BMW K100LT HACK

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Snuffit
Toetajaliige
Postitusi: 249
Liitunud: 02 Veebr 2009, 19:50
Tsikkel: BMW K75 Cafe
Asukoht: Rapla
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Snuffit » 01 Veebr 2018, 11:53

Autode arvelevõtt kaldub siin nagu põhiteemast eemale ja püüame ikka õige asjaga tegeleda :bsmile:
Endalgi oleks samuti soov kunagi korviga lääne tehnikaga liikuda ja loen siin huviga.

Ja juhul kui kellelgi on huvi parem poolsete roolidega autode arvele võtmise osas, siis alateema lõpetuseks mainin, et aasta tagasi tegin ise selle läbi - lühidalt, seoses mingi kohtukeisiga euroopa kaupade vabaringluse kohta, võeti ca 2013 vaikselt, ilma uudistes teatamata vastu seadus, et saab võtta arvele eestis (ja kogu euroopas) neid. Vaheta vaid esituled nö vasakpoolse liikluse omade vastu (kontrollivad tulede markeeringut) ja ongi kõik.
Lisaks otsi kusagilt kapoti alt vms euro märgikoodi (ala e1*2001/114*1485, mul oli infotahvlil koos VIN-i ja värvi jms-ga) - kui seda pole tuleb teha tüübikinnitus mis läheb palju kallimaks. Kui aga kood on ja tuled vahetatud, veered arki kohale, vaadatakse üle, maksad 180 euri ja auto arvel. Ülevaatusonu ka ei norinud millegi kallal, ainult et tahtis kanalisse sõita, kuna polnud selle poolega harjunud :mrgreen:


Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4616
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1001 korda
Tänatud: 214 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 01 Veebr 2018, 12:57

Krl kirjutas:Arvele saab neid valepoole rooliga autosid ikka. Küsimus ongi vaid nõutud ümberehitustes.
Vot ega see ikka nii lihtne ka ei olnud,sest MNT tegi vahepeal seadustest oma tõlgenduse,kuni minu tuttav asjaga tegeles ja peale seda saavad ka teised oma autod arvele.Muidugi on teatud piirangud jne,aga vahepeal üldse ei saanud.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4616
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1001 korda
Tänatud: 214 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 01 Veebr 2018, 13:12

simp kirjutas:
grahv kirjutas:
Macintosh kirjutas:tehnoosakond vajab hädasti advokaadibüroo poolt koostatud kirja.
Jube kulukas ja eganõudev tavakodanikule.
Kas meil oleks mingit enamvähem tõsiselt võetavat esinduskeha, kelle kaudu asja ajada?
Seda vaidlust toetaks küll kui korjanduseks läheb...
ideepoolest on Biker.ee MTÜ olemas, aga kas see MTÜ tahab ainult foorumiga tegeleda, või laiemalt huvigruppi esindada, peab piipz ütlema.
No ega see juristi kiri nüüd tuhandeid küll ei maksa.Esimesed vastused saab ilmselt mõnesajaga teele saata,oleneb teema pikkusest jne.Keskmiselt neil töötund seal 100+km kandis.Staaridel on kõrgem ka ,aga mitte alati.Osadel büroodel on kohe konkreetselt kirja saatmise hind olemas.Kiri kohtule ja mingile asutusele on tavaliselt ka veel eraldi hinnaga,aga mitte kõigil.Enamusel lihtsalt tunnihinnaga see asi.

Palju keerulisem on leida teemat valdav õige tegelane üles.Eks iga suurem büroo võtab asja ette,aga kui pädevat tegelast kohe olemas pole,siis lähebki algul palju auru(ja raha) teemasse süvenemiseks.Pädeva tegelase korral on see puhas võit.

Aga selles olen ma kindel,et korralikult koostatud kiri paneb midagi seal liikuma.Samas pole ma tegelikult siiani ka konkreetset avalduse teksti MNT-le ning nende selgitust selle asja kohta siin teemas näinud.
Juba Maci postituse alusel-abil saab koostada kirja, nende seaduse punktide välja toomisega mis oleks argumentideks,millele MNT peaks ka korrektse vastuse koos põhjendustega andma ja selgitama oma tõlgenduse vastavust seadusega.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT » 01 Veebr 2018, 13:25

Deleted
Viimati muutis PhunkT, 01 Veebr 2018, 13:53, muudetud 1 kord kokku.
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4616
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1001 korda
Tänatud: 214 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 01 Veebr 2018, 13:32

Avalda see teema siin lõplikult,et aru ka saaksime kus maal sa üldse asjaga oled. Peale seda saan ka sellele küsitlusele adekvaatselt vastata.
Praegu ei oska veel seisukohta võtta.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT » 01 Veebr 2018, 13:52

urmas66 kirjutas:Avalda see teema siin lõplikult,et aru ka saaksime kus maal sa üldse asjaga oled. Peale seda saan ka sellele küsitlusele adekvaatselt vastata.
Praegu ei oska veel seisukohta võtta.
Mõistlik. Kiirustasin natuke ajast ette. Võtan hetkel maha ja avaldan peagi kogu "toimiku". Ehk leiab keegi hoopis mingi lihtsama tee :)
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1228
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 267 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Jesper » 01 Veebr 2018, 14:11

Võta jah ikka päris jurist neid kirju ja avaldusi kirjutama, see suurendab õnnestumise tõenäosust kordades - see on suht suht selge kiusu ajamine ametniku poolt ja omal käel võib seal argumenteerida palju tahad, lõpuks ta ütleb ikka et "ei saa sest mina ei luba ja moos". Juristidel on kogemused kuidas neid sõlmi lahti harutada, see kas parajasti on tegemist külgkorvi ehitamise, silohoidla paigutuse või jäätmekäitlusloa taotlemisega on tegelikult üsna vähetähtis :)
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 894
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 95 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Krl » 01 Veebr 2018, 15:47

urmas66 kirjutas:
Krl kirjutas:Arvele saab neid valepoole rooliga autosid ikka. Küsimus ongi vaid nõutud ümberehitustes.
Vot ega see ikka nii lihtne ka ei olnud,sest MNT tegi vahepeal seadustest oma tõlgenduse,kuni minu tuttav asjaga tegeles ja peale seda saavad ka teised oma autod arvele.Muidugi on teatud piirangud jne,aga vahepeal üldse ei saanud.
Ma ei ole ka mingile määramatule minevikule viidanud. TÄNA saab neid arvele võtta ilma suuremate probleemideta. Iseasi, kas on mõtet ja kust sa teatud ala Jaapani turule toodetud autodele neid õigepoole tulesid üldse saad?
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5932
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 779 korda
Tänatud: 651 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 01 Veebr 2018, 16:12

simp kirjutas:ideepoolest on Biker.ee MTÜ olemas, aga kas see MTÜ tahab ainult foorumiga tegeleda, või laiemalt huvigruppi esindada, peab piipz ütlema.
MTÜ ise ei tee midagi ;-), inimesed teevad ja nendel inimestel, kes foorumi (ja paari muu teemaga veel) tegelvad on aeg ja võhm otsas. Lisaülesandeid meie kandikule enam ei mahu. Kui keegi soovib seda teemat edasi arendada siis pole küsimust - seda saab MTÜ egiidi all teha küll.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT » 01 Veebr 2018, 16:29

Alustame siis kogu vaidluse avalikustamist :). Kõigepealt e-maili vahetus kuni ametliku keeldumise otsuseni (see ka lisatud):
https://goo.gl/9TBrXz

Katsun õhtul kõik ametlikud dokumendid ka isikuandmetest puhastada, lisan need ka. Mõnusat lugemist :)
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1629
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 77 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas pühak » 01 Veebr 2018, 17:24

Krl kirjutas:Arvele saab neid valepoole rooliga autosid ikka. Küsimus ongi vaid nõutud ümberehitustes.
Mingi aeg vahepeal oli, kui ei saanud. Vist kuskil 10-20 aastat tagasi.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5129
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 201 korda
Tänatud: 160 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas yeekim » 01 Veebr 2018, 18:09

"Vale poole rooliga" tuleb tänada poolakaid, kes neid massiliselt koju tõid ja EU'd kohtus võitsid.
Ilmselt peale BREXIT see pidu lõppeb-kel' on, sel' on.

Kogu see korvi saaga võtab igasuguse ümberehituse isu ära PLJÄÄD :evil:
Teemaalgatajale edu :bsmile:
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 894
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 95 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Krl » 01 Veebr 2018, 18:26

yeekim kirjutas:
Kogu see korvi saaga võtab igasuguse ümberehituse isu ära PLJÄÄD :evil:
Või siis võtta seda kui õppetundi ja enne füüsilise ehituse alustamis uurida konkreetselt järele, mida ehitama peab, et asi arvele saada.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5129
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 201 korda
Tänatud: 160 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas yeekim » 01 Veebr 2018, 18:37

Krl kirjutas:
yeekim kirjutas:
Kogu see korvi saaga võtab igasuguse ümberehituse isu ära PLJÄÄD :evil:
Või siis võtta seda kui õppetundi ja enne füüsilise ehituse alustamis uurida konkreetselt järele, mida ehitama peab, et asi arvele saada.
Mida siin uurida, juba algus oli (tragi)koomiline ja igasuguseid loogikareegleid rikkuv: külgkorvi mass lahutati tsikli kandevõimest, nagu peaks külkat seljas tassima jne :wack:
Teen saiast sitta!

grahv
Postitusi: 1039
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX, GSX, Pegass
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 24 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas grahv » 01 Veebr 2018, 19:01

Krl kirjutas:Või siis võtta seda kui õppetundi ja enne füüsilise ehituse alustamis uurida konkreetselt järele, mida ehitama peab, et asi arvele saada.
Cmon... See pole normaalne, et tehaseratta saab korviga registreerida ainult kui isevalmistatuna... mis paistab kaugele välja, et ta pole isevalmistatud.
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT » 01 Veebr 2018, 19:02

Krl kirjutas:
yeekim kirjutas:
Kogu see korvi saaga võtab igasuguse ümberehituse isu ära PLJÄÄD :evil:
Või siis võtta seda kui õppetundi ja enne füüsilise ehituse alustamis uurida konkreetselt järele, mida ehitama peab, et asi arvele saada.
Eks ta õige ole. Oleks pidanud joonistama asja paberil valmis ja küsima kirjalikku kinnitust, et nii tohib teha.

Aga olin MNT suhtes väga optimistlikult meelestatud (varased kogemused ainult positiivsed).

Samas, väga puusalt ka peale ei läinud. Nagu meilivahetusest näha, tegin siiski MNTga (sama ametnikuga) eeltööd, leidsin samasuguse projekti (BMW K100 + sovjeti korv), suhtlesin selle ehitajaga, leidsin veel mõned lääne rattad korviga, mis Eesti registris. Lugesin läbi tehnonõuded (ilmselt mitte piisavalt tähelepanelikult) ja lähtusin loogikast, et emmid on arvel ja bemmid on arvel - kui ma kummagi küljes olevaid komponente ei muuda, siis läheb ka kombo arvele.

Selle peale ei osanud kohe mitte kuidagi tulla, et korvi massi hakatakse kandevõimest maha arvutama - lähtusin loogikast, et soolol on tühimass ja kandevõime ning korvil on arvutuslik (või kaalutud) tühimass ja kandevõime. Sama loogikaga oli ka teine K100 arvele võetud.

Väga süüdi end ka ei tunne kehvas eeltöös.... :roll:
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 894
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 95 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Krl » 01 Veebr 2018, 20:00

yeekim kirjutas:
Krl kirjutas:
yeekim kirjutas:
Kogu see korvi saaga võtab igasuguse ümberehituse isu ära PLJÄÄD :evil:
Või siis võtta seda kui õppetundi ja enne füüsilise ehituse alustamis uurida konkreetselt järele, mida ehitama peab, et asi arvele saada.
Mida siin uurida, juba algus oli (tragi)koomiline ja igasuguseid loogikareegleid rikkuv: külgkorvi mass lahutati tsikli kandevõimest, nagu peaks külkat seljas tassima jne :wack:
Väheke äkilisemalt vasakut kurvi võttes ta pmslt ripubki seljas.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1629
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 77 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas pühak » 01 Veebr 2018, 20:22

Krl kirjutas:
Spoiler:
yeekim kirjutas:
Krl kirjutas:
yeekim kirjutas:
Kogu see korvi saaga võtab igasuguse ümberehituse isu ära PLJÄÄD :evil:
Või siis võtta seda kui õppetundi ja enne füüsilise ehituse alustamis uurida konkreetselt järele, mida ehitama peab, et asi arvele saada.
Mida siin uurida, juba algus oli (tragi)koomiline ja igasuguseid loogikareegleid rikkuv: külgkorvi mass lahutati tsikli kandevõimest, nagu peaks külkat seljas tassima jne :wack:
Väheke äkilisemalt vasakut kurvi võttes ta pmslt ripubki seljas.
Paremkurvis korvi ratast kordades kergem õhku tõsta, kui vasakkurvis. Viimane variant tähendab ikka korvi massi ületavat kallutamisjõudu. Olen korvi vasakkurvis küll õhus hoidnud, aga üldiselt tähendab see korvi juba enne kurvi õhku tõstmist ja siis ikkagi veel parasjagu toore jõuga kallutamist. Paremkurvis kerkib korv aga nagu iseenesest, vaata ainult, et üle ei lase minna. (crash)
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 894
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 95 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Krl » 01 Veebr 2018, 20:27

Olgu.
Pole suuremasi külgorvimees ise, aga kui kuhuiganespoole keerates korv õhus on, siis saab sellest ju ikkagi mass, mida ratta kandevõime arvelt vedada tuleb.

Või siis mitte?
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4616
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1001 korda
Tänatud: 214 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 01 Veebr 2018, 20:52

Krl kirjutas:Olgu.
Pole suuremasi külgorvimees ise, aga kui kuhuiganespoole keerates korv õhus on, siis saab sellest ju ikkagi mass, mida ratta kandevõime arvelt vedada tuleb.

Või siis mitte?
No ära siis sel teemal nagu pärleid loobi,loe mis teised kirjutavad ja pane seal sõna sekka,kui oled kindel,et teemast aru oled saanud.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 894
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 95 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Krl » 01 Veebr 2018, 21:00

urmas66 kirjutas:
Krl kirjutas:Olgu.
Pole suuremasi külgorvimees ise, aga kui kuhuiganespoole keerates korv õhus on, siis saab sellest ju ikkagi mass, mida ratta kandevõime arvelt vedada tuleb.

Või siis mitte?
No ära siis sel teemal nagu pärleid loobi,loe mis teised kirjutavad ja pane seal sõna sekka,kui oled kindel,et teemast aru oled saanud.
:D Tänan soovituse eest.
Aga mulle meeldib nii rohkem ja plaanin samamoodi jätkata.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 482
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 73 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Ain » 01 Veebr 2018, 21:36

Lugesin ka selle saaga läbi ja inimlikult võib ehitajast täiesti aru saada, aga nagu eespool olen ütelnud, et aegadega on nõuded muutunud. Sellest ei saa üle ega ümber. See on lihtsalt nii. See ei aita kuidagimoodi, et registris on sarnaseid masinaid. Teine oleks lugu kui 2018 jaanuaris oleks mõni sarnane projekt arvele võetud.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1565
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 121 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas simp » 01 Veebr 2018, 21:39

Kogu selle eelneva kirjavahetuse unustaks ma ära ja tegeleks konkreetselt otsuse analüüsiga ja vaidleks enne uut katset ükshaaval kõik asjad läbi.

Tähtis on justnimelt ükshaaval, et nad peaksid tegelema kõigi argumentidega, mitte ei jätaks osasi asju käsitlemata.

Mina teeksin alustuseks selgitustaotluse pidurite kohta. Midagi sarnast:
Väitsite vastuses nr XXXXX, et L4e sõidukitel peab sõidupidur toimima kõikidele sõiduki ratastele. MKM'i tehnonõuetes on selgelt välja toodud, et L4e sõidukile kehtib antud tingimus ainult juhul kui sõiduki esi- ja tagapidur ei taga nõutavat pidurdustõhusust.
Selection_080.jpg
Milline on nõutud pidurdustõhusus ja kuidas seda kontrollitakse?
ja kõik. Las nad räägivad ennast ise sisse. Teada ju on, et Kood 408 määrab tingimused, aga las nad ütlevad tingimused ise välja, pärast saad öelda, et ma täidan teie väljatoodud tingimusi, tahate võite kontrollida.
Ametnikule pole mõtet pikka kirja kirjutada, ta selekteerib sealt sobivad asjad välja ja vastab nendele. Lühikesed, konkreetset vastus nõudvad (suunavad) küsimused viivad eduka lõpuni.

Aega võtab, aga asja saab. Pärast komplekteerid need ise üheks suureks tulemuseks kokku.

Macintosh kirjutas: MTÜ ise ei tee midagi ;-), inimesed teevad ja nendel inimestel, kes foorumi (ja paari muu teemaga veel) tegelvad on aeg ja võhm otsas. Lisaülesandeid meie kandikule enam ei mahu. Kui keegi soovib seda teemat edasi arendada siis pole küsimust - seda saab MTÜ egiidi all teha küll.
See oli jah pigem vastus küsimusele, kas "katusekeha" on olemas, mitte kas tegija on olemas :)
Manused
Selection_081.jpg
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT » 01 Veebr 2018, 21:44

simp kirjutas:Kogu selle eelneva kirjavahetuse unustaks ma ära ja tegeleks konkreetselt otsuse analüüsiga ja vaidleks enne uut katset ükshaaval kõik asjad läbi.

Tähtis on justnimelt ükshaaval, et nad peaksid tegelema kõigi argumentidega, mitte ei jätaks osasi asju käsitlemata.

Mina teeksin alustuseks selgitustaotluse pidurite kohta. Midagi sarnast:
Väitsite vastuses nr XXXXX, et L4e sõidukitel peab sõidupidur toimima kõikidele sõiduki ratastele. MKM'i tehnonõuetes on selgelt välja toodud, et L4e sõidukile kehtib antud tingimus ainult juhul kui sõiduki esi- ja tagapidur ei taga nõutavat pidurdustõhusust.

Selection_080.jpg

Milline on nõutud pidurdustõhusus ja kuidas seda kontrollitakse?
ja kõik. Las nad räägivad ennast ise sisse. Teada ju on, et Kood 408 määrab tingimused, aga las nad ütlevad tingimused ise välja, pärast saad öelda, et ma täidan teie väljatoodud tingimusi, tahate võite kontrollida.
Ametnikule pole mõtet pikka kirja kirjutada, ta selekteerib sealt sobivad asjad välja ja vastab nendele. Lühikesed, konkreetset vastus nõudvad (suunavad) küsimused viivad eduka lõpuni.

Aega võtab, aga asja saab. Pärast komplekteerid need ise üheks suureks tulemuseks kokku.

Macintosh kirjutas: MTÜ ise ei tee midagi ;-), inimesed teevad ja nendel inimestel, kes foorumi (ja paari muu teemaga veel) tegelvad on aeg ja võhm otsas. Lisaülesandeid meie kandikule enam ei mahu. Kui keegi soovib seda teemat edasi arendada siis pole küsimust - seda saab MTÜ egiidi all teha küll.
See oli jah pigem vastus küsimusele, kas "katusekeha" on olemas, mitte kas tegija on olemas :)
Oot, ma ei ole veel ametlikku vaidlusprotsessi siia ära toonu :D Natuke läheb aega. Seal on need asjad kõik sees.
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4616
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1001 korda
Tänatud: 214 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 01 Veebr 2018, 21:45

Ma ei jõudnud ära oodata kogu kirjavahetust,aga esialgu proovi konsulteerida veel mõne spetsialistiga ja siis ei jää peale kohtu vist muud üle tõesti.
Viimati muutis urmas66, 01 Veebr 2018, 22:49, muudetud 1 kord kokku.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT » 01 Veebr 2018, 22:16

Nii, panin kogu ametliku kirjavahetuse alates otsusest keelduda kuni vaideotsuseni siia:
https://goo.gl/xXH1b6

Ja varasem link e-maili vahetusele ka veel uuesti:
https://goo.gl/9TBrXz

Ainile üks tsitaat sellest suurest dokumendist:

Tehnonõuded kehtestati 13.06.2011.

2013. Aastal on Eestis registreeritud Suzuki VX 800 resgitreerimisnumbriga XXYY, VIN kood NNNNNNNNNN ning sellele vormistatud ümberehitus Y11600 ja lisatud külghaagis. Sõiduk on registreeritud kategooria L4e sõidukina.

Seejuures ei ole Suzuki VX800 kunagi toodetud külghaagisega tehase poolt, lisatud on Jawa külghaagis.

Maanteeamet on ümberehituse registreerimisel muutnud sõiduki masse, sh suurendanud täismassi (mis on suurem kui sõiduki registrimass antud juhul). Kandevõime on seejuures 150kg, kuid siiski on olnud võimalik registreerida sõidukit 3-kohalisena.


Krl - :D sa oled naljakas.
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT » 01 Veebr 2018, 22:27

Pagan, ma loen seda vaideotsuse põhjendust nüüd juba ma ei tea, mitmendat korda ja lollimat juttu on ikka raske välja mõelda :(
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 482
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 73 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Ain » 01 Veebr 2018, 22:31

PhunkT kirjutas:
Ainile üks tsitaat sellest suurest dokumendist:

Tehnonõuded kehtestati 13.06.2011.

2013. Aastal on Eestis registreeritud Suzuki VX 800 resgitreerimisnumbriga XXYY, VIN kood NNNNNNNNNN ning sellele vormistatud ümberehitus Y11600 ja lisatud külghaagis. Sõiduk on registreeritud kategooria L4e sõidukina.
Täna on aasta 2018. Nõuded muutuvad pea iga aasta. Lihtsalt näide: Kui ületad kiirust ja poleitsei peab Su kinni, siis ei ole see argument, et teised ületasid ka ja sõitsin ühtlases liiklusvoos...Tegeletakse Sinuga. Selles loos tegeletakse Sinu rattaga. Kordan veelkord ATVdel on alates 2009 aastast täpselt sama jant käinud masinate regamisega. Läbi aegade on sama mudelit võetud arvele erinevatesse kategooriatesseT5, L7e, T3 ja mis iganes veel. . Ja just nõuete pärast. Osad tsiklid kaovad meil müügist kuna EU nõuetele enam ei vasta. alates 2017 näiteks ei saa enam ühte retro Kawat arvele. Mis sest et 2016 veel sai..
Tean seda teemat kuna endal sai mõni aasta tagasi läbi käidud ühe masinaga suht paras jant. Ja inimlikult olid ka minu mõtted samad..
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4616
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1001 korda
Tänatud: 214 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 01 Veebr 2018, 22:51

Ain ei ole ju muutunud.Seal ju kirjas millistele nõuetele ja millal välja antud määrusele tuginetakse
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1228
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 267 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Jesper » 01 Veebr 2018, 23:04

See on siililegi selge, et nii lihtsalt sõnastatud nõuded ei ole ilmselt vabariigi algusest peale oluliselt muutunud. Mõnedele pakub lihtsalt mõnu kui saab teise ebaõnne üle osatada-parastada...



Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”