BMW K100LT HACK

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 479
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 46 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #211 Postitas Krl » 06 Veebr 2018, 12:09

Jah.
Seda enam, et arvele saamine ei sõltu kellegi subjektiivsest arvamusest, vaid konkreetsetest nõuetest ja nende täitmisest, või mittetäitmisest.


Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 245
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 39 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #212 Postitas PhunkT » 06 Veebr 2018, 16:25

Leidsin veel ühe tehnonõuete lisana kaasas oleva direktiivide nimekirjas oleva direktiivi punkti. Ma loodan, et meil lugemisoskus ikka on nõutud avalikus sektoris töölesaamiseks.

http://publications.europa.eu/resource/ ... 3.02/DOC_2
2.2.2.
"Iga külghaagisega mootorratas on varustatud piduriseadmetega, mida nõutakse ilma külghaagiseta mootorratta puhul; kui need seadmed võimaldavad saavutada külghaagisega sõiduki katsetel nõutud tõhususe, ei nõuta külghaagise rattal piduri olemasolu; seisupiduriseade ei ole kohustuslik."
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 245
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 39 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #213 Postitas PhunkT » 06 Veebr 2018, 16:36

Paluks kõige teravamate kriitikute abi - kas keegi suudaks praegu veel tuua mingit paragrahvi või tõlgendust, mis lubaks väita, et korvipidur on kohustuslik?
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1330
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 83 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #214 Postitas simp » 06 Veebr 2018, 17:17

Kahjuks on tegu direktiiviga, mitte määrusega. Direktiivid ei hakka otse liikmesriikides kehtima, vaid vajavad peegeldamist. Meil on see seal lisas 1 peegeldatud.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4900
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 485 korda
Tänatud: 446 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #215 Postitas Macintosh » 06 Veebr 2018, 19:38

urmas66 kirjutas:[Kes kaotab saab need kulud muidugi kõik oma kraesse,ka sellega tuleb arvestada.Kui MNT võtab mingi über kalli büroo end esindama ja neil pappi on,et seda teha,siis kaotuse korral pead sina kõik selle "lõbu" kinni taguma.

Seda lahendatakse halduskohtus. Halduskohtus õigusabikulude väljamõistmisel kehtib tsiviilkohtumenetlusest väga erinev põhimõte. Kui tsiviilasjas kannab kohtukulud kaotanud pool ja üldiselt ei ole vahet, kes oli hageja ja kes oli kostja, siis halduskohtusse kaebusega pöördunud isik üldjuhul ei pea hüvitama tema vastaspooleks oleva haldusorgani menetluskulusid.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 740
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 162 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #216 Postitas Jesper » 06 Veebr 2018, 20:56

simp kirjutas:Direktiivid ei hakka otse liikmesriikides kehtima, vaid vajavad peegeldamist.

Meie tehnonõuded on reeglina kirjutatud stiilis "asi x peab vastama direktiivile y juhul kui z, vastasel juhul aga nõutakse blablabla". Ehk siis kuskilt mingit lauset leides tuleb hakata dokumendi algusest peale kontrollima, kas konkreetselt sinu voki kohta käib direktiivi sõnastus või kohaliku "peegelduse" sõnastus, mõlemad või mitte kumbki :) Vajadusel joonistada skeem paberile üles (ma ei tee nalja muuseas, see on väga abiks).

Täiendus, ajasin nats pada, seal jah on kõik küll veidi teises sõnastuses, aga siiski väga selgelt kirjas:
Kood 405. Üldnõuded L kategooria sõiduki piduritele
Nõuded:
1) L1e, L3e ja L4e kategooria sõidukil peab olema kaks iseseisvat sõidupidurisüsteemi, millest vähemalt üks peab toimima esi rattale ja teine tagarattale. Kui L4e kategooria sõidukil need süsteemid ei taga nõutavat pidurdustõhusust, peab külghaagise rattal olema pidur;

https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/10 ... lisa1.pdf# lk 38

Krt ikka eriline muff on see ARKi tegelane. Huvitav kas Maanteeametis või siis misiganes ministeeriumis mis nende peade kohal kõrgub mingit laiema kaliibriga valvejuristi või muidu linnakoolis õppinud isikut ei ole, kellele saaks välja pakkuda et võibolla on kohtus sportimise asemel selle neljateist sõna ja ühe komaga lause oma alluvale ära selgitamine veidi lihtsam lahendus kõigi jaoks? Lõppkokkuvõttes on külgkorv pehmelt öeldes nišihobi, ilmselt ei too väike järeleandmine kaasa seda, et korvivennad järsku kesklinna ära ummistavad.

