BMW K100LT HACK

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

tuman
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
Tsikkel: T7
Asukoht: Tartu
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 24 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas tuman »

Macintosh kirjutas:

Varasemalt olid Bauhausis Alpine kõrvatroppide kogu valik va. moto omad saadaval.

Praegu leiab need Motonetist: https://www.motonet.ee/et/toode/4005772 ... orvatropid

Sõber promos neid, olin rohkem kui skeptiline aga läksin massiga kaasa. Pärast 3300 km Slovakkia otsa võin väita, et üks parimaid 18€ mis ma motovarustuse peale olen kulutanud. Väga hästi summutavad müra, Cardo heli kõlab läbi ja lisaks mõnus väike kott mille saab näiteks võtmehoidja külge panna.



Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Tänud soovituste eest. Viimased 200-300 km olen nüüd sõitnud nende lihtsate 3M silikoonist troppidega ( https://www.stokker.ee/korvatropid-clea ... 1575994990 ). Head mugavad aga see filtri pool on pisut kesine. Ei summuta ideaalselt ja ei lase ka ideaalselt intercomi heli läbi. Aga pea 10x soodsamad, kui Alpine MotoSafe'id nii, et valikute küsimus (ilmselt pikemate sõitude jaoks ostan siiski Alpined ka). Ja lõppkokkuvõtteks oluliselt parem, kui ilma sõita.

Aga hea nädalavahetus on olnud ratta testimiseks. Esmakordselt sai neljakesi pea 100 km tehtud.

Leidsin lõpuks viisi, kuidas poiss ja koer sõbralikult korvi ära mahuvad. Peavadki kõrvuti istuma, muidu ei mahu kuidagi. Enne pikemat reisi on mõlemad dieedil, sest rohkem kasvada ei tohi :)

Korvuti.JPG

Lisaks sain aru, et rattal on vaja ikka väljakallet suurendada. Tegin ka seda. Pilt enne adjustmenti.

IMG_4342.jpg

Lisasin mõni kraad kallet ja lasin tagumise amordi üksi sõitmiseks pehmemaks, et simuleerida kahekesi sadulas istumist (täna lihtsalt sõidan üksi ja tahaks saada sellist universaalset seadistust, et täiskoorma all sõites ei peaks muud tegema, kui amordi preloadi kruttima). Seadistuse muutmine muutis sõitu kardinaalselt. Muidu oli pärast mõnekümnekilomeetrist maanteesõitu ikka käsivars korralikult kange, täna on sõit nagu siid.

Välja arvatud rehvide pool. Need karedad rehvid olid ikka suur viga. Vähemalt esimene K60 küll. Möla on talumatu ja vibra häiriv. Ilmselt tagumine E-07 õigustab end, sest muster suhteliselt hea lapik ja need rehvid ei pidavat mitte kunagi ära kuluma. Ei olegi veel otsustanud, kas sõidan siledaks või vahetan esimesel võimalusel välja. Võib olla ostan teise jooksu K100 rattaid ja hoian need karedad talveks. Aastaringseks sõiduks mõeldud tsikkel ju ikkagi :).

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Naljakas seik ka tänasest. Peab vist rattale mingi kleepsu taha tegema, mis ütleb "See ratas Eesti bürokraatiapagulane Soomes" vms :D.

Sõitsin täna Pärnu mnt neljarealisel ja üks lisatule kinnitus oli lahti põrunud, tuli rippus. Kõrvale sõitis tsikkel ja juht ilusti suunas mind tee äärde ja näitas, et tuli ripub. Küsis veel, kas mul nipukaid vms on, et asi ära parandada. Väga lahe, suured tänud Sulle, kui satud seda threadi lugema!

Mis on naljakas/lahe/harjumatu, on see, et kogu vestlus käis inglise keeles. Kuna vestlus algas inglise keeles, siis ma loomulikult automaatselt ka vastasin inglise keeles. Alles pärast, kui tsikkel minema sõitis ja nägin Eesti numbrimärki, tabasin, et minu rattal on ju küljes Soome reg nr ja kõigi väliste tunnuste järgi olen Soome külkavend :D.

Hakkasin mõtlema, et nüüdseks on juba päris mitu vestlust võõraste inimestega ratta juures peetud ja need kõik on olnud ingliskeelsed - kes on küsinud, kas võib koera pildistada, kes kuidas sellise rattaga sõita on jne. Urali vennad on võtnud kasutusele termini "Ural delay factor". Ilmselt sobib ka geneerilisem termin "sidecar delay factor".

Äge...

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

tseehaa
Postitusi: 8
Liitunud: 10 Mai 2014, 08:07
Tsikkel: K100 / XT600Z Tenere
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 1 kord

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas tseehaa »

Kui häiriv see rehvide müra ja vibratsioon on? Ja mis kiiruselt alates?
Endal plaanis ka K100-le enduro rehvid alla keerata, et metsa vahel saaks ringi lasta. Aga valik on sellise mõõduga suht kesine.

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

tseehaa kirjutas:

Kui häiriv see rehvide müra ja vibratsioon on? Ja mis kiiruselt alates?
Endal plaanis ka K100-le enduro rehvid alla keerata, et metsa vahel saaks ringi lasta. Aga valik on sellise mõõduga suht kesine.

Minu jaoks on see juba üsna talumatu. See võib tuleneda ka korvika suurenenud massist ja sellest, et korvikinnituse lisamisega sai üks mootori kinnituse kummipuks jäigaks keeratud, mis tähendab, et kogu vibratsioon kandub paremini korvi külge, mis omakorda hakkab resoneerima ja käitub nagu kitarri kõlakoda. Ma ei tea. Ma igatahes tahaks esimese K60 esmajoones ära vahetada ja siis vaadata, kas piisab v peab korviratta ka ära vahetama.

Vibratsioon iseenesest ei ole põhimure. Aga see ulgumine on küll selline, et -20db kõrvatroppidest jääb väheks. Ja see laul on kõige valjem vahemikus 80-100 kmh (natuke ebamugav, sest külkaga on suht raske pidevalt 100+ sõita ja alla 80 sõitmiseks oleks võinud vana emmi osta :).

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

tseehaa kirjutas:

Kui häiriv see rehvide müra ja vibratsioon on? Ja mis kiiruselt alates?
Endal plaanis ka K100-le enduro rehvid alla keerata, et metsa vahel saaks ringi lasta. Aga valik on sellise mõõduga suht kesine.

Võin sulle enda ca 500km sõitnud K60 maha müüa ca 40-50 euroga, saad proovida.

Ilmselt küll pigem 1000 km selleks ajaks kui selle alt ära saan, sest ma ei usu, et täna enne 17 jõuan uue rehvi kuskilt sebida ja lasta ära vahetada. Kui just kellelgi pole pakkuda mingit vaiksemat semi enduro rehvi 110/80-18?

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas bitter »

PhunkT kirjutas:
tseehaa kirjutas:

...kogu vibratsioon kandub paremini korvi külge, mis omakorda hakkab resoneerima ja käitub nagu kitarri kõlakoda...

Korvi kõlapindadele tuleks natuke pigimatti kleepida.

Kasutaja avatar

nolev
Postitusi: 332
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 8 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas nolev »

Kui sõidad enamus kõvakattega teel ja ma ei usu, et sa selle rattaga mutta lähed, siis vaheta julgelt ära. Mul olid Varaderol ostes Karoo 3 alla ja maanteel sõite võttis samuti vibra sisse ja sellega kaasnes ka undamine. Isegi garaaži siledal põrandal ratast lükates liikus see jõnksudega. Vahetasin ära ja nüüd täiesti OK. Panin alla täiesti tavalised tänavasõidu mustriga rehvid. Undamine kadus ja kannatavad ka kruusal sõita. Karoo 3 muster ilmselt tiba suurem, kui K 60 aga selline muster annab asfaltil sõites ikka päris paraja heli. Ka suured maastikuveokid undavad päris usinasti ja rehvid ongi need, mis selle heli ju tekitavad.

Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

bitter kirjutas:
PhunkT kirjutas:
tseehaa kirjutas:

...kogu vibratsioon kandub paremini korvi külge, mis omakorda hakkab resoneerima ja käitub nagu kitarri kõlakoda...

Korvi kõlapindadele tuleks natuke pigimatti kleepida.

Luuk ja porilaud on juba pigimatitud :) ilmselt peab kogu vanni tegema, aga hirmus kole jääb.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

PhunkT kirjutas:
tseehaa kirjutas:

Kui häiriv see rehvide müra ja vibratsioon on? Ja mis kiiruselt alates?
Endal plaanis ka K100-le enduro rehvid alla keerata, et metsa vahel saaks ringi lasta. Aga valik on sellise mõõduga suht kesine.

Võin sulle enda ca 500km sõitnud K60 maha müüa ca 40-50 euroga, saad proovida.

Ilmselt küll pigem 1000 km selleks ajaks kui selle alt ära saan, sest ma ei usu, et täna enne 17 jõuan uue rehvi kuskilt sebida ja lasta ära vahetada. Kui just kellelgi pole pakkuda mingit vaiksemat semi enduro rehvi 110/80-18?

Mul esirehv sama mõõduga ja ma olen vaadanud neid
Michelin Sirac 110/80-18 TT 58R on meil kohapeal olemas paaris kohas.
Avon Trailrider 110/80-18 TL 58S
Pirelli MT60 RS 110/80 R18 TL 58H see neist ainuke esirattarehv,saadavust ei tea.
Tagarattale panin Michelin Anakee2, see ei ole ka lärmakas.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas kalle »

PhunkT kirjutas:

Tuletame meelde, et see oli üks esimesi (või päris esimene) sissepritsega ratas maailmas :).

Lihtsalt niisama. Üks esimesi, aga mitte esimene. Seeriatootmisse läinud esimese au läheb 1980 Kawasaki KZ(Z)1000-H1 EFI/GI Z1 CLASSIC.

Aga selle väljakalde kohta ütleks nii, et selle teema peale mõtlesin ka veidi proovida erinevaid kaldeid. Ja nüüd peale päris erivevate väljakalletega sõitmisi saan öelda suurt vahet pole kuhu panen, vastu hoidma ei pea ja ühe käega võin sõitma jäädagi. Päris käed lahti pürgib kergelt vasakule ära. Hetkel on suht neutraalis, parempööre on väga hea ja nii jääb.

PhunkT kirjutas:

E-07 õigustab end, sest muster suhteliselt hea lapik ja need rehvid ei pidavat mitte kunagi ära kuluma..

Ma ei tahaks su illusioone purustada, aga omast kogemusest ütlen, et ei ole sellist rehvi, mis selles olukorras väga kaua vastu peaks. Viimane autorehv (175/55/17) kaotas u10000kmga 5mm.

Kk

KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Ei, mul ei ole illusioone, et korvika all rehvidel eriti pikka elu oleks. Olen enda jaoks mõelnud, et kui saan 10K ühe jooksuga, siis olen igati rahul. Ilmselt korvikas peab kauem vastu (mis on kahju, sest nüüd pärast esirattale tänavarehvi paigaldamist laulab see kõige rohkem).

Ma ei ole nüüd üle mõõtnud, mis mul korvi kokkujooks on, aga ehk on meil seadistused selles mõttes erinevad, et sul on suurem kokkujooks (=seisab hästi otse, pigem kisub vasakule, rehvid kuluvad kiiremini) ja mul on paremale kiskumine korrigeeritud väljakaldega. Ei tea, korvika seadistamine on päris arvukate muutujatega võrrand, ehk saab hooaja lõpuks enam-vähem paika (ja siis hakkan leading linki ehitama).

Leading linki mõttega mängin juba pikemat aega. Ideaalis tahaks tegelikult kõik rattad ühesuuruseks saada ja kõigile ühesugused rehvid alla. Praktilisem oleks kõikidele autorattad (või vähemalt rehvid) alla panna, aga... siis peab Eestis registreerimise mõttest vist loobuma. Ei tahaks olla sõltuvuses tehnoülevaataja heast tahtest ja tujust.

Eile sain oma esipiduri värinale ka lõpuks näpu peale. Vahetasin rattalaagrid ja keerasin kannu laagrit peale. Vibra kadus peaaegu täielikult. Ilmselt ka suurenenud massi teema, et kannu laager peab olema tugevamini kinni keeratud, sest mingit lõtku harki loksutades ei olnud ja lenks liikus sujuvalt ühest äärest teise (rattalaagrid olid ka tglt OK, profülaktika ja enesearengu pärast said vahetatud). Rohkem ei timmi, talvel vahetab laagri ära ja ehk ka kettad, siis saab täitsa heaks.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas pühak »

PhunkT kirjutas:

Ma ei ole nüüd üle mõõtnud, mis mul korvi kokkujooks on, aga ehk on meil seadistused selles mõttes erinevad, et sul on suurem kokkujooks (=seisab hästi otse, pigem kisub vasakule, rehvid kuluvad kiiremini) ja mul on paremale kiskumine korrigeeritud väljakaldega. Ei tea, korvika seadistamine on päris arvukate muutujatega võrrand, ehk saab hooaja lõpuks enam-vähem paika (ja siis hakkan leading linki ehitama).

Paar millimeetrit peab ikka kokkujooks olema. Aga jah, otsejooks sõltub vist kümnest pisiasjast kokku.
Pane tagarattale ja korvile mõni kitsas autorehv. Äkki isegi parandab sõidumugavust ka. Peale selle on autorehvid reeglina odavamad osta.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

pühak kirjutas:

Paar millimeetrit peab ikka kokkujooks olema. Aga jah, otsejooks sõltub vist kümnest pisiasjast kokku.
Pane tagarattale ja korvile mõni kitsas autorehv. Äkki isegi parandab sõidumugavust ka. Peale selle on autorehvid reeglina odavamad osta.

Kindlasti on mingi kokkujooks ka mul olemas, aga see sai alguses seadistatud minimaalne, et vähendada tagumise rehvi kulu ja korvirehvi nö kraapimist. Aga seda tegi juba Mototrem ja pole üle kontrollinud hiljem, mis see väärtus sai. Kui igav hakkab, proovin lähipäevil natukene suurendada kokkujooksu, siis saab ehk lean-outi pisut vähemaks keerata ja ehk muutub vasakule pööre veel kergemaks. Aga üldiselt on hetkel seade päris hea (Kalle oma tundub muidugi parem, ma ühe käega kurvides hakkama ei saa, v'hemasti mitte siis, kui keegi korvis on).

Nagu aru olen saanud, siis korvika seadistamisel on kaks etappi:

  1. 0 väljakalde juures seadista kokkujooks nii, et ratas jookseb 50 kmh ilma igasuguse inputita otse.
  2. Seadista väljakalle vastavalt nendele teedele, millel sõidad (väikesed kaldu külateed - lean-out suurem, autobahn - lean-out pigem 0).

Ja siis on kolmas ja igavene etapp - sõida ja timmi :).

Autorehvidega on see jama, et K100 veljed 2.75" ehk sinna peale ei pane eriti midagi. Peaks rattad ära vahetama. Aga siis tuleb natukene korvikinnitust modifitseerima hakata, sest see hakkab laiema rehviga vastu käima. Üldiselt on K korvikatel kasutatud Smarti rattaid. Eks kui läheb suuremaks ehituseks talvel (uus esihark jne), siis saab need rattad ka ära vahetatud ja autorattad alla.

Eks ta mõtlemise koht on... kui jääb Soome registrisse, võib kõike teha, kui tuua meie registrisse, siis on probleemid sisse kirjutatud sellesse protsessi.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Piiiiisikene update:
Vaatasin tagasi eelmisele hooajale - mitu korda sõitsin, mitu korda nendest sõitsin perega ja kuhu plaanin järgmisel hooajal sõita ning kui suureks on kasvanud laps ja koer (kahekesi naljalt korvi ei mahu pikemaks sõiduks)... ja otsustasin, et kui keegi tahab seda ratast endale saada, siis müün ta ära ja alustan uut projekti, millel on ... 4 ratast :(.

Ratas endiselt Soome registris, mina ilmselt oma nägu näidates seda Eestis arvele ei saa, aga uus omanik, kes hea suhtleja, vast isegi saab. EL pass ja number ju olemas. Garantiisid muidugi ei ole. Aga Soome residendiks olemisel on ka omad võlud (ülevaatuse puudumine ja tore suhtumine ametnike poolt).

https://www.nettimoto.com/bmw/k/2359088

Vahetuskaubaks kõlbavad eurod ja diiselmootoriga universaalkerega Volvo 240-d (+ eurod) :).

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Vana volvo leiad pigem sealtmaalt, kus pillgi arvel, mul endal on 740, millele pole siitmailt eriti juppegi saada. p.s vana r6 diisel toimetab tänapäevase muutuva geomeetriaga turboga ülimõnusalt.

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas pühak »

Kuna Sul tsikkel Soome registris, siis tax free pole siin asjakohane. Pigem kirjutagi kuulutusse, et tsikkel Soome registris. Praegu võimalik huviline tõenäoliselt arvab, et kogu paberisõda arvele saamiseks on alles ees. Tax free märgitakse Soome kuulutuses siis, kui sõiduk pole Soome registris ja registreerimiseelsed maksud on maksmata.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

pühak kirjutas: 10 Jaan 2019, 23:20

Kuna Sul tsikkel Soome registris, siis tax free pole siin asjakohane. Pigem kirjutagi kuulutusse, et tsikkel Soome registris. Praegu võimalik huviline tõenäoliselt arvab, et kogu paberisõda arvele saamiseks on alles ees. Tax free märgitakse Soome kuulutuses siis, kui sõiduk pole Soome registris ja registreerimiseelsed maksud on maksmata.

Tänud! Hea tähelepanek. Ma ei teagi, kuidas see tax free linnuke sinna sai... ilmselt meeltesegaduses :wack:

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas puna »

Miks sa seda eestis arvele siis ei saa?

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

puna kirjutas: 11 Jaan 2019, 13:05

Miks sa seda eestis arvele siis ei saa?

Siin threadis on vist umbes 10 lk postitusi sel teemal. Ei tahaks enam meelde tuletama ja uuesti kirjutama hakata. Idee poolest peaks Soome dokidega nüüd saama, aga... mina enam proovima ei hakka :)

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Carl
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2006, 14:40
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Carl »

Mis rattast lõpuks sai? Leidis uue omaniku?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”