BMW K100LT HACK

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 246
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 40 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #271 Postitas PhunkT » 15 Veebr 2018, 21:08

Krl kirjutas:
grahv kirjutas:
Krl kirjutas:Kui on selge, et tegemist on vaid ametnike kiusuga, siis ei tohiks olla kellelegi ülejõu käiv see, et esitada tõendid õigesse kohta ja saada õigus + ka ilmselt rahaline kompensatsioon kogu selle jama katteks.

Muig... Ei no tore et sa ka lõppude-lõpuks selle teema pointile pihta said :D Ole nüüd hea ja leia/näita teema algatajale seda õiget tõendit, mida teised siin juba mitu nädalat otsinud on.

G


What ??? :lol:
Minuarust ei otsita midagi vaid jälle ja jälle lihtsalt tõdetakse, et pahatahtlikud ametnikud kiusavad tavainimesi. Et selles nii kindel olla peab ju ometi aru saama, milliseid seaduseid see ametnik kiusu pärast eirab ja siis need edastada sinna kuhu vaja.


Ära muretse Krl, ma olen päris kindel ja ei oota sinult abi. Aga ära ei ütle, kui seda pakud - arukat oponeerimist ja konkreetsete viidatud direktiivide/määruse punktide ümberlükkamist teiste direktiivide/määruse punktidega - sellest oleks tõeliselt abi, parandaks argumente. Ja selle pärast see teema siin praegu püsti ongi.

Tundub, et siin ongi enamjaolt (kuid ilmselgelt mitte kõik) minu positsiooni õigusesse uskuvad inimesed koos, kes üritavad argumente võimalikult detailselt läbi närida, et asjale lõplikku ametlikku käiku andes oleks kõik läbi mõeldud. Ja et asi ka teiste korvikate ehitajate (keda siin on üsna mitu) jaoks kuidagi normaalselt laheneks.

Mulle tundub, et sa vist oled isegi ametnik (kas siis hingelt või päriselus) ja tunned end kuidagi rünnatuna, aga ei pea tundma - minul isiklikult ei ole üldiselt ametkonna vastu mingit vimma. Ja ei ole ka Maanteeameti kui organisatsiooni vastu.

Konkreetse ühe ebapädeva isiku suhtes on tugev antipaatia küll, mis on arenenud läbi ebamõistliku ja mitte ainult ametialaselt motiveeritud kirjavahetuse ning kinnistunud isikliku näost-näkku kohtumise järel. Ja omajagu emotsiooni on ses teemas ka sees loomulikult.

Samas olen valmis teoreetiliselt aktsepteerima varianti, et Eesti kontekstis mul ei saagi lõpuni õigus olema (leitaksegi mingi seadusnadlik punkt, millega see teema lõppenuks lugeda) ja peangi oma ratta mujal registreerima. See oleks karjuv ebaõiglus, aga tehniliselt on see võimalik.

See aga ei muuda asja olemust sisuliselt - EU direktiivide ja määruste järgi on võimalik see ratas registreerida (pidurite teema olen selgelt välja toonud massi teema toon peagi ja no ei usu, et Soomes, Saksamaal, Hollandis, UK-s ja mujal suurtes EU riikides lihtsalt tuima näoga konkreetsele reglemendile vilistataks), Eestis on selliseid asju registreeritud lähemas ja kaugemas minevikus, mind ei ole koheldud teistega võrdselt.

Ja ära pinguta selle jutuga üle, et siin hirmsasti ametnikke sarjatakse - siin lahendatakse läbi arutelu probleemi. Sa ei pea selles osalema, kui soovi ei ole.


Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 246
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 40 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #272 Postitas PhunkT » 15 Veebr 2018, 21:21

kalju1 kirjutas:minu arvates käib kogu pull vastutuse võtmise teemal. Mitte ükski ametnik ei julge võtta vastutust ja kinnitada, et see esitatud sõiduk vastab kõigile (mis iganes need ka on) tehnilistele nõudmistele ja et sõiduk on liiklusohutu. Piisab vaid ühest keisist kui keegi kasti pannakse ja hakatakse süüdlast otsima. See ametnik ei tahaks küll see tegelane olla, kes invaliidsust või toitjakaotust eluaeg maksma peab.
Hoopis vastutsevabam on ju suurele tootjale viidata, mille toodang on korduvalt ja sertifikaatidega kontrollitud ja tõendatud.


Eks see asi ilmselt millestki sellisest alguse sai. Mõeldi, et oleks lihtsam ja uni tuleks paremini peale, kui ei peaks seda vastutust võtma, leiti üks-kaks punkti ja pandi keeldumine teele. Nüüd aga on kaevikud valmis kaevatud ja taganema ei olda kuidagi nõus, sõltumata sellest, et need põhjendused on ümber lükatud. Ma usun, et konkreetne ametnik saab ise väga hästi aru, et tal ei ole õigus... aga on võetud vastu otsus, et jonnime lõpuni, sest muidu kaotame näo.
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 479
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 46 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #273 Postitas Krl » 15 Veebr 2018, 23:32

Mina olen igati selle poolt, et see ratas arvele saadakse. Küll aga meeldib mulle asju ka objektiivselt vaadata ja aru saada, miks miski on nii või teisiti.

Ma ei tea, kui palju neid ametnike seal on, aga äkki oleks mõistlik teha hoopis päring sarnase projekti alustamise plaani nime all ja paluda(loodetavasti teise ametniku käe all) infot anda, et millele tuleks tähelepanu pöörata ja mida täpselt järgida, et teised samasugused projektid arvele saada. Ilmselt siis varjunime alt, et isikliku ebasümpaatiat ennetada.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 740
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 162 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #274 Postitas Jesper » 15 Veebr 2018, 23:49

Objektiivselt on lugu nii, et sinu viimane vaimusünnitis (metalli koostise uurimine laboris ja tugevusarvutused) ei ole kogu protsessi käigus teemaks tulnud ja ka Maanteeamet pole seda kahtluse alla seadnud. Sest siililegi on selge, et tugevusega mingi ühe-kahe suurusjärgu piirides probleemi pole. Sa ei pea maja kaalu peale panema, et kindlaks teha kas see kaalub rohkem või vähem kui 100kg.
Objektiivselt ei mõõdeta ühegi sõiduki massi ega kandevõimet nii, et osad rattad on maast lahti, ükskõik milliseid kaskadööritrikke sa oma peas ette kujutad.
Objektiivselt nõuad sa mingite täielikult reaalsusest eemalseisvate nõuete ja kontrollprotseduuride rakendamist, mida seadus ei nõua ja ka Maanteamet mitte, põhjendades seda mingisuguse "müüja vastutusega".

Subjektiivselt imestan ma juba pikemat aega, kuidas mõni ikka tehasest nii kõva peaga välja lasti :)
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 479
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 46 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #275 Postitas Krl » 15 Veebr 2018, 23:52

subjektiivselt polnud siis ammu enam jutt sellest korvist, vaid normaalsetest riikidest, kus imelihtsalt misiganes arvele lastakse võtta ja ka turustada. Väidetavalt.

Püüa lugeda mida ma kirjutan, siis on vähem põhjust imestada.
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 831
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänatud: 10 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #276 Postitas stev666 » 16 Veebr 2018, 08:22

Tundub et see ametnik ongi krl
Talvel ski-doo mach z 800cc 109kw
Artic Cat F7 97kw
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 479
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 46 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #277 Postitas Krl » 16 Veebr 2018, 09:57

stev666 kirjutas:Tundub et see ametnik ongi krl


Ei ole.
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 246
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 40 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #278 Postitas PhunkT » 16 Veebr 2018, 09:59

Krl kirjutas:
stev666 kirjutas:Tundub et see ametnik ongi krl


Ei ole.


"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist." :wack: :ner:
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 479
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 46 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #279 Postitas Krl » 16 Veebr 2018, 10:26

PhunkT kirjutas:
Krl kirjutas:
stev666 kirjutas:Tundub et see ametnik ongi krl


Ei ole.


"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist." :wack: :ner:


Kui oleks, siis ilmselt poleks põhjust sea häbeneda.
Paistab olevat päris võimekas tüüp, kes olenemata sellest et seadused ütlevad üht, suudab läbi suruda oma tahtmise, nii et ei foorumitäiel bikeritel, ega Eesti kohtusüsteemil pole tema vastu mingit võimalust.
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1291
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 161 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #280 Postitas RasmusL » 16 Veebr 2018, 10:44

Mul korraks tuli selline mõte, et kas tuttavaid/sugulasi/sõpru ei ela soomes-rootsis ? Et kui paneks kõigepealt sinna arvele ja siis tooks eesti ja lihtsalt registreeriks ümber. Nondes maades on ikka hulga lihtsam kogu selline teema ja ametnikud palju asjalikumad.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 740
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 162 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #281 Postitas Jesper » 16 Veebr 2018, 10:56