morse
Postitusi: 253
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 20 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #217 Postitas morse » 06 Veebr 2018, 23:29

krt, siin ei ole seda emotikoni, kus kollane mehike sööb popconi. Põnev on. Kui inimene suudab oma eksimust tunnistada ja nõustuda, et kaks pidurit on OK. Mis siis saab? Äärmisel juhul stiilis Metroserti hoovile pidureid testima?

Mis värk selle registrimassiga oli? Et pannakse passi mingi naeruväärselt väike kandevõime? Peasi, et ikka 3 kohta!
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4900
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 485 korda
Tänatud: 446 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #218 Postitas Macintosh » 06 Veebr 2018, 23:53

morse kirjutas:Mis siis saab? Äärmisel juhul stiilis Metroserti hoovile pidureid testima?
Mis värk selle registrimassiga oli? Et pannakse passi mingi naeruväärselt väike kandevõime? Peasi, et ikka 3 kohta!


Kuna kontrollimine toimub "vaatluse ja katsesõiduga" siis vaevalt, et seal Metroserdi taadeldud mõõdulinti vaja on. Muidugi brürokraatiamaailma teed on imelised...
Maanteeametil on arusaam, et kui on haagis siis see tõstetakse tsikli peale ja selle võrra väheneb sõiduki kandevõime ja loomulikult pole haagisel endal mingit kandevõimet. Et kui kord oled haagise tsikli peale upitanud siis saad ise veel otsa ronida ja ongi regisrimass täis. Või vähemlt saab maanteamet asjast nii aru.

Kas me selle maanteeamati tegelase nime ei võiks siia saada? Pole tegu ju erilise riigisaladusega, eriti kui arvestada, et ametnik ise ajab õiget asja ja täpselt "partei joont". Me ju mädatomatitega teda loopima ei hakka (võib-olla).
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 740
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 162 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #219 Postitas Jesper » 07 Veebr 2018, 00:35

No 99% kindel et see on tehnoosakonnast see tegelane, kelle eesnimi on sarnane OG kivipalluri omale :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 245
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 39 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #220 Postitas PhunkT » 07 Veebr 2018, 09:15

Jätame nimed esialgu siiski veel diskussioonist välja. Kes teab, kuhu see teema areneb. Ei tahaks olla vastutav selle eest, et seltskond mootorratureid hangude ja tõrvikutega kellegi ukse taga on lõpuks :D.

Kui vaidlus lõpuks argumentide põhjal laheneb, siis ma lihtsalt loodan, et konkreetse ametniku suunas järgneb ka piisavalt tugev noomitus, et selline omavoli ja ebapädev käitumine ei korduks.

Ei sarnane nimi kuulsa sportlasega :D. See, kelle nimi sarananeb, on olnud oluliselt koostööaltim ja erapooletum, kuid ei ole kahjuks protsessi kuhugi suunas reaalselt mõjutanud (ilmselt ka mitte lõpuni süvenenud).
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Lembit
Postitusi: 48
Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
Tsikkel: Honda XR
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 17 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #221 Postitas Lembit » 07 Veebr 2018, 10:23

Hmm...

Selline korralikult tangentsiaalne mõte... :D :D

Et kui sul peaks asi halduskohtusse minema, siis äkki oleks võimalik ka MKM'i hageda?
Näiteks sellest vaatenurgast, et see ministeerium peaks ju tagama, et töökohad on täidetud pädevate inimestega, kes ametnikuna suudavad aru saada kasvõi sellest olemuslikult väga lihtsalt asjast, et kui kusagil mingis seaduses/määruses on mingi vastuolu, või seda on võimalik tõlgendada rohkem, kui ühte moodi (no see küsimus, et mitu ratast), siis on ametnik KOHUSTATUD tõlgendama seadusi/määrusi kodaniku kasuks.

Antud juhul tundub see printsiip olema rikutud.

