BMW K100LT HACK

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7331
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

ranel kirjutas:

Kuna MNT vist jälgib seda teemat, kas siis on mõtet oma soome numbrimärki teemas näidata?
Igaks juhuks, mida inimesed võivad korda saata, kui nad üritavad enda sõna maksma panna. Ei ole päris SRÜ riik, kus info ei liiguks EU vahet.

Milleks? Oleks me venemaal, siis see liigutus omaks tähtsust. Pigem ongi see antud juhul selgeks näiteks ametnike kiusust ja ebakompentsusest. Mis nad teevad? Kaebavad soomlased ja külkaomaniku kohutsse või alustavad nõiaprotsessiga? Nõiprotsesss käib juba aasta jagu. Iga järgnev liigutus, mida Maanteeamet teeb selle ratta teelt ärahoidmiseks annab ühe enam tunnistust nõiaprotsessist.
Teistele kaevatavate aukudega on see häda, et hoogu sattudes ei pane ise tähelegi enne kui kaelani sees oled.



🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

grahv kirjutas:

Ikka väga muhe ratas! Tule kohvikutepäeval rahvast sõidutama - ma üksi/kaksi ei jõua soovijaid ära teenindada :)
Kas turvakaare taha pikkituge poleks mõistlik panna? Nagu võistlus-gazoonidel...

Ei välista, et tulengi :).

Seda kaart turvakaareks nimetada on natuke palju. Ütleme nii, et see kaar on pigem pakiraami laiendus, st sinna saab asju kinni tõmmata, võib olla mingi ägeda suure spotlighti panna maastikul navigeerimiseks jne. Turvakaarena toimib ta väikestel kiirustel (a la ristmikul teed liiga järsu pöörde, ratas läheb ümber reisija ei jää korvi ja maa vahele).

Kõik stsenaariumi, kus õnnetus juhtub suuremal kiirusel kui 20-30kmh, on mõeldamatud ja nende puhul ei aitaks see tugi ka ilmselt väga.

Küll aga on mõeldav, et kunagi saab ehitatud täispuur, mille sees spets korvivann. Emmi vann on mõnes mõttes ikkagi ebapraktiline - koeral on kitsas, lapsel on liialt ruumi, külg on lahti , põrandal on raamikaev jne. Kui ikkagi esialgne plaan teoks teha (perega Nordkappi), siis ilmselt uus pealisehitus korviraamile, autorattad alla ja leading link esiots oleksid mõistlikud jätkud. Natuke muidugi rikuks selle üldmulje ära ja tahaks juba niigi põhjatusse rahaauku veel kõvasti juurdeviskamist.

Vaatab, katsub 1000 km kellale saada korviga enne :).

Lähiaja kriitilisem projekt on ilmselt hunnik lisatulesid, sest need 30+ aastat vanad hõõglambid seal ees ei muuda seda kolli just väga nähtavaks.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

grahv
Postitusi: 1175
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 68 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas grahv »

Veel ideid - kuna sul on nüüd vesijahutus, saaksid korvi ninasse panna ventikaga soojendusradika...

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7331
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

PhunkT kirjutas:

Lähiaja kriitilisem projekt on ilmselt hunnik lisatulesid, sest need 30+ aastat vanad hõõglambid seal ees ei muuda seda kolli just väga nähtavaks.

Uuri lisatuled puhul sellist lahendust nagu allaoleval pildil näha. Töötab üheaegselt nii lisatulena parema nähtavuse huvides, kui ka suunatulena. Võimsus 9W, nii, et sellest peaks täitsa piisama.

https://goo.gl/i3e585

LYMOYO-Car-LED-Turn-Signal-DRL-9W-Daytime-Running-Turn-Lights-Fog-Lamp-White-With-Yellow.jpg
🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas ranel »

Macintosh kirjutas:
ranel kirjutas:

Kuna MNT vist jälgib seda teemat, kas siis on mõtet oma soome numbrimärki teemas näidata?
Igaks juhuks, mida inimesed võivad korda saata, kui nad üritavad enda sõna maksma panna. Ei ole päris SRÜ riik, kus info ei liiguks EU vahet.

Milleks? Oleks me venemaal, siis see liigutus omaks tähtsust. Pigem ongi see antud juhul selgeks näiteks ametnike kiusust ja ebakompentsusest. Mis nad teevad? Kaebavad soomlased ja külkaomaniku kohutsse või alustavad nõiaprotsessiga? Nõiprotsesss käib juba aasta jagu. Iga järgnev liigutus, mida Maanteeamet teeb selle ratta teelt ärahoidmiseks annab ühe enam tunnistust nõiaprotsessist.
Teistele kaevatavate aukudega on see häda, et hoogu sattudes ei pane ise tähelegi enne kui kaelani sees oled.

Omab ikka. See teema on ideaalne logi, mida kõike teistmoodi on tehtud, kui olema peaks tehasest. Ametkonnad ikka suhtlevad omavahel.
Lõppude lõpuks eesmärk on tal tehtud ja nüüd saab viimaks legaalselt liigelda ka. Kõige rohkem võib siin vastu näppe saada vaid ratta omanik, kui keegi jõuab ikka otsusele, et ratas ei sobi liiklusesse. Soome registris ratast saab lisaks suht muretult ehitada. Võrdluseks Eesti, kus isegi ledid numbritules jagatakse korduvaid.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7331
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

ranel kirjutas:

Kõige rohkem võib siin vastu näppe saada vaid ratta omanik, kui keegi jõuab ikka otsusele, et ratas ei sobi liiklusesse.

Mismoodi see võiks välja näha?

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1759
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas simp »

Ümberehitus toimus ju enne Soomes registreerimist ja pärast ümberehitust on Soome pädevad ametnikud sõiduki üle vaadanud ja arvele võtnud.

Oleks järjekord vastupidine, võiks tõesti probleeme tekkida, aga niipidi peaks küll kõik OK olema.


reimps

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas reimps »

Just. Kui (ja ma olen kindel, see nii on) konkreetne osakond või see probleemidega ametnik teemat loeb, siis tunnistagu oma igakülgset kaotust idioodi mängimisel (?) ja võtku PhunkTiga ühendust, et ratas nüüd ilusti Eesti registrisse võtta. Jätaks Maanteeametist natukenegi parema mulje kogu tsirkuse lõpuks..

(Küsimärk tekstis näitab, et ma pole kindel selles mängus, pigem ta ei mängi.)

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Esimene kord 100+ km jutti sõidetud. Sai kõva tuult, paduvihma, kurve, möödasõitu ja mõned ehmatused, kui tühi korv kurvis kergeks muutus.

Vägev aparaat. Sõit on küll füüsiliselt parasjagu koormav (üle 400-500 km vist ei sõidaks päevas :)), aga lahe on korvikaga tavaliiklusega vabalt sammu pidada. Tõsi, vastu tuult üles mäge ja viimase käiguga 100 pealt enam väga äkiline ei ole :D. Paar käikuballa ravib.

Korv on natuke sakslaste aerodünaamika ära rikkunud, korvi tuuleklaas viskab ilusti tuult ja vett parema randme pihta. Tuleb mingi lisaspoiler fabritseerida :).

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Järg talv aretab siis turbo peale, jõuab kenasti ka mäest üles minna. Enne 2004a pilli saab turbokana kenasti arvele ka Soomes :mrgreen: :bsmile:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

morse
Postitusi: 1373
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 267 korda
Tänatud: 210 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas morse »

Grahvi idee korviradikast on väga hea. Olen Isandpaugu MutaPorris talvel kaarti lugenud. Tal on õliradikas varvaste juurde veetud. Julmalt mõnna oli seal istuda...

Aga see parema käe peale tuleva tuule ja vee teema on jah paljudel, kes sellise korviga sõidavad. Mõni võtab korvi klaasi hästi madalaks seetõttu.

Eriliselt soovin edu edaspidiseks just paremkurvides ;)

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1271
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas isakene »

PhunkT kirjutas:

Korv on natuke sakslaste aerodünaamika ära rikkunud, korvi tuuleklaas viskab ilusti tuult ja vett parema randme pihta. Tuleb mingi lisaspoiler fabritseerida :).

Imho oleks mõistlikum õige suuruse ja kujuga käekaitsed installeerida. Ilma enam küll pikka otsa sõita ei tahaks ükskõik millise tsikliga.

Muidugi, kui tahad et parem varrukas tervenisti kuivaks jääks, tuleb aerodünaamikaga päris kõvasti vaeva näha. :D

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6603
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 638 korda
Tänatud: 400 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Kui ilm s**t ja üksinda sõidad-istu korvi!

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Nii, esimene ca 400 km seljataga nädalavahetusega. Timmimist jätkub, et asi päris heaks saada.

Hetkel tundub, et väljakalle on nõksu liiga väike (ratas kisub paremale, kui tee veidi kaldus), aga ei tahaks seda kruttima hakata, sest kahekesi sadulas olles asi suhteliselt hea. Kiiruse suurenedes kisub rohkem (st korv takistab - ilmselt asi nii veere- kui tuuletakistuses - rehv kare ja tuuleklaas suur). Väsitas kohe päris ära, aga suu oli kogu aeg naerul.

Eriti pullilt vastu instinkte on paremkurvide võtmine. Paremkurvis tuleb igal juhul kiirendada :D. Kahel põhjusel - esiteks siis on kergem keerata (ratas sõidab korvist mööda, mitte vastupidi). Teiseks tagumine ots squattib tugevalt maha kui veo tagant ära lased (eks peab mingil hetkel korvikale mõeldud amorti investeerima, Hyperpro vedrust üksi jäi väheks), mis muudab ratta korvist eemale kaldu, mis omakorda soosib korviratta õhkutõusmist. Ehk siis kurvis tuleb pähe anda :D.

Ilmselt peaks esihargu vedrud ka Hyperprode vastu vahetama (pidurdamisel endiselt väristab, aga see võib olla nii rattalaagritest, lenksalaagrist, rooliamordist, kui ketastest), aga kes teab, ehk läheb talvel hoops leading linki ehitamiseks, seega ei kiirusta :).

Kütusekulu ei jõudnud välja arvutada, aga tundub, et karused rehvid on oma mõju avaldanud. Kunagi esimesed proovid näitasid ca 6,5-7 l sajale (touring rehvidega), hetkel tundub, et pigem jääb 8-9 vahele, eks kiirused ehk olid ka nõksu suuremad ja kuna korv oli tühi, tekkis seal tuulekeeris, nagu tühja haagisega sõites.

Kokkuvõttes olen asjaga ülimalt rahul.

IMG_3997.JPG

(Kuidas küll pilte rotate'ida?)

Koju tagasi jõudes ei saanud aga jätta kätt külge panemata:

  • Choppisin korvi tuuleklaasilt 4 cm maha - ehk viskab vähem vett paremale randmele ja suurematel kiirustel väheneb ehk drag ja kisub vähem.

  • Tõstsin korvirehvi rõhku samale tasemel, mis esimene (2.7). Enne oli 2. Peaks tegema pööramise korvist eemale lihtsamaks ja jällegi, vähendama dragi.

  • Keerasin korviamordi jäigemaks (tõstis korvi, suurendades väljakallet, peaks vähendama jällegi kiskumist paremale)

Nüüd mõni päev olen ilmselt lenksust eemal, nädala teises pooles katsetan, kas oli efekti.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas bitter »

Äge projekt ja nunnu koer. Mis tõug?

PhunkT kirjutas:

... (Kuidas küll pilte rotate'ida?)

Pildi pöörad õigeks enne üleslaadimist:

koer.JPG
PhunkT kirjutas:
  • Choppisin korvi tuuleklaasilt 4 cm maha - ehk viskab vähem vett paremale randmele ja suurematel kiirustel väheneb ehk drag ja kisub vähem...

Kas korvi tuuleklaas peab kindlasti sümmeetriline olema? Äkki sobib umbes samas stiilis sisselõige (või on see väljalõige 8)) nagu M-i korvi küljel.

Kas tõesti tagaots vajub alla kui gaasi maha lased?

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Spoiler
bitter kirjutas:

Äge projekt ja nunnu koer. Mis tõug?

PhunkT kirjutas:

... (Kuidas küll pilte rotate'ida?)

Pildi pöörad õigeks enne üleslaadimist:

koer.JPG

PhunkT kirjutas:

Kas tõesti tagaots vajub alla kui gaasi maha lased?

Koer on harilik korvikoer ehk pruun labrador retriever :). Pilt oli enne laadimist täitsa õigetpidi, millegipärast üleslaadimisega pöördus pikali.

Aga jah tagumine ots vajub alla, kui jõud tagant ära lasta, ei tea, kas korvika või lihtsalt kardaaniveo eripära.

Täna tegin lühikese prooviringi ka ikka. Ei saanud väga suuri kiiruseid arendada, aga tundub, et ette võetud sammud ravisid paremale kiskumise välja (peab veel 110 alas valideerima :) ).

Huvitav, kui palju vale väljakalle kütusekulu mõjutada võiks? Kui peab pidevalt lenksu vastu hoidma, et ratas otse püsiks (ehk siis ilmselt lenks kraad-kaks ehk vasakule keeratud pidevalt), siis ehk on see tõsiseltvõetav faktor isegi?

Homme jõuab kohale kergem rooliamort (praegu kasutan mingi vana mersu suhteliselt rasket rooliamorti - valisin selle, sest arvasin, et mida raskemini käib, seda parem on..... ei ole) - VW põrnika oma. See peaks tüürimist veel natuke kergemaks tegema ja vähendama august läbi sõites tekkivat nö bump steeri.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Haa, tänane põhiupdate jäi tegemata. Koera riding gear jõudis ka kohale. Proovida ei ole saanud, sai teine endale nädalavahetusel mingi vigastuse ja peidab diivani all, ei ole vaimustuses kuulmekaitsmetes poseerimisest :).

IMG_4037.JPG
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1759
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas simp »

Minuomal on prillid ka. Kahjuks kasvas keskmisest labrakast suuremaks ja pean vähe mehisema ratta hankima, et edasi sõita.

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Eile sai külge põrnika rooliamort, mis muutis juhitavust üllatavalt palju. Juhtimine läks märkimisväärselt kergemaks, bump steer vähenes mõnevõrra. Kõik eelnevad muudatused (korviamort jäigemaks, rehvirõhu suurendamine, tuuleklaas madalamaks) kombinatsioonis sellega on päris tuntavat mõju avaldanud.

IMG_4059.JPG
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Nii, täna on tore päev. Mõtlesin, et lahe oleks poisiga kalale sõita tsikliga... mitte väga kaugele... 70 km. Nüüd istume ja ootame treilerit.

Järve äärde sõit kulges valutult, tehnika toimis nagu kulda ka geomeetria oli ka super hea. Kohalolles oli vaja manööverdada, olles just sõidust tulnud (viimane ots u 20kmh madala pöördega). Jahtus maha, läks käima.
Hakkasime tagasi sõitma, suri keset sõitu u 2km pärast starti ja enam ei tee piuksugi.

Kust alustada diagnostikat? Küünlad? Kütusepump?

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7331
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Starter mootorit ringi veab? Eeldan, et veab. Kuidas lood bensukraaniga on? Muud tuled viled? Säde? Küljejala lüliti?

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Ei jõudnud täna enam eriti palju pulkadeks võtta (sädet ja kütusesurvet testida), aga K100 foorumlased on suhtelisel ühel meelel, et ilmselt on tegu Hall Effect Sensori failiga. Homme teen mõned testid ja asun plastikuid-paaki eemaldama.

Kui sädet pole, tuleb see süüteplaat maha kruttida, uued sensorid tellida, külge neetida ja süüde uuesti õigeks panna. Läheb ilmselt maksma vähem, kui tänane treilerisõit koju :). Kui säde on, siis on optsioon, et on kütusepump ja kui see ei ole, siis on mõnusalt palju optsioone sel 30 aastat vanal rattal veel. Tuletame meelde, et see oli üks esimesi (või päris esimene) sissepritsega ratas maailmas :).

Tänane päev mõne pildiga:

IMG_4188.JPG
IMG_4180.JPG
IMG_4164.JPG
IMG_4159.JPG
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

red buell
Postitusi: 195
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 106 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas red buell »

Üks HALL on 1. ja 4. silindri jaoks teine 2. ja 3. silindri jaoks. Mõlemad korraga tuksi vaevalt lähevad. Kas säde puudub kõikidelt küünaldelt?

Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Tänane päev on olnud hariv. Enne, kui tormata probleemidele raskeid lahendusi otsima, tuleks vaadata lihtsad asjad üle.

Hommikupoole kannibaliseerisin ducatu projektirattalt Hall Effect sensori - väga hariv tegevus, nüüd tean, kuidas seda vahetada, kui peaks vaja minema. Ja suured tänud ducatule, et hädast välja aitas.

Enne kui hakkasin oma plastikuhunnikut laiali lammutama, mõtlesin, et peaks igaks juhuks testima, kas kütusepump toimib, häält ei tee, kahtlane. Lasin tagasivoolu vooliku lahti, andsin starterit, ei midagi. Selge, pole vaja HESi vahetama hakata, sest probleem pole seal. Gondlid veidi lahti, paak üles, sai releedega mängitud natuke (vahetasime pasuna ja pumba releed ära), ratas käib nagu kulda ja pasun töötab ka. Selge, gondlid kokku tagasi, tellin alist uued releed kilekotitäie, varuks ka. Gondlid koos, pump ei tööta enam :D.

Nii, paanika, lootusetus, hirm, et ikka pumbas endas jama. Viskan tööriistad nurka, loobun, hüppan diivanile. Ei anna rahu, tuhnin foorumites. Haaran testri ja lähen uuesti kaitsmeplokki ja kõiki muid sõlmi üle mõõtma. Aga ratas on vahepeal ise korda läinud - käib jälle :D.

Lõpuks selgus, et viga on vanas plastikpistikus, mis ühendab paaki minevat juhtmekimpu ülejäänud elektrisüsteemiga. See lihtsalt mõned asendis annab ühendust ja mõnes mitte.

Õppetunnid:

  1. Ilma tööriistadeta ja varuosadeta sõitma ei minda (ka bemmiga, mitte ainult emmiga)
  2. Lahendused on tavaliselt lihtsamad ja odavamad, kui esialgu planeeritud, va siis, kui pead rattale puksiiri tellima
  3. Bikeri foorumis on väga abivalmid inimesed :).
IMG_4202.jpg
IMG_4200.jpg
IMG_4192.jpg
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Tunnike tagasi tiirutasid kodu lähedal P..... tänaval?

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

M.T. kirjutas:

Tunnike tagasi tiirutasid kodu lähedal P..... tänaval?

Kusjuures ei tiirutanud, ratas hetkel üsna tükkideks, kaabeldan lisatulesid (full fairing ratta võlud, kahepäevane töö). Kas võib juhtuda, et kuskil on sarnane aparaat veel liikvel? Oleks täitsa huvitatud Eesti lääne-külkade kokkusaamisest :).

Eile jõudis Hiinast ka sidesüsteem kohale (ei jaksand 3 x Cardot/Senat osta, tellisin ühe korraliku seadme hinnaga 3 tk). Pole jõudnud veel tööle panna, aga nädalavahetusel saab proovida, kuidas 3 seadme vahel suhtlus toimib.

IMG_4240.JPG
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Mingi tumedat värvi külka oli, aga nägin ainult tagantvaates ja a' 50m pealt.

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Tulede projekt läbi - sai pandud Motoneti 10W töötuled, eraldi lüliti alla, nii nagu peab. Üllatavalt töömahukas on täisgondliga rattale pisikese elektrividina lisamine :).

Tuled.JPG
Tule_kinnitus.JPG

Intercom sai ka eile paigaldatud ja hommikul linnavahel testitud. 3M -36db vahust kõrvatroppidega üle 70 kmh väga ei kuule, peab mingid filtritega kummi kõrvatropid paigaldama. Soovitusi, mida meilt leiab letikaubana ja ehk ei maksaks 20 EUR / paar?

Intercom.JPG

Muidu intercom igati viisakas. Kiivrile kinnitus 3M dual lock takjapaelaga on veidi kahtlane. Panin selle alla kihi kahepoolset (indoor, oli kodus, loodetavasti ära ei kuku kohe :) ) teipi, kuna tundus, et muidu ära ei lukusta, aga ehk oleks ka lukustanud.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1759
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas simp »

Minul on ka 3m dual lockiga pandud sideseade, praegusel kiivril on 2a ilusti püsinud. Eelmisel oli samamoodi 2-3a ilma probleemideta.

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7331
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

PhunkT kirjutas:

Soovitusi, mida meilt leiab letikaubana ja ehk ei maksaks 20 EUR / paar?

Varasemalt olid Bauhausis Alpine kõrvatroppide kogu valik va. moto omad saadaval. Mina kasutan sealt valikust tsiklisõiduks "FlyFit'i". Hiljuti kui kiikasin oli neil letis saadaval veel vaid "Party" ja "WorkSafe". "Worksafe" summutab hästi aga tropi "kuuse osa" on minu kõrvade jaoks liiga suur ja jäik.

https://www.alpinehearingprotection.com/earplugs/
https://www.bauhaus.ee/

Võid proovida ka Cresendot, seal on filter ja tropp eraldi, saada vajadusel väiksema raha eest väiksema tropi osta.
https://www.parem.com/tugi/tooted.php?g ... miskaitsed

3M'il on ka mingid pisut soodsamad filtriga kuulmiskaitsed
https://www.stokker.ee/korvatropid-clea ... 1575994990

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”