TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3907
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 14 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #31 Postitas Kirs » 16 Dets 2017, 08:36

ttt kirjutas:
StreetMoto kirjutas:3. "Aprilia sündroom" - tubli ports RSV-sid on sellised, mis vajuvad nii sügavale küljejala poole, et võivad tõesti kukkuda lihtalt "üle jala"


Mis Aprilia sündroomi vastu aitab? Mitte ainult laeva peal, vaid üleüldiselt.. no et parklas ümber ei kukuks ja nii :D



Aitab näiteks USA mudeli jalg, mis on neil seal millegipärast pikem. Tegelikult pole asi üldse nii hull. Ise ka alguses põdesin, aga tegelikkuses pole mul aastate jooksul kuskil parklas ega suht sagedas Suure-Väina ületamises laevatekil ratas sirakil käinud.
Jälgi, et siledale ja kindlale pinnasele pargid, väike kalle eest taha pole ka hullu.

Pilt

Vasakul siis USA mudeli jalg.


Pilt

Näha reaalset erinevust tööasendis.


TUONO
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 4172
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono V4R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 349 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #32 Postitas reimps » 16 Dets 2017, 12:42

ttt kirjutas:Mis Aprilia sündroomi vastu aitab? Mitte ainult laeva peal, vaid üleüldiselt.. no et parklas ümber ei kukuks ja nii :D
Mingi aasta Blackbirdi jalg pidi olema sobilik, st pikem ja teise nurga all. Guugeldades leiad selle kohta miskit.
Teised, odavamad ja käepärasemad võtted on lihtsad:
ära pargi nii, et jalg pehme koha peale jääb (vajub sisse, ka asfalti)
enne ratast maha jättes kiiguta teda, et kas püsib
10x10 või analoogne metallplaadike jala alla, siis ei vaju

Ma metsas viskan jala alla käbi, kivi, kinda, halujupi vms, et sissevajumist vältida. Asfaldil proovin ka tabada siledama ja kõvema koha, eriti päikese käes sulaval asfaldil.
Omamoodi rituaal, noh :mrgreen:

EDIT: Krt, ma ei näinudki, et kirs juba targutas :)
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1394
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 43 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #33 Postitas pühak » 16 Dets 2017, 23:10

ttt kirjutas:
StreetMoto kirjutas:3. "Aprilia sündroom" - tubli ports RSV-sid on sellised, mis vajuvad nii sügavale küljejala poole, et võivad tõesti kukkuda lihtalt "üle jala"


Mis Aprilia sündroomi vastu aitab? Mitte ainult laeva peal, vaid üleüldiselt.. no et parklas ümber ei kukuks ja nii :D
Tee jalg pikemaks või kanna lauajuppi jala alla panemiseks kaasas.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

ttt
Postitusi: 91
Liitunud: 30 Mai 2016, 13:12
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 6 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #34 Postitas ttt » 17 Dets 2017, 23:20

Tänud nõuannete eest! See Aprilia püsima jäämine on ikka täiesti omaette teema ja väärib ilmselt tõepoolest eraldi rituaali. Stile italiano... :P
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 4172
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono V4R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 349 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #35 Postitas reimps » 17 Dets 2017, 23:46

Sa oled lihtsalt kade :)
Mõnedkümned korrad külili ratast püsti tõsta, siis hakkad seda rituaali hindama ja hiljem igatsemagi, sest oskad juba nii parkida, et rollu omal jõul öö üle elab :mrgreen:
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

argoa
Postitusi: 313
Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
Tsikkel: V-Strom
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 11 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #36 Postitas argoa » 18 Dets 2017, 01:03

ttt kirjutas:
StreetMoto kirjutas:3. "Aprilia sündroom" - tubli ports RSV-sid on sellised, mis vajuvad nii sügavale küljejala poole, et võivad tõesti kukkuda lihtalt "üle jala"


Mis Aprilia sündroomi vastu aitab? Mitte ainult laeva peal, vaid üleüldiselt.. no et parklas ümber ei kukuks ja nii :D


Aprilia asendada... mõne muu sündroomiga ;) :-|||
Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom

will111
Postitusi: 1834
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 135 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #37 Postitas will111 » 18 Dets 2017, 17:00

siis ei ole jälle seda stilo't :D

ega naisterahvale iseenesest apriliat soovitada ei saakski...pole seda tonnist kolakat niiväga lihtne püsti tõsta midagi.
kusjuures, Pühak...ega jala pikemaks tegemine ega lauajupi kaasas kandmine tegelikult aprilia puhul midagi ei aita, tõttöelda muudab olukorra veel hullemaks sest siis on ratas peaaegu 90 kraadi all püsti ja kukub juba tuulega ümbes. italianod mingid nõrgad vennikesed ei ole, kui nad juba teevad mingi tõsiselt sita lahenduse siis nad ei tee seda nii, et asi oleks lihtsa vaevaga arstitav :D
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3907
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 14 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #38 Postitas Kirs » 18 Dets 2017, 19:28

will111 kirjutas:
ega naisterahvale iseenesest apriliat soovitada ei saakski...pole seda tonnist kolakat niiväga lihtne püsti tõsta midagi



No-no :nono: See "tonnine" kaalub kuivalt 185kg. Näituseks 650 Bandit kuivalt 205kg või Z750 207kg.
TUONO
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 4172
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono V4R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 349 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #39 Postitas reimps » 18 Dets 2017, 19:35

Ma naudin kaaskannatajate jalamurede lugemist teatud põhjustel, aga viitsite, rääkige ikka sellest, kuidas TS Laevad m*nnid on ja mida teemaalgataja tegema peaks.

Või noh, tegelt on ainult tsiviilhagi lahenduseks.
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1385
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 366 korda
Tänatud: 114 korda
Kontakt:

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #40 Postitas AzA » 19 Dets 2017, 03:12

ttt kirjutas:
StreetMoto kirjutas:3. "Aprilia sündroom" - tubli ports RSV-sid on sellised, mis vajuvad nii sügavale küljejala poole, et võivad tõesti kukkuda lihtalt "üle jala"


Mis Aprilia sündroomi vastu aitab? Mitte ainult laeva peal, vaid üleüldiselt.. no et parklas ümber ei kukuks ja nii :D


Sõltub apriliast. Mõnele saab fireblade jala otse alla kruvida, mõnel peab seda vänta veidi keevitama.
2gen tuono ja ilmselt ka rsv ampsab selle otse alla - 50530-MEL-000 - Catweesist saad 50-60 eurikuga, tegu 2k4-2k7 cbr1000rr-i jalaga.
Usa versiooni originaal on ka pädevam, aga neid väga ei liigu.
Kaasa tuonole keerasin alla, ikka kohe teine tubak.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1385
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 366 korda
Tänatud: 114 korda
Kontakt:

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #41 Postitas AzA » 19 Dets 2017, 03:16

will111 kirjutas:siis ei ole jälle seda stilo't :D

ega naisterahvale iseenesest apriliat soovitada ei saakski...pole seda tonnist kolakat niiväga lihtne püsti tõsta midagi.
kusjuures, Pühak...ega jala pikemaks tegemine ega lauajupi kaasas kandmine tegelikult aprilia puhul midagi ei aita, tõttöelda muudab olukorra veel hullemaks sest siis on ratas peaaegu 90 kraadi all püsti ja kukub juba tuulega ümbes. italianod mingid nõrgad vennikesed ei ole, kui nad juba teevad mingi tõsiselt sita lahenduse siis nad ei tee seda nii, et asi oleks lihtsa vaevaga arstitav :D


Nono, mu kaasake tõstab tuono lõdva randmega püsti.
Ja küsimus pole jala pikkuses, vaid ta nurgas, ta istub liiga otse all. Sõna otseses mõttes väikese sõrmega lükkab tagumise otsa õhku.
Väga kummaline nurk tekib.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 437
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #42 Postitas Krl » 19 Dets 2017, 12:07

Parkige siis lenksuga vastu seina, nagu jalgratas.

Teema algataja
iSlanderEST
Postitusi: 170
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: CRF1000L
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 14 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #43 Postitas iSlanderEST » 17 Jaan 2018, 21:42

Kiire update:
Käisin tarbijakaitses ja TS Laevad saatsid kohale juristi. Pikk jutt lühidalt kokku võttes, siis jurist ei olnud näinud videosid ja temal oli ainult tekimadruse ning juhatuse liikmete jutt. TS Laevade juhatuseliige keeldus aga kokkuleppele minemast, eks näis, mis siis edasi saab. Lisaks rahalisele nõudele esitasin veel ka ühe teavituskampaania nõude, millega ka tarbijakaitse nõus oli. Nimelt siis TS Laevad peavad tegema teavituskampaania mootorratturitele, et uutel laevadel on kinnitamisvõimalusi kuni 4-le rattale ning kui merel on torm ja laev kõigub, siis võib rattur seista ja oma masinat ise kinni hoida (see muide oli ka nende väide, et "reisija poleks tohtinud minna kohvi jooma, vaid seisma oma ratta kõrval, olgugi, et ülesõidul ei tohi autotekil viibida". Tõe huvides, siis ma pole käinud kohvi joomas :)). Jabur, tean. Uutel laevadel kahjuks ei ole kinnitamisankrud heade kohtade peal ja 2 ratast peavad jääma kalde alla. Kes ei usu, siis palun väga, minge ja vaadake üle :)
Teavutiskampaania eesmärk on siis ära hoida tulevikus selliseid jaburusi, tõesti ei oleks osanud oodata, et ratas ümber läheb... olen ju korduvalt seda liini sõitnud.

PS! ei oleks tahtnud üldse tegelt protsessima hakata, aga tuttav harrika mees ütles, et tema ei taha, et tema ratas külili läheb, TS Laevad peavad vastutuse võtma. Eks seal tarbijakaitses käis ka see läbi, et mis siis saab, kui 30k maksev Harrikas kukub mingile S-klassi Mersule peale?
Viimati muutis iSlanderEST, 26 Jaan 2018, 15:21, muudetud 1 kord kokku.

franz125
Postitusi: 2138
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 59 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #44 Postitas franz125 » 18 Jaan 2018, 08:24

See asi lõpeb sellega et keegi vastutust ei taha võtta ja nad enam tsikkleid pardale ei lase kuna tingimused puuduvad.Käige jala või oodake millal sild valmis saab :ner:
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1186
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 105 korda
Kontakt:

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #45 Postitas Maaks » 18 Jaan 2018, 11:53

iSlanderEST kirjutas:... Eks seal tarbijakaitses käis ka see läbi, et mis siis saab, kui 30k maksev Harrikas kukub mingile S-klassi Mersule peale?

See on lihtne case - harrikamehe liikluskindlustuse raha eest tehakse mersumehe auto siledaks tagasi :ner: (ei ole mõtet vaielda, täiesti JOKK lahendus on)
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600

Teema algataja
iSlanderEST
Postitusi: 170
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: CRF1000L
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 14 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #46 Postitas iSlanderEST » 18 Jaan 2018, 13:39

Maaks kirjutas:
iSlanderEST kirjutas:... Eks seal tarbijakaitses käis ka see läbi, et mis siis saab, kui 30k maksev Harrikas kukub mingile S-klassi Mersule peale?

See on lihtne case - harrikamehe liikluskindlustuse raha eest tehakse mersumehe auto siledaks tagasi :ner: (ei ole mõtet vaielda, täiesti JOKK lahendus on)

Kindlustust ei huvita, kui asi juhtus laeval ülesõidul. Kindlustus ütleb ,et vastutab laeva operaator, sest tekimadrus peab veenduma, et last on kinnitatud ja ei kujuta ohtu. Ei ole jah mõtet vaielda, sest see käis ka läbi :)

franz125 kirjutas:See asi lõpeb sellega et keegi vastutust ei taha võtta ja nad enam tsikkleid pardale ei lase kuna tingimused puuduvad.Käige jala või oodake millal sild valmis saab :ner:


Jah, seda kardangi.

Teema algataja
iSlanderEST
Postitusi: 170
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: CRF1000L
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 14 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #47 Postitas iSlanderEST » 26 Jaan 2018, 15:23

Põhimõtteliselt case closed. Sõlmisin kompromissilepingu, mille sisu on konfientsiaalne. TS Laevad proovivad nüüd omalt poolt leida ka hea ja ohtutu lahenduse rataste üle vedamiseks uuel hooajal. Loodame parimat :)
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1300
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #48 Postitas simp » 26 Jaan 2018, 15:30

iSlanderEST kirjutas:Põhimõtteliselt case closed. Sõlmisin kompromissilepingu, mille sisu on konfientsiaalne. TS Laevad proovivad nüüd omalt poolt leida ka hea ja ohtutu lahenduse rataste üle vedamiseks uuel hooajal. Loodame parimat :)


Hea, et lahendatud said, kahju et leping konfidentsiaalne on.

Kas sinupoolt oleks ok kui lahenduse sisu avalikuks tuleks?
Mõtlen siin ühele avaliku teabe seaduse osale...

§ 36. Teabe asutusesiseseks kasutamiseks tunnistamise keeld
(1) Riigi- ja kohaliku omavalitsuse asutusest ja avalik-õiguslikust juriidilisest isikust teabevaldaja ei tohi asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teabeks tunnistada:
5) teabevaldaja töö või tööedukuse aruandeid ning andmeid ülesannete täitmise kvaliteedi ja juhtimisvigade kohta;
6) riigi- või kohaliku omavalitsuse ametniku või avalikke ülesandeid täitva eraõigusliku juriidilise isiku või füüsilise isiku mainet kahjustavat teavet, välja arvatud delikaatsed isikuandmed või isikuandmed, mille avalikuks tulek kahjustaks andmesubjekti eraelu puutumatust;
7) tarbija huvide kaitsest lähtuvat teavet kaupade ja teenuste kvaliteedi kohta;


Ehk siis kui sinupoolt on lepingu avalikustamine okei, siis peaks saama lahenduse teabenõudega välja nõuda...

Hr.Nõel
Toetajaliige
Postitusi: 1282
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 70 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #49 Postitas Hr.Nõel » 26 Jaan 2018, 15:35

Mis siin enam jahuda teabe avalikustamise osas. :-||| :-|||
Põhimõtteliselt case closed. Sõlmisin kompromissilepingu, mille sisu on konfientsiaalne. TS Laevad proovivad nüüd omalt poolt leida ka hea ja ohtutu lahenduse rataste üle vedamiseks uuel hooajal. Loodame parimat

Ilusti ja selgelt on välja öeldud, et laevamehed tulevikus parandavad seda olukorda.
Aga kui kedagi huvitab mida sisaldab kompromiss ettepanek... aga palun ... ela ise läbi selline olukord ja jõua ka kompromissini. :wack:
Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1300
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #50 Postitas simp » 26 Jaan 2018, 15:40

Ilmselt on see mu isiklik viga, aga usun informatsiooni vabasse liikumisse.

Arvan, et antud lepingu tingimused võiks tulevikus ka teistele kasulikud olla. Eriti kui leping sisaldab lubadust olukorda praamil parandada.

Teema algataja
iSlanderEST
Postitusi: 170
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: CRF1000L
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 14 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #51 Postitas iSlanderEST » 26 Jaan 2018, 15:42

simp kirjutas:
iSlanderEST kirjutas:Põhimõtteliselt case closed. Sõlmisin kompromissilepingu, mille sisu on konfientsiaalne. TS Laevad proovivad nüüd omalt poolt leida ka hea ja ohtutu lahenduse rataste üle vedamiseks uuel hooajal. Loodame parimat :)


Hea, et lahendatud said, kahju et leping konfidentsiaalne on.

Kas sinupoolt oleks ok kui lahenduse sisu avalikuks tuleks?
Mõtlen siin ühele avaliku teabe seaduse osale...

§ 36. Teabe asutusesiseseks kasutamiseks tunnistamise keeld
(1) Riigi- ja kohaliku omavalitsuse asutusest ja avalik-õiguslikust juriidilisest isikust teabevaldaja ei tohi asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teabeks tunnistada:
5) teabevaldaja töö või tööedukuse aruandeid ning andmeid ülesannete täitmise kvaliteedi ja juhtimisvigade kohta;
6) riigi- või kohaliku omavalitsuse ametniku või avalikke ülesandeid täitva eraõigusliku juriidilise isiku või füüsilise isiku mainet kahjustavat teavet, välja arvatud delikaatsed isikuandmed või isikuandmed, mille avalikuks tulek kahjustaks andmesubjekti eraelu puutumatust;
7) tarbija huvide kaitsest lähtuvat teavet kaupade ja teenuste kvaliteedi kohta;


Ehk siis kui sinupoolt on lepingu avalikustamine okei, siis peaks saama lahenduse teabenõudega välja nõuda...


Tegelt on nii, et ma ei saagi aru, miks nad tahtsid seda konfidentsiaalseks teha, aga kuna ma saavutasin selle, mille järgi läksin, siis olin nõus.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 707
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 149 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #52 Postitas Jesper » 26 Jaan 2018, 16:09

Selleks salastatakse loomulikult, et järgmine vaidlus jälle otsast peale algaks ja ei saaks viidata eelmisele pretsedendile. Kuna islanderest jäi rahule, siis obv sai ta oma kahjutasu kätte.

Üldiselt oleks puhtpedagoogilises mõttes muidugi tore neile sirlearrodele korralik tuli peale tõmmata, kui nad juba kord taganema on sunnitud - ehk anna teada kui papp käes ja võib teabenõudeid saatma hakata :) Tõenäosus et nad neile vastama peavad on muidugi väike - riigifirma pole sama mis riigiasutus kahjuks.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1300
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #53 Postitas simp » 26 Jaan 2018, 16:29

iSlanderEST kirjutas:Tegelt on nii, et ma ei saagi aru, miks nad tahtsid seda konfidentsiaalseks teha, aga kuna ma saavutasin selle, mille järgi läksin, siis olin nõus.


Sinu vaatepunktist saan aru, ettevõtte omast ka. Nad ei taha, et see lugu avalikuks saaks.

Ma kahtlustan lihtsalt seda, et tegelikult ei tohi nad antud lepingule AK märget teha ja reaalselt on see konfidentsiaalsus seal väga kaheldav. Mis ei tähenda, et sina seda avaldada tohiks. Vähemalt mitte enne kui asutus pole teabenõudele vastanud.

Jesper kirjutas:Tõenäosus et nad neile vastama peavad on muidugi väike - riigifirma pole sama mis riigiasutus kahjuks.

Riigifirma, kes täidab lepingu alusel avalikke ülesandeid :)

§ 5. Teabevaldaja
(1) Teabevaldajaks on:
3) eraõiguslik juriidiline isik ja füüsiline isik käesoleva paragrahvi lõikes 2 sätestatud tingimustel.
(2) Eraõiguslikule juriidilisele isikule ja füüsilisele isikule laienevad teabevaldaja kohustused, kui isik täidab seaduse, haldusakti või lepingu alusel avalikke ülesandeid, sealhulgas osutab haridus-, tervishoiu-, sotsiaal- või muid avalikke teenuseid, – teabe osas, mis puudutab nende ülesannete täitmist.


Nt AS Pensionikeskusega käisin selle tee muudel põhjustel läbi ja hakkasid täitsa kenasti vastama :)
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 4172
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono V4R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 349 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #54 Postitas reimps » 26 Jaan 2018, 18:16

Seda ei avalikustata seni (või ei anna firma sellele avalikustamise taotlusele nõusolekut), kui nad on välja mõlenud meetodi, kuidas selliseid olukordi vältida edaspidi. Seni on aga kahjud hüvitatud ja nad ei taha avalikku pretsedenti luua - alustuseks hakkavad kõik Aprilia-mehed käima rattale remondiraha tekitamas seal praamidel, sest jalg on tehaseseisuski teatavasti natsa ummamuudu.

Oleks nagu loogiline. iSlanderEST võib ju kaudselt kinnitada näiteks mu järgneva väite ümberlükkamata jätmise näol, et maksti kinni. Ma väidan küll, et maksti kinni ja tegeldakse edaspidi sellise kinnimaksmise vältimise meetodite väljamõtlemisega.

t***, kui palju keerulisi sõnu :)
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1300
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #55 Postitas simp » 26 Jaan 2018, 23:04

reimps kirjutas:Seda ei avalikustata seni (või ei anna firma sellele avalikustamise taotlusele nõusolekut), kui nad on välja mõlenud meetodi, kuidas selliseid olukordi vältida edaspidi. Seni on aga kahjud hüvitatud ja nad ei taha avalikku pretsedenti luua - alustuseks hakkavad kõik Aprilia-mehed käima rattale remondiraha tekitamas seal praamidel, sest jalg on tehaseseisuski teatavasti natsa ummamuudu.

Oleks nagu loogiline. iSlanderEST võib ju kaudselt kinnitada näiteks mu järgneva väite ümberlükkamata jätmise näol, et maksti kinni. Ma väidan küll, et maksti kinni ja tegeldakse edaspidi sellise kinnimaksmise vältimise meetodite väljamõtlemisega.

t***, kui palju keerulisi sõnu :)


Alates teabenõude kättesaamisest on neil 5 tööpäeva aega dokumendi avalikustamiseks. Kui nad seda selle aja jooksul ei tee, siis on AKI'l 30-60 päeva aega neid sundida.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1300
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #56 Postitas simp » 29 Jaan 2018, 18:04

Noh, ütleme nii, et TS Laevad ei võtnud sellest asjast just eriti õppust. Siin näeb ka nüüd kenasti ära miks nad tahtsid, et leping 'konfidentsiaalne' oleks ja mis nendearvates valesti läks.

Kahetsusväärselt on Teil ebaõige informatsioon. Kuna kahju tekkis eelkõige reisija poolt vedaja esindaja parkimiskorralduse eiramise tulemusena ehk reisija parkis oma sõiduki valesti ja samal ajal oli merel tugev lainetus, on kahju tekkimine seotud eelkõige reisija tegevusega ja mitme erineva asjaolu kokkulangemisega, mis ei ole avalike ülesannete täitmine vaid õnnetu juhus.

TS Laevad OÜ-l ei ole õigust avalikustada eraisikuga sõlmitud konfidentsiaalsete lepingute sisu, mis ei seostu kuidagi avalike ülesannete täitmisega ja sisaldavad muuhulgas isikuandmeid. TS Laevad OÜ püüab omalt poolt teha kõik endast oleneva, vältimaks tulevikus sarnaseid juhtumeid.


Strawman much?

Isikuandmetega on lihtne, need tsenseeritakse vajalikus ulatuses ära. Nimed, isikukoodid, numbrimärgid jne...

Ma ei tea, kas teemaalgataja näeb asja samamoodi ja kompromisslepingus jõuti samade järeldusteni, aga küll kunagi teada saab. Isiklikust kogemusest tean, et ka mind on tekimadruse poolt samasse kohta parkima suunatud.

Ma jätan hetkel selle asja nädalaks-kaheks rahule, aga iSlanderEST, kui raha käes on siis anna teada, lasen paar pauku suuremast kahurist ka.

edit: tegelikult, ära anna teada kui rahad käes. Anna lihtsalt teada, et ma võin edasi tegutseda. Seda kas sa raha saad, või mitte me ju ei tea.
Viimati muutis simp, 29 Jaan 2018, 18:46, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 216
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 30 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #57 Postitas Ain » 29 Jaan 2018, 18:23

Ehk siis mida aeg edasi, siis aitab selliste jamade lahendamisel pardakaamera...
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4765
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 458 korda
Tänatud: 415 korda
Kontakt:

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #58 Postitas Macintosh » 29 Jaan 2018, 18:28

iSlanderEST kirjutas:Põhimõtteliselt case closed. Sõlmisin kompromissilepingu, mille sisu on konfientsiaalne.


Eesmärk on lihtne: a) nad ei taha avalikult tunnistada, et lüüa said; b) soovivad peita tulemuse "vaiba alla", et järgmised ei saaks sellele viidata.
Selle konfidentsiaalsusega on nii, et aeg-ajalt ikka juhtub, et kusagilt midagi lekib. Pärast võta kinni, kuskohalt täpselt lekkis. Seal laevafirmas on suur hulk töötajaid, pole võimatu,et sealt kogemata kellegi kolmanda isiku kätte satub. Ja kui satub siis see kolmas isik võib võib neid siin ju vabalt jagada... nüüd jääb vaid üle oodata, et see kolmas isik minuga ühendust võtaks (vihje: anonüümne email aadressile mac@biker.ee on täiesti sobiv)
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Teema algataja
iSlanderEST
Postitusi: 170
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: CRF1000L
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 14 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #59 Postitas iSlanderEST » 29 Jaan 2018, 22:19

Ain kirjutas:Ehk siis mida aeg edasi, siis aitab selliste jamade lahendamisel pardakaamera...


Videotõestus on hädavajalik, muidu ei usu mitte keegi.

Teema algataja
iSlanderEST
Postitusi: 170
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: CRF1000L
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 14 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #60 Postitas iSlanderEST » 30 Jaan 2018, 08:03

simp kirjutas:
Kahetsusväärselt on Teil ebaõige informatsioon. Kuna kahju tekkis eelkõige reisija poolt vedaja esindaja parkimiskorralduse eiramise tulemusena ehk reisija parkis oma sõiduki valesti ja samal ajal oli merel tugev lainetus, on kahju tekkimine seotud eelkõige reisija tegevusega ja mitme erineva asjaolu kokkulangemisega, mis ei ole avalike ülesannete täitmine vaid õnnetu juhus.

TS Laevad OÜ-l ei ole õigust avalikustada eraisikuga sõlmitud konfidentsiaalsete lepingute sisu, mis ei seostu kuidagi avalike ülesannete täitmisega ja sisaldavad muuhulgas isikuandmeid. TS Laevad OÜ püüab omalt poolt teha kõik endast oleneva, vältimaks tulevikus sarnaseid juhtumeid.


See on nüüd küll piinlik, sest ainuüksi selle vastusega nad rikuvad lepingut...




Mine “Vaba teema”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Tonis_T ja 5 külalist