39
Asukoht: Tallinn

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas Zann0 » 03 Apr 2016, 09:03

Üleni must oleks päris sünge. St iga viimnegi detail mustaks :)


Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 127
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 » 03 Apr 2016, 11:40

Motipi, 800C peaks pidama.

Paak mustaks, krt kardan, et jääks igav, tahaks asjale natuke värvi ikka juurde anda.. :P

MargusL
Postitusi: 39
Liitunud: 14 Aug 2015, 11:22
Tsikkel: Suzuki GSF600N Bandit 96.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas MargusL » 03 Apr 2016, 12:10

Paak, porikad ja rutskad valgeks. Ja siis sebi mingid kenad kawasaki klepsud paagile.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5212
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 210 korda
Tänatud: 162 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas yeekim » 03 Apr 2016, 12:21

p6rguline kirjutas:pildilt näha ju, et markeriga :lol:
Pildil nr 2 on ka aerosooli purk näha (togi)

Iseesesest jääb korraliku, kuumakindla aerosooliga tulemus suht hea aga enamus unustab seda "küpsetada" ehk ei loeta kasutusjuhendit läbi!

edu

PS! kus kohast seibid sebisid?
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 122
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Beta
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas renx » 03 Apr 2016, 12:50

Kasutasin seda Motipi oma. Lasin liivapritsis puhtaks ja värvisin ära ning tööl lasin läbi pulbervärvi ahjust. Poole aastaga juba korralikult roostes enamus kohtadest. Ehk sul läheb paremini.
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 127
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 » 03 Apr 2016, 21:49

Eks näis, järgmise pulbervärvi satsiga viin kah väljalaske tükid kuumutamisse. Kui lähebki rebaseks, siis hiljem taas haljaks ja pulbervärvijal on ka mingi ekstra kuumakindel asi pakkuda (1500C), konks vaid, et pidavat suht tekstuurne jääma.
Kas panid ühe kihi muidu seda kuumakindlat spreivärvi?

Paagi värv? Oh jah, palju variante ja valikuid.. :wack: Midagi matti võiks olla, aga tea kaua näiteks paak kena püsib pideva nühkimisega..?
yeekim kirjutas:
PS! kus kohast seibid sebisid?
Tellisin Hollandist koos ketiliuguriga. https://www.motorcyclespareparts.eu/kaw ... 07289.aspx
Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 122
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Beta
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas renx » 03 Apr 2016, 22:33

Ma kasutasin sumpsi peal seda, leegitoru ei teinud. Aga sai ikka paar kihti pandud. Kevadel sai tehtud ja aasta lõpuks oli juba enamus kohtades juba roostes. Eriti seestpoolt ja leegitoru poolne osa. Mul oli enduurokas ja sai igasuguse jamaga pihta.
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 127
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 » 03 Apr 2016, 23:00

Okei, noh hetkel sai nii, eks näis kas ja kui ruttu rooste kisub, siis plaan B.
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 127
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 » 13 Apr 2016, 17:05

Nädalavahetusel sai lapatud originaaljuhtmed ja lülitid külge rippuma ning tuld antud. Ujukikambrid täis, toores peale ja 3sekiga käis nagu naksti. Eks karpad tahavad kõvasti balanseerimist, kuid seda siis kui filter valmis-küljes.
Esmakäivitust filmides muidugi oli peegelkaameras helisisendiks väline mikker, mida polnud ühendatud - tulemuseks kasutu helita video.. :wack: Heli sai vali. :twisted:
Nüüd on käsil 30a vana limase isoleerteibi lahti kerimine, juhtmete ringipaigutus, kärpimine/pikendamine ning elektroonikatükkide mahutamine tunduvalt kahanenud ruumi sisse. Õnneks originaaljuhtmed on väga heas korras ja välja vahetada suurt ei tulegi, vaid see mis modifikatsioone vm vajab.
Sadula alla sai pingeregu, süütemoodul ning kaitsmekarp mahutatud, aga kuna nüüd ka aku seal, siis starteri relee tuli ringi paigutada, aga üldiselt hakkab looma.
Elekter lõpetada, õhufilter lõpetada ning külge keerata, "kere" värvida ning uued piduriklotsid/-voolikud külge ja peaks juba tiiru saama.
Väike idle jörinavideo: https://www.dropbox.com/s/193uy8e5u268n ... 9.mp4?dl=0
IMG_20160410_181705.jpg
IMG_20160412_195140.jpg
Kasutaja avatar

