Honda Transalp 1992 ranel

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ranel »

Aastast 2010 olen sõitnud baigilisega. Viimased aasta aega on sõpruskond mind kadedaks teinud oma motomatkamisega. Kuna praegu GSX-F on selleks pehmelt öeldes ebamugav ning pidevalt pommitati Alpide ja Twinide müügikuulutustega, siis saigi lõpuks ära toodud. Rääkimata sellest, et üks reisihuviline seltskonnast on alpil enamvähem kõike teinud ning hetkel veel tegemata asju teeb twini peal, siis tundus reisirattaks natuke parem valik, kui mingi suvaline mark. Hetkel plaan on siis kevadel käia Venemaal Alpide kokkutulekul ära ja kui ei meeldi ikka enduro teema, läheb kevadel korda tehtud ratas müüki ja keegi õnnelik saab selle endale.

Ratas aastat 1992 uuem versioon tagumise ketaspiduriga. Vigadest libisev sidur, vigane siduritross ning esipidurit kasutades pidurituli ei tööta.

Esmamulje, V2 on äge ja sigapehme.

Nüüdseks on ära vahetatud libisev sidur (läks koos kõigega uus sisse) ning õli koos filtriga, mis nägi välja nagu diiselmootorist pärit. Pole kindel, aga teooria on, et äkki selle pärast sidur libiseski. Müüja sõnul väidetavalt 4000km tagasi muidugi vahetatud.

Natuke pilte ka.
https://www.upload.ee/image/6137562/alp1.jpg

Ranel_alp1.jpg

https://www.upload.ee/image/6137567/alp2.jpg

alp2.jpg

https://www.upload.ee/image/6137571/alp3.jpg

alp3.jpg

https://www.upload.ee/image/6137573/alp4.jpg

alp4.jpg


http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ranel »

Mis siis vahepeal juhtunud. Enduro teema hakkas päris meeldima ja sügisel sai gsxf rauad ümber tehtud alpile ning pikki otsi enam nn sport touringuga sõita ei taha. Vene viisa rahuldati ära ja aprillist on aastaks venemaa viisa olemas. Lisaks ise olen sügisest saati vene keele kursuseid võtnud, kuna koolis vene keelt ei õpetatud.

http://www.robomiku.ee/ranel_isiklik/Mo ... maa/31.jpg

Tartu-Hiiumaa_Transalp_31.jpg

Tulemus siis selline. 2x42l+52l kohrid.

http://www.robomiku.ee/ranel_isiklik/Mo ... umaa/2.jpg

Tartu-Hiiumaa_2.jpg

Hetkel kiired ajad, samas vahepeal tuleb koolitööst silmade puhkamise pause ka teha. Niisiis täna lõpuks uurisin, et miks spido lõpetas töötamise ära.

http://ukv.ee/ranel_isiklik/transalp/1.jpg

Spidomeeter.jpg
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Mart
Postitusi: 396
Liitunud: 18 Juun 2014, 21:53
Tsikkel: Aprilia Pegaso Trail 650
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas Mart »

See vidin maksis Streetmotos 20 euri, paar päeva vist pidi ootama ka, aga ma vahetaks trossi ka igaks juhuks ära. Enda omal alguses ei vahetanud, panin lihtsalt uue hammaka ja tulemus oli 170 km pärast sama. Uue trossiga koos sõidab juba 5000 km

56271134

ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Nendel vanadel Hondadel (ja kindlasti ka paljudel teistel ratastel) käib spidoka tross kõri seest välja, nii et saab korralikult puhtaks teha. Selleks peab trossi spidoka tagant lahti võtma, mis on pisut tülikas aga kui siduri said vahetatud, saad sellega ka hakkama :D .Kui kõik trossi kiud on terved siis määret vahele ja kokku tagasi. Ainult et seda roostet ja paska sealt välja pesta, aega ikka kulub. Mis määret sinna kõri sisse kõige õigem on panna, seda teab mõni targem.

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Kui tross sitane ja ei pöörle vabalt,siis see seda tigu lõhubki.Ats juba kirjeldas mida teha,et parem saaks.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ranel »

Kõik õige, aga läheb täies laksus uus sisu sisse. Uus korpus, selle sisu, metallklamber ning uus tross. Honda esinduses sai kõige mõistlikuma hinna sellele.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ranel »

Need, kes tellivad spido jupid täis laksust uue, siis kruvi korpusele peate ka eraldi tellima :D Jälle nädal ootamist juurde :D

Muidu mida arvata õlikulust 1l 1000km kohta? Plaan oli uued kolvirõngad panna, samas lugedes osade meelest on see täiesti OK.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ats30 »

ranel kirjutas:

Need, kes tellivad spido jupid täis laksust uue, siis kruvi korpusele peate ka eraldi tellima :D Jälle nädal ootamist juurde :D

Muidu mida arvata õlikulust 1l 1000km kohta? Plaan oli uued kolvirõngad panna, samas lugedes osade meelest on see täiesti OK.

Kui just 100+ juba kellal pole, ma kolvirõngaid ei puuduks. See rohkem 2taktiliste teema. 1l/1000km kohta on ok, kui kiirus kipub üle 100 minema. Kui 80-90km/h töristada, siis võiks tiba vähem olla. Mida kiiremini kimad seda rohkem õli kulub. Kulunud/kõvad klapisääre tihendid on ka üks õlikulutaja. 0,5-1l/1000km peale ei ole miskit erilist ja hullu. Pigem normaalne.

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ranel »

No ma sügavalt kahtlen, et esimesel tiirul. Eestisse tuli 36k kellal aastal 2005 Saksamaalt. Hetkel 81500km.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ats30 »

ranel kirjutas:

No ma sügavalt kahtlen, et esimesel tiirul. Eestisse tuli 36k kellal aastal 2005 Saksamaalt. Hetkel 81500km.

Esimesel ikka. Lihtsalt tiba vähem kellal sellesama plastikust tiguhammika errorite tõttu, mida on tõenäoliselt mõned korrad varem ka juhtunud. Vaevalt seda Saksamaal keegi kruvis ja kuni 2005 aastani oli läbisõit aastas ainult natuke vähem kui Eestis on olnud. Kes neid ikka viitsib kruttida enam.

Kunagi proovisin, panin akutrelli spidoka trossi otsa ja jätsin vurisema. Kui aku lõpuks paari h pärast tühjaks oli saanud, oli 200m maha kerinud :D :wack:
Kindlasti on toredamaid variante selliseks tegevuseks ja digitaalsete asjadega see lihtsam ka aga ... kesse viitsib.

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Siin kuskil oli kunagi juttu kinni jäänud rõngaste lahti pesemisest,vist atsetooni ja veel millegi seguga.Päris mitmel oli aidanud.Ma ainult ei mäleta mis teemas sellest juttu oli.Kannatab enne lahti katkumist proovida,äkki asi polegi nii hull.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Mart
Postitusi: 396
Liitunud: 18 Juun 2014, 21:53
Tsikkel: Aprilia Pegaso Trail 650
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas Mart »

Oleneb täiesti kus ja kuidas sõidad. Mina sain 90/100 maantteel kulgesdes, anamvähem 500g/1000 km. Aga metsas sain ka üle 1 l, oleneb, kui kuumaks läks, st, kas ventikas hakkas tööle. Kui töötas siis võttis ikka isuga. Panin normi täis, tund metsas suvel, ja peaaegu miinimum. Rüngad olid ok siis.Aga see pidavatki olema vanade twinnide värk, ka AfricaTwinnil sam

56271134
Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ranel »

Mart kirjutas:

Oleneb täiesti kus ja kuidas sõidad. Mina sain 90/100 maantteel kulgesdes, anamvähem 500g/1000 km. Aga metsas sain ka üle 1 l, oleneb, kui kuumaks läks, st, kas ventikas hakkas tööle. Kui töötas siis võttis ikka isuga. Panin normi täis, tund metsas suvel, ja peaaegu miinimum. Rüngad olid ok siis.Aga see pidavatki olema vanade twinnide värk, ka AfricaTwinnil sam

Maanteel rahulikult sõites õlikulu tglt väga ei täheldagi. Kui aga üle 100kmh sõita, siis läheb umbes nii üles. Ei teagi, mis korraliku koormaga veel teeks. Uued OEM jupid on 220 eur kanti. Kui teaks, et saab välba nii ära sõita, et peale kallama ei peaks, siis võiks ju ära vahetada. Samas jube nadi oleks ära vahetada ja tõdeda, et midagi ei muutu ning 220 eur vaesem.

Samas õli maksab ka 10 eur/l. Umbes 20k oleks juba tasuvusaeg+mugavus.

Pilt

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2188
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 550 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Tee leakdown test ja saad kohe rõngaste olukorrast pildi ette. Liiter tuhandele on ikka palju, mu vokil on 90+ tuhat ees ja võtab umbes viis korda vähem, noh ja sellest enamus lahkub klapikambrikaane tihendi kaudu. Võimalik et sul on ka mingi lihtsam viga.


joel
Postitusi: 1797
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 108 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas joel »

Kuidas leakdown test peaks õlirõngaste seisukorra kohta midagi ütlema?

Joel
Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ranel »

Mootori juurde ma nagunii enne suve ei jõua. Mootori tahaks kõige viimaseks asjaks jätta.

Küll aga kuna selle spidojura tõttu sai nagunii ratas maha kistud ja plekitüki vahetus see eeldas ühe simmeri eest kiskumist, siis sai juba korraga uued laagrid ja teisele poole ka uus simmer sisse. Simmerid olid taas tore tellimise kaup ja taas nädal ootamist :D Kuna sidurit vahetades sai ratas külili pandud ja nüüd kevadel avastasin, et miks aku vedelikust tühi, siis nüüd on teada ka, et mis vedelik maha jooksis. Ega siis muud, kui sai uue aku ka peale osta. Läks yuasa.

http://ukv.ee/ranel_isiklik/transalp/2.jpg

Transalp_2.jpg

http://ukv.ee/ranel_isiklik/transalp/3.jpg

Transalp_3.jpg

Ühtlasi üritades õppida tuttavate vigadest, et vana rehv võib koos remondiga kallimaks minna, kui uus jooks, sai ligi võetud ka uus jooks mitas e07 rehve, kuna esirehv oli aastast 2003. ning tagumisel aastaarvu ei loe kusagilt välja.

http://ukv.ee/ranel_isiklik/transalp/4.jpg

Transalp_4.jpg

Endale memo tulevikuks mõõdud ka siia.

BEARING, RADIAL BALL, 6202UU
DUST SEAL, 40X50X5 (ARAI)
OIL SEAL, 21X37X7 (NOK) vasak
simmer 40x50x5 parem

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ranel »

Laenasin sõbralt heebleid, mida ta hiinast odava hinnaga ostis.

http://www.ebay.com/itm/1-Pair-2-tools- ... IN&vxp=mtr

Olid sellised.
http://www.imgmarket.net/sgp5/201510/55 ... 3_3864fe70

heeblib_hiinast_55153_4.jpg

Rehvi pealt kangutamine muutis selliseks.
http://ukv.ee/ranel_isiklik/transalp/5.jpg

Heeblid_pärast_kasutust_5.jpg

Velje serv ka just aitäh neile heeblitele ei öelnud.

Tegin veel prooviks ühe käte vahel kangutamise. Magnet hakkas külge, aga nii nad painduvad ja ma ei ole tglt üldse mingi tugev tegelane. Lühidalt, täis kräpp.
Pilt

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ranel »

Järgmine katse läks siis ühe sõbra soovitusel ostetud heeblitega. 2003.a rehvi pealt kakkumine oli endiselt omaette tegevus, hiina juraga olin viga teinud ka vanale õhukummile, nii et läks see ka uus sisse. Korralike heeblitega läks aga uue rehviga 15 min aega rehv pealt, õhukumm vahetada, vedelseebiga servad kokku ja rehv tagasi peale ning valmis alla panekuks. Korralikud heeblid leidis tööriistamarketist 7.3 eur tk. Väidetavalt poolprofi seeria. Kirsiks tordi peal sai lastud täna veel velg ka ära tasakaalustada.

Pilt

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

Raskejuhus
Postitusi: 73
Liitunud: 15 Sept 2015, 15:24
Tsikkel: Suzuki dr750
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas Raskejuhus »

Spoiler
ranel kirjutas:

Järgmine katse läks siis ühe sõbra soovitusel ostetud heeblitega. 2003.a rehvi pealt kakkumine oli endiselt omaette tegevus, hiina juraga olin viga teinud ka vanale õhukummile, nii et läks see ka uus sisse. Korralike heeblitega läks aga uue rehviga 15 min aega rehv pealt, õhukumm vahetada, vedelseebiga servad kokku ja rehv tagasi peale ning valmis alla panekuks. Korralikud heeblid leidis tööriistamarketist 7.3 eur tk. Väidetavalt poolprofi seeria. Kirsiks tordi peal sai lastud täna veel velg ka ära tasakaalustada.

Pilt

ja kas nüüd on stabiilsem sõita? Minu arvates on see tasakaalustamine suht mõttetu teema (enduuro rattal),aga noh eks iga mees teab ise!


Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

Spoiler
ranel kirjutas:

Järgmine katse läks siis ühe sõbra soovitusel ostetud heeblitega. 2003.a rehvi pealt kakkumine oli endiselt omaette tegevus, hiina juraga olin viga teinud ka vanale õhukummile, nii et läks see ka uus sisse. Korralike heeblitega läks aga uue rehviga 15 min aega rehv pealt, õhukumm vahetada, vedelseebiga servad kokku ja rehv tagasi peale ning valmis alla panekuks. Korralikud heeblid leidis tööriistamarketist 7.3 eur tk. Väidetavalt poolprofi seeria. Kirsiks tordi peal sai lastud täna veel velg ka ära tasakaalustada.

Pilt

Mul oli kevd süüdaes, No ja ma siis ka mõtlesin, et olen habemega tsiklimees :mrgreen: :bsmile: võtsin youtube lahti ja oma Gixxeri tagaratta küljest ja üritasin sinna suruda naise jõuluks kingitud sõrmuse asemele (lol)

Ühesõnaga hea, et velg terveks jäi... Lõpuks vahetatud sai sõbra juures rehvivahetuses... Järeldus, habet tuleb veel kasvatada :D ja bigi rehv ei ole jalgratta rehv (lol)

PS: Sa tugev ja terk pois päeva lõpuks! Respect :D rehvivahetus ei ol titetegu. Takkajärgi mõtlesin, et äkki oleks olnud tarvis enne soojaks fööniga rehv ajada......? Ma üritasin +1...5C temperatuuri juures.

Viimati muutis Ardilla, 07 Apr 2017, 22:07, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ranel »

Kui aus olla, siis ma ei tea, kas on mõtet tasakaalu ajada. Ma vahepeal alla ei pannud ja täna jebisin piduritulega, nii et pole sõitma saanud uue rehviga.
Küsisin siit. viewtopic.php?p=769152&view=single_post#p769152
ja soovitati ära tasakaalustada.

Lasin siis ära tasakaalustada, kuna ei viitsinud vahepeal ratas alt ja ratas alla tööd teha. Kuna mul keskharki pole, siis esiratta eemaldus on üksi suhteliselt nüri tegevus ja loodaks, et nüüd vähemalt tükk aega esimest ratast alt kiskuma ei peaks. Sai ju pm kõik uus sinna pandud 200 eur eest, siis see 6 eur tasakaalustamise eest juurde panna oli suht mitte midagi enam.

Viimati muutis ranel, 08 Apr 2017, 02:20, muudetud 1 kord kokku.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

ranel kirjutas:

Kui aus olla, siis ma ei tea mõtet on tasakaalu ajada. Ma vahepeal alla ei pannud ja täna jebisin piduritulega, nii et pole sõitma saanud uue rehviga.
Küsisin siit. viewtopic.php?p=769152&view=single_post#p769152
ja soovitati ära tasakaalustada.

Lasin siis ära tasakaalustada, kuna ei viitsinud vahepeal ratas alt ja ratas alla tööd teha. Kuna mul keskharki pole, siis esiratta eemaldus on suhteliselt nüri tegevus ja loodaks, et nüüd vähemalt tükk aega esimest ratast alt kiskuma ei peaks. Sai ju pm kõik uus sinna pandud 200 eur eest, siis see 6 eur tasakaalustamise eest juurde panna oli suht mitte midagi enam.

Tundub, et meil suht sarnased mured... Mul hetkel ketaste vahetus pooleli. Piduri klotsid ka ketaste kõrval. Võtsin lahti suportid ja jälle kokku, üks pool sai isegi uued kolvid sisse.

Nii, et ma täitsa saan aru, mis suure töö sa oled ette võtnud, müts maha. Aga pitrid on vist suht olulised tsiklil :ner: :D, vahest vaja ka seisma saada. Ükd asi mis sees kripeldab, on veel esihargi õlid mida pole 100 aastat vahetatud.

Kusjuures tasakaalustamine oli suht köki möki kogu selle kompoti juures...

Kasutaja avatar

Erik
Postitusi: 310
Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
Tsikkel: jawaha
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas Erik »

Ardilla kirjutas:

PS: Sa tugev ja terk pois päeva lõpuks! Respect :D rehvivahetus ei ol titetegu. Takkajärgi mõtlesin, et äkki oleks olnud tarvis enne soojaks fööniga rehv ajada......? Ma üritasin +1...5C temperatuuri juures.

Ei ole üldse vale mõte, see rehvi soojendamine kui mõistusega võtta! Vana rehvi, mis veel all, saab soojaks ka ilma puhurita. 8) Aga muidu vähemalt tavaline mitas e07 on küll väga pehme küljega, et pole probleemi. "Dakar" versiooni kohta veel ei tea.

No õnnitlen siis e07 valiku puhul. Saad nüüd 15k+ oodata millal need juba ära kuluvad, et midagi muud alla saada. :P

Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ranel »

Vahepeal sai taas natuke nokitsetud.

Rattal on nüüd siis rutskasoojendused ning 12V väljavõte koos USB laadimispesaga.
Pilt

Kuna sügisel on kiire kiire raami peale saamisega, siis keevitusega kohad jäid värvimata. Nüüd sai siis haljaks lastud ja värske värk kohvrite raamile peale.

Pilt

  1. mai on siis ilmselt Vene reisi peaproov selle rattaga.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ranel »

Peaproov tehtud. Enne seda sai veel tagumised suunad külge ehitatud, kuna tänu kohvritele ei saanud enam neid originaalasendis hoida. Lisaks veel tööriistatoru, KOSO näidikud, uued siduri ja piduri heeblid ning sutsu lühemaks tehtud, et käekaitsme vms taha ära mahuks (vanad olid nii kulunud, et loks oli metsik). Kuna ma alguses panin esirehvi autode järgi võttes valepidi alla, siis sain ka selle ümber keerata. Need, kes 8c juures rehvi vahetavad, müts maha. Rehv oli kivikõva ja tagasi pannes tegin õhukummile liiga. Kahekesi heeblitega mässates oli ka raske seda sinna tagasi peale saada. Hiljem kui soojas garaazis diiselpuhuri ees soojendasin oli üksi 3 minutiga rehv tagasi peal. Viimase asjana sai vahetama hakatud tagumisi piduriklotse, kuid üks sõber, kes kõrval oli ja kel samasugune Alp, tegi hoopis minu eest selle töö ära :D

Pilt

Plaan oli siis minna Novgororodi lähistele Transalpi kokkutulekule, aga asjaga läks nii õnnetult, et me teadsime, et see toimub teistel kuupäevadel. St, kui teised olid lahkunud, meie saabusime. Sõit enamvähem kuiv kuni ühe vale pöördeni. Ilmselt millalgi kirjutan reisikirjadesse ka mingi pikema jutu sellest sõidust.

Pilt

Aga nagu ikka, siis midagi peab ära lagunema. Sõbral olid mingid jamad, et vahepeal tahtis sõidu pealt ära surra, mul endal läks aga lõdviku klamber. Lõdvik ise aga nii vana, et uus klamber ei hoidnud ka midagi ja nii ta siis lekkis. Lisaks põhjakaitse kinnitus murdus ära, keegi eelmistest omanikest oli seda juba varasemalt keevitusega lappinud, aga ilmselt ühest suurest lombist läbi minnes sai põhjakaitse korraliku paugu. Tagasi sai juba sõidetud nii, et oli seotud koormarihmaga kohvri külge. Lisaks suunatule lüliti streikis vahel. Kuna masin põletab õli, siis sai hoolega tanklates jälgitud, et kas 4T tsikliõli leidub, aga ega ei hakanud silma küll.

Pilt

Eks mõned tähelepanekud ka (rohkem pigem endale memoks, et ära ei unustaks), kuna väljas oli temp kuni 1.9c, siis olud olid tsiklimatka jaoks natuke ekstreemsemad.
Esiteks hiina action kaamera akumajandus tuleb üle vaadata. Väga palju head kraami jäi eestis laetud akudega välja, mis jahedas enam ei funktsioneerinud( näiteks sattusime vene tankide juurde, mis mööda teid sõitsid jne). Sai ostetud natuke tummisem kaamera pildistamiseks(Canon PowerShot SX10 IS, kasutatult liiguvad 50-100 eur vahel) ja pildi kvaliteediga ülirahul, seda ka pimedas. 4 hooaja gaas ei tööta 2c juures, vaid läheb härma ja erilist soojust põletist ei tule. Mitas e07 on suht libe ikka 4-8c temp juures, 15c juures oli juba täiesti OK pidamine. Rutska soojendused kuldaväärt asi. Defence 4 magamiskott super sellise ilma jaoks. Põlvedele on midagi juurde vaja, et püsiks paremini soojas. Kõik tööriistad/abivahendid kuhugi kohvrist väljapoole. Vee ületusi kuidagi ületada, et varustust märjaks ei teeks. Givi kinnitused on super asi ikka võrreldes millist vaeva peab nägema poltidega kohvri küljest võtmiseks. Nelja inimese telgi asemel tuleks ilmselt võtta 2 inimese telk (kuigi 8a olen seda 4 inimese oma kasutanud ja mitte ükski vihm pole veel läbi tulnud).

Kaasa pakitud varustus:
Heeblid, võtmed, matkalabidas, 5l kütet, kirves, matkatool, koormarihmad, rehvi parandamise komplekt, töökindad, ketiõli, mootoriõli.

Raskejuhus kirjutas:
Spoiler
ranel kirjutas:

Järgmine katse läks siis ühe sõbra soovitusel ostetud heeblitega. 2003.a rehvi pealt kakkumine oli endiselt omaette tegevus, hiina juraga olin viga teinud ka vanale õhukummile, nii et läks see ka uus sisse. Korralike heeblitega läks aga uue rehviga 15 min aega rehv pealt, õhukumm vahetada, vedelseebiga servad kokku ja rehv tagasi peale ning valmis alla panekuks. Korralikud heeblid leidis tööriistamarketist 7.3 eur tk. Väidetavalt poolprofi seeria. Kirsiks tordi peal sai lastud täna veel velg ka ära tasakaalustada.

Pilt

ja kas nüüd on stabiilsem sõita? Minu arvates on see tasakaalustamine suht mõttetu teema (enduuro rattal),aga noh eks iga mees teab ise!

Jah, tasakaalustamisel on pointi. Sama rehv proovitud tasakaaluga ja ilma. Ilma on pisike vibra sees, mis pikka maad sõites siledal asfaltil on natuke häiriv küll. Tasakaaluga seda polnud.
Ainus asi, et ilma tasakaaluta on tõesti sõidetav, mitte nagu autodel, et rool väriseb käes.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Vasak kohvriraami kinnitus jalaraua küljes näeb suht hapu välja. Nii võib ka Givi järgi anda :bsmile:

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ranel »

ats30 kirjutas:

Vasak kohvriraami kinnitus jalaraua küljes näeb suht hapu välja. Nii võib ka Givi järgi anda :bsmile:

Hmm, äkki seletaksid lähemalt, sinna ei mõju erilist jõudu ju? Muidu stopperseib ja stoppermutter on hetkel seal.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

tyyp
Postitusi: 104
Liitunud: 31 Aug 2009, 18:02
Tsikkel: TDM900, 08
Asukoht: Vääna
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas tyyp »

Kuidas venes kaherattalisega liieglda oli? Rauaringis maasturiga oli veel enam-vähem talutav aga raherattalise otsas seal ennast küll ette ei kujutaks :) Kuigi ei saa seda mõtet ka välistada.

Uppuja päästmine on õlekõrre enda asi...
Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ranel »

tyyp kirjutas:

Kuidas venes kaherattalisega liieglda oli? Rauaringis maasturiga oli veel enam-vähem talutav aga raherattalise otsas seal ennast küll ette ei kujutaks :) Kuigi ei saa seda mõtet ka välistada.

See, mida näed ainult venemaa videotes ja mis päris nägi, on täiesti öö ja päev. Mööda saamiseks tõmmatakse ilusti tee äärde ja ei koguta mingit kolonni selja taha. Politsei on suht ette aimatav, sest väga palju vilgutatakse. PS! Liikluspolitseil nägime mingeid uhkeid suht uuemapoolseid bemme, mitte sigulle ja ladasid nagu ainult venemaal näeb. Kogu selle 900 km peale hakkas ainult kaks idiooti silma, ühel mingi kaks vene lippu lehvimas ja keeras nii ette, et surusin pidureid nii kui jaksasin ning mingi toonklaasidega "tuunitud" junn, mis tegi mingeid imemanöövreid liikluses. Päris suurtes linnades pole ma siiski käinud ja selle kohta ei oska öelda. Ainus asi, mida ma ette ei kujuta, et minna mõne tavalise sõiduautoga sinna avastama või mõne baigilisega. Neid auke on lihtsalt liiga palju. Ma ise kartsin ka, et lõhun lohvi mõnes neis ära. Enduro aga sobib väga hästi nendele teedele ja motomeeste vastu oldi kõikjal väga sõbralikud. Kaasa arvatud miilits. Muidu korralikemal teedel keegi väga alla 110 ei sõida seal, nii et sellest metallikarbist pole ilmselt ka väga kasu. Ühte avariid nägime tee peal, kui sõiduauto oli pm pooleks sõidetud ja inimese oli päästnud vaid see, et rool oli valel pool.

Muidu vene keeles osas. Novgorodis nähti, et oleme vene keeles rääkides hädas ja kohalikud ise läksid korduvalt inglise keele peale üle.

Aga eks ta selline silmaringi arendamise/tehnika testimise reis oli, sest suvel on plaanis läbi Venemaa ringiga Nordkappi sõita ja päris pea ees ei tahaks ka slaavi maailma sisse hüpata. Vähemalt esmamulje põhjal tundub, et tsiklimeestesse suhtutakse Venemaal väga hästi.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ats30 »

ranel kirjutas:

Vähemalt esmamulje põhjal tundub, et tsiklimeestesse suhtutakse Venemaal väga hästi.

Normaalsetesse inimestesse suhtutaksegi hästi. Igal pool. Suhtugem ise ka!

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”