Mina, Eesti Vabariigi patriootilise kodanikuna, tunnen, et sellise ametniku määramisega vastutavale ametikohale on rikutud minu õigustatud ootusi kodanike õiglasele kohtlemisele ja seeläbi lisaks põhjustatud südamevalu ja ärevust tuleviku ees mõtetega "Kas sellist Eestit me tahtsimegi Balti ketis seistes" ja "Missuguse riigi me jätame oma lastele".
See on mulle põhjustanud otseseid materjaalseid kulutusi ärevuse leevendamiseks ostetud piparmünditeele kulunud rahana 1.80 ja südamevalust põhjustatud moraalset kahju 18 Euro eest. Kokku siis 19.80.

Kui sarnaste probleemidega on ametniku omavoli tõttu siin rohkem isikuid kokku puutunud, siis võiks ju päris ilusa summa kokku saada, mida MKM'lt grupihagis küsida.
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 245
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 39 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #222 Postitas PhunkT » 07 Veebr 2018, 11:53

Kas keegi saaks viidata sellele õigusaktile, kus see põhimõte kirjas on? Kas see tuleneb põhiseaduse paragrahvist 11?
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 740
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 162 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #223 Postitas Jesper » 07 Veebr 2018, 11:59

Vt Simp põrutas ju paar lehte tagasi seda mitu ekraanitäit: viewtopic.php?p=795308&view=single_post#p795308
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 245
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 39 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #224 Postitas PhunkT » 07 Veebr 2018, 12:03

Jaa, see on Hea Halduse Tava, aga see põhiseadusest tulenev kohustus valida kodanikku vähemkoormav tõlgendus. See ilmselt on leitav põhiseaduse kommentaaridest, aga äkki kellelgi on kohe niimoodi otsimata tulistada? :D

Aga Hea Halduse Tavas ka iseenesest see oma olemuselt toodud:
Eelkõige hoidub ametnik kodanike õiguste piiramisest või neile nõudmiste esitamisest, kui kõnealused piirangud või nõudmised ei ole mõistlikus seoses eesmärgiga, mida meetme abil taotletakse.
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 740
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 162 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #225 Postitas Jesper » 07 Veebr 2018, 12:25

Ausalt öeldes see ei tundu nagu asjana, mis peaks Põhiseaduses kirjas olema - seal ikka on veidi kangemad ja üldisemad asjad. Üldiselt mul on mulje jäänud, et kui mingis juriidilises vaidluses üks pool Põhiseaduse kallale läheb, siis see kipub rohkem selline viimane õlekõrs olema, kui muud argumendid on ammendunud :) Anoh ega ma pole mingi eriline asjatundja muidugi.

Täiendus: kommentaarides on jah sellele viidatud, http://www.pohiseadus.ee/index.php?sid=1&pt=&p=14#c19 punkt 19.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3553
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 656 korda
Tänatud: 157 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #226 Postitas urmas66 » 07 Veebr 2018, 20:37

Macintosh kirjutas:
urmas66 kirjutas:[Kes kaotab saab need kulud muidugi kõik oma kraesse,ka sellega tuleb arvestada.Kui MNT võtab mingi über kalli büroo end esindama ja neil pappi on,et seda teha,siis kaotuse korral pead sina kõik selle "lõbu" kinni taguma.

Seda lahendatakse halduskohtus. Halduskohtus õigusabikulude väljamõistmisel kehtib tsiviilkohtumenetlusest väga erinev põhimõte. Kui tsiviilasjas kannab kohtukulud kaotanud pool ja üldiselt ei ole vahet, kes oli hageja ja kes oli kostja, siis halduskohtusse kaebusega pöördunud isik üldjuhul ei pea hüvitama tema vastaspooleks oleva haldusorgani menetluskulusid.



Kui see selle alla kvalifitseerub,siis on tore.Aga vaevalt,et see kiiremini kui tsiivilasjade ajamine toimub.Sama Maakohtu maja ju vähemalt Tallinnas. Ehk,ma ikkagi prooviks pädevate abiliste toel ilma kohtuta seda ametnikku murda.Isegi telesaade(mitte Kuuurija muidugi) võiks ka mingit selginemist sinna majja viia.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1330
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 83 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #227 Postitas simp » 07 Veebr 2018, 20:51

Ma sain aru, et õiguskantsler tegeleb. Eks sealt ole edasi näha.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3553
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 656 korda
Tänatud: 157 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #228 Postitas urmas66 » 08 Veebr 2018, 10:53

simp kirjutas:Ma sain aru, et õiguskantsler tegeleb. Eks sealt ole edasi näha.


Õiguskantsler annab hinnangu vastavalt kehtivatele seadustele,aga ei saa minu teada kedagi millekski kohustada.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1330
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 83 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #229 Postitas simp » 08 Veebr 2018, 11:11

urmas66 kirjutas:
simp kirjutas:Ma sain aru, et õiguskantsler tegeleb. Eks sealt ole edasi näha.


Õiguskantsler annab hinnangu vastavalt kehtivatele seadustele,aga ei saa minu teada kedagi millekski kohustada.

Pädevate abilistega ametniku murdmine. Kui soovitus tuleb positiivne on ametnikul võimalik enam-vähem nägu kaotamata taganeda.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4900
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 485 korda
Tänatud: 446 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #230 Postitas Macintosh » 08 Veebr 2018, 15:50

simp kirjutas:Õiguskantsler annab hinnangu vastavalt kehtivatele seadustele,aga ei saa minu teada kedagi millekski kohustada.


Ma olen paar korda Õiguskantsleri pole pöördunud. Viimasel korral pöördusin ma sinna selleks, et lõpetada ära vastuolu liiklusseaduse ja määruse „Mootorsõidukijuhi eksamineerimise, talle juhtimisõiguse andmise kord ja juhiloa vormid ning nõuded eksamisõidukitele“ kus määrus esitab seaduset märkimisväärselt kõrgemad nõuded mootorratturi sõiduvarustusele ja jätab "nõuetekohasuse" otsuse tegemise eksamineerijale.
Õiguskantler vastas mulle, et seaduste ja määruste tõlgendamine pole õiguskantsleri ülesanne ning, et mul on võimalus kasutada muid õiguskaitsevahendeid. Lisaks ütles õiguskantsleri büroo: "Nimetatud määruse kui ka selle lisade selgitamise ja tõlgendamise pädevus on lisaks Maanteeametile määruseelnõu väljatöötanud Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumil. Seega saate selgituste saamiseks pöörduda vajadusel ka asjaomase ministeeriumi poole." Ma olen Maanteeametiga nüüd mõnda aega sellel teemal jahunud ja loobusin ajutiselt sellest, sest Maanteeamet ajab mulli ning mul puudub jaks ja aega tuuleeveskitega võidelda.

Antud juhtumil on minu arusaamist mööda ka tegu tõlgendusega ja seega ma eeldan, et sa saad õiguskantsleri büroost samasuguse vastuse.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1330
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 83 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #231 Postitas simp » 08 Veebr 2018, 16:21

täpselt. määruse lisade selgitamise ja tõlgendamise pädevus on maanteeametil ja MKM'il. Küll aga peavad nad seda tegema Hea Halduse Tava ja Põhiseadust järgides, just nende kahe järgimist kontrollib õiguskantsler.

Tuleb selgelt välja tuua kuidas on rikutud hea halduse tava/põhiseadust. Muidu nad ei tegele, jah.

Mina käisin õiguskantsleri jutul kuna TJA ametnikud ei teinud oma tööd. Ei vastanud sisuliselt küsimustele, ega analüüsinud ühe juhtiva Telekomiettevõtte hinnastamispraktikat. Viimane kohustus on neile EU poolt pandud. Tookord aitas.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4486
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 71 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #232 Postitas yeekim » 08 Veebr 2018, 22:37

..... ja siis on veel selline asi nagu "avalik huvi"!
Sai samuti ÕK poole pöördutud suht spetsiifilise asjaga: vastus oli, et "jah, vastuolu seadustes on olemas aga kuna asi puudutab üht kindlat sihtgruppi ja avalik huvi asja vastu puudub siis kaevake kohtusse kui soovite!"

edu
Teen saiast sitta!

ainar321
Postitusi: 5
Liitunud: 04 Okt 2013, 19:29
Tsikkel: yamaha

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #233 Postitas ainar321 » 09 Veebr 2018, 22:35

Kas lihtsam poleks bemmi raam asendada Dnepri omaga?
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 245
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 39 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #234 Postitas PhunkT » 10 Veebr 2018, 11:15

See K100 mootor ei mahu ühegi valemiga Dnepri raami ja ma ei tahaks ka sõita Dnepri vedrustuse ja piduritega rattaga, mis on võimeline sõitma kiirustel 150 kmh + :). Ja ümberehitusel mootori vahetamisele ka piirangud (30% võis vist võimsust suurendada, nii et Dneprile saab peale panna kuni 32 KW mootori (K100 on 66 kw). Ehk siis see ei ole realistlik stsenaarium.

Oleks seda jama ette teadnud, siis oleks ilmselt kas nullist hakanud ehitama midagi kasvõi auto mootoriga või juba eos loobunud ja Motokeskusest uue Urali ostnud.

Aga ei teadnud ja ei osanud ette ennustada, et selline asi saab sõltuda ühest ametnikust ja tema tujudest / lugemisoskusest ning keegi ametkonnast ei suvatse sekkuda, kuigi on selgelt näha, et olukord on jabur.

Aga ootame endiselt vastuseid... sai ka MKMile väike päring tehtud... ja kohtule avalduse esitamiseni on veel aega. Õiguskantslerile hetkel väga ei panusta.
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

roadriders
Postitusi: 46
Liitunud: 17 Veebr 2004, 12:24
Tsikkel: Gold Wing 1500 SE
Tänatud: 8 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #235 Postitas roadriders » 10 Veebr 2018, 11:40

Mina sinu asemel panustaks just õiguskantsleri peale. Õiguskantsleri intstitutsioon ongi loodud selleks, et kaitsta inimesi ametnike omavoli eest. Just riigiametnike, mida MNT ametnikud on. Omal ajal oli isiklikult probleem suvekodu prügiveolepinguga, kus nii vald kui prügiveoettevõte lihtsalt tõlgendasid seadusi omatahtsi. Pärast õiguskantsleri arvamust lahenes asi nagu nõiaväel. Ja pealegi on see tasuta.
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 245
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 39 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #236 Postitas PhunkT » 10 Veebr 2018, 15:23

Õiguskantsleri büroost öeldi juba telefoni teel, et antud juhul tundub olevat tõhusam õiguskaitsevahend kohus. Avaldus esitatud sellegipoolest.

Aga huvi pärast olen tegelenud MNT veebilehel oleva sõiduki taustakontrolliga avalikust ruumist leitud külghaagisega mootorratastele. Kui seadus ütleb, et juhi massi arvestatkse 75kg ja sõitja 65 kg ning vastavalt sõiduki kandevõimele saab märkida istekohtade arvu tunnistusele, siis 3 kohta = miinimum 205 kg. Nii, ja järjest korvikaid registrisse lüües tulevad kandevõime tulemused, mis jäävad alla selle - 200 kg, 190 kg, 180 kg (ja no loomulikult vaidluses viidatute puhul 150 ja 153 kg).

Ehk siis - külghaagis on haagis (või eraldi seadmestik). Vahet pole, et selle tühimass on passis liidetud sooloratta tühimassiga, on arvestatud, et külghaagis tõstab kandevõimet sedavõrd, et kannatab 3 kohta passi panna. Ja nendest uuritud ratastest kõikide puhul reguleerib tehnonõudeid sama määruse lisa ja kõik on registreeritud Eestis peale tehnonõuete kehtestamist (2 tk aastal 2016).

Oehh...
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

roadriders
Postitusi: 46
Liitunud: 17 Veebr 2004, 12:24
Tsikkel: Gold Wing 1500 SE
Tänatud: 8 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #237 Postitas roadriders » 10 Veebr 2018, 20:15

Telefoni teel küll. Mina oma rikutuse astmelt tõlgendaks seda kui "meil on niigi palju tööd, minge kohtusse", probleemide kõrvalejuhtimisega. Eelarve kärped? Avaldus tuleks igal juhul esitada, las vastavad kirjalikult taasesitatavas vormis, et see ei kuulu nende kompententsi. Igal juhul peavad vastama, kaotada ei ole ju midagi.
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 245
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 39 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #238 Postitas PhunkT » 14 Veebr 2018, 13:39

Vahepeal on tulnud vastus küsimusele: "Kuidas defineeritakse mõistet külghaagis ja millistest regulatsioonidest definitsioon tuleneb?"

Täitsa hea vastus tuli, tänud vastanud ametnikule (mitte seni asjaga tegelenud isik). Natuke oli tunda, et tahetakse siduda antud juhtumiga ja kaitsta oma positsioone, aga siiski oli viidatud sellele, mida soovisin:

"Külghaagise (mõnedes õigusaktides kasutatakse mõistet külgkorv) mõistet ei ole õigusaktides defineeritud. Tegemist on sõiduki ühe osaga ja külghaagist ennast iseseisvalt ei loeta sõidukiks. Näiteks klassikalist haagist, mide veetakse sõiduki järel loetakse eraldi sõidukiks ning need tuleb eraldi registreerida. L kategooria sõidukite tüübikinnituse raamistikus nimetatakse külghaagist ka teatud juhtudel eraldi seadmestikusk. Eraldi seadmestik on seade, mis on ette nähtud sõidukile paigaldamiseks selle osana.
Kokkuvõtvalt on külghaagis sõiduki osa, mis muudab L3e kategooria sõiduki L4e kategooria sõidukiks."
---

Btw, lisan vestluse elemente Maanteeametiga siia selle mõttega, et kui peaksin ise alla andma (mida ma ei usu) ja ratta Soomes registreerima, siis kui keegi soovib sarnast kadalippu ette võtta, saab sealt jätkata, kus mul asi pooleli. Emotsioon on jahtunud, ei ole eesmärk ametit kuidagi häbistada. Tahaks, et kõik normaalselt ehitatud korviprojektid mõistlikult arvele saaksid ja lapsed-koerad saaksid natuke turvalisemate ja töökindlamate asjadega mootorratta sõitu kogeda, kui olematu tõhususega trummelpiduritega emmilised :)
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

saarlane
Postitusi: 167
Liitunud: 08 Dets 2003, 18:24

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #239 Postitas saarlane » 14 Veebr 2018, 16:34

Tere!


Olen ka seda teemat hoolega jälginud. Ütlen paar asja siia, mis on tegelikult ka juba siit läbi käinud.
See praegune vastus on suht täpne kirjeldus kuidas seda külghaagise mõistet on ka kogu aeg selles "süsteemis" kirjeldatud.
Lisan juurde, et kui teil on registritunnistus kas L3E või L4E kategooria sõidukile, sisi tegelikult ei saa keegi lubada kasutada sõidukit mõlemitpidi, ehk siis L3E-d korviga ja L4E-d korvita. Reg.tunnistuses on sõiduk kas kaherattaline või kolmerattaline. Keegi ei saa lihtsalt lubada kasutada muudmoodi. Seadus on kõigile üks. See kuidas tänaval reaalselt hakkama saadakse või kuidas kunagi on olnud, see on jällegi teine lugu. Ca 10 a tagasi käis seal ametis läbi mõte, et selline lubamise märkus reg.tunnistusele sisse viia ( et saaks lihtsalt eemaldatava korvi-külghaagise puhul kasutada mõlemitpidi). Kuhu see mõte toppama jäi, ei tea.
Järgmine asi: läbi käis BMW registrimassi suurendamine kui korv lisatakse. See oli ametniku vastuses ka ilusti välja toodud, seda õigust ei ole kellegil peale tehase. Eristagem nüüd siinkohal ära tehasest nii kahe-kui kolmerattalisena väljunud "emmilised" ja vaid kaherattalisena väljunud "muud"rattad. Kahjuks on see meil nii. Muu maailm ehitab kõiki rattaid ümber ja selleks läbitakse paljudes normaalsetes riikides ka vastavad katsetused (minu meelest normaalne). Paljud riigid on läinud seda teed, et ise teed ja ise vastutad, a mis saab siis kui selle "toote" maha müüd?.


Lugupidamisega, saarlane.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1330
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 83 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #240 Postitas simp » 14 Veebr 2018, 17:11

saarlane kirjutas:Muu maailm ehitab kõiki rattaid ümber ja selleks läbitakse paljudes normaalsetes riikides ka vastavad katsetused (minu meelest normaalne). Paljud riigid on läinud seda teed, et ise teed ja ise vastutad, a mis saab siis kui selle "toote" maha müüd?.


Täpselt samamoodi nagu varjatud vigade puhul. Müüja vastutab.
Ideepoolest on ümberehituse käigus tehtud viga täpselt samasugune varjatud viga. Tähtsust ei oma, kas müüja teadis sellest või mitte.




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist