BMW K100LT HACK

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 389
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 37 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #241 Postitas Krl » 14 Veebr 2018, 18:21

Kõlab kuidagi lihtsalt see elu seal normaalsetes riikides.
Samas ma ei kujuta hästi ette, keda selle "müüja vastutusega" lohutatakse, kui üks või teine selle ehitise kasutaja on näiteks rekka rataste all lõpetanud tänu ostetud ratta keskpärasele disainile või koostekvaliteedile.


Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 667
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 141 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #242 Postitas Jesper » 14 Veebr 2018, 19:38

No kui inimene ei suuda sõidueelse visuaalse vaatluse teel tuvastada, kas korv hakkab küljest ära kukkuma või ei, siis oleks tal mõistlik end üldse igasugu sõidukitest eemale hoida. Näpp võib küünla auku kinni jääda näiteks!

Mingi mõistlikkuse piir võiks ikka olla, kogu maakera ei pea pöörlema ümber idiootide...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 202
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 20 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #243 Postitas PhunkT » 14 Veebr 2018, 20:01

saarlane kirjutas:Tere!


Olen ka seda teemat hoolega jälginud. Ütlen paar asja siia, mis on tegelikult ka juba siit läbi käinud.
See praegune vastus on suht täpne kirjeldus kuidas seda külghaagise mõistet on ka kogu aeg selles "süsteemis" kirjeldatud.
Lisan juurde, et kui teil on registritunnistus kas L3E või L4E kategooria sõidukile, sisi tegelikult ei saa keegi lubada kasutada sõidukit mõlemitpidi, ehk siis L3E-d korviga ja L4E-d korvita. Reg.tunnistuses on sõiduk kas kaherattaline või kolmerattaline. Keegi ei saa lihtsalt lubada kasutada muudmoodi. Seadus on kõigile üks. See kuidas tänaval reaalselt hakkama saadakse või kuidas kunagi on olnud, see on jällegi teine lugu. Ca 10 a tagasi käis seal ametis läbi mõte, et selline lubamise märkus reg.tunnistusele sisse viia ( et saaks lihtsalt eemaldatava korvi-külghaagise puhul kasutada mõlemitpidi). Kuhu see mõte toppama jäi, ei tea.

Lugupidamisega, saarlane.


No mitte ei saa hiidlasena jätta kasutamata võimalust saarlasega vaielda :D. Massi kohapealt kogun alles viiteid regulatsioonidele ja esitan need Maanteeametile ühel hetkel, aga päris kindlasti on lubatud L4e ratast kasutada soolona. Seda on kinnitanud nii Maanteeameti ametnik meie omavahelises kirjavahetuses, samuti viitab sellele järgnev huvitav dokument:

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 44&from=ET

"Kui külghaagise saab mootorrattasteraldada nii, et mootorratast saab kasutada ilma selleta, peab mootorratas ise vastama punktides 1–1.3.8 soolomootorratastele kehtestatud nõuetele."

Ja kuna Maanteeamet on vastanud viimases vastuses selgelt, et ainus viis regulatsioonidest tulenevalt külghaagist defineerida on läbi mõiste "eraldi seadmestik", siis siit hakkab kooruma veel üks huvitav asi:

„eraldi seadmestik” – seade, mille kohta kehtivad käesolevamääruse või selle alusel vastu võetud delegeeritud õigusaktivõi rakendusakti nõuded ja mis on ette nähtud sõidukilepaigaldamiseks selle osana ning millele võib anda eraldi tüübikinnituse, kuid seda ainult ühe või mitme konkreetse sõidukitüübi suhtes, kui nendes õigusaktides on selline tegevus selgesõnaliselt sätestatud;
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 202
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 20 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #244 Postitas PhunkT » 14 Veebr 2018, 20:07

Jesper kirjutas:No kui inimene ei suuda sõidueelse visuaalse vaatluse teel tuvastada, kas korv hakkab küljest ära kukkuma või ei, siis oleks tal mõistlik end üldse igasugu sõidukitest eemale hoida. Näpp võib küünla auku kinni jääda näiteks!

Mingi mõistlikkuse piir võiks ikka olla, kogu maakera ei pea pöörlema ümber idiootide...


:D

Nõus. Loll inimene on endale ja teistele ohuks sõltumata sellest, kui tõhusad on ametnikud uute regulatsioonide väljamõtlemises ja jõustamises...
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 264
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 35 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #245 Postitas claw » 14 Veebr 2018, 20:22

Spoiler:
PhunkT kirjutas:
saarlane kirjutas:Tere!


Olen ka seda teemat hoolega jälginud. Ütlen paar asja siia, mis on tegelikult ka juba siit läbi käinud.
See praegune vastus on suht täpne kirjeldus kuidas seda külghaagise mõistet on ka kogu aeg selles "süsteemis" kirjeldatud.
Lisan juurde, et kui teil on registritunnistus kas L3E või L4E kategooria sõidukile, sisi tegelikult ei saa keegi lubada kasutada sõidukit mõlemitpidi, ehk siis L3E-d korviga ja L4E-d korvita. Reg.tunnistuses on sõiduk kas kaherattaline või kolmerattaline. Keegi ei saa lihtsalt lubada kasutada muudmoodi. Seadus on kõigile üks. See kuidas tänaval reaalselt hakkama saadakse või kuidas kunagi on olnud, see on jällegi teine lugu. Ca 10 a tagasi käis seal ametis läbi mõte, et selline lubamise märkus reg.tunnistusele sisse viia ( et saaks lihtsalt eemaldatava korvi-külghaagise puhul kasutada mõlemitpidi). Kuhu see mõte toppama jäi, ei tea.

Lugupidamisega, saarlane.


No mitte ei saa hiidlasena jätta kasutamata võimalust saarlasega vaielda :D. Massi kohapealt kogun alles viiteid regulatsioonidele ja esitan need Maanteeametile ühel hetkel, aga päris kindlasti on lubatud L4e ratast kasutada soolona. Seda on kinnitanud nii Maanteeameti ametnik meie omavahelises kirjavahetuses, samuti viitab sellele järgnev huvitav dokument:

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 44&from=ET

"Kui külghaagise saab mootorrattasteraldada nii, et mootorratast saab kasutada ilma selleta, peab mootorratas ise vastama punktides 1–1.3.8 soolomootorratastele kehtestatud nõuetele."

Ja kuna Maanteeamet on vastanud viimases vastuses selgelt, et ainus viis regulatsioonidest tulenevalt külghaagist defineerida on läbi mõiste "eraldi seadmestik", siis siit hakkab kooruma veel üks huvitav asi:

„eraldi seadmestik” – seade, mille kohta kehtivad käesolevamääruse või selle alusel vastu võetud delegeeritud õigusaktivõi rakendusakti nõuded ja mis on ette nähtud sõidukilepaigaldamiseks selle osana ning millele võib anda eraldi tüübikinnituse, kuid seda ainult ühe või mitme konkreetse sõidukitüübi suhtes, kui nendes õigusaktides on selline tegevus selgesõnaliselt sätestatud;


Kas SUl on selle kohta äkki mingit viidet ka praktikast? Kus keegi peatati ja õigus jäi talle? Sest mulle on igalpool vastatud seniajani, et korviga regatud ratast soolona kasutada ei tohi ja seda on mulle öelnud nii MNT töötaja, kes ratta ümberehituse (korvikaks) vormistas kui ka suvaline politseionu, kellelt julgesin küsida. Iseasi, palju seda teel reaalselt kontrollitakse.
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 202
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 20 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #246 Postitas PhunkT » 14 Veebr 2018, 20:42

Ei ole praktikast näidet, sest korvika praktika puudub, sest korvikas ei ole registris ikka veel :D

Aga mul on Maanteeametniku (nimi toimetusele teada) kiri, kes on mulle ilusti kirjutanud:

"Te olete õigesti aru saanud. Ümberehituse registreerimiseks tuleb sõiduki omanikul esitada meile avaldus. Selles tuleb ära näidata, millise registreerimismärgiga mootorrattale millist tüüpi haagis paigaldatakse, milline on haagise kinnitusviis ja võimalusel ka haagise valmistaja poolt määratud tehnilised andmed (mass, kandevõime, teljekoormus, rehvimõõt).
Registreeritakse 3 kohalise L4e kategooria sõidukina. Kasutada võib ka ilma külghaagiseta, kuid tehnoülevaatusele ja liiklusregistri ülevaatusele tuleb see esitada täiskomplektsena."

Ma nüüd vaatan, et isegi siin on küsitud haagise (HAAGISE!!!!) andmeid, sh kandevõime.
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 202
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 20 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #247 Postitas PhunkT » 14 Veebr 2018, 20:46

claw kirjutas:seda on mulle öelnud nii MNT töötaja, kes ratta ümberehituse (korvikaks) vormistas kui ka suvaline politseionu, kellelt julgesin küsida. Iseasi, palju seda teel reaalselt kontrollitakse.


Mis ratas sul millal ja mismoodi korvikaks registreeriti muidu? Seda oleks väga huvitav teada.
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3433
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 614 korda
Tänatud: 146 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #248 Postitas urmas66 » 14 Veebr 2018, 20:53

simp kirjutas:
saarlane kirjutas:Muu maailm ehitab kõiki rattaid ümber ja selleks läbitakse paljudes normaalsetes riikides ka vastavad katsetused (minu meelest normaalne). Paljud riigid on läinud seda teed, et ise teed ja ise vastutad, a mis saab siis kui selle "toote" maha müüd?.


Täpselt samamoodi nagu varjatud vigade puhul. Müüja vastutab.
Ideepoolest on ümberehituse käigus tehtud viga täpselt samasugune varjatud viga. Tähtsust ei oma, kas müüja teadis sellest või mitte.


Kui sa nüüd tarbijakaitse seadusele viitad,siis see ei kehti tehingul füüsiline isik - füüsiline isik puhul. See kehtib ainult tehingu juriidiline isik - füüsiline isik puhul. Ehk siis eraisikust müüja ei vastuta sisuliselt millegi ees.No saab kohtusse kaevata ja siis kohus otsustab vastavalt kehtivale seadusandlusele,aga neid seaduseid ka nagu pole,mis seda reguleeriksid.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3433
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 614 korda
Tänatud: 146 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #249 Postitas urmas66 » 14 Veebr 2018, 21:02

claw kirjutas:http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 44&from=ET

Kas SUl on selle kohta äkki mingit viidet ka praktikast? Kus keegi peatati ja õigus jäi talle? Sest mulle on igalpool vastatud seniajani, et korviga regatud ratast soolona kasutada ei tohi ja seda on mulle öelnud nii MNT töötaja, kes ratta ümberehituse (korvikaks) vormistas kui ka suvaline politseionu, kellelt julgesin küsida. Iseasi, palju seda teel reaalselt kontrollitakse.


Üks lahendus,on et prindid selle direktiivi tiitellehe ja siis selle punkti välja ning näitad ametnikule,kui arusaamatus tekib.EU reeglistik on ülemuslik minu teada kõigis EU riikides.Veoka teemal on see üsna tavaline ,et mingeid erisusi kasutates ,vead kaasa EU direktiivide väljatrükke ja see on siiani iga riigi ametnikud maha rahustanud.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1253
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 73 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #250 Postitas simp » 14 Veebr 2018, 21:47

urmas66 kirjutas:Kui sa nüüd tarbijakaitse seadusele viitad,siis see ei kehti tehingul füüsiline isik - füüsiline isik puhul. See kehtib ainult tehingu juriidiline isik - füüsiline isik puhul. Ehk siis eraisikust müüja ei vastuta sisuliselt millegi ees.No saab kohtusse kaevata ja siis kohus otsustab vastavalt kehtivale seadusandlusele,aga neid seaduseid ka nagu pole,mis seda reguleeriksid.


Eip, tavaline võlaõigusseadus. Varjatud puudused käivad võlasuhtega kaasnevate kohustusete rikkumise või täitmata jätmise alla.
Lihtsalt juriidiline isik - füüsiline isik juhul ei pea otse kohtusse minema, tavaliselt aitab tarbijakaitse hädast välja.
Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 264
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 35 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #251 Postitas claw » 14 Veebr 2018, 21:52

PhunkT kirjutas:
claw kirjutas:seda on mulle öelnud nii MNT töötaja, kes ratta ümberehituse (korvikaks) vormistas kui ka suvaline politseionu, kellelt julgesin küsida. Iseasi, palju seda teel reaalselt kontrollitakse.


Mis ratas sul millal ja mismoodi korvikaks registreeriti muidu? Seda oleks väga huvitav teada.


Planeta 5 - ostsin soolona ja ostsin korvi juurde (jupiter 4 korv oli vist?). Läksin näitasin ARK-is ette ja korras, mingi 3 aastat tagasi umbes.

Kui ma sellega soolona tiirutada võiks, oleks küll tore.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3433
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 614 korda
Tänatud: 146 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #252 Postitas urmas66 » 14 Veebr 2018, 22:08

simp kirjutas:
urmas66 kirjutas:Kui sa nüüd tarbijakaitse seadusele viitad,siis see ei kehti tehingul füüsiline isik - füüsiline isik puhul. See kehtib ainult tehingu juriidiline isik - füüsiline isik puhul. Ehk siis eraisikust müüja ei vastuta sisuliselt millegi ees.No saab kohtusse kaevata ja siis kohus otsustab vastavalt kehtivale seadusandlusele,aga neid seaduseid ka nagu pole,mis seda reguleeriksid.


Eip, tavaline võlaõigusseadus. Varjatud puudused käivad võlasuhtega kaasnevate kohustusete rikkumise või täitmata jätmise alla.
Lihtsalt juriidiline isik - füüsiline isik juhul ei pea otse kohtusse minema, tavaliselt aitab tarbijakaitse hädast välja.


VÕS on isenesest tore asi,aga ,kui asi tehniliselks läheb,siis saab sellega ka kohtus raske olema.Nagu ka teemaalgataja on kimpus tehnilise terminoloogiaga ja seda selles mõttes suht pädevas ametkonnas.
Olen osalenud ühel protsessil nö eksperdina-tunnistajana kannatanu poolel ja oli ikka suht ajuvaba selgitada tehnilisi nüansse inimestele,kes sellest midagi ei jaga ja neil pole seda ka kuskilt uurida.Hindavadki hageja ja kostja argumente,ise sellest aru saamata.Lõppes see jura Riigikohtus ja õnneks kannatanu võiduga,aga oleks vabalt ka teisiti võinud minna.Hageti üht juhtivat veokitootjat ja probleemiks oli uue(1/2 aastat) auto mootori kokkujooksmine tühikäigul töödates.Maakohtus sai hageja lutti 100%,Ringkonnakohtus võitis ja Riigikohus jättis Ringkonnakohtu otsuse jõusse.Aga lõpptulemus oli pigem mingi juriidiliste terminite vastuolulisusele mäng,kui see peamine tehniline teema.Ehk üks advokaat võitis teist oma riugastega.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4659
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 432 korda
Tänatud: 384 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #253 Postitas Macintosh » 14 Veebr 2018, 22:56

simp kirjutas:
saarlane kirjutas:Muu maailm ehitab kõiki rattaid ümber ja selleks läbitakse paljudes normaalsetes riikides ka vastavad katsetused (minu meelest normaalne). Paljud riigid on läinud seda teed, et ise teed ja ise vastutad, a mis saab siis kui selle "toote" maha müüd?.


Täpselt samamoodi nagu varjatud vigade puhul. Müüja vastutab.
Ideepoolest on ümberehituse käigus tehtud viga täpselt samasugune varjatud viga. Tähtsust ei oma, kas müüja teadis sellest või mitte.



Ei ole päris nii. Kui ma müües ütlen, et "ise ehitasin, katsetusi pole tehtud ning vigu võib esineda aga ma pole hetkel ühesti teadlik" aga ostja ütleb fine ja sõlmib tehingu siis mina olen vastutusest prii. Ei mingeid peidetud vigasid. Kui ma aga müües selgitan, et ise ehitasin aga vigu kindlasti pole ning tegelikkuses ikkagi leidub siis siit edasi läheb keeruliseks. Pole 1:1, et varjatud viga ja kogu lugu. Ilmselt tuleb kohut käija, ekspetiise teha ja palju muud erinevat jama, mis täidavad protsessis osalevate asjapulkade kukruid ja tühjendavad vaidlejate omi. Tõde ei tarvitsegi selguda. Aga kõik see läheb siinsest teemast juba liialt välja.

Prooviks seda külgkorvi teemat edasi arendada.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

morse
Postitusi: 210
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 15 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #254 Postitas morse » 14 Veebr 2018, 23:34

Spoiler:
PhunkT kirjutas:Ei ole praktikast näidet, sest korvika praktika puudub, sest korvikas ei ole registris ikka veel :D

Aga mul on Maanteeametniku (nimi toimetusele teada) kiri, kes on mulle ilusti kirjutanud:

"Te olete õigesti aru saanud. Ümberehituse registreerimiseks tuleb sõiduki omanikul esitada meile avaldus. Selles tuleb ära näidata, millise registreerimismärgiga mootorrattale millist tüüpi haagis paigaldatakse, milline on haagise kinnitusviis ja võimalusel ka haagise valmistaja poolt määratud tehnilised andmed (mass, kandevõime, teljekoormus, rehvimõõt).
Registreeritakse 3 kohalise L4e kategooria sõidukina. Kasutada võib ka ilma külghaagiseta, kuid tehnoülevaatusele ja liiklusregistri ülevaatusele tuleb see esitada täiskomplektsena."

Ma nüüd vaatan, et isegi siin on küsitud haagise (HAAGISE!!!!) andmeid, sh kandevõime.


Müstika! Mina jätsin Jawa korvi passi registreerimata, kuna tahan palju soologa sõita ja ametniku vastus selle kohta, kas võin sõita nii korviga kui ilma oli 2a tagasi selline:

    Tere

    Sõiduk peab vastama tegelikele registriandmetele ja seega tuleb seda kasutada registriandmetele vastavas komplektsuses.

    Lugupidamisega
    (nime ei ole vast viisakas siia panna, kirja avaldamises ei näe ma midagi valet).

Saan aru, et enamus ametnikke käitub parima äranägemise järgi ja ega ei taheta halba aga ma ei teagi. Nõutuks teeb. Ma ei hakka varjama, et matkan korviga ringi, mitte ainult Eestis ja kohati kolmekesi. Ja mul ei ole korv passis. Kinni pidades on väga toredalt suhtutud ja keegi pole kas tähele pannud või on lihtsalt mööda vaadatud.

edu igaljuhul :bsmile:

edit: olen näinud ka tehnilist passi, kus on märkus, et võib kasutada ilma korvita, kuid väidetavalt ei ole see õiguspärane märkus...
Viimati muutis morse, 15 Veebr 2018, 08:55, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 389
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 37 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #255 Postitas Krl » 14 Veebr 2018, 23:40

Spoiler:
Macintosh kirjutas:
simp kirjutas:
saarlane kirjutas:Muu maailm ehitab kõiki rattaid ümber ja selleks läbitakse paljudes normaalsetes riikides ka vastavad katsetused (minu meelest normaalne). Paljud riigid on läinud seda teed, et ise teed ja ise vastutad, a mis saab siis kui selle "toote" maha müüd?.


Täpselt samamoodi nagu varjatud vigade puhul. Müüja vastutab.
Ideepoolest on ümberehituse käigus tehtud viga täpselt samasugune varjatud viga. Tähtsust ei oma, kas müüja teadis sellest või mitte.



Ei ole päris nii. Kui ma müües ütlen, et "ise ehitasin, katsetusi pole tehtud ning vigu võib esineda aga ma pole hetkel ühesti teadlik" aga ostja ütleb fine ja sõlmib tehingu siis mina olen vastutusest prii. Ei mingeid peidetud vigasid. Kui ma aga müües selgitan, et ise ehitasin aga vigu kindlasti pole ning tegelikkuses ikkagi leidub siis siit edasi läheb keeruliseks. Pole 1:1, et varjatud viga ja kogu lugu. Ilmselt tuleb kohut käija, ekspetiise teha ja palju muud erinevat jama, mis täidavad protsessis osalevate asjapulkade kukruid ja tühjendavad vaidlejate omi. Tõde ei tarvitsegi selguda. Aga kõik see läheb siinsest teemast juba liialt välja.

Prooviks seda külgkorvi teemat edasi arendada.

Selliseid asju, mille ise ehitasid, aga ei oma erilist ettekujutust kas need üldse millelegi vastu peavad või mis vead neil on, võid kirjapressidena müüa, mitte liiklusvahenditena.

franz125
Postitusi: 2110
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 56 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #256 Postitas franz125 » 15 Veebr 2018, 08:36

Päris kirjapressi juttu pole mõtet ajada sest ise ehitatud autosi ja tsikkleid on registris küll ja veel.Pole neil ühelgi passis kirjas et kui müüd ja keegi sellega paugu paneb siis on valmistaja süüdi.Kui paber taskus on asi liikluseks legaalne ja kogu moos.See mis katsetusi tehti või mitte pole enam omaniku mure.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 202
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 20 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #257 Postitas PhunkT » 15 Veebr 2018, 09:44

Legaalsus on üks osa valemist. Tegelikult on alati juhi vastutusel see, et ta sõidab turvalise sõidukiga - kui ka on võimalik kedagi kohtusse kaevata, siis see eeldab ikkagi elusalt kohtumajja ilmumist (või vähemalt avalduse esitamist). Kui ma ostan ka täiesti standardse (ümber ehitamata) sõiduki, pean ise veenduma, et see on töökorras ja turvaline (näiteks ei ole hoolduse käigus piduriklotse tagurpidi sisse pandud või mida iganes saab halva hooldusega sõidukiga sõiduki juures ära rikkuda ja see surmalõksuks muuta - tehnoülevaatus ei ole ju nõutud pärast igat remont- ja hooldustööd).

Aga jah... hoiame teemat võimalikult külghaagisega mootorrataste registreerimise ümber... :)
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1009
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Suzuki Hayabusa
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #258 Postitas piiks » 15 Veebr 2018, 10:56

Ei ole müstika. Soologa võib sõita ainult soolona. Kui on aga registris koos külgkorviga, siis võib kasutada ka soolona. Kui nüüd küsimus oli sõnastatud nii, et kas soolona registris oleva rattaga võib sõita ka korviga, siis vastus on korrektne. Aga oleks saanud ka paremini vastata :)

Spoiler:
morse kirjutas:
PhunkT kirjutas:Ei ole praktikast näidet, sest korvika praktika puudub, sest korvikas ei ole registris ikka veel :D

Aga mul on Maanteeametniku (nimi toimetusele teada) kiri, kes on mulle ilusti kirjutanud:

"Te olete õigesti aru saanud. Ümberehituse registreerimiseks tuleb sõiduki omanikul esitada meile avaldus. Selles tuleb ära näidata, millise registreerimismärgiga mootorrattale millist tüüpi haagis paigaldatakse, milline on haagise kinnitusviis ja võimalusel ka haagise valmistaja poolt määratud tehnilised andmed (mass, kandevõime, teljekoormus, rehvimõõt).
Registreeritakse 3 kohalise L4e kategooria sõidukina. Kasutada võib ka ilma külghaagiseta, kuid tehnoülevaatusele ja liiklusregistri ülevaatusele tuleb see esitada täiskomplektsena."

Ma nüüd vaatan, et isegi siin on küsitud haagise (HAAGISE!!!!) andmeid, sh kandevõime.


Müstika! Mina jätsin Jawa korvi passi registreerimata, kuna tahan palju soologa sõita ja ametniku vastus selle kohta, kas võin sõita nii korviga kui ilma oli 2a tagasi selline:

Tere

Sõiduk peab vastama tegelikele registriandmetele ja seega tuleb seda kasutada registriandmetele vastavas komplektsuses.

Lugupidamisega
(nime ei ole vast viisakas siia panna, kirja avaldamises ei näe ma midagi valet).

Saan aru, et enamus ametnikke käitub parima äranägemise järgi ja ega ei taheta halba aga ma ei teagi. Nõutuks teeb. Ma ei hakka varjama, et matkan korviga ringi, mitte ainult Eestis ja kohati kolmekesi. Ja mul ei ole korv passis. Kinni pidades on väga toredalt suhtutud ja keegi pole kas tähele pannud või on lihtsalt mööda vaadatud.

edu igaljuhul :bsmile:

edit: olen näinud ka tehnilist passi, kus on märkus, et võib kasutada ilma korvita, kuid väidetavalt ei ole see õiguspärane märkus...
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 389
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 37 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #259 Postitas Krl » 15 Veebr 2018, 11:54

franz125 kirjutas:Päris kirjapressi juttu pole mõtet ajada sest ise ehitatud autosi ja tsikkleid on registris küll ja veel.Pole neil ühelgi passis kirjas et kui müüd ja keegi sellega paugu paneb siis on valmistaja süüdi.Kui paber taskus on asi liikluseks legaalne ja kogu moos.See mis katsetusi tehti või mitte pole enam omaniku mure.


Siin üleval räägiti "ise ehitan, ise vastutan" loogika järgi igatsemisest, mida normaalsetes riikides väidetavalt laialt rakendatakse.
Siis pole mingitest testidest juttu.

Teiseks ma tahaks päris ise näha, kuidas sa veendud ratta korraolekus, kui selle on keegi ise ilma igasuguse järelvalveta ehitanud ja müüb sulle kui "väga OK" ratta. Mingite piduriklotside näidete loopimine on muidugi tore küll, aga halba hooldust ei ole mõtet võrrelda puuduliku disaini ja ehituse järelvalvega.

Et kontrollida kellegi kuuris ise ehitatud ratta "korrasolekut" tuleb see juppideks võtta, detailid(kandvad) saata materjali ekspertiisi ja siis nende tulemuste põhjal hakata tugevusarvutusi tegema, mitte vaadata kuidas pidi piduriklotsid paigaldatud on.

Labase näitena võib tuua kellegi, kes ehitab näiteks raame ümber, need siis pooleks saeb ja siis kehvasti kokku keevitab. Ja ei ehita mitte ühte, vaid näiteks 10 või sada, ja mille siis maha müüb(ise edasi vastutades). Kui need raamid siis maanteekiirusel pooleks hakkavad murduma, siis ilmselt need normaalse riigi ametnikud tõdevad naeratusega, et "normaalne". Vähemalt pole mingi bürokraatiaga nussimist.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 667
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 141 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #260 Postitas Jesper » 15 Veebr 2018, 12:07

Kui toodad kuni 1000 sõidukit aastas, pole "päris" tüübikinnitust koos testidega vaja: https://www.mnt.ee/et/soiduk/tuubikinni ... bikinnitus . Põhimõtteliselt vaadataksegi lihtsalt angaaris keevitused üle ja moos.

Põhiasi on muidugi see, et ise seadusi ei tunne, süveneda ei viitsi, aga iga postitus lausa nõretab soovist et teisel halvasti läheks :lol:
Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 264
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 35 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #261 Postitas claw » 15 Veebr 2018, 12:19

Mina küsisin mntametis oma ratast korviga rattana ümber vormistades, et miks pole passis märkust, et võib ka soolona sõita ja vastati, et enam seda ei panda. Et varem oli soolona lubatud aga enam pole ja sellist võimalust enam pole, et passi üldse märkuse saaks. Sel põhjusel ka ei hakanud uurima edasi üldse.

piiks kirjutas:Ei ole müstika. Soologa võib sõita ainult soolona. Kui on aga registris koos külgkorviga, siis võib kasutada ka soolona. Kui nüüd küsimus oli sõnastatud nii, et kas soolona registris oleva rattaga võib sõita ka korviga, siis vastus on korrektne. Aga oleks saanud ka paremini vastata :)

Spoiler:
morse kirjutas:
PhunkT kirjutas:Ei ole praktikast näidet, sest korvika praktika puudub, sest korvikas ei ole registris ikka veel :D

Aga mul on Maanteeametniku (nimi toimetusele teada) kiri, kes on mulle ilusti kirjutanud:

"Te olete õigesti aru saanud. Ümberehituse registreerimiseks tuleb sõiduki omanikul esitada meile avaldus. Selles tuleb ära näidata, millise registreerimismärgiga mootorrattale millist tüüpi haagis paigaldatakse, milline on haagise kinnitusviis ja võimalusel ka haagise valmistaja poolt määratud tehnilised andmed (mass, kandevõime, teljekoormus, rehvimõõt).
Registreeritakse 3 kohalise L4e kategooria sõidukina. Kasutada võib ka ilma külghaagiseta, kuid tehnoülevaatusele ja liiklusregistri ülevaatusele tuleb see esitada täiskomplektsena."

Ma nüüd vaatan, et isegi siin on küsitud haagise (HAAGISE!!!!) andmeid, sh kandevõime.


Müstika! Mina jätsin Jawa korvi passi registreerimata, kuna tahan palju soologa sõita ja ametniku vastus selle kohta, kas võin sõita nii korviga kui ilma oli 2a tagasi selline:

Tere

Sõiduk peab vastama tegelikele registriandmetele ja seega tuleb seda kasutada registriandmetele vastavas komplektsuses.

Lugupidamisega
(nime ei ole vast viisakas siia panna, kirja avaldamises ei näe ma midagi valet).

Saan aru, et enamus ametnikke käitub parima äranägemise järgi ja ega ei taheta halba aga ma ei teagi. Nõutuks teeb. Ma ei hakka varjama, et matkan korviga ringi, mitte ainult Eestis ja kohati kolmekesi. Ja mul ei ole korv passis. Kinni pidades on väga toredalt suhtutud ja keegi pole kas tähele pannud või on lihtsalt mööda vaadatud.

edu igaljuhul :bsmile:

edit: olen näinud ka tehnilist passi, kus on märkus, et võib kasutada ilma korvita, kuid väidetavalt ei ole see õiguspärane märkus...
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 389
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 37 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #262 Postitas Krl » 15 Veebr 2018, 12:39

Jesper kirjutas:Kui toodad kuni 1000 sõidukit aastas, pole "päris" tüübikinnitust koos testidega vaja: https://www.mnt.ee/et/soiduk/tuubikinni ... bikinnitus . Põhimõtteliselt vaadataksegi lihtsalt angaaris keevitused üle ja moos.

Põhiasi on muidugi see, et ise seadusi ei tunne, süveneda ei viitsi, aga iga postitus lausa nõretab soovist et teisel halvasti läheks :lol:


Millest sa räägid?

Kuidas miski mida mina räägin mõjutab seda et kellegi halvasti või hästi läheb?
See kas see külgkorv arvele saadakse või ei sõltub ainult sellest, kas tehtud ja planeeritud tegevused vastavad nõuetele või mitte.

MInu jutt ei pruugi sulle meeldida, aga sinu ja su sõprade jutt siin sellest, kuidas "mismõttes ei saa??? Peab saama.. ametnikud on ikka hullud mnnid..." ei paista olevat ka eriti kaasa aidanud sellele, et miski arvele saadaks, või kellelgi paremini minema oleks hakanud.
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 202
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 20 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #263 Postitas PhunkT » 15 Veebr 2018, 12:50

Võtame natuke hoogu maha ja ärme üksteise kõri kallale lähe. Keegi ei ole ametnikke ebatsensuursete nimetustega sõimanud ja loodetavasti seda ka ei hakata tegema.

Oponente on alati vaja, aga me oleme teemast kõrvale läinud ehk see oponeerimine ei arenda vestlust edasi.

Kui Krl tahaksid diskussiooni kaasa aidata, kasvõi selliselt, et asud ametnike seisukohti kaitsma (mis on ka OK, ja aitab mul minu argumente paremi sõnastada), siis oleks suur abi sellest, kui teeksid seda määrustele/regulatsioonidele jms viidates, mitte teoretiseerides, mis võib juhtuda keevitustega maanteekiirustel, kui neid on teostanud keegi oma kuuris.

Järelhoolduses ja remondis on järelvalveta ja sertifitseerimata sõlmi arvukalt. See valdkond on väga hästi võrreldav ümberehituse ja iseehitusega turvalisuse ning sõiduki omaniku riski/vastutuse seisukohast, aga see ei ole selle vestluse eesmärk, sest nii ümberehitus, ise-ehitus kui järelhooldus on tänases seadusloomes lubatud ja litsentseerimata tegevus.
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 667
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 141 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #264 Postitas Jesper » 15 Veebr 2018, 13:17

Krl kirjutas:See kas see külgkorv arvele saadakse või ei sõltub ainult sellest, kas tehtud ja planeeritud tegevused vastavad nõuetele või mitte.

Kui küsimus oleks ainult nõuetele vastavuses, siis oleks see häkk ammu arvel ja ilmselt ka debüüthooaeg kirjas juba. Häda ongi selles, et suures teise inimese kiusamise tuhinas mõeldakse välja seadusi ja regulatsioone, mida tegelikkuses pole olemas. Kord on vaja kolmerattalist sõidukit kahe ratta peal kaaluda, siis jälle poldi materjali analüüsida...
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 389
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 37 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #265 Postitas Krl » 15 Veebr 2018, 13:40

PhunkT kirjutas:Võtame natuke hoogu maha ja ärme üksteise kõri kallale lähe. Keegi ei ole ametnikke ebatsensuursete nimetustega sõimanud ja loodetavasti seda ka ei hakata tegema.

Oponente on alati vaja, aga me oleme teemast kõrvale läinud ehk see oponeerimine ei arenda vestlust edasi.

Kui Krl tahaksid diskussiooni kaasa aidata, kasvõi selliselt, et asud ametnike seisukohti kaitsma (mis on ka OK, ja aitab mul minu argumente paremi sõnastada), siis oleks suur abi sellest, kui teeksid seda määrustele/regulatsioonidele jms viidates, mitte teoretiseerides, mis võib juhtuda keevitustega maanteekiirustel, kui neid on teostanud keegi oma kuuris.

Järelhoolduses ja remondis on järelvalveta ja sertifitseerimata sõlmi arvukalt. See valdkond on väga hästi võrreldav ümberehituse ja iseehitusega turvalisuse ning sõiduki omaniku riski/vastutuse seisukohast, aga see ei ole selle vestluse eesmärk, sest nii ümberehitus, ise-ehitus kui järelhooldus on tänases seadusloomes lubatud ja litsentseerimata tegevus.


Kui on selge, et tegemist on vaid ametnike kiusuga, siis ei tohiks olla kellelegi ülejõu käiv see, et esitada tõendid õigesse kohta ja saada õigus + ka ilmselt rahaline kompensatsioon kogu selle jama katteks.
Kuigi paljudele seda uskuda meeldib, siis me ei ela kuskil süvakorrupeerunud ladina-ameerika väikeriigis, kus mingi maanteeameti töötaja kohtuvaidluses õiguse saaks, kuna kuskil kedagi tunneb ja koos kalal on käinud.
Kogu muu arutelu paistab niikuinii olema siis mõttetu, kuna need samad argumendid, mis kohtus võidu toovad on ju sellele ametnikule juba esitatud, aga ta lihtsalt ei tunnista neid.

morse
Postitusi: 210
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 15 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #266 Postitas morse » 15 Veebr 2018, 14:37

Jutt käib siiski konkreetsest meilivahetusest, mis sisaldas vastavalt MNT tehnoosakonna soovidele vormistatud digiallkirjaga dokumenti jne. Seal ei olnud mingit kaheti mõistmist. Mulle anti selge vastus, et korvitsikliga soolot sõita ei või, kuna sel juhul ei vasta dokumentidesse märgitud andmed enam tõele. Ametnik, kes asja ajas tundus igati pädev. Siit loen, et teemaalgataja on saanud teistsuguse vastuse, kasutaja Claw on saanud vastuse, mida võib mõlemat pidi tõlgendada ja kasutaja saarlane näiteks paistab nõus olevat seisukohaga, mis mulle 2a tagasi anti...

PS! Käisin nädalavahetusel külkaga uunikute talverallil - julmalt äge oli. Siiani plaanin veel ühele (Jaapani) tsiklile korvi ehitamist. Isu pole üle läinud. Aga vaatame, kuhu see lugu viib.

piiks kirjutas:Ei ole müstika. Soologa võib sõita ainult soolona. Kui on aga registris koos külgkorviga, siis võib kasutada ka soolona. Kui nüüd küsimus oli sõnastatud nii, et kas soolona registris oleva rattaga võib sõita ka korviga, siis vastus on korrektne. Aga oleks saanud ka paremini vastata :)

Spoiler:
morse kirjutas:
PhunkT kirjutas:Ei ole praktikast näidet, sest korvika praktika puudub, sest korvikas ei ole registris ikka veel :D

Aga mul on Maanteeametniku (nimi toimetusele teada) kiri, kes on mulle ilusti kirjutanud:

"Te olete õigesti aru saanud. Ümberehituse registreerimiseks tuleb sõiduki omanikul esitada meile avaldus. Selles tuleb ära näidata, millise registreerimismärgiga mootorrattale millist tüüpi haagis paigaldatakse, milline on haagise kinnitusviis ja võimalusel ka haagise valmistaja poolt määratud tehnilised andmed (mass, kandevõime, teljekoormus, rehvimõõt).
Registreeritakse 3 kohalise L4e kategooria sõidukina. Kasutada võib ka ilma külghaagiseta, kuid tehnoülevaatusele ja liiklusregistri ülevaatusele tuleb see esitada täiskomplektsena."

Ma nüüd vaatan, et isegi siin on küsitud haagise (HAAGISE!!!!) andmeid, sh kandevõime.


Müstika! Mina jätsin Jawa korvi passi registreerimata, kuna tahan palju soologa sõita ja ametniku vastus selle kohta, kas võin sõita nii korviga kui ilma oli 2a tagasi selline:

Tere

Sõiduk peab vastama tegelikele registriandmetele ja seega tuleb seda kasutada registriandmetele vastavas komplektsuses.

Lugupidamisega
(nime ei ole vast viisakas siia panna, kirja avaldamises ei näe ma midagi valet).

Saan aru, et enamus ametnikke käitub parima äranägemise järgi ja ega ei taheta halba aga ma ei teagi. Nõutuks teeb. Ma ei hakka varjama, et matkan korviga ringi, mitte ainult Eestis ja kohati kolmekesi. Ja mul ei ole korv passis. Kinni pidades on väga toredalt suhtutud ja keegi pole kas tähele pannud või on lihtsalt mööda vaadatud.

edu igaljuhul :bsmile:

edit: olen näinud ka tehnilist passi, kus on märkus, et võib kasutada ilma korvita, kuid väidetavalt ei ole see õiguspärane märkus...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 202
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 20 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #267 Postitas PhunkT » 15 Veebr 2018, 15:24

morse kirjutas:
PS! Käisin nädalavahetusel külkaga uunikute talverallil - julmalt äge oli. Siiani plaanin veel ühele (Jaapani) tsiklile korvi ehitamist. Isu pole üle läinud. Aga vaatame, kuhu see lugu viib.



Ma lootsin ka sel talvehooajal teel olla.... aga seisab garaažis jõude ja läigib vaikselt omaette aparaat, sest.... jamh.

Lähen vist täna käin lapiga üle ja võib olla panen käima korraks :cry:
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

grahv
Postitusi: 959
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX, GSX, Pegass
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 19 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #268 Postitas grahv » 15 Veebr 2018, 16:58

Krl kirjutas:Kui on selge, et tegemist on vaid ametnike kiusuga, siis ei tohiks olla kellelegi ülejõu käiv see, et esitada tõendid õigesse kohta ja saada õigus + ka ilmselt rahaline kompensatsioon kogu selle jama katteks.

Muig... Ei no tore et sa ka lõppude-lõpuks selle teema pointile pihta said :D Ole nüüd hea ja leia/näita teema algatajale seda õiget tõendit, mida teised siin juba mitu nädalat otsinud on.

G
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 389
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 37 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #269 Postitas Krl » 15 Veebr 2018, 18:24

grahv kirjutas:
Krl kirjutas:Kui on selge, et tegemist on vaid ametnike kiusuga, siis ei tohiks olla kellelegi ülejõu käiv see, et esitada tõendid õigesse kohta ja saada õigus + ka ilmselt rahaline kompensatsioon kogu selle jama katteks.

Muig... Ei no tore et sa ka lõppude-lõpuks selle teema pointile pihta said :D Ole nüüd hea ja leia/näita teema algatajale seda õiget tõendit, mida teised siin juba mitu nädalat otsinud on.

G


What ??? :lol:
Minuarust ei otsita midagi vaid jälle ja jälle lihtsalt tõdetakse, et pahatahtlikud ametnikud kiusavad tavainimesi. Et selles nii kindel olla peab ju ometi aru saama, milliseid seaduseid see ametnik kiusu pärast eirab ja siis need edastada sinna kuhu vaja.

kalju1
Postitusi: 293
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tsikkel: Cagiva
Tänatud: 3 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #270 Postitas kalju1 » 15 Veebr 2018, 20:41

minu arvates käib kogu pull vastutuse võtmise teemal. Mitte ükski ametnik ei julge võtta vastutust ja kinnitada, et see esitatud sõiduk vastab kõigile (mis iganes need ka on) tehnilistele nõudmistele ja et sõiduk on liiklusohutu. Piisab vaid ühest keisist kui keegi kasti pannakse ja hakatakse süüdlast otsima. See ametnik ei tahaks küll see tegelane olla, kes invaliidsust või toitjakaotust eluaeg maksma peab.
Hoopis vastutsevabam on ju suurele tootjale viidata, mille toodang on korduvalt ja sertifikaatidega kontrollitud ja tõendatud.
Mõtteheietus: iseehitaja esitab (ümber)ehitusjoonised koos tugevusarvutustega. Eriti hea on kui need arvutused on kontrollitud pädeva organisatsiooni (näit TTÜ) poolt ka kinnitatud, et konstruktsioon omab piisavat tugevus- ja ohutusvaru avalikus liikluses kasutamiseks. Enne ülevaatust läbib sõiduk volitatud labori katsetused, mille tulemusena ja alusel väljastatakse õiend. Tegelikult jabur ju. Mis see kõik maksma läheb. Ilmselgelt ei tasu see ära.
Täna Eestis sellist oraganistasiooni ei ole, mis teostaks kontrolli ja väljastaks pädevad tõendeid, umbes nagu Saksas TÜV või Dekra.




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline