BMW K100LT HACK

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

....Ja ning peale seda eventi siis sinna tuttavasse eesti ARK-I soome nr-id küljes keskmist näitama 8)



If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Jesper kirjutas:

Ma puhtpraktilisest vaatenurgast sõidaks shakedowni mõttes veidi ringi sellega enne kui Eesti number veel alles, loll lugu oleks kui seal Soome ülevaatusel mingid poldid lahti on vms lapsehaigus välja tuleb.

Ma olen taga lähima remonditöökoja ja garažeerimise koha vahel natukene ikka sõitnud ka, sh 100+ kg lisaballastiga :). Kõik asjad peale raadioantenni on ilusti küljes (ei tea, kuhu see läks :) )

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

RasmusL kirjutas:

....Ja ning peale seda eventi siis sinna tuttavasse eesti ARK-I soome nr-id küljes keskmist näitama 8)

Nii riiakaks ei läheks, aga kutsuks protsessi menetlenud ametniku korvis hooaja avamisele küll :D

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Oi ma loodan, et see aparaat lõpuks nii palju rõõmu ka pakub, et see kõike seda aja-, raha ja närvikulu kompenseeritud saab.

Täna suhtlesin Soome maksuametiga. Teadupärast tuleb maksta Soomes ka sõidukite pealt igasuguseid huvitavaid makse. Minu ratta puhul ütles tuttav kohalik tsiklispetsialist, et võiks jääda ca 100 EUR kanti (no loodame, kuigi tundub väga optimistlik). Samas, seda arvutatakse mingi teadmata valemi alusel (küsisin maksuameti infotöötaja käest valemit, ei teatud öelda :D ), võttes arvessse sõiduki vanust, läbisõitu, seisukorda, kubatuuri, turuväärtust jne. Kuna minu ratas on üle 30 aasta vana, külghaagisega ja haruldane suht (tegelikult K ei tohiks olla Soomes üliharuldane, aga K koos korviga selgelt on), siis selle arvutamine võtab aega eeldatavasti 1-3 kuud. Enne seda sõiduki registreerimistoiminguid lõpuni ei viida, antakse ajutised numbrimärgid, mis kehtivad Soomes, Rootsis, Taanis ja Norras (imelik). Ehk siis... Pärnu paraad on üsna ebatõenäoline, jaanipäeval ümber lõkke sõitmine tiba tõenäolisem.

Kas tõesti võib olla nii, et need numbrid on mingid Põhjamaade-kesksed? Soome ju ikka täitsa päris EU riik?

Ma arvan, et ma saan tutika Urali raha selle asja sisse ära matta ikka lõpuks :D. Aga lohutan end sellega, et klapireguleerimise välp on 10 korda pikem kui Uralil ja täislastis jaksab mäest üles ka minna maanteekiirusel :D.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

morse
Postitusi: 1373
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 267 korda
Tänatud: 210 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas morse »

PhunkT kirjutas:

Ma arvan, et ma saan tutika Urali raha selle asja sisse ära matta ikka lõpuks :D. Aga lohutan end sellega, et klapireguleerimise välp on 10 korda pikem kui Uralil ja täislastis jaksab mäest üles ka minna maanteekiirusel :D.

Ja siis veel kõik need ülejäänud põhjendused, mida võib lugeda ADVrideri teemas "Why you should NOT by a Ural motorcycle" :D
Ma arvan, et 30a vana Lendav Tellis on kestvam kui tutikas Uraal :bsmile:

(Muuhulgas võib öelda, et olen täitsa Urali fänn aga ma annan endale selgelt aru, kuidas see ratas on ehitatud.)

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

morse kirjutas:

Ma arvan, et 30a vana Lendav Tellis on kestvam kui tutikas Uraal :bsmile:

(Muuhulgas võib öelda, et olen täitsa Urali fänn aga ma annan endale selgelt aru, kuidas see ratas on ehitatud.)

Sama siin, kaalusin uue ostmist, sest see näeb tõesti äge välja, aga mõtlesin, et tahaks sõita ka niimoodi, et külgkorvis on laps ja koer, mitte ainult tööriistad :D

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

morse
Postitusi: 1373
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 267 korda
Tänatud: 210 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas morse »

PhunkT kirjutas:
morse kirjutas:

Ma arvan, et 30a vana Lendav Tellis on kestvam kui tutikas Uraal :bsmile:

(Muuhulgas võib öelda, et olen täitsa Urali fänn aga ma annan endale selgelt aru, kuidas see ratas on ehitatud.)

Sama siin, kaalusin uue ostmist, sest see näeb tõesti äge välja, aga mõtlesin, et tahaks sõita ka niimoodi, et külgkorvis on laps ja koer, mitte ainult tööriistad :D

Olustikufoto, kus fotograaf (mina) toetab oma igitoimivale Jawale ja pildistab head sõpra - tema on alles ühe toreda kahetunnise kraaniummistuse avastamise tee alguses.

ural.JPG

(Kui päris aus olla, siis Jaff oli parasjagu kusagile eemale pargitud aga tundus tore kunstiline liialdus.)
Edit: Kui ma pilti lähemalt vaatasin, siis see jawajutt on sedavõrd suurem liialdus, et ma olen ise hoopis pildil - mõnel mehel on veel samasugune Cloveri varustus.

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Update: tsikkel Soomes registris. Ajutiste numbritega kuni Vero kalkuleeritud ja makstud, aga registris.

Hea maanteeametnik, kes sa seda teemat jälgid (jah, sina)... et sul hästi läheks.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Arvasin, et seal saab suht lihtne olema, kuna üks parimaid riike euroopas mootorratta ehitamise võimaluste osas. Palju õnne :bsmile: Ja Eesti mnt ametnikule soovin halba. Ja täitsa avalikult 8)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

grahv
Postitusi: 1175
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 68 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas grahv »

VAU... käis ikka kähku küll!
Kas kohtade arvu/masside kohta kirjutati midagi passi? (ei pea avalikustama kui võib tulevikuplaane segama hakata)
Kas järgmine etapp on "euroliidust eestisse"?

G

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Ma hetkel veel järgmisi plaane ei avalikustaks, aga kohad ilusti passis, tühimass tõstetud, registrimass sama. Väga meeldiv kogemus oli üldiselt. Raske mõista, miks meil nii keeruline peab olema. Ajast, rahast ja kulutatud närvirakkudest on kahju. Aga leidsin selle protsessi käigus palju uusi sõpru, kaasamõtlejaid ja teisi lahedaid inimesi, nii et üldkokkuvõttes positiivne :). Tänud kõigile! Aga läbi see asi veel ei ole.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Ma nüüd küll arvan(mida tavaliselt ei viitsi teha) aga kuniks see teatud põlvkond, kes seda arki majandust juhib sussi püsti ei viska, ei toimu mingit muutust ka. Sest on nood vennad ju sügaval nõukaajal elanud ning dna-s puudub selline asi nagu innovaatilisus. Ei taheta ise areneda, ega lasta seda ka teistel teha ning mingisugune imelik komme on kõike maru "kontrolli all" hoida. Samas on poolrümakaid autosid millel põhi viimasel hingetõmbel kereküljes püsib terve ilm eestis täis ning sõidavad. Või siis teine asi, et koguks mingisuguse suure pundi kokku kõik mootorrataste entusiastid ning hakkame arkile pinda käima(võtaks lausa media abiks) niikaua kui asjad liikuma hakkavad. Sest hetke seis on ju lausa idiootne, 80km eemal on nigu kuradi imedemaa ja siin banaanikas ei lasta muffigi teha.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas pühak »

PhunkT kirjutas:

Ma hetkel veel järgmisi plaane ei avalikustaks, aga kohad ilusti passis, tühimass tõstetud, registrimass sama. Väga meeldiv kogemus oli üldiselt. Raske mõista, miks meil nii keeruline peab olema. Ajast, rahast ja kulutatud närvirakkudest on kahju. Aga leidsin selle protsessi käigus palju uusi sõpru, kaasamõtlejaid ja teisi lahedaid inimesi, nii et üldkokkuvõttes positiivne :). Tänud kõigile! Aga läbi see asi veel ei ole.

Täpsusta palun natuke: kirjutad, et tühimass tõstetud, registrimass sama. Millega registrimass sama on, kas soolo tsikliga või? Ja palju siis kandevõimet jäi?

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Tõsteti tühimassi korvi massi võrra ja reg mass tootja originaal ehk soolo reg mass. Kandevõimet eraldi ei märgitud, aga arvutuslikult 160kg. Huvitaval kombel loogika sama, mis praegu Eestis registrisolevatel lääne korvikatel pärast ametniku omavolilist korrektuuri (kui olin neile ratastele viidanud, “parandati” nende registriandmeid).

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2188
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 550 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Jesper »

A see 160kg annab siis Soome valemite järgi 3 kohta kokku? Või palju see eurokorrektse reisija kaal on, 53kg tundub üsna optimistlik...

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas pühak »

Minu soolotsiklil on praegu näiteks kandevõime 185kg. Kui ma tahaksin sellele sajakilost korvi külge pookida, kas ma peaksin siis sellise vormisamisstiili korral isegi alasti tsikli selga istudes enne 5kg kaalust maha võtma? :D

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Jesper kirjutas:

A see 160kg annab siis Soome valemite järgi 3 kohta kokku? Või palju see eurokorrektse reisija kaal on, 53kg tundub üsna optimistlik...

Kui aus olla, siis ma ei hakanud seal spetsialiste erinevate küsimustega tüütama. Vaadati kiire pilguga ratas üle, mõõdeti, uuriti-puuriti ja tehti paberid ära. K-bemmid on Soomes suht levinud, seega neil ilmselt andmed hõlpsasti võtta.

Ma tõesti ei tea, kuidas Soome gurud seda korvi käsitlevad, et kandevõime ei saa takistuseks. Võib vaid eeldada, et mitte pagasina nagu meie spetsialist ja külghaagisel on ikkagi oma kandevõime. Nagu tal ju päriselus on ka. Samas praegustes dokumentides kandevõime numbrit välja ei toodud, nii et ei tea enne, kui vormikohane pass ära tuleb. Eks siis saab ka pärida veel.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7331
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Vinges riigis elame, sõbrad: 347 postitust ja poolteist aasta ning ongi suurõnnetuse ohuga seadeldis alias külgkorviga tsikkel naaberriigi registris. Nuta või naera aga tegelikult pole midagi nii jaburat ammu näinud-kuulnud. Ma ei teagi, kas aines on pärit Ilfilt ja Petrovilt, Kafkalt, Orwellilt või neilt kõigilt korraga.

Mina sinu asemel jagaks küll kangelaslike medalikandidaatidest ametnike nimed siia foorumisse - kui nad õiget asja ajasid siis pole siin midagi häbeneda. Neil ka rõõm foorumist lugeda kuidas nad isamaa hädaohust päästisd.

Aga kui nüüd tõsisema ilmega asja käsitleda siis kuidas meil EU's on, kui sõiduk juba ühes liikmesriigis on registreeritud siis järgmisesse üle viies ei tohiks takistusi olla?

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1759
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas simp »

Macintosh kirjutas:

Aga kui nüüd tõsisema ilmega asja käsitleda siis kuidas meil EU's on, kui sõiduk juba ühes liikmesriigis on registreeritud siis järgmisesse üle viies ei tohiks takistusi olla?

Täpselt nii, kirjutasin siin paar lehekülge tagasi loogika, koos viidetega, lahti.

Siit esimesed 5 postitust.
viewtopic.php?f=56&t=99743&p=796119&hil ... CK#p796111

TLDR: Juhul kui sõidukil on EU ühisnõuetele vastav tehniline pass, on see ainus asi mida ARK nõuda tohib, kui nad ei suuda näidata, et sõiduk kujutab tõsist ohtu rahvatervisele. Pelk asjaolu, et sõiduk vastab teise liikmesriigi kohalikele nõuetele ja ei pruugi vastata kohalikele, ei ole piisav alus näitamaks tõsist ohtu rahvatervisele.

Teemaalgatajale ilusaid kilomeetreid ja jään huviga lõpptulemust ootama. :bsmile:

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2188
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 550 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Nojah, kui siin keegi rääkis ARKi vastu protestimisest, siis ega sellised asjad muidu ei lenda kui peab ka mingi asjalik kava olema selle kohta, kuidas oleks parem. Ilmselgelt need soome tegelased loevad ka samu direktiive ja norme nagu meie vuntsid, aga lihtsalt arusaamatuks jääb, kuidas nad piltlikult samu arve kokku liites täiesti erinevale järeldusele jõudsid. Juhul kui see detail lõpuks selgub, siis saab ka seda aluseks võttes põhjendatult protestida-protsessida.

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Seni kuni Soome maksuamet mõtleb välja, palju ma neile selle 30-aastase ratta kasutamise eest võlgnen, mõtlesin, et võtan ette planeeritud hooldustööd - käisin esimesed pidurid üle (puhastus, kolvid liikuma), sain vibrast peaaegu lahti. Ilmselt ketaste kallale ei pea minema. Uus rehv ja esimesed rattalaagrid ja võiks täitsa mõnus olla juba.

Tutvustasin koerale ka lõpuks ratast ja tegin väikse tutvustava parklatiiru. Tundub, et meeldis rohkem kui Jupiter :).

hack1_IMG_3099.jpg

https://ibb.co/g08Km7

Täna võtsin lahti tagumise otsa. Uus hyperpro vedru peaks lähipäevil jõudma, naabrimehel oli üle üsna värske Mitas E-07 minu mõõdus. Need lähevad külge, tagapiduri sadula käin ka üle. Kui Soome riigiga asjad aetud, siis lähevad ette ja korvile ka uued rehvid ning hooaeg võib alata.

Aga koperdasin takistuse otsa. Ise välja ei mõtle ja manualist ei leia - mis loogikaga need originaal K100 amorid pulkadeks käivad? Kuidas vedru vahetada? Võib olla asi hästi lihtne, ehk keegi siit teab.

hack1_IMG_3115.jpg

https://ibb.co/eR5FR7

hack1_IMG_3116.jpg

https://ibb.co/kW8267

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3183
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 191 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Mis roostes rõnga moodi asi see regulaatorit nö.poolitab kas see mingi stopperrõngas ei või olla? Pmst surud vedru kanduri alla ja rõngas vahelt välja ning siis peaks asi lahti hargnema.Muidugi juhul kui see on stopper.Võimalik et ka ülemine ots käib keermega pulga otsa.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

vx800
Postitusi: 171
Liitunud: 12 Apr 2004, 21:13
Tsikkel: Zr7
Asukoht: tallinn-rapla / Jawa suzuki vx800 honda nx650 suzuki dr350 suzuki xf650 tdm850 zr7
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas vx800 »

Kas sellel vedru pingutil ei ole teatud asendis õnarusi?

mees jääb alati iseendaks
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Selle pinguti pool on ainult seib, aga teine ots peaks olema keermega amordi küljes. Ehitasin ühe hästi ilusa ja turvalise rakise, et vedru kokku suruda, aga lahti ma teda ei saanud. Ei ole sellist pinda, millest tangidega kinni saaks tugevalt.

Hasck2_IMG_3123.jpg

https://ibb.co/jWQAR7

Aga K100 gurud andsid teada (pärast seda, kui olin pikalt juba punninud), et BMW arvates ei peaks neid amorte lahti võtma, seega on keermeliimiga kinni see ots. Kui aega saan, annan kuuma talle, peab lahti tulema.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Amort õnnestus suure rassimise peale pulkadeks saada. Homme peaks Hyperpro progressiivne vedru kohale jõudma.

Täna panin alla natukene mehelikumad jalanõud. Tänud värskele naabrimehele E-07 eest, mis läheb alla siis, kui amort komplekteeritud ja all.

Pilt
Pilt
Pilt

Siis jääb veel üle pidurisadulate tihendid ära vahetada (arvasin, et tark tegi on WD40ga kolbe käima panna, ilmselt need tihendid seal sees enam kaua ei toimi, lisaks olid tagumise sadula tolmukatted täitsa läbi, tellisin uued komplektid kõigile), tagapiduri klotsid ja esiamordist üks auk läbi puurida. Kes iganes eelmised korrad rattavõlli pinch polti oli pingutanud, ei olnud kuulnud sõna momentvõti, aga jõudu oli selle eest käes korralikult. Keere maas, peab läbipoldi panema.

Soome maksuamet aga arvutab endiselt, kui palju see ratas võiks väärt olla ja kui palju vaese eestlase käest raha tasuks küsida :). Aga ma ei kurda, vähemalt on ratas registris.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

HyperPro jõudis. Juba silmaga on näha, et sõiduomadused muutuvad drastiliselt. Vana vedru on pehme ja vana/väsinud. Probleemid tekkisid siis, kui kaks inimest rattal istusid. Korvigeomeetria läks täiesti paigast ära, hakkas vasakule kiskuma ja ratas oli selgelt kaldu. Seejuures ei saanud enam amorti jäigemaks keerata. See probleem võiks nüüd idee poolest lahendatud olla.

Pilt

Lilla on ta sellepärast, et mustad olid otsas ja oodata ei tahtnud.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Et mitte Macintoshi teemat risustada minu saagaga, aga siiski saaks ventileerida veidi, siis kirjutan siin Maanteeameti käitumisest veel lõigu. Küsisin ühel hetkel statistikat Eestis pärast 2006 (tehnonõuete määruse kehtestamine) registreeritud L4e kategooria sõidukitest. Sain ilusti Exceli tabeli.

Sorteerisin välja kõik rattad, mille kandevõime on üle 205kg (saab olla 3 kohta passis) ja mis olid tehasest juba korviga. Alles jätsin need, millele on korv lisatud ja/või kandevõime alla 205 kg.

Aga enne fun fact: selgub, et Eestis on registreeritud pärast 2006. aastat täpselt üks uus Ural (vähemasti nime Ural all, võib olla eksis mõni ka IMZ-ga ära, aga ilmselt mitte).

Aga analüüsi tulemus:
Peale 2006. on registreeritud kokku 41 L4e kategooria sõidukit, mille kandevõime on vähem kui 205 kg või on tõstetud tehase registrimassi, ning millel passis 3 kohta
33 neist on IMZ-id, IŽid, KMZid, Jawad ja Pannoniad - elik tulid juba tehasest korviga, sellegipoolest ei vasta nõuetele
5 on lääne rattad, millele on lisatud korv ja mille registrimass on tõstetud tootja omast suuremaks (suurenes ka kandevõime)
3 on lääne rattad, millele on lisatud korv ja mille registrimassi pole muudetud ning mille kandevõime jääb alla 205 kg ja passis 3 kohta

Statistikas ei ole minu ratast, mis on kuskil limbos - ei ole arvel ja on arvel samal ajal ja tegelikult on üldse Soomes arvel.

Huvitavalt "ühtlane" käitumine reeglite tõlgendamisel.

Tegelikult on näha, et enamik ratastest on kuskilt juba korviga toodud ja pole tehnoosakonna laualt läbi käinudki, aga samas mõned on ja sealt on tulnud vastuolulised kinnitused samamoodi.

Pilt

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

suslik83
Toetajaliige
Postitusi: 154
Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
Tsikkel: k175b, Riga 13,
Asukoht: Paide-Ardu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas suslik83 »

OT

See 4 kohaline BMW sai arvele ka mitte kõige lihtsamini. Mälu järgi oli vist korv selle firma toodang http://www.sauer-sidecar.de/seitenwagen/sonnenwind.html
Ratas ise vast seni Tallinnas sõitmas.

sõidan võrriga!
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7331
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

PhunkT kirjutas:

Huvitavalt "ühtlane" käitumine reeglite tõlgendamisel.

Kui keegi soovib Maanteeametit hageda siis Eesti Õigusbüroo OÜ koostöös Justiitsministeeriumiga pakub Eestis elavatele inimestele tasuta õigusabi. Abi saavad kõik Eestis elavad inimesed, kelle keskmine brutosissetulek jääb alla Statistikaameti poolt avaldatud keskmise brutosissetuleku 1,5-kordsele määrale (s.o alla 1 906 euro). See abi kätkeb ka endas esindamsit kohtus sh Halduskohtus.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Macintosh kirjutas:
PhunkT kirjutas:

Huvitavalt "ühtlane" käitumine reeglite tõlgendamisel.

Kui keegi soovib Maanteeametit hageda siis Eesti Õigusbüroo OÜ koostöös Justiitsministeeriumiga pakub Eestis elavatele inimestele tasuta õigusabi. Abi saavad kõik Eestis elavad inimesed, kelle keskmine brutosissetulek jääb alla Statistikaameti poolt avaldatud keskmise brutosissetuleku 1,5-kordsele määrale (s.o alla 1 906 euro). See abi kätkeb ka endas esindamsit kohtus sh Halduskohtus.

Kas see ikka iga hagemist katab,seal ka mingid nõksud ja kui minul kostjana asjaks läks ,siis kõik ikka tausta polnudki.Kõigest 2 tundi konsultasiooni oleks mina saanud,mida ma ei viitsinud võttagi,sest pärast kulude tagasinõude korral oleks mul jälle probleem,sest võidu korral kohtus nõutakse sisse advokaadi esindus kulud,mille alla ei lähe jälle ilma esinduslepinguta tehtud kulutused.Võibolla haldusasjades on teisiti,aga tsiiviilasjas polnudki asi nii ilus ,kui algselt võiks arvata.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”