mosfet
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Veebr 2013, 04:17
Tsikkel: Yamaha XS650 Special 1979
Asukoht: ur mum's place
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 6 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mosfet » 26 Apr 2016, 13:12

Minu lugupidamine, oskustest sul juba puudust ei ole ja nii lühikese aja jooksul kogu tsiklile selline tiir peale teha ei ole mitte lihtne ülesanne.
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 127
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 » 30 Apr 2016, 21:17

Aitäh kiidusõnade eest!
Selline ta siis laias laastus sai:
IMG_2926.jpg
IMG_2900.jpg
IMG_2910.jpg
IMG_2905.jpg
Väikseid timmimisi muidugi veel jagub, aga esimesed 50km sõidetud ja tunne hea. Vedrustust vaja jäigemaks saada, modifitseeritud tagaots on madalam ja tagaratas käib porikasse alt. Tuleb vedru eelpinget tõsta või freesida gramm pikem tagakiiget ning amordiliigendit ühendav link. Esiotsa samuti jäigemaks vaja, porikas ulatub jõudsamal pidurdamisel õliradikani. Treisin sisse 40mm kõrged punnid, vedrude eelpinge tõstmiseks, tuleb ilmselt veel lisada.
Kosmeetilistest muudatusteks tahaks veel lasta korraliku sadulapolstri õmmelda, muu kõrval see omaõmmeldu natuke lipa-lopa vildakas ja jääb silma ikka, vähemalt omale. Tule kohale katsetan väikest tuulelapatsit kah mingi hetk.
PS! Peeglid on riiulis vedelenud juustud, et liiklusesse minna, need ei jää.. :wack:
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1557
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 205 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 30 Apr 2016, 21:34

Igati viisakas. Ise paneksin sellele lenksust allapoole ümmargused peeglid, kuid see puhtalt minu maitse 8)
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 127
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 » 01 Mai 2016, 18:46

Sai poole ööni veel vedrustust timmitud, täna tegin siis 10km prooviringi ja naasedes lõi alla otsa kahtlase tiksu sisse:
Video:https://www.dropbox.com/s/oags8vhmt7g1c ... 1.mp4?dl=0
Hakkasin alt lammutama:
IMG_20160501_175115.jpg
Pole täna enam väga tuju jätkatagi..
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 127
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 » 03 Mai 2016, 01:39

Küllap ma saale ringi sain, ühe o-rõnga leidsin mootori asemel karbist.. :wack: Uskumatu pull, ma veel kahtlesin, kas kõik ikka sai sisse ja võtsin raami vahel mootoril veel korra karteripõhja ka alt, kuidas ma seda ei näinud.. absoluutselt ei kujuta ette - epic fail.
Karteripõhja ja mootori vahelt puudus rõngas filtri ümbert ning filter on rõhu all peale õlipumpa, niiet puuduv rõngas lasi õli lahinal karteripõhja tagasi = madal v puudulik õlirõhk, palju õnne mulle, et sel rattal õlirõhu andurit pole.
Õnneks värskelt sätitud ülemine ots on terve.. Egas midagi, jälle juppideks.. :( Tegin väikse ratastel abinõu kah mootori liigutamiseks ja paigalhoidmiseks, kui alumist poolt eraldama hakkan homme.
Saatuslik nr 12:
Pilt
IMG_20160502_210320.jpg
IMG_20160502_224255.jpg
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8214
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 200 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas Piipz » 03 Mai 2016, 10:54

Shit. Praegu veel nii ilusad ilmad ka. Loodetavasti saad kiiresti tagasi teele
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 127
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 » 03 Mai 2016, 11:42

Peaset karteripooled ja väntvõll ellu jäid ja pääsen vaid saalede vahetusega.. muidu tuleb saksamaalt uus korpus/vänt tellida ja päris laiali lapata kogu asi. Eks õhtul selgub, mis ja kui hull. Ilmad on tõesti head.. ajastus nagu ikka. :wack:
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 127
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 » 03 Mai 2016, 23:49

Nii, mootor pooleks. Vändasaaled imekombel nagu uued, aga kepsusaaled õhtal, õnneks ringi polnud tõmmanud.. Põhisüüdlane esimese silindri kepsu alt ots, nagu kruvikaga kuulates arvata võis tiksu järgi, saale suht kole, loksus juba, vänt ka natuke kriimustunud.. 2,3,4 saaled on õrnade jälgedega, aga vänt nende juurest õnneks kena. Peab uurima kas vändast asja saab, ehk pääseb vaid kepsusaale jooksuga. Kuna vänt juba väljas, siis vahetan ka primaarketi ära, saab vana Kawasaki külma mootoriga laksutamisest lahti.. :) lisaks kasutan võimalust ning vahetan käiguvaheti võlli, siduri tõukurvarda ning veo väljundvõlli simmerid kah ühe raksuga ära. Käigukasti pool muidu väga kena, õlipump ka üle vaadatud/mõõdetud, praktiliselt nagu uus.
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 127
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 » 04 Mai 2016, 20:12

Kahjuks vänt on liiga läinud. Oleks viinud lihvimisse, kuid 1 ja 4 on tavalise nihikugagi tuvastatavalt ovaalsed ning kepsu pikkisuunas alla manualis lubatud minimaalse läbimõõdu - päästa pole midagi, vaja leida uus vänt. Saksa eBay abiks, paar kasutatut täitsa saadaval.

Kepsu nr 1 õlg:
IMG_20160504_200210.jpg
IMG_20160504_200235.jpg
Kepsu nr 4 õlg:
IMG_20160504_200300.jpg
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 127
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 » 19 Mai 2016, 00:31

Lõpuks jõudis uus vänt koos kepsudega, kasutan sealt lisaks siis ka kepsusaalesid. Vänt pärineb Kawasaki ZR550 Zephyr pealt, seega ca 10a uuem, seisukord praktiliselt nagu uuel.
Sai täna kokku proovitud ning Plastigage'ga vahed üle mõõdetud, uue vända ning vanade, imekombel ideaalselt ellu jäänud, vändasaalede vahed võrdsed ~0.063mm, tehase nominaal 0.025mm ning maksimum 0.1mm.
Vanadesse kepsudesse pistetud uute kepsusaalede vahed uue vändaga võrdsed 0.04mm, mis ongi täitsa tehase nominaal, maksimum muidu samuti 0.1mm.
Seega vändaga klaar, nüüd veel oodata juba teel olev peotäis tihendeid ning primaarkett, enne kahjuks kokku laduma hakata ei saa, vast järgmine nädalavahetus saab kokku, kui kõik õnnestub.
Teel on ka Dynojeti düüsi- ning nõelakomplekt, saaks ilma 2/3 õhufiltrit kinni katmata ka ehk sõita. :)
IMG_20160518_132452 (1).jpg
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 127
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 » 28 Mai 2016, 13:36

Back in business ja parem kui varem.
Hulka uusi tihendeid, uued vedrud nukaketipingutis + uus primaarkett - tühikäigul pole enam vana Kawa laginat, kusjuures vana veninud primaarketiga oligi äärmine aeg, keti loks keskelt uskumatud 3+cm.., uuel ca 5mm. Vana kett laksutas karteris juba ühest kohast õrnalt korpusesse, selles mõttes õnnelik õnnetus, 2 ühe hoobiga. Muus osas oli sisu kena, kastil nuudid ja hammakad paistsid väga vähe sõitnud olevat. Panin lenksule ajutise õlirõhu kella, esmamulje põhjal tundub, et kõik o-rõngad said sisse. :)
Lisaks sai karpadele sisse Dynojeti Stage 3 düüsikomplekt, 87.5 peadüüsi asemel nüüd 106,teise profiiliga nõel ning vaakumiga tõusvas siibris vaakumiava suurendatud komplektis olnud puuriga. Rutskale reageerib palju teravamalt ning pööre tuleb alla ka kiiremini. Nüüd sain eemaldada õhufiltrilt "piirajad", milleta enne praktiliselt üldse sõita ei saanud. Hoopis teine elu, kerib muhedalt edasi ning peamine - ilma tühjade kohtade ja kokutamiseta 4-6k rpm kandis.
Nüüd aga ilma nautima, mutrivõti igaksjuhuks seljakotis ja õlikella jätan ka natukeseks peale. :bsmile:
IMG_2936.jpg

Tort
Postitusi: 1607
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 98 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas Tort » 28 Mai 2016, 15:09

Minu jaoks on sinu teema praegusel ajahetkel vist kõige huvitavam lugemine. Nii ratta ehituse progressi mõttes kui mootori osas. Omal mul ka dviigatel laual juppideks käigukastivea tõttu momendil ja kolvil leidus ka alaosas mõra, klapisäärekad lähevad ka uued. Nii et cheers to us, oma kätega ratast teha on äge. Veits lahedamad teemad, kui BT handsfreedest, led-idest ja naisõigustest jahuda. Jõudu!
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 127
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 » 28 Mai 2016, 15:53

Tänud! Minu meelest on kah oma kätega teha kõige parem, lõpuks kui kõik tükid oma käe järgi sätituna taas tervikuks tagasi saavad, siis see sõidufiiling on ikka veidi teine, kui lihtsalt valmistoodet tarbides, mis muidugi iseenesest ka hea on. Toorik oli ostes ikka niru, kuid seda parem tunne on nüüd, kui kõik tihe ja timmis. :) Ise tehes muidugi on alguses palju tagasilööke ja 'kooliraha', aga iga järgmine paremini. Viimaseks kindlasti ei jää!
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 127
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 » 30 Mai 2016, 02:15

Meil koostöö ei suju.. Võinoh, vastassuunas liikunud pensionär tegi tagasipööret vaatamata.
Rattaga kurvasti, sabaraam ja lenks kõverad, esituli ja taga suunatuled katki, magneetokaas + magneeto rootor purud, paak ja sumps täiesti kortsus. Noh pilt seletab.. Ise sain korraliku õhulennu ja hetkeks pilt taskusse kah, õnneks pääsesin kergema peapõrutuse, muljutud ribide, ära tõmmatud õla ning hunniku pisemate muhkudega, õnneks oli korralik varustus seljas.
See kord siis 2 päeva ja suts üle 200km lõbu, eelmine sats 1pv ja ~100km -hakkab juba miski jada tekkima selle ratta ja minu suhetes.. Jäid vist liigud korralikult tegemata. :-|||
IMG_20160529_160952.jpg
Kasutaja avatar

TPB
Mode
Postitusi: 219
Liitunud: 22 Mai 2015, 22:07
Tänatud: 16 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas TPB » 30 Mai 2016, 07:21

johhaidii, kuidas sul nii kehvasti saab sellega minna :bsmile:
kiiret paranemist !!!
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5212
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 210 korda
Tänatud: 162 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas yeekim » 30 Mai 2016, 08:21

Ai kurja :cry:

Head paranemist aga nüüd hakkab vist kepp kindlustusega:kui suur on '80-date KZ550 turuväärtus :roll:

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 127
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 » 30 Mai 2016, 18:38

Mingi halb õnn on jah selle rattaga, ehk see siiski pöördub. :?
Sai siin ebay'd kammitud, õnneks kõike saada, aga summas ca 500€ pauk. Baigi gondli* [Motobot: "Keel korda!"] muidugi ei võrdle, aga siiski.
IMG_2949.jpg
IMG_2953.jpg
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 127
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 » 13 Juun 2016, 23:36

Vaikselt tuhast tõusmas, taas. Paagitoorikuga tööd jagus, oli pindmist roostet ja mõlgikesi. Muist haljaks ja happekrundi alla, embleemide kinnitusraamide süvendid said tasa pahteldatud + siin seal mõlgid, aga sai hea. Uus pütt ja magneeto rootor + kaas, kone käib õnneks kenasti, sound uuel pütil veidi mahedamgi, natuke vatti ka sees, lisaks käib tagaots ära - saab maitsele vastavalt timmida hiljem. Sai veidi teistsugune esituli pandud, tuli teha uus kinnituskronstein. Sabaraam taas uppi aetud, natuke rohkemgi kui varem - natuke lisaruumi tagavedrustusele, sai paindekoht ka veidi tugevamaks keevitatud. Lenks hetkel toores straightbar, kuni uus drag bar kohal, lenksul uus gaasirutska (sai veidi kobakas, eks hiljem vangerdab) ning seekord Zephyr 550 pealt piduripump + pumba ja "harukarbi" vaheline pidurivoolik, vanal oli pumba juures rõve järsk paine sees, ei julgenud taaskasutada. Numbrimärk kolis tagaratta äärde ning sai ka numbrivalguse.Jõudsid kohale ja külge ka mikihiirte peeglid. Pisiasju veel nokkida, ette katsetan lisada väiksetuulelapatsi ning saba alla ka väike porilapakas, et sopp otse elektroonikale ei lendaks, sabaelekter saab ka natuke parema vormistuse. Oodata postist veel jalarauad, parempoolne murdus ära
IMG_20160603_190429.jpg
IMG_20160605_124845.jpg
IMG_20160605_190958.jpg
IMG_20160612_172417.jpg
IMG_20160613_211758.jpg
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 127
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 » 16 Juun 2016, 00:06

Uus piduripump sai parem või õnnestus õhutamine paremini kui eelmisega - esipiduri tunnetus väga terav, enne oli ikka võrdlemisi pehme, kuigi tegelt lõpus pidurdas korralikult.
Lisaks modisin esivedrustust, et porikas õliradikat ei silitaks. Vedrud on 575mm pikad + lisasin 40mm kõrgused eelpingestuspuksid, aga selle efekt polnud piisav. Nüüd naksasin vedrult ca kolmandiku maha - 180mm ning lisasin 220mm spacer torud, pikkuse kompenseerimiseks + taas 40mm preloadi. Lisaks lisasin mõlemasse torusse 20ml amordiõli, lisaks stock ~240ml'le.
Puusalt pandud mõõtude/kogustega tehtud operatsioonid osutusid võrdlemisi täpseteks, äkkpidurdusel enam porikat ära ei löö, täpselt gramm enne võtab jäigaks. Üldse tundub tunnetus konkreetsem ning jäigem, stock 80ndate vedrustus oli justkui miski laste 50cc'selt.. :wack:
Eelnev siis 1bar õhurõhuga amortides, sellega saan veel nipet-näpet timmida kui miski täpsem mulje kujuneb asjast, praegu jõudis vaid paar korda töökoja kõrval edasi-tagasi veereda, kui sadama hakkas.
Uus sumps ikka jube vali, õnneks on lahtikäiv, lugesin netist, et tehases on võrdlemisi kokkuhoidlikult klaasvillaga ümber käidud - pidas paika :lol: :
IMG_20160615_195028 (1).jpg
Sai 'kurguni' FMF klaasvilla täis, võttis tunduvalt mahedamaks tooni.
Viimati muutis mart63, 04 Aug 2016, 19:28, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 127
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 » 19 Juun 2016, 23:25

Kolmas katse. TÜV tehtud ja on the road again! Umbrohi ei hävine. :ner:
IMG_2982-2.jpg
PS. Oi nende peeglitega on alles hirmus sõita.. Tuleb veel poode kammida ja mingid talutavad 'tavapeeglid' siiski leida..
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1003
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas MarekM » 20 Juun 2016, 10:40

Keera need peeglid püsti. Allapoole keeratune vaatadki vaid oma tagumikku.
フーリガン



Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”