Häda on selles, et nad tegelikult vist ei pea aktsepteerima teise riigi üksiktüübikinnitust, vaid see on kõigest rangelt soovituslik. Noh ja kui peaks juhtuma, et somm ei hakka üldse mingi tüübikinnitusega jamama vaid lööb plaksti passi 3 kohta ja L4 nagu tegelikult peabki, siis seda tagasi regades oled sa täpselt samas angaaris ja täpselt sama lõhkise küna ees kui enne - veel vähem on Maanteeamet kohustatud passi väljastama samade andmetega, mis välisriigi passis kirjas, nad on ikka ise ju maailma kõige targemad seal istmeid üle lugema ja tollipulgaga vehkima.

Ehk siis enne uisapäisa tormamist tuleb kindlaks teha, mis paberi sealt Soomest potentsiaalselt üldse saab, ning mida selle kohta kohalik seadus ütleb.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3555
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 657 korda
Tänatud: 157 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #282 Postitas urmas66 » 16 Veebr 2018, 12:15

Jesper kirjutas:Häda on selles, et nad tegelikult vist ei pea aktsepteerima teise riigi üksiktüübikinnitust, vaid see on kõigest rangelt soovituslik. Noh ja kui peaks juhtuma, et somm ei hakka üldse mingi tüübikinnitusega jamama vaid lööb plaksti passi 3 kohta ja L4 nagu tegelikult peabki, siis seda tagasi regades oled sa täpselt samas angaaris ja täpselt sama lõhkise küna ees kui enne - veel vähem on Maanteeamet kohustatud passi väljastama samade andmetega, mis välisriigi passis kirjas, nad on ikka ise ju maailma kõige targemad seal istmeid üle lugema ja tollipulgaga vehkima.

Ehk siis enne uisapäisa tormamist tuleb kindlaks teha, mis paberi sealt Soomest potentsiaalselt üldse saab, ning mida selle kohta kohalik seadus ütleb.


Nii on ja olen ka ise mõne vägagi standardse, tehases toodetud, asjaga kurja vaeva näinud,et tüübikat saada.
Ükskord oli isegi see suur takistus,et VIN oli lihtsalt kuuekohaline number.Tookord oli tegemist Inglismaal toodetud ja seal registris olnud haagisega,mis oli 100% standartne võrreldes mõne Saksas või kus iganes toodetud haagisega.Peale minuga läbitud keppi saab nüüd selle tootja haagiseid ilma igasugu kepita arvele.Vahepeal muideks öeldi ka ,et ei saagi ,kuna on puudused,mis ei ole meie seadustega kooskõlas.Pärast neid puuduseid ei olnud vist enam.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1041
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Suzuki Hayabusa
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 35 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #283 Postitas piiks » 16 Veebr 2018, 12:20

Ma ikka päris tihti imestan, et kuidas õnnestus luua selline ulmeline organisatsioon nagu seda on meie Maanteeamet.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 246
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 40 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #284 Postitas PhunkT » 16 Veebr 2018, 12:44

Soome ARKiga on suheldud ja sellega on kõik OK. Saab minna, saab võtta enda nimele arvele, ei ole kallim kui Eestis isegi koos maksudega, mõõdetakse-kaalutakse kohapeal jne (olen sellest siin enne ka kirjutanud). Ja meie MNTst on ka vastus olemas, et Soome registris olev asi ei lähe automaatselt siin arvele, tuleb sama kadalip läbi käia.

Aga see on vähemasti variant, kuidas asi legaalseks saada ja mitte järgmist hooaega vahele jätta, kuni kohus jahvatab asja.

Saab ka teha nii, et võtta arvele Soomes, tulla siia, teha avaldus ümber registreerimiseks, jahuda kogu protsess uuesti läbi ja siis kohtusse minna. Vähemasti saab samal ajal sõita.

Aga Krli jutule vastuseks: "Paistab olevat päris võimekas tüüp, kes olenemata sellest et seadused ütlevad üht, suudab läbi suruda oma tahtmise, nii et ei foorumitäiel bikeritel, ega Eesti kohtusüsteemil pole tema vastu mingit võimalust."

Asi ei ole ju kohtusse jõudnud veel (tähtajani avaldus esitada on veel aega, hetkel käib eeltöö, ka siin), ja foorumitäis baikereid püüab hetkel leida mõistlikku lahendust, mis loodetavasti ei pea lõppema kohtus. Võimekana võib inimene end praegu tundagi, sest vastutust ei ole - kui läheb asi kohtusse ja laheneb minu kasuks, siis see ametnik ei vastuta (ei rahaliselt, ega ka oma töökohaga ilmselt). Ja kui ei lähe (mina loobun edasisisest protsessimisest), siis saabki ennast võimsana tunda. Vastutama see inimene mitte kuidagi ei pea - tundub väga tore töökoht eks :). Samas millegipärast eriti ei kipu kadestama seda inimest, kui parim kariäärialane eneseteostuse võimalus on lihtsalt inimesi kottida jõupositsioonilt, arvestades, et enamasti keegi asjaga lõpuni vaidlema ei lähe. Pigem isegi natuke kahju on.

Aga jah - asi on läbi siis, kui paks naine laulab :).
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1291
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 161 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #285 Postitas RasmusL » 16 Veebr 2018, 12:54

Midagi sellist ma mõtlesin jah, hea et juba uurinud oled. Pigem vist pannagi sinna arvele ja rahumeeli hakata sõitma. Hooaeg pole enam ju kaugel, ja saab siis hea tujuga vähemalt edasi jageleda nende eesti idiootidega. Sest ilmselgelt oled sa hakkama saanud suure vaevaga ja ägeda rattaga ning see lausa nõuab Eesti liikluses osalemist, mitte et jääda mingi ühe töllmoka pärast garaasi vedelema. Seal pole ka mootorratastele vaja ülevaatust teha, ainult siis kui midagi jälle ümber ehitad ja vaja passi märkida. Miinuseks siis ainult kõrgem kindlustusemaks. Millegipärast mulle tundub, et see asi eestis läbi ei lähegi, vähemalt mitte niipea, ja mullegi kunagi öeldi et ARK on riik riigis ja ta pm teeb oma seadused jooksvalt nii nagu nad tahavad. Mind kotiti seal kunagi samamoodi, küll aga mitte tsikliga. Olekski vaja nood sitarattad kohtuga paika panna, kuid see võtab ilmselgelt omajagu aega.
Viimati muutis RasmusL, 16 Veebr 2018, 13:03, muudetud 1 kord kokku.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 246
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 40 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #286 Postitas PhunkT » 16 Veebr 2018, 12:59

piiks kirjutas:Ma ikka päris tihti imestan, et kuidas õnnestus luua selline ulmeline organisatsioon nagu seda on meie Maanteeamet.


Ma endiselt ütleks, et üldine seisund ei ole halb - mul on hulgaliselt häid kogemusi kõigega, mis ei ole seotud antud juhtumiga. Teenindus on olnud alati kiire ja sõbralik (nii Tallinna büroos, Sauel, kui mujal), korrektne, e-lahendused töötavad hästi ja hoiavad aega kokku jne. Üks tehnoosakonna kõrgem ametnik ise ka tunnistas, et ümberehituse poolel on asi natuke kehvasti ja sellega tegeletakse. Kes teab, ehk järgmine aasta on asi juba parem...

... aga üldine hea seisund ei tähenda, et selle juhtumi menetlemine ei oleks MNT-l eriti eriti halvasti välja kukkunud ja et konkreetne ametnik ei võiks pisut sisekaemusega tegeleda...
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3555
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 657 korda
Tänatud: 157 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #287 Postitas urmas66 » 16 Veebr 2018, 13:31

PhunkT kirjutas:......... Üks tehnoosakonna kõrgem ametnik ise ka tunnistas, et ümberehituse poolel on asi natuke kehvasti ja sellega tegeletakse. Kes teab, ehk järgmine aasta on asi juba parem...


