90` GSXR 750
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
90` GSXR 750
Sai otsitud edasi ja leidsin lähedalt ühe teise ratta. Küsiti rohkem selle eest kui eelarve lubas niiet sai pakutud enda viimane hind ning peale pikka kaalutlemist loobus eelmine omanik rattast.
Tegu siis 90 aasta Suzuki GSXR 750ega, kw tehasest 74.
Koju tuues oli kindel see, et mattmust ahjuvärv, esituli ja palju väikseid pisiasju tuleb kähku minema visata, et ratas ratta moodi oleks.
Lisaks tulid kaasa gondlid ja vanad tuled. Kui kellegil vaja, siis pakkuge mingi hind ja viige kõik minema


Värviks sai mingi hall metallik, esituli ainuke mis koha peal olnud motopoes pakuti ja õhufiltri/kopsiku asemele 4 koonusfiltrit.
Saba otsa sai vähe ümber tehtud ning iste sai mitmest vanast kokku pandud ning polsterdaja tõmbas mingi veekindla riide vms sinna peale.
Lisaks sai USAst tellitud wideband.
Vahetasin ka küünlad NGK toodangu vastu, õlifiltri ja sisse läks täissünt õli.
Värvimisega igapäevaselt tegeledes oli see kohe "lihtne" töö, mida ette võtta. Vanu värve oli porikatel ja paagil vähemalt 8.

Lambdale pesa:

Pooleli:


Peaaegu "valmis":



Hetkeseis vähe teine. Wideband näidikule tegin kinnituse lenksu ning summuti saagisin enamvähem poole lühemaks.


Segu on vähe rikas maanteel sõites. Keskmine kütusekulu 8l sajale ehk. Tehas lubab 6.8 vms. Linnas kenasti segu 13 kandis. Nõel ülevalt teises vahes. Kõige kõrgemas oli maanteel segu täpselt paigas 13-14 kuid linnas oli hästi lahja. Kiirendades veab lahjaks jälle.
Hetkel sõidab nii kuna sõidu ilmasid niigi vähe niiet nokib uuel aastal.
Plaane talveks on rohkem kui küll kuid kõigest lähemalt siis kui mõned tükid valmis saan

-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 90` GSXR 750

TD04HL-13t ( proovib ilma vesijahutuseta kaua kestab. Peaks ehk ok olema. )
2004 gsxr doonor püksid kolle tegemiseks
airbox ka pooleli, 54mm alum. toru ka olemas, trompeteid ei tea kas teeb või jõuab enne kokku lappida

-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 90` GSXR 750
Kellegil 8mm roostevaba plekki flantside tegemiseks?
Kütuserõhu regulaator ja pump tulevad vast mingid odavad hiinakad alguses. Kui kellegil endal üle ja pakkuda siis PS.
-
- Postitusi: 646
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: 90` GSXR 750
M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 90` GSXR 750
Malpassi isend tundub küll mõõtmetelt etem.. ehk leiab selle analoogigi.
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: 90` GSXR 750
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017
-
- Postitusi: 646
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: 90` GSXR 750
See regulaator ei sobi, rõhu seadistamise vahemik 2-8bar. Sul on vaja 0,1-0,2 bar kuni enda eeldatav ülelaaderõhk pluss 0.1-0.2bar.FITBDD kirjutas:No mingi selline regulator junn ajaks asja ära ma usun. Väljundi jagaks kahe karpa paari jaoks pooleks ja vsjo.
Malpassi isend tundub küll mõõtmetelt etem.. ehk leiab selle analoogigi.
Koduseks tudeerimiseks:
http://oldskoolsuzuki.info/archives/396
http://www.turbo-bike.com/Pressurize%20 ... %20R1.html
http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=278111
http://www.spartgsxrspecials.com/turbo% ... 20dont.htm
http://oldskoolsuzuki.info/forums/index ... induction/
Ja piibli lugemine on kohustuslik
M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 90` GSXR 750
Selle regulaatoriga seoses sai link pandud ainult viiteks, mitte konkreetse isendi näitamiseks mis ostab. Pole neid andmeid seal vaadanudki niimoodi

Eelarve küsimusele - kulub palju kulub. Koolitee see turbotamine niiet võib tulla üllatusi.
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 90` GSXR 750

-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 03 Juun 2004, 21:51
- Tsikkel: GSXR-1100 & HD Dyna
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: 90` GSXR 750
Aga millist windebandi kasutad ?FITBDD kirjutas:
Lisaks sai USAst tellitud wideband.
Segu on vähe rikas maanteel sõites. Keskmine kütusekulu 8l sajale ehk. Tehas lubab 6.8 vms. Linnas kenasti segu 13 kandis. Nõel ülevalt teises vahes. Kõige kõrgemas oli maanteel segu täpselt paigas 13-14 kuid linnas oli hästi lahja. Kiirendades veab lahjaks jälle.
Hetkel sõidab nii kuna sõidu ilmasid niigi vähe niiet nokib uuel aastal.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750

Koolirahaks muidugi OK

-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 90` GSXR 750
Sisselaske kolle hakkab looma:

Viskasin ka süüteluku ümberise ja kellegi tulukeste pesa leiutise minema:

-
- Postitusi: 646
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: 90` GSXR 750
Rõhu koha pealt KINDLASTI alla 1Bar. Kui just mootoril surveastet alandada, süüdet hilisemaks keerata, sepistatud kolbe kasutada või nukkvõlle keerata ei plaani. Stock mootoriga on paras alustada 0,4 - 0,5 Bar kandist. Ei oska konkreetse mootori tugevusvaru kohta rääkida aga üldjuhul on 0,6 Bar tugevdamata mootori jaoks (ohutu) lagi (heas seades). Otsi välja, mis auto pealt antud turbo pärit on ja kui palju ta selle wastegatega rõhku toodab. (kui on 2,4 volvo LPT, siis peaks olema umbes 0,5 Bar)
M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 90` GSXR 750
Roostevabast flantsid välja mõõtma ja laskma järgmisena valmis teha kuskil vesilõikuses. Saab turbo paika ja sisselaske torustiku valmis tehtud.
RE: Plenumi ruumala veega täites 1450cm3.
-
- Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: 90` GSXR 750
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 90` GSXR 750

Turbo õli äravooluks koht leitud. Radika väljundist saab õli sisse.

Turbo jääb piisavalt kõrgele, et pole mingit pumpa vaja vahele.
Juppe koguneb aga põhiasjad nagu väljalaske kolle flants veel tulemas ja summuti jaoks tuleb 3" v-band ka tellida mille keevitab otse turbo kuumakoja külge.
-
- Postitusi: 646
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: 90` GSXR 750

M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 90` GSXR 750


-
- Postitusi: 1402
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: 90` GSXR 750

Kui nüüd turbospetsid ütlevad, et maa ajan siin täielikku kelbast, siis ma väga vabandan ja panen oma karbi kinni. Tahtsin lihtsalt head. No et ennast ära ei kõrvetataks...

Ilusat advendiaega kõigile!


"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 90` GSXR 750

Muidu peaks olema 2x välistemp.
Alati saab teibi ümber panna, kui häirima hakkab.
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 90` GSXR 750

Sisselaske plenum sai väiksemaks ja arenes edasi natuke:

Torustik ka keevitatud, läheb eest ehk rohkem mööda raami tulevikus:







-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 90` GSXR 750

Proovisin allolevat süsteemi, karpa õhutustest pressis bensu sisselaskesse.
Proovisin rõhuregulaatorit peale pumpa panna ja sama asi. Mõlemal korral näitab rõhku alla 1bar.
Karpad sai just puhastatud niiet ei usu, et ujuk kinni.?

Turbo rõhku ka näiduk ei tunnista. Väljalaske kolle ja turbo vahel lekked puuduvad.
-
- Postitusi: 646
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: 90` GSXR 750
M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 90` GSXR 750
Boostikella näit tuleb wastegate ja turbo koja vahelt kolmikust.
Kas tagasivoolu piiratus võib ülevoolust tuleva bensu põhjuseks olla? Seal 6.5-7mm toru, ülejäänud ( karpa sisendid, rõhuregulaatori otsad ) 8mm.
-
- Postitusi: 646
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: 90` GSXR 750
M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 90` GSXR 750
Kuidas sul kütusetrass koostatud?
Mul pealevoolul originaal filter enne pumpa ja lisa filter peale pumpa, ehk kuidagi ikka sattus mingi jura karpasse. Peab lahti võtma siis kuna teise poole ülevooludest VIST ei voolanud bens välja.