4. leht 4-st

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 21 Juul 2018, 20:04
Postitas ranel

Täna sai kätte võetud ja lõpuks põhjakaitse jaoks raam ära lapitud. Kuna seda oli juba korduvalt lapitud varasemate omanike poolt ja iga kord oli see ka kaotanud mõned millimeetrid, siis sai ühtlasi natuke pikemaks keevitatud, et väga pingesse ei jääks.

Pilt

Teine asi. Kuna põhjakaitse raam sai korda tehtud, siis nüüd üle pika aja on rattal taas olemas ka põhjakaitse.

Mai algusest saati sai silma peal hoitud, et äkki kusagilt saaks Africa Twini RD04 paagi ehk siis 24l paagi. Ebays ükspäev hakkaski lõpuks mõistliku hinnaga silma ja ära tellitud saigi. Kuigi Prantsusmaalt tuli pakk alates ostust 30 päeva :wack: , tundub paak siiski aus olevat.

Kuna veel on plaanis kukkumisraamid valmis teha, siis sai ka paak juba eelnevalt paika pandud, et hiljem mingit errorit ei tuleks. Küll aga ilmselt see hooaeg uut paaki kasutama ei jõua, kuna kraanid on obsolete ja ega anduredki väga ei liigu. Küll aga keerme mõõtmise järgi võiks alpi kraani sinna istuda, mis teeks elu kergemaks, aga ega sedagi kraani enam letikaubana saada pole. Ühtlasi kel vedeleb selliseid detaile, võib teada anda.

Pilt


Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 29 Juul 2018, 22:51
Postitas ranel

Vahepeal jälle Alpi kallal edasi nokitsenud. Twini paagile sai hiinast kraanid ära tellitud 5 eur/tk. Kraanide keere on M18 ja samm 1,0.
Kütusetasemeandurid on M18 ja samm 1,5.

Millalgi nägin siin foorumis nn püsikiiruse hoidjate teemat. Sai siis hea õnne peale ära ostetud ja ega päris nii universiaalne ikka pole.
Pilt

Kuna kohvriraamide tegemisega sai suht siiber, siis kukkumisraamid sai tellitud sellisest firmast nagu Heed.
Päris tummised tükid, aga sobivus päris hea pole. Tuleb auk täis keevitada ja õigesse kohta uus auk puurida. Teine pool istus enamvähem külge.

Pilt

Küll aga muidu päris mõnusad näevad küljes välja.
Pilt


Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 18 Sept 2018, 18:40
Postitas ranel

Vahepeal sai siis natuke pikem reis tehtud 6000km. Selle maa peale läks 3.5l õli ehk siis 600ml 1000km kohta. Venemaal sai iga tankimine veerand normi valada max normi peale, keskmine liikumise kiirus 105-115km/h kanti. Kütusekulu 5.5-7l/100-le vahemikus. Norras sai iga kahe-kolme tankimise tagant seda teha, keskmine kiirus 60-70km/h. Kütusekulu 4.2-5.4l/100-le vahemikus.

Tehnika pidas hästi vastu ja seekord mul tehnikaga suht sekeldusi polnud. Küll aga sain Venemaal korduvalt tanklast solkkütet.
Tegemist on uute kanistritega, mis sai spetsiaalselt enne reisi muretsetud, pestud korduvalt ja kuivatatud. Ehk siis enne reisi olid puhtad.
Küll aga peale Venemaal tankimisi on sellised ollused põhjas. Tegemist on kahest erinevast tanklast tangitud kütusega oktaanarvuga 92.
Muidu polekski hakkand uurima, et mis teema on, aga vahepeal mõnde tankimist ratas hakkas kakkuma ja käitus hoopis teistmoodi. Kuna ma olin kanistritesse ka tankinud, siis sai uuritud, mis äkki silmaga midagi nähtavat ja oh üllatust.

Esimene kord Murmanskis uurides, et miks juba peale 150km sõitmist mu ratas kakkuma hakkas. Kui paak täis panna, siis enam ei kakkunud.
Pilt

Teine kord vaatasin teist kankut niisama huvist, et mis seal on ja oh üllatust. Mingi sodi ka veel.
Pilt

Rootsis Stockholmi külje all jäin ka korra tee peale just sel põhjusel, et ratas ei saanud enam viimased 4l paagist kätte. Kütust peale valades töötas kõik kenasti. Paaki ma pole veel lahti võtnud, kuna reisil polnud erilist isu töötavat asja lammutama hakata, aga talvel tuleb küll tõsisem inspektsioon teha. Lisaks kütusefilter tuleb kindlasti paagist välja saada, et vajadusel lihtne puhastada oleks. Kuna nagunii plaanis bensupump juurde panna, siis tahaks mõne auto bensufiltri panna, mis filtreeriks natuke paremini sodi välja. Küll aga oli mul nagunii filtriga kütusekraan ennetavalt kaasa võetud, sest ka eelmine aasta saime tanklas solki ja talvel puhastades sain ma mingit metallipuru kätte.

Reisil aga tundsin tõsiselt puudust seadmest, mis näitaks, kus ma hetkel olen ja üldse, mis mu ümber on lisaks sellele, mis näha on. Algselt oli mul jalgratta telefonihoidik rattal. Siledal maanteel töötas hästi, aga auklikumal teel hakkas telefon seal sõitma. Lisaks ei saanud seda vihmaga kasutada. Hiinakas telefonikate oli tulemus, et kile all oli niiskus sees, mistõttu selle kasutamisest ma loobusin. Kuna mul oli varasemalt autogps olemas, siis sai autogepsu hoidik aretatud ratta külje ja munakas ohtralt liimi täis valatud. Vibratsioon aga raputas lõpuks siiski lahti ära. Niisiis reisil navigeerisime sõbra gepsu järgi. Kuna selle nikerdamise peale olin nagunii palju aega ja vaeva ära raisanud, siis otsustasin peale reisi minna paljude poolt läbi proovitud lahenduse suunas ja võtsin päris motogepsu ligi. Siiamaani väga rahul selle otsusega. Lihtsalt navigeerib.
Pilt

Kuna TransAlpi selle aasta hooaeg hakkab varsti lõpupoole saama, siis sai ära tellitud ka varakult varuosad talviseks nokitsemiseks. Kuna mootorit kokku pannes oli kiireks läinud ja aega polnud uusi nukakette oodata ja mootorit taas lahti lammutada, siis nüüd tuleb see tee ette võtta. Seekord siiski ma olen laisk ja lasen selle töö ära teha neil, kes igapäevaselt sellega tegelevad. Kui lumi maha tuleb, siis võtab mootori maha ja viib tegemisse. Muus osas lenksu laager hakkab ära väsima ning igaks juhuks juba kui nagunii plaanis amordi õli ära vahetada, siis uued simmerid ka panna. Ehk lühidalt, üritaks oma hooldused see aasta õigeks ajaks ajastada.
Pilt

Kui aega saab, siis endiselt plaan ka Africa Twini paak peale aretada, et saaks raskust ettepoole ja range suuremaks. Kuna tulevikus tahaks ka lõuna poole vaadata, siis ühe kanku koha tahaks reseveerida puhtale joogiveele ära. Hetkel see aga seisab, kuna tellisin vale pumba, mis pole karpadele mõeldud ja annab liiga suurt survet peale.


Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 18 Sept 2018, 21:53
Postitas mellpoiss

Kas õlikulu liikumiskiirusest ei sõltu?
Meil siin kahe vanema Alpiga just selline mulje jäänud, et kui "kupatada" siis ikka kulub aga 80-90ga kulgedes sisuliselt ei kulugi.


Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 18 Sept 2018, 22:10
Postitas ranel
mellpoiss kirjutas:

Kas õlikulu liikumiskiirusest ei sõltu?
Meil siin kahe vanema Alpiga just selline mulje jäänud, et kui "kupatada" siis ikka kulub aga 80-90ga kulgedes sisuliselt ei kulugi.

Täpselt nii ongi. Kupatades on õlikulu umbes 3x suurem, kui vaikselt töristades.


Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 19 Sept 2018, 09:07
Postitas urmas66
ranel kirjutas:

Vahepeal sai siis natuke pikem reis tehtud 6000km. Selle maa peale läks 3.5l õli ehk siis 600ml 1000km kohta. Venemaal sai iga tankimine veerand normi valada max normi peale, keskmine liikumise kiirus 105-115km/h kanti.

Ei ole TA-ga kunagi lähemalt kokku puutunud,aga mul on siiani kogemused näidanud,et kui MAX õlitasemele lisaks või isegi pidevalt MAX taset sees hoida, on õlikulu kohe suurem ja seda erinevatel mootoritel.Ehk siis üle MAX normi valatu kaob päris kiirelt ja MAX ja 1/2 vahe ka kiiremini kui MIN ja 1/2 vahe. Paljudel mootoritel on soovituslik valada sisse natuke üle 1/2 normi. Ei väida,et see sinu ratta puhul ka nii on,aga kui siin kohapeal sõites proovida,et äkki siis on ka vahe sees?


Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 19 Sept 2018, 09:10
Postitas Dusterx

Minu albil määras õliõgimist ainult see, kui kõrgetel pööretel pidevalt lasta, 120km/h ja 6000rpm hävitas üle 1l/1000, rahulikult tripil oli ca 3000km peale liiter. See kõik muutus olematuks peale mootori kapitaalremonti. Sissevalatud õlitase, kui max'i ei ületanud, määras ainult pealevalamise sageduse.


Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 08 Apr 2019, 21:51
Postitas ranel

Ilmad on soojaks läinud ja sai nüüd keevituse ka garaažist välja ajada ja ratta kallal edasi nokitseda. Üks asi, mis on häirinud, on tuhmunud reflektor. Ebays müüdavad ei tundu ka väga palju etemad olevat, LED pirni sisse toppimine ei aidanud ning reflektori taastamise korral ei julgeta anda garantiid, et kehvemaks ei tehta. Ei julge ka ette led nn asendustuld panna, sest kui see üles ütleb, tõenäoliselt tee peal seda enam korda ei tee.

Niisiis, kuna nagunii oli plaanis ette ka rauad teha, siis sai ka lisatuled ette pandud. Ilueedi see ratas nendega pole, aga praktilisem saab kindlasti olema, kui varem. Esiraudade eemaldamine võtab aega 1-2min, nii et vajadusel saab ruttu kohendada ratast. Igapäevaselt ratas sellises seades ei hakka olema, kuid nädalavahetuseks metsas plaanis kasutada.
Elektri osa sai natuke talvel kohendatud, aga nüüd tuleb siiski suuremalt see ette võtta, sest mõningad modifikatsioonid on veel plaanis.

32.jpg

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 08 Apr 2019, 22:17
Postitas urmas66

No nende tuledega "lööd" rekkajuhid ka pimedaks,tavakodanikest ei räägigi :)


Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 08 Apr 2019, 22:54
Postitas ranel

Tegelikult on täiesti tänavalegaalsed ref 2x12,5 esituled. Tuleb kenasti paika ka reguleerida ja peaks ok olema kõik peale selle, et Eesti seadused esituld dubleerida ei luba. Nii et pimestamise poolest peaks olema etem, kui suvalised külge kruvitavad hiinakad. Küll aga nagu enne ütlesin, siis eesmärk neil pigem ala, kus nagunii igasugu tuled on lubatud või siis reisile:)

Aga nagu pildil näha, siis kuidas helgib uus reflektor ja kuidas 27a vanune.


Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 09 Apr 2019, 08:48
Postitas urmas66

Ma niisama lõõbin, aga eks need 27a vanused tuled on oma reflektori ehituselt ja klaasi poolest üsna kehvad,isegi uuena.
Üritasin ühel vanemal autol kunagi ka lähitulesid paremaks saada,aga isegi uued tulekopsikud ei aidanud eriti midagi. Samas ntks 98a´Mondeol olid tuled suht tuhmi välimusega ,aga näitasid väga hästi.Enda TDM-l ei näidanud ükski halogeen suht midagi,aga xenon päästis. Nüüd proovisin ühte korralikumat LED lahendust,aga kuna esiots veel laiali,siis teel proovida pole veel saanud.


Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 09 Apr 2019, 09:22
Postitas pühak

Originaal paistab suht tavaline neljakandiline tuli olema. Kas sinna mingit korraliku tootja, näiteks Hella asendusreflektorit ei kannata sisse aretada? Esituld võib mingitel eritingimustel dubleerida küll, näiteks teehooldusmasinatel on teine tulekomplekt kuskil kõrgemal, et kui hooldustehnika originaaltuled ära varjab, siis lülitatakse ümber. Originaaltuled peavad ainult siis ära kustuma, topelt ei tohi olla. Ostsin kunagi endise teehoolduse Sisu veoki, sellel oli asi just nii tehtud.


Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 09 Apr 2019, 09:30
Postitas grahv
ranel kirjutas: 08 Apr 2019, 21:51

Igapäevaselt ratas sellises seades ei hakka olema, kuid nädalavahetuseks metsas plaanis kasutada.

Sa kavatsed metsas mitte külge maha panna aegajalt? Või läbi okste ragistada. Kas LEd-bar poleks mõistlikum lahendus?

G


Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 09 Apr 2019, 10:07
Postitas ranel
grahv kirjutas: 09 Apr 2019, 09:30
ranel kirjutas: 08 Apr 2019, 21:51

Igapäevaselt ratas sellises seades ei hakka olema, kuid nädalavahetuseks metsas plaanis kasutada.

Sa kavatsed metsas mitte külge maha panna aegajalt? Või läbi okste ragistada. Kas LEd-bar poleks mõistlikum lahendus?

G

LED bare poleks võimalik mingi trikiga tavaliikluses kasutada, sest need pimestavad ikka korralikult.
Muidu pilt petab. Tegelikult hulga kitsam mootori ja nina kaitseraamidest. Reaalsuses enamvähem sama lai või isegi kitsam, kui ratta nina.


Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 09 Apr 2019, 10:14
Postitas Dusterx

Tuled on masinatel ikka väga erinevad ja aastaarv ei puutu üldse asjasse. Vana honda cm200t, 82 aasta, reflektor on osaliselt suisa roostes, tuli näitab ka soodsaima narva käkiga suhteliselt hästi. Sama lugu honda cx500, aastaks 79. Bmw gs1100 originaal oli peaaegu näitav asi, transalp oli kesine. On palju uuemaid rattaid, millel tuled näevad fäänsid välja, aga ei näita kottigi. Autonduses sama jama. Hetkel on mul hoovis vana volvo 740, tuled super, 10 aastat uuem audi a6 c4 ei evi volvoga võrreldes üldse tulesid jne. Luuptuled on enamus suht õnnetud ja vanad ümmargused kolakad suht parimad.


Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 09 Apr 2019, 11:39
Postitas yeekim

Kui Domika esituli sobib, võid selle omale saada....


Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 22 Apr 2019, 18:06
Postitas ranel

Tuleb välja, et üllatavalt keeruline on leida sobivat led pirni, mis sobiks lisatule korpusesse.
Niisiis hetkel läks külge töötuli+led kaugtuli. Lähitulena kasutada ei saa, kuid valgustab mehiselt. Kokku tarbib see lisatulevärk mõõdetult 57W ehk siis vähem kui mu tavaline kaugtuli.

Sai üks mosfeti baasil relee ka tehtud, mis tavareleega imepisike ja vaid kolme juhtmega kasutatav. Tavarelee koos pesaga on ilge suur kolakas selle kõrval.

mosfet.jpg
mosfet.jpg (24.29 KiB) Vaadatud 5269 korda

Ratta välimus

tuled.jpg
tuled.jpg (50.76 KiB) Vaadatud 5269 korda

Lähituli

l2hi.jpg

Kaugtuli

kaug.jpg

Ainult lisatuled

lisa.jpg

Lisatuled+kaugtuled

lisakaug.jpg

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 24 Juun 2019, 22:43
Postitas ranel

Ratta kohvrid ja kankud on tegelikult tühjad, nii et ratas on kergem kui iga suvaline Africa Twin kohvriteta, nii et arutelu kaalu osas pole vaja. Küll aga kisub juba tüütuks, et kliirens on natuke liiga madal. Mis oleks viis ratast vajadusel natuke kõrgemaks sättida? Hetkel läheb täistald kenasti maha, nii et natuke saaks kõrgust juurde panna.

IMG_20190624_165031.jpg

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 19 Aug 2019, 16:18
Postitas ranel

Ei oskagi midagi erilist lisada. Neutraaliandur hakkab ära väsima. Muus osas sai üks mitas e07 jooks läbi sõidetud ja kuna rehv kestab hästi ning hätta pole sellega jäänud, siis tuleb e07 taas alla. Jooks kestis siis 20k ja häda pärast oleks veel 5k ressurssi. Lisatuled on end hästi õigustanud ja väga rahul nendega.

Õlikulu läheb ka järjest allapoole. Viimane 4400km reis ja 3.2l.

Vahepeal sai ratas ka "uueks" sõidetud

IMG_20190725_181532.jpg

Tahaks veel see aasta Streetmoto orienteerumisele jõuda. Selleks puhuks sai uus rehv ka alla lükatud.
Kuna eelmine kord sai juuti pandud, et esirehvi teistkordsel vahetamisel tasakaalustada ei lasknud, siis seekord
sai lastud ka esirehv tasakaalu panna.

IMG_20190819_123648.jpg

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 19 Aug 2019, 18:36
Postitas ats30

Seda et... need lisatuled noh....Tegelt polegi vist nii jubedat ratast kunagi näinud :D
Üldse mitte paha pärast. Lihtsalt teinekord on hea tähelepanu juhtida kui kuningas on alasti, äkki ei pane ise tähele.

Aga muidu au ja kiitus entusiasmi eest :bsmile:
Kõige tähtsam on teha seda mis meeldib, hiljem ei pea kahetsema et pole teind. Kui näeme, teen õlle välja. Entusiasmi toetuseks :bsmile:


Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 19 Aug 2019, 19:37
Postitas will111

kas pakku kannad sellepärast kaasas, et suvalises metsas oleks parem puid lõhkuda? :D


Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 19 Aug 2019, 19:46
Postitas yeekim
will111 kirjutas: 19 Aug 2019, 19:37

kas pakku kannad sellepärast kaasas, et suvalises metsas oleks parem puid lõhkuda? :D

No see on ju six-PAKK :bsmile:


Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 19 Aug 2019, 19:55
Postitas ranel
ats30 kirjutas: 19 Aug 2019, 18:36

Seda et... need lisatuled noh....Tegelt polegi vist nii jubedat ratast kunagi näinud :D
Üldse mitte paha pärast. Lihtsalt teinekord on hea tähelepanu juhtida kui kuningas on alasti, äkki ei pane ise tähele.

Aga muidu au ja kiitus entusiasmi eest :bsmile:
Kõige tähtsam on teha seda mis meeldib, hiljem ei pea kahetsema et pole teind. Kui näeme, teen õlle välja. Entusiasmi toetuseks :bsmile:

Täitsa kursis, et tuled teevad ratta koledaks kui öö. :)
Samas fakt on ka see, et ratta turuväärtus on umbes 1000€ ringis ja uhkete 150-200€ tulede lisamine, mis disainilt ilusad oleksid, pole lihtsalt mõttekas. Teine asi, kuna see reisiratas, siis olgu võimalikult vähe ebatraktiivne igasugu tegelastele, kellele teiste vara meeldib omistada. Sahtlis on tegelikult igasugu ilusaid hiina lisatulesid, kuid võta üks ja viska teist on need. Kunagi kui rikkaks saan, siis ostan uue ratta uhkete lisadega ning teeb kasko :D hetkel aga liikluseta teel ja pimedas telkimine on lust nende tuledega.

Pakk oli lenksul lihtsalt seetõttu peal, kuna mõlemad rattad olid alt võetud ja kindlustamaks, et tagaots pauguga maha ei lendaks. Keskhargi võlud.


Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 12 Juul 2020, 00:50
Postitas ranel

Mõtlesin, et teeks vahepeal siin ühe sissekande ka üle pika aja, kuna [mention]ats30[/mention] pandi kadestamisväärse pildi enne üles Albaaniast.

Käigud võiks paremini sees püsida. Õlivahetusega tuli selline leid õlist välja. Kust täpsemalt pärit, et tea. Talvel oli nagunii plaan nukakettidega tegeleda, siis uurib, et kust see pärit. Meenutab hammasratta hammast. Seni üritab hooajal sõita ja kaugele sõitma ei lähe.

33.jpg

Seoses koroonaga, kuna pikemaid sõite ette ei julge võtta(mitte, et metsas elades viirust kardaks), vaid tahaks koju tagasi ilma igasuguste piiranguteta saada, olen viimasel ajal üritanud Eestimaal keskmisest karmimaid radu kaasa sõita, mis sisaldab ka tihtilugu mudas puurimist.

34.jpg

Selle seoses on tehnika ka hulga kiiremini kuluma hakanud. Esiteks esihammakas oli veel hooaja alguses päris kenake, aga nüüd suveks mõne tuhande kilomeetriga selline. Kuna ma sain kunagi siin võlli vahetada, siis umbes 3x aastas kisun nüüd esimese hammaka maha, puhastan kenasti ära ja panen määrdega tagasi. Õnneks ma teen seda, muidu poleks oodanud, et juba hammakas läbi.

35.jpg

Teiseks see mudas puurimine ja ronimine. Kuna ma olen varasemalt ülekande ka ära muutnud 15/42 peale(originaal 15/47), siis siduri libistamist on päris palju, et jõud taha saada liikumiseks. Tulemus on selline. Lisaks mu enda oskustest on ikka väga palju puudu.

36.jpg

Aga nagu ikka pole parimat aega ratta lahti kiskumiseks, kui suvi :D

37.jpg

Kuna ma olen juba korra sel rattal sidurit vahetanud, siis eeldasin, et palju selle vahetamiseks aega võiks minna.
Reaalsus oli aga teine. Viimasest mootoriremondist oli õlipumba kett väga ära kulunud. Mitte, et ta eelmine kord esimeses nooruses polnud, aga seekord oli asi päris kole.

Ja nagu ikka minu remontidega, ajafaktor ka alati mängus. Sellise keti avastasin 3 päeva enne reisi algust. Kõige lühem tarneaeg pakuti Honda esindusest nädal, mul veelgi pikemalt. Küll aga vedas sellega, et mul oli tutikas needitav nukakett omal riiulis olemas, millest sai siis teha lühemaks ning õlipumba ketiks.

38.jpg
38.jpg (37.12 KiB) Vaadatud 3092 korda

Kuna sidurikaane tihendi eest küsitakse natuke jaburat hinda viimasel ajal ja ühele teisele masinale pean ka nagunii ise tihendeid tegema, siis olen varunud paroniiti ja seekord sai ise tehtud tihend. Hinnavõit ka päris korralik, sest 1m2 paroniiti maksab 7 eur. Valmis tihendi eest küsitakse 13 eur. Teeb seda tihendit aga umbes 20-30 minutit.

39.jpg
40.jpg

Lisaks kulunud ketile oli ka laager, mis läheb vedrude peale, natuke suurema loksuga, kui võiks olla. Omale memoks 6001. Sai seegi ära vahetatud.
Uus kett oli hoopis teine tera.

Kuna antud ratta odomeeter on viiekohaline, siis maanteeametis vaatab mul nüüd vastu selline vaatepilt.

41.png

Kuna mul tegelikult hakkab Alpist natuke kahju nende mudarallidega ja tahaks seda ikka reisimise jaoks hoida, siis sai ostetud üks teine projektikas juurde. DT125R
viewtopic.php?f=56&t=109331


Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 20 Aug 2020, 12:33
Postitas ranel

Edasi läheb siis niiviisi.

IMG_20200820_122551.jpg

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Postitatud: 08 Mai 2022, 23:39
Postitas ranel
Kuna Ida suund on mõistliku raha eest kinni ja hetkel ümberringi toimuv ei kutsu ka sinna, siis vaja ratast kohendada siledal asfalti sõiduks.

Sai rattale adapterid tehtud, et saaks kasutada nii alumiiniumkohvreid kui ka givi kohvreid, millega hea mööda hotelle kolistada. Siinkohal oleks hea kommentaar mõnelt teadjamalt, kui vaid kohvipaksu pealt ennustajatelt, et kas see kinnitus on piisav või vaja juurde teha? Vahele lähevad ka puksid. Hardcore offroadimiseks poleks. Vaid kerged kruusakad ja maantee.
20220508_195632.jpg
20220508_211225.jpg