Seal tehnoosakonnas on minu arust sellised nõukaaegse mentaliteediga tegelased,kes loevad uuendustest Autolehest või Tehnika maailmast ja kui seal pole midagi sellist läbi käinud,siis ongi kõvaketas kinni.Muidugi see ,et ametnik ei vastuta mitte millegi eest, hoiab neid seal paigal ja ei kõiguta kuidagi positsiooni.Tänaseks on asjad tõesti palju paremad,kui oli 10-15 a tagasi,aga mitte veel ka head.
Minu viimane keberniit selle inglise haagisega oleks ka ilmselt kestnud ei tea kui pikalt,aga ma saatsin kirja kõigile meili aadressidele ja küsisin,et mis neil viga on? No natuke pikemas sõnastuses ja peadirektor oli ka listis.Vastati siis üldmeililt,et asja uuritakse,aga asjad hakkasid liikuma vähemalt.
Sauel angaaris olev ametnik(kurjajuur minu asjas ja neist üldiselt ju kõik algab) hakkas ka viisakamalt suhtuma,kuigi ma kuulsin kuidas tema kolleeg asja algul juba kõrval laua tagant talle ütles,et mis sa inimest peedid,et selle saab nii ja nii ära lahendada. Aga eks seal oli ka see,et vaim ei suutnud enam painduda vastu tulema ja aeti oma jonni edasi.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 740
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 162 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #288 Postitas Jesper » 16 Veebr 2018, 14:05

Seda ümberehituse normaalseks tegemise teemat räägitakse mingi 8-10 aastat juba, et kuna meil Eestis on tegelikult juba täiesti arvestatav hulk kõrg- või vähemalt TKTK haridusega ( :ner: ) autoinsenere, siis äkki teeks nii et kui näiteks pidurisüsteem või vedrustus on kõigi füüsika ja muude seaduste järgi läbi arvutatud ning pädeva eksperdi poolt üle kontrollitud, siis võibolla saaks selle neljaks n***imise etapi sealt menetlusest välja jätta.

Nagu näha, siis reaalselt tuleb seda paradigmanihet veel oodata. Oleks siis veel et tegu oleks mingi tõsiselt keeruka ja riskantse asjaga, stiilis et keegi on boksiidihunnikut sisendina kasutades kaugliinide bussi valmis tootnud... Mingi tehases toodetud tsikli ja tehases toodetud korvi ühendamine nelja poldi abil ei ole reaalselt mitte mingi selline insenertehniline kõrgpilotaaž, et selle ohutuse sisuliseks analüüsimiseks peaks üle poole tunni ükskõik kelle aega kulutama.

Hakkasin just mõtlema et John Brittenil ikka jõhkralt vedas et ta eestlane ei olnud. Kõigepealt oleks ARK palunud tal oma vokk kenasti kuuri taga sisse soolata ja siis Krl oleks veel tänitanud takkatraavi et ohtlik! ohtlik! ma ju ütlesin! :wack:
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 479
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 46 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #289 Postitas Krl » 16 Veebr 2018, 14:37

Just.
Kui saaks, siis ma keelaks kõik liiklusvahendid ära.

PS. lihtsalt tõe huvides maini ka ära, et antud korvi ohtlikusele ei ole ma kordagi viidanud. Kogu minu jutt on olnud vaid laiemal teemal, et kas reegleid on vaja, või mitte?
Viimati muutis Krl, 16 Veebr 2018, 15:26, muudetud 1 kord kokku.

franz125
Postitusi: 2185
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 67 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #290 Postitas franz125 » 16 Veebr 2018, 14:38

Ei vedanud ka Brittenil,sest WSBK reegleid muudeti 500 tootmisühikuni ja oma tiitlid sai ta ikkagi vist ainult Uus-meremaal ja vist ka usas käis sõitmas mingis V sarjas.Eks suurtele tehastele käis ajudele et mees metsast tuli oma konega ja saba näitas.Ja ma pole kindel kas see esimene V1000 ka tänavakõlbulik oli.
Igatahes OT.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 988
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 15 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #291 Postitas MarekM » 16 Veebr 2018, 15:28

Krl kirjutas:Just. Kui saaks, siis ma keelaks kõik liiklusvahendid ära.


Tegelikult pole ju kohustust, olles foorumi liige, pead sa päevas n korda ka postitama... Puhka nüüd veidi.
フーリガン
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1330
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 83 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #292 Postitas simp » 16 Veebr 2018, 15:33

Jesper kirjutas:Häda on selles, et nad tegelikult vist ei pea aktsepteerima teise riigi üksiktüübikinnitust, vaid see on kõigest rangelt soovituslik. Noh ja kui peaks juhtuma, et somm ei hakka üldse mingi tüübikinnitusega jamama vaid lööb plaksti passi 3 kohta ja L4 nagu tegelikult peabki, siis seda tagasi regades oled sa täpselt samas angaaris ja täpselt sama lõhkise küna ees kui enne - veel vähem on Maanteeamet kohustatud passi väljastama samade andmetega, mis välisriigi passis kirjas, nad on ikka ise ju maailma kõige targemad seal istmeid üle lugema ja tollipulgaga vehkima.

Ehk siis enne uisapäisa tormamist tuleb kindlaks teha, mis paberi sealt Soomest potentsiaalselt üldse saab, ning mida selle kohta kohalik seadus ütleb.


Teises EU riigis registreeritud sõiduki peab ka siin registrisse võtma. Pmst ainus võimalus keeldumiseks on tõsine oht rahvatervisele või -turvalisusele.

Euroopa kohtust läbikäinud teema. C-294/08

(Tšehhi Vabariigi) Seaduse nr 56/2001 artikli 35 lõigetest 1 ja 2 tuleneb, et kasutatud sõidukeid, millele mõni teine liikmesriik on väljastanud vastava sõiduki tüübi osas ette nähtud tehnilistele nõuetele vastavuse tõendi, kontrollitakse alati uuesti Tšehhi õigusnormide alusel. Komisjon leiab, et selline lähenemisviis on vastuolus kaupade vaba liikumise põhimõttega, mille kohaselt tuleb ühe liikmesriigi õigusnormide kohaselt turule viidud kaupu lubada kõigi teiste liikmesriigi turgudele. See, et Tšehhi õigusnormides ei arvestata mõnes teises liikmesriigis läbi viidud sõiduki tehnoülevaatuse tulemusi, on vastuolus nõukogu direktiivi 96/96/EÜ artikli 3 lõikega 2.


ja SEC/2007/169 3.3.1 b)

However, national approval procedures for motor vehicles which have already obtained a national approval in another Member State and for motor vehicles that were already registered in another Member State, must comply with Articles 28 and 30 of the EC Treaty. According to the jurisprudence of the Court of Justice, the existence of such national procedures is, as such, not necessarily contrary to these Articles.

Yet, these approvals must at least fulfill the following procedural conditions to comply with Articles 28 and 30 of the EC Treaty (17):

(b) such procedures may not duplicate controls which have already been carried out in the context of other procedures, either in the same State or in another Member State. It follows that national authorities are not entitled to require technical tests when those tests have already been carried out in another Member State and their results are available to the authorities, or at their request may be placed at their disposal. This requires an active approach on the part of the national body to which an application is made for approval of a motor vehicle or recognition, in that context, of the equivalence of an approval certificate issued by an approval body of another Member State. Further, such an active approach is also required, where appropriate, of the latter body, and in this respect it is for the Member States to ensure that the competent approval bodies cooperate with each other with a view to facilitating the procedures to be followed to obtain access to the national market of the importing Member State
Viimati muutis simp, 16 Veebr 2018, 15:38, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 479
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 46 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #293 Postitas Krl » 16 Veebr 2018, 15:33

MarekM kirjutas:
Krl kirjutas:Just. Kui saaks, siis ma keelaks kõik liiklusvahendid ära.


Tegelikult pole ju kohustust, olles foorumi liige, pead sa päevas n korda ka postitama... Puhka nüüd veidi.


Hakkan mingite kohustuste pärast muretsema ja lõpetan selle nime alt postitamise siis, kui Mäkintosh või mõni muu mode mu foorumi reeglite rikkumise eest siit ära bännib.
Seni aga jätkan nii nagu mulle meeldib.

Aga üldiselt vähemalt siin teemas on mul kõik öeldud ka, ja anna teile lumehelbeketsele rahu nüüd. Saate ühte jalga edasi marssida ilusti, ilma et keegi arvamusliidrite populaarsest arvamusest kõrvale kalduks.
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1041
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Suzuki Hayabusa
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 35 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #294 Postitas piiks » 16 Veebr 2018, 15:38

PhunkT kirjutas:
piiks kirjutas:Ma ikka päris tihti imestan, et kuidas õnnestus luua selline ulmeline organisatsioon nagu seda on meie Maanteeamet.


Ma endiselt ütleks, et üldine seisund ei ole halb - mul on hulgaliselt häid kogemusi kõigega, mis ei ole seotud antud juhtumiga. Teenindus on olnud alati kiire ja sõbralik (nii Tallinna büroos, Sauel, kui mujal), korrektne, e-lahendused töötavad hästi ja hoiavad aega kokku jne. Üks tehnoosakonna kõrgem ametnik ise ka tunnistas, et ümberehituse poolel on asi natuke kehvasti ja sellega tegeletakse. Kes teab, ehk järgmine aasta on asi juba parem...

... aga üldine hea seisund ei tähenda, et selle juhtumi menetlemine ei oleks MNT-l eriti eriti halvasti välja kukkunud ja et konkreetne ametnik ei võiks pisut sisekaemusega tegeleda...


Ma puutun nendega oluliselt rohkem kokku, kui tavakodanik. Jään eriarvamuse juurde, et üldine olukord on äärmiselt halb.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1330
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 83 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #295 Postitas simp » 16 Veebr 2018, 15:43

ja kui EU teemat jätkata, siis SEC/2007/169 punkt 3.5.2 on veel ägedam.

3.5.2. Motor vehicles previously registered in another Member State

For motor vehicles previously registered in another Member State, the Member State of registration may only request the submission of the following documents:

(a) The original or a copy of the non-harmonised registration certificate issued in another Member State: Many vehicles registered before 2004 still carry the non-harmonised registration certificate. There is no obligation in Community law to transmit the original or a copy of this type of certificate issued in another Member State to the national registration authorities of the Member State of destination. The Commission takes the view, however, that national law may oblige the purchaser to submit a copy of the registration certificate issued in the Member State of origin before registering the motor vehicle, in order to avoid double administrative controls or to reduce vehicle crime.

(b) The harmonised registration certificate: The harmonised registration certificate issued by a Member State must be recognised by the other Member States for the vehicle's re-registration in another Member State (28). When a buyer purchases a motor vehicle carrying the harmonised registration certificate, he will have received Part I of the previous registration certificate in every case and Part II if it was issued. Part I of the previous registration certificate and Part II (if issued) must be transmitted to the registration authorities in the Member State of destination in order for these authorities to be able to withdraw the part(s) of the previous registration certificate. They must, within two months, inform the authorities of the Member State which delivered the certificate of its withdrawal. In addition, they must return the certificate which they have withdrawn to those authorities if they so request within six months of its withdrawal. Where the registration certificate consists of Parts I and II (29), and Part II is missing, the competent authorities in the Member State where the new registration has been requested may decide, in exceptional cases, to re-register the vehicle, but only after having obtained confirmation, in writing or by electronic means, from the competent authorities in the Member State where the vehicle was previously registered, that the applicant is entitled to re-register the vehicle in another Member State (30).

(c) The EC or national certificate of conformity:

national authorities may not request the EC certificate of conformity for vehicles previously registered in another Member State if the previous registration certificate of the vehicle fully complies with the model in Directive 1999/37/EC. Pursuant to Article 4 of the Directive, the registration certificate issued by a Member State must be recognised by the other Member States for the re-registration of the motor vehicle in those States,

however, national authorities may request the EC certificate of conformity for vehicles previously registered in another Member State when the non-harmonised registration certificate of the other Member State does not allow them to identify the motor vehicle with sufficient precision,


if the motor vehicle has no EC certificate of conformity, the national authorities may request a national certificate of conformity;
(d) Proof of payment of VAT, if the vehicle is new for VAT purposes (see section 3.5.1.);
(e) A certificate of insurance;
(f) A roadworthiness certificate if roadworthiness testing is obligatory for all re-registrations of motor vehicles previously registered in the same or in another Member State, respectively.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 740
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 162 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #296 Postitas Jesper » 16 Veebr 2018, 16:29

Simp, ma ei jõua praegu kogu su teksti läbi töötada, aga pane neid EU asju uurides tähele et on kaks täiesti erinevat asja:
1. riik X teostas ülevaatuse/tüübikinnituse/testid/misiganes ja ARK peab neid vaatlus- ja mõõtmistulemusi arvestama
2. ARK peab võtma muutmata kujul registrisse iga sõiduki, mis X riigi registris on.

Tavaliselt käib see vaidlus selle üle, et kui riik X on näiteks tunnistanud sõiduki müranormidele vastavaks ja müranormid on samad kui meil, siis ARK ei tohiks nõuda mõõteprotokolli vms algdokumenti, ega sundida uusi mõõtmisi läbi viima. Sellest pole nagu kuskil juttu, mis siis saab kui Eesti norm on erinev kui riigi X norm, ehk antud juhul keegi ei vaidlusta külgkorvi kaalu või muid parameetreid ega nende mõõtmise metoodikat, vaidlustatakse nende parameetrite tehniliseks passiks konverteerimise algoritmi ja protseduuri.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1330
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 83 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #297 Postitas simp » 16 Veebr 2018, 16:40

Jesper kirjutas:Simp, ma ei jõua praegu kogu su teksti läbi töötada, aga pane neid EU asju uurides tähele et on kaks täiesti erinevat asja:
1. riik X teostas ülevaatuse/tüübikinnituse/testid/misiganes ja ARK peab neid vaatlus- ja mõõtmistulemusi arvestama
2. ARK peab võtma muutmata kujul registrisse iga sõiduki, mis X riigi registris on.

Tavaliselt käib see vaidlus selle üle, et kui riik X on näiteks tunnistanud sõiduki müranormidele vastavaks ja müranormid on samad kui meil, siis ARK ei tohiks nõuda mõõteprotokolli vms algdokumenti, ega sundida uusi mõõtmisi läbi viima. Sellest pole nagu kuskil juttu, mis siis saab kui Eesti norm on erinev kui riigi X norm, ehk antud juhul keegi ei vaidlusta külgkorvi kaalu või muid parameetreid ega nende mõõtmise metoodikat, vaidlustatakse nende parameetrite tehniliseks passiks konverteerimise algoritmi ja protseduuri.


3.5.2 ütleb, kui sõidukil on uue formaadiga "1999/37/EC" nõuetele vastav pass, siis ei tohi midagi peale vana passi nõuda. Vahet pole kas kohalikud normid on teise EU riigi normidest erinevad.

3.3.2 läheb tegelikult veel detailsemaks, kui enne välja tõin. Ei tahtnud väga pikaks ajada.
The technical requirements of the receiving Member State must not unnecessarily require the motor vehicle to be modified. The fact that the motor vehicle was already registered in another Member State means that its competent authorities considered that the motor vehicle satisfied the technical requirements applicable there. The approval of a motor vehicle already approved in another Member State, whether the vehicle was already registered or not, may therefore only be refused by the competent national authorities if the motor vehicle poses a genuine risk to public health.


Ehk siis, peab esinema tõsine oht rahvatevisele. Kui sõiduk pidurdab, nõutud tingimustel, välismaa passis oleva täismassiga, siis puudub oht rahvatervisele.

Aga üldiselt on see edasi-tagasi solgutamine pigem selline backup plaan. Samas on niimoodi tehes rohkem võimalusi kohtuväliseks lahenduseks. nt SOLVIT.
Viimati muutis simp, 16 Veebr 2018, 16:45, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 740
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 162 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #298 Postitas Jesper » 16 Veebr 2018, 16:44

Vot see viimane lõik on tõepoolest juba kõvem argument.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1330
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 83 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #299 Postitas simp » 16 Veebr 2018, 17:31

noh nii viimaseks kinnituseks löön naelale veel viimase korra haamriga peale.

Too sama SEC/2007/169:
It cannot reasonably be argued that the mere fact that a vehicle has been approved according to the rules of another Member State and possibly (but not necessarily) has certain technical characteristics that differ from those laid down in the law of the Member State of destination or from those of the equivalent type approval in that State constitutes a serious risk to human health and life or to the environment.
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 246
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 40 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #300 Postitas PhunkT » 16 Veebr 2018, 17:34

simp kirjutas:Ehk siis, peab esinema tõsine oht rahvatevisele. Kui sõiduk pidurdab, nõutud tingimustel, välismaa passis oleva täismassiga, siis puudub oht rahvatervisele.

Aga üldiselt on see edasi-tagasi solgutamine pigem selline backup plaan. Samas on niimoodi tehes rohkem võimalusi kohtuväliseks lahenduseks. nt SOLVIT.


Super seltskond siin ikka :bsmile:

Just, edasi-tagasi asi on backupiks ja õnneks suhteliselt kindlapeale variant, et saab järgmisel hooajal sõita ka.

Aga prioriteet on Eestis asi niimoodi selgeks vaielda, et kui järgmine kord tuleb avaldus Maanteeameti lauale sõiduki ümberehitus L3e->L4e registreerida, siis kõik, nii ametnikud kui ümberehitaja, teavad, mida teha ja sõiduki registreerimisele kuluv aeg ei ületa standardseid ajaraame. Lisaks, keegi ei pea käima mööda õiguskantslerit, MKM-i, tehnoosakonna pealiku ja variandina veel hetkel ka Maanteeameti peadirektori kabinetti kuni kohtuni välja, et asi normaalselt tehtud saaks.

Aga see, mis siin toimub on mõnus crowdsource'ing... isegi kui keegi puhast huumorit vahele tahab pakkuda